-
sth
- Мнения: 114
- Регистриран на: 29 Авг 2006 09:36
Мнение
от sth » 30 Сеп 2006 10:32
ALTEZZA написа:p.s.
Sorry, no sum na4inae6t na photoshopa! biggrin.gif
... обаче си ПЕРФЕКТЕН в обяснението, което е ясно и за "absolute nubie" като мен

!!!
sth
-
sth
- Мнения: 114
- Регистриран на: 29 Авг 2006 09:36
Мнение
от sth » 01 Окт 2006 20:21
Днес ходих до ПРАКТИКЕР, но там намерих само силиконов спрей-смазващ. Къде да намеря Силиконова грес ?
sth
-
tntony
- Мнения: 229
- Регистриран на: 30 Яну 2006 23:57
- Местоположение: София
Мнение
от tntony » 03 Окт 2006 22:55
Виж в БРИКОЛАЖА ако няма в студентски град има една фирма ПУЛСАТОР мисля че там може също да се намери но е по-скъпа телефона им е 9621234 или на
http://eshop.bg
tntony
-
sth
- Мнения: 114
- Регистриран на: 29 Авг 2006 09:36
Мнение
от sth » 13 Окт 2006 23:57
Japanese_fever написа:ALTEZZA написа:
1.Chervenoto e semeringa!
2.Sinioto e skoba, koqto stqga semeringa otsrani i ima bolt4e za zatqgane i razhlabvane!
3.Chernoto e KORMILNATA TI STANGA, koqto vliza vuv semeringa!
To4no tam kudeto vliza se polu4ava turkane i skurca, za6toto semeringa e gumen!
4. Jultoto e sprincovka, koato pokazva kude to4no trqbva da se smaje, no ti nedei izpolzva sprintzovka.
a) Razvij bol4eto na skobata.
b) Vdigni smeringa nagore po losta(kormilnata stanga).
c) Namaji losta s gres ili nqkakuv silikon.
d) Svali obratno smeringa i zategni bolt4eto.
p.s.
Sorry, no sum na4inae6t na photoshopa!
Като се размислих може би има основателна причина да не развивам посоченото болтче. Все пак гумата е на поне 3 години и сигурно изобщо няма да е лесно да я сваля, камо ли да я натикам после обратно.
Вероятно не случайно и човека в първият ми пост, и Toyota препоръчват да се вкара смазка между семеринга и кормилния лост.
Някой развивал ли е въпросното болтче да каже лесно ли се сваля после семерингът и най-важното: лесно ли се връща на мястото му ?
Да не се окаже, че е някакво 2-3 сантиметрово уплътнение дето излиза чак извън купето ?

sth
-
ALTEZZA
- Мнения: 3672
- Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
- Местоположение: Chicago
Мнение
от ALTEZZA » 24 Окт 2006 11:31
ta dnes nai nakraia se setih da snimam kak se slaga gres na vaprosnia shaft. problema e che niamah fotoaparat s mene, ta triabvashe da polzvam telefona, pak toi pravi edni cvetushti snimki, pak i imaiki v predvid che se snima zad pedalite det e palna tamnica, no karai, pak po dobre ot kolkot bez hich, shte triabva da se polzva mailko povechko fantazia. tova e na Toyota Camry, ta ne garantiram che e sashtoto kat pri Avensis, no dopuskam che e podobno. na tazi snimka razvivam bolta det darji skobata okolo gumenoto oplatnenie.
-
Прикачени файлове
-

- Image(172).jpg (62.11 KiB) Преглеждано 5951 пъти
Последно промяна от
ALTEZZA на 24 Окт 2006 11:45, променено общо 3 пъти.
->
ALTEZZA
-
ALTEZZA
- Мнения: 3672
- Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
- Местоположение: Chicago
Мнение
от ALTEZZA » 24 Окт 2006 11:32
na tazi sam zavrial malka tanka otverka mejdu gumenoto oplatnenie i vanshnia cilidar(ne znam kak da go nareka, no povarhnosta okolo koiato stoi samata skoba), po tozi nachin povdigam gumenoto oplatnenie.
-
Прикачени файлове
-

- Image(173).jpg (42.37 KiB) Преглеждано 5955 пъти
Последно промяна от
ALTEZZA на 24 Окт 2006 11:44, променено общо 4 пъти.
->
ALTEZZA
-
ALTEZZA
- Мнения: 3672
- Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
- Местоположение: Chicago
Мнение
от ALTEZZA » 24 Окт 2006 11:34
na tazi sled kato veche sam povdignal gumenoto oplatnenie sam namazal obilno s gres. sled tova vsichko se vrashta obratno.
-
Прикачени файлове
-

- Image(174).jpg (59.68 KiB) Преглеждано 5954 пъти
->
ALTEZZA
-
Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Xeku » 24 Окт 2006 11:47
Вече всичко трябва да е ясно, само не разбрахме как се завря чак дотам?

Xeku
-
sth
- Мнения: 114
- Регистриран на: 29 Авг 2006 09:36
Мнение
от sth » 24 Окт 2006 14:08
Всичко е ясно !
Свалих го, завъртях волана - пак скърца, следователно не е от търкането гума-метал.
Омазах го МНОГО ЯКО, намазах и онова, което се виждаше след него - то се вижда колата навън пред Firewall-а.
Омазах и т.нар. Inner Joint връзката - пак скърца.
Като че ли скърца от вън на колата и звукът влиза вътре.
Може ли да е от друго място?
Последно промяна от
sth на 24 Окт 2006 22:40, променено общо 1 път.
sth
-
the_rider
- Мнения: 411
- Регистриран на: 18 Окт 2004 13:40
- Местоположение: София
Мнение
от the_rider » 24 Окт 2006 15:49
Д а не е лагерчето в горната част на макферсона. как го чуваш като от оборотите на волана или от движението на гумите наляво-надясно
the_rider
-
ALTEZZA
- Мнения: 3672
- Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
- Местоположение: Chicago
Мнение
от ALTEZZA » 24 Окт 2006 20:15
^tova e variant, ako zvuka izglejda che idva ot van. za da se proveri, otvaria se prednia kapak, slagash raka varhu gornia mount(tampon li se naricha) i do kat niakoi varti volata, triabva da useshtash vibracii/skarcane ako e ot nego.
shtom si mahnal cialoto gumeno uplatnenie i pak skarca, znachi problema e ot niakade drugade. ako skarcaneto se useshta kat cheli e v samiia volan, znachi zvuka e niakade mejdu reikata i volana. sajaliavam che gresirane na vaporsnoto uplatnenie ne pomogna, pri sluchaite na koito az sam popadal vinagi e pomagalo. iavno pri teb e razlichen problema.
->
ALTEZZA
-
sth
- Мнения: 114
- Регистриран на: 29 Авг 2006 09:36
Мнение
от sth » 24 Окт 2006 22:26
the_rider написа:Д а не е лагерчето в горната част на макферсона. как го чуваш като от оборотите на волана или от движението на гумите наляво-надясно
Звукът е като триене на гуми - все едно с мокър парцал триеш стъкло и скърца от чистота или гумите се търкат на място в асфалта при мокро време.
От триенето на гумите в асфалта не е 100%, защото звука го има при въртене на волана 1 мм. дори без гумите да помръдват и на микрон, а и по време на движение се чува винаги.
Когато колата е стояла цяла нощ в гаража и сутринта въртя волана след запалване на практика не се чува. След 5 мин. движение обаче се чува вече ясно.
Може би има нещо общо със сервото !?!
sth
-
sth
- Мнения: 114
- Регистриран на: 29 Авг 2006 09:36
Мнение
от sth » 30 Окт 2006 09:49
Днес ходих в сервиз. Там казаха, че абсолютно същия проблем имали с един ГОЛФ.
Било от кородирала рейка. Някъде имало някакви маншони, които или били скъсани или не били здраво стегнати - май били ляв и десен. След като се образувала ръжда започвало да скърца. Били някакви семеринги. Оправяли се, като се сваляла рейката, рециклирала се ( предполагам маха се ръждата) и се сменят маншоните/семерингите. Искат за ремонта към 500 лева, като рециклирането на рейката било 300 лева.
Казаха, че проблема бил само АУДИО (чува се скърцане) и не е опасен.
Другия вариант е да отида в ТМ Ауто ( Toyota ) и да ми сменят нещата с нови, но вероятно ремонта ще е към 1000-1500 лв. (минимум).
На някой това да му звучи познато да ми го обясни дали си струва и дали наистина не е опасно?
sth
-
slowtraveler
- Мнения: 6164
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Мнение
от slowtraveler » 30 Окт 2006 18:47
При мен се чува съвсем слабо скърцане като на гумено уплътнение в метал.
Въобще не ме притеснява, защото звука идва някъде около вала на волана и вероятно нещо (уплътнение, изолация на кабел или пластмаса) опира в него.
Пробвал ли си да вдигнеш колата и да пробваш да завъртиш волана.
Тогава като се ослушаш ще можеш да локализираш в кое място точно скърца и така да отхвърлиш голяма част от причините, щото това с рейката ми се струва малко съмнително.
Ако салниците на рейката ти бяха заминали, най-вероятно щеше да губиш хидравлична течност, а и едва ли щеше да скърца, щото щеше да си е добре смазано от хидравличното масло.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 3 госта