Днес бях на преглед в ПитСтоп относно тампон на двигателя,и момчето което покара колата каза че е задръстена,и ме посъветва да "изтърбуша " катализатора,насочвайки ме към Крафт
Е,отидох там,те погледнаха как стоят нещата визуално и за въпросната процедура ми поиската грубо 200 лева-отваряне на катализатора,избушване и затваряне,и тъй като е горен след колекторните тръби,това се оказва единствена опция (според тях)
Как стоят нещата обаче със ЕКУ-то?Няма ли да дава грешки след това?Те твърдят че нямало сонди на катализатора,което ме озадачи..най малкото държането на турбото ще се промени,това няма ли да се отрази от бордовия компютър?
П.С
Да добавя,колата е 2.0 D4D
Проблем с катализатор на Корола E12
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Проблем с катализатор на Корола E12
Прати ги при майка им и се свържи с Дидо (модератора). 

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Re: Проблем с катализатор на Корола E12
NikX, какви симптоми ти даваше колата, че си ходил за тампон на двигателя и как установиха, че е "задръстена"?
Toyota Avensis 1.8 VVTi 2003
Re: Проблем с катализатор на Корола E12
Относно тампона не съм особено убеден,но тъй като преди 2к КМ мина 3 прегледа и и се отстраниха неизправностите този си остана....едно поклащане( от 1 на 2ра,както и от 2 на 3та,особено при подаване на повече газ:при спиране колата не се успокоява веднага а след 3-4 много леки полюшвания напред назад-иначе няма удари или тропане
Тампон е някакъв,така смятах така каза и майстора който я прегледа,но кой е трудно да се диагностицира,не е скъсан все пак,просто някой от тампоните е загубил демпферни качества и се е втвърдил,а може и да са няколко,все пак реших да сменя основния преден носещ тампон,с надеждата че е той
Много са скъпи,а неоригиналните се оказаха кът,иначе бих ги сменил всичките
А относно катализатора ,аз лично не бях забелзал,имах някаква идеята го разкача това лято,все пак съм я чипосал,а е и на 110к вече,дизел е,нормално е по това време и тия промени да се задръсти,в Германия май ги сменят на 80к задължително,та: момчето което я покара за да установи проблема с тампона забеляза че е мудна при по сериозно напъване,като нищо може и да е тръгнал,а при тази кола той е непосредствено след турбината и задръстен такъв може да създаде много главоболия,не само дискомфорт от невървеж
Пък и на два пъти ми се появи черезвичайния катализатор проблем:при по дълъг път на 2 пъти ми светна чека след продължителни 130-км/час
Притеснителен е проблема със сондите,но наистина,от огледа ми във toyotadiy на схемите май ще се окаже че нямам сонди,все пак държането на турбината ще се промени,и не съм убеден как ще реагира на това ECU-то...път и тези теми тук са кът,и съм леко притеснен
Тампон е някакъв,така смятах така каза и майстора който я прегледа,но кой е трудно да се диагностицира,не е скъсан все пак,просто някой от тампоните е загубил демпферни качества и се е втвърдил,а може и да са няколко,все пак реших да сменя основния преден носещ тампон,с надеждата че е той
Много са скъпи,а неоригиналните се оказаха кът,иначе бих ги сменил всичките
А относно катализатора ,аз лично не бях забелзал,имах някаква идеята го разкача това лято,все пак съм я чипосал,а е и на 110к вече,дизел е,нормално е по това време и тия промени да се задръсти,в Германия май ги сменят на 80к задължително,та: момчето което я покара за да установи проблема с тампона забеляза че е мудна при по сериозно напъване,като нищо може и да е тръгнал,а при тази кола той е непосредствено след турбината и задръстен такъв може да създаде много главоболия,не само дискомфорт от невървеж
Пък и на два пъти ми се появи черезвичайния катализатор проблем:при по дълъг път на 2 пъти ми светна чека след продължителни 130-км/час
Притеснителен е проблема със сондите,но наистина,от огледа ми във toyotadiy на схемите май ще се окаже че нямам сонди,все пак държането на турбината ще се промени,и не съм убеден как ще реагира на това ECU-то...път и тези теми тук са кът,и съм леко притеснен
Re: Проблем с катализатор на Корола E12
Да не те излъжа, ама имам карина на газ и тия поклащания се оправиха като ми настроиха газта-обогатиха леко сместа. Та да не е от катализатора-да става от лошо изгаряне.
Re: Проблем с катализатор на Корола E12
Не ъпдейтнах информацията навреме:неделята ходих извънградско,и се влошиха нещата,та затова в понеделник по спешност се премахна катализатора,с него и проблемите-EKu-то не дава грешки,колата не пуши,тръгна отлично,че и разхода падна
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта