Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Re: Дневни светлини
Става, става перфектно, сега красавицата е на 30% на дългите с регулиране на силата на светене,но така ме устройва! Който иска подробности за Бургас- на ЛС..
Honda cr-v III I-CTDI, 2008 г., Avensis 1 Wagon (T22) 2.0 D-4D,2000 г.
- Yuli
- Мнения: 193
- Регистриран на: 08 Яну 2009 10:51
- Местоположение: Sofia
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Дневни светлини
За да бъда полезен на колегите с Корола след 2007 година, и ако има някой от тях все още чудещ се какво може да се направи в тази посока с колата, ето моя опит с ДРЛ на дългите и 30 %.
Поради схемното решение за късите и дългите на Королата (и Аурис) и разположението на релетата и кабелите всичко се събира перфектно в кутията с предпазителите и релета при двигателя. Нито един оригинален кабел не е прекъснат или дори заголен. Връзките стават когато извадиш релето, поставяш оголения и разплетен кабел в съответното гнездо и слагам отново релето. Контактната площ в случая е напълно достатъчна за големите токове, инспектирах доста нещата в началото и мога да го твърдя със сигурност. За силови 12 волта има свободни букси, за управляващ сигнал има предпазител който е във верига след контактния ключ. Място за модула колкото искаш, той не отделя толина и дори в най-големия пек си беше ОК. Единствено от кутията излиза кабел за маса до най-близкото място за такава - стойката на ECU-то, но тя е само за модула и е тънка жица с подходяща обувка. Системата инсталирах преди повече от 2 години, Бях в гаранция и преди обслужване махах всичко за 2 минути и слагах отново за около 5 след това. Винаги развалянето е било по-бързия процес за всичко biggrin.gif Звуци от зумера в купето не се чуват, но лампата за дългите на таблото запалва полека заедно с модула и тя на 30%, така, че винаги си в час дали светлините работят, а и светенето и на истински дълги е съвсем различно. Друг плюс за мене е и това, че поради особеностите на таблото Оптитрон, ако е сумрак и с врътката за габаритите мога освен да пускам и спирам тях, да затъмнявам или не таблото в зависимост от околната осветеност и винаги съм с фарове съгласно закона, докато преди това винаги се налагаше да ми бледнее таблото в ярко време, защото не може всеки път като не ме устройва да влизам в менюто да му сменям яркостта.
Ако има заинтересовани мога да дам и още инфо на лично съобщение, както и да няправя снимки на монтажа, но за тях след 22 декември...
Поради схемното решение за късите и дългите на Королата (и Аурис) и разположението на релетата и кабелите всичко се събира перфектно в кутията с предпазителите и релета при двигателя. Нито един оригинален кабел не е прекъснат или дори заголен. Връзките стават когато извадиш релето, поставяш оголения и разплетен кабел в съответното гнездо и слагам отново релето. Контактната площ в случая е напълно достатъчна за големите токове, инспектирах доста нещата в началото и мога да го твърдя със сигурност. За силови 12 волта има свободни букси, за управляващ сигнал има предпазител който е във верига след контактния ключ. Място за модула колкото искаш, той не отделя толина и дори в най-големия пек си беше ОК. Единствено от кутията излиза кабел за маса до най-близкото място за такава - стойката на ECU-то, но тя е само за модула и е тънка жица с подходяща обувка. Системата инсталирах преди повече от 2 години, Бях в гаранция и преди обслужване махах всичко за 2 минути и слагах отново за около 5 след това. Винаги развалянето е било по-бързия процес за всичко biggrin.gif Звуци от зумера в купето не се чуват, но лампата за дългите на таблото запалва полека заедно с модула и тя на 30%, така, че винаги си в час дали светлините работят, а и светенето и на истински дълги е съвсем различно. Друг плюс за мене е и това, че поради особеностите на таблото Оптитрон, ако е сумрак и с врътката за габаритите мога освен да пускам и спирам тях, да затъмнявам или не таблото в зависимост от околната осветеност и винаги съм с фарове съгласно закона, докато преди това винаги се налагаше да ми бледнее таблото в ярко време, защото не може всеки път като не ме устройва да влизам в менюто да му сменям яркостта.
Ако има заинтересовани мога да дам и още инфо на лично съобщение, както и да няправя снимки на монтажа, но за тях след 22 декември...
- Прикачени файлове
-
- Това ми е снимката на сайта на производителя на модула. Доволен съм! Не правя явна реклама, но продуктът наистина си заслужава, а и "залепва" в Королата перфектно.
- 115.jpg (23.48 KiB) Преглеждано 8577 пъти
-
- DSC_1006.jpg (886.32 KiB) Преглеждано 8438 пъти
- Freedom
- Мнения: 404
- Регистриран на: 22 Яну 2010 11:04
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Дневни светлини
Днес най-сетне намерих време и си поставих модул HIDBG-01 за управление на късите светлини. Всичко мина без рязане и ми отне около половин час с разглеждане на схемата. Сега ксенона се пали автоматично 4-5 секунди след стартиране на двигателя без да се пускат габаритите. Мислех варианти с управление на дългите, но не ми се разправя с куките.
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Re: Дневни светлини
Колега Георгиев,имаш ЛС!Георгиев написа:Става, става перфектно, сега красавицата е на 30% на дългите с регулиране на силата на светене,но така ме устройва! Който иска подробности за Бургас- на ЛС..
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Дневни светлини
Otkrih si nedostatuk na dnevnite svetlini :( Dnes karaiki v maglata na shipka si pusnah svetlinite za mugla... ama iadec, ne se vkluchiha dokato ne si vkluchih i kasiti 

- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Дневни светлини
Ще споделиш ли как понеже днес ме убеждаваха, че не може да стане заради сензора за автоматично светване.......Freedom написа:Днес най-сетне намерих време и си поставих модул HIDBG-01 за управление на късите светлини. Всичко мина без рязане и ми отне около половин час с разглеждане на схемата. Сега ксенона се пали автоматично 4-5 секунди след стартиране на двигателя без да се пускат габаритите. Мислех варианти с управление на дългите, но не ми се разправя с куките.
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Дневни светлини
+ na kasite se podawa prez rele. AKo modula podade + direktno na kasite na 100% niama da prechi na nishto v kolata.
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Дневни светлини
явно не съм попаднал на сервиз ...
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
- Freedom
- Мнения: 404
- Регистриран на: 22 Яну 2010 11:04
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Дневни светлини
Не мисля, че ти е нужен сервиз за да го направиш. Изваждаш релето за светлините H-LP Relay (намира се в кутия зад радиатора), подпъхваш в гнездата съответните заголени кабели от модула за DRL - червеният кабел към 1-ви или 3-ти пин, жълто-зеления кабел - към 5-ти пин и набождаш релето. С подобна процедура подпъхваш жълтия кабел към 1-ви пин на релето за вентилатор №2 (през едно гнездо от релето за светлините) и затваряш кутията на релетата. Зеления кабел го изолираш, а синия връзваш към маса където си харесаш. Това е всичко. 10-15 минути и имаш DRL. Успех!
- Прикачени файлове
-
- DRL.jpg (24.52 KiB) Преглеждано 8667 пъти
-
- DRL1.jpg (78.05 KiB) Преглеждано 8667 пъти
-
- DRL2.jpg (67.52 KiB) Преглеждано 8667 пъти
-
- DRL3.jpg (18.93 KiB) Преглеждано 8667 пъти
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Дневни светлини
Много благодаря, при първа възможност се захващам !!!
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
- miso25
- Мнения: 468
- Регистриран на: 13 Окт 2012 18:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Дневни светлини
Колега, може ли да кажеш дали този модул ще стане за Корола Версо 2006г? Ако става дали ще може да се процедира по твоята схема с релетата и при Версото на същото место ли се намират като при теб? Благодаря.Freedom написа:Днес най-сетне намерих време и си поставих модул HIDBG-01 за управление на късите светлини. Всичко мина без рязане и ми отне около половин час с разглеждане на схемата. Сега ксенона се пали автоматично 4-5 секунди след стартиране на двигателя без да се пускат габаритите. Мислех варианти с управление на дългите, но не ми се разправя с куките.
Volvo XC60 2.0, 136hp, 2014
ex Toyota Verso 2.0, 126hp, 2011
ex Toyota Corolla Verso 2.2, 136hp, 2006
ex Toyota Verso 2.0, 126hp, 2011
ex Toyota Corolla Verso 2.2, 136hp, 2006
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Дневни светлини
гледам схемата и се чудя
Причината да мисля в тази посока е, че искам да запазя автоматичната функция на светлините, за да се сменя осветеността на таблото и приборите в колата.

а ако вържем Зеления кабел (+ от габарити )на 2-ри крак на H-LP Relay, ще изключваме модула при включване на заводските светлини, тоест, когато завъртим ключа за светлините (или се задейства сензора за автоматични светлини), модула ще се изключва и ще работи през оригиналното реле ( H-LP Relay). Как смятате, правилна ли е логиката?Зеления кабел го изолираш
Причината да мисля в тази посока е, че искам да запазя автоматичната функция на светлините, за да се сменя осветеността на таблото и приборите в колата.
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
- Freedom
- Мнения: 404
- Регистриран на: 22 Яну 2010 11:04
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Дневни светлини
Зеленият кабел за + от габарит се използва при фарове с крушки H4 за да не светят едновременно късите с дългите и да се получи прегряване. Може наистина да се свърже към 2-ри крак на релето и ефектът ще е, че ще може да караш на габарити с фарове за мъгла. Не бях се сетил, че ще ми дотрябва такъв вариант, но при гъста мъгла късите наистина ще пречат. Ще го доработя. А иначе и без да е вързан зеленият кабел си работи автоматичното пускане на светлините и съответно затъмняване на таблото.
Колега @miso25, нямам идея как стоят нещата при Corola.
Колега @miso25, нямам идея как стоят нещата при Corola.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта