Съединител D4D

slaimy
Мнения: 44
Регистриран на: 29 Апр 2012 00:58

Съединител D4D

Мнение от slaimy » 24 Фев 2013 23:41

Колеги да попипитам някой сблъсквал ли се е със смяната на съеднител на Avensis T22 d4d :help:
Някаква представа, за да падне камбатаната, необходимо ли разкачането двигареля, или си пада ...
Критерия за смяна на маховика каква е wacko.gif ...
Оринтировачна цена на комплект съедините с/без мавик, както и препоръчване на марка и магазин ...

Сигорно има много изписано по въпроса ама нещо неуспях да се справя с търсачката blush.gif

Благодаря ви предварително...

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София
Получена  благодарност: 1 път

Re: Съединител D4D

Мнение от KiLLeR » 25 Фев 2013 01:41

Сменяй съединител и маховик, 700 лв с труда излиза. Купи едномасов да не се занимаваш повече с демферни глупости.
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

Аватар
Kiki
Мнения: 8202
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Re: Съединител D4D

Мнение от Kiki » 25 Фев 2013 07:53

Оригинален на LUK с двумасов маховик е 1000лв.
Не си заслужава да променяш конструкцията.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София
Получена  благодарност: 1 път

Re: Съединител D4D

Мнение от KiLLeR » 25 Фев 2013 13:13

Според мен двумасовия е глупост. Карах тойота като моята на която й е сменен маховика с едномасов, ми то съединителя по-лек, превключва по-плавно и редица други дреболии. Плюсовете са повече от минусите, даже минуси няма.
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Re: Съединител D4D

Мнение от SFINKS » 25 Фев 2013 14:34

Така ами, тва инженерите на тойота са пълни идоти :whistle:
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

mirott
Мнения: 2150
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 18 пъти
Получена  благодарност: 23 пъти

Re: Съединител D4D

Мнение от mirott » 25 Фев 2013 14:42

SFINKS написа:Така ами, тва инженерите на тойота са пълни идоти :whistle:
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София
Получена  благодарност: 1 път

Re: Съединител D4D

Мнение от KiLLeR » 25 Фев 2013 15:58

Не са идиоти инжинерите. Който ги е накарал да слагат двумасов за да има кво да се счупи - е laugh.gif biggrin.gif
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

mirott
Мнения: 2150
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 18 пъти
Получена  благодарност: 23 пъти

Re: Съединител D4D

Мнение от mirott » 25 Фев 2013 16:08

За да папаме от консумативи после...на всички е ясно, без Цвинкса...

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София
Получена  благодарност: 1 път

Re: Съединител D4D

Мнение от KiLLeR » 25 Фев 2013 16:20

mirott написа:За да папаме от консумативи после...на всички е ясно, без Цвинкса...
Тоа не беше ли некъф прочут и известен. :help:
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Re: Съединител D4D

Мнение от martod » 25 Фев 2013 17:43

KiLLeR написа:Не са идиоти инжинерите. Който ги е накарал да слагат двумасов за да има кво да се счупи - е laugh.gif biggrin.gif
Прав си, не са идиоти инженерите, пълни идиоти са, laugh.gif защото никой не ги е карал, нали те вземат решенията в крайна сметка .. tongue.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Re: Съединител D4D

Мнение от SFINKS » 26 Фев 2013 10:41

Тойота са най-вече известни с това че правят "чупещи" се автомобили с цел да "папкат" после от консумативи .
worthy.gif worthy.gif worthy.gif worthy.gif worthy.gif worthy.gif worthy.gif worthy.gif worthy.gif worthy.gif

Тия хитреци на дребно Японците , са успели някакси да излъжат и убедят целият лумпенизиран свят че правят доста качествени автомобили . Добре че е Българският "гений" да ги разконспирира . worthy.gif worthy.gif worthy.gif
Последно промяна от SFINKS на 26 Фев 2013 11:24, променено общо 1 път.
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

mirott
Мнения: 2150
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 18 пъти
Получена  благодарност: 23 пъти

Re: Съединител D4D

Мнение от mirott » 26 Фев 2013 10:55

biggrin.gif

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София
Получена  благодарност: 1 път

Re: Съединител D4D

Мнение от KiLLeR » 26 Фев 2013 12:49

ххххх :censored: ххххх дай нещо по съществото на темата някой път за разнообразие :whistle:
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6214
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 347 пъти
Получена  благодарност: 376 пъти

Re: Съединител D4D

Мнение от slowtraveler » 26 Фев 2013 14:28

Колеги, моля за запазване на добрия тон.. :whistle:

Навярно двумасов маховик е сложен поради нуждата от демпфериращ елемент между двигателя и трансмисията - за да останат компактни (да не се увеличават размери на валове и зъбчатки заради пиковия въртящ момент), като се изглаждат по-големите пикове на въртящия момент при дизела...
А тези по-големи пикове биха могли да доведат то повреда (сигурно най-вече от умора на материала) на други компоненти като валове, зъбчатки на скоростна кутия и т.н....
Това - на теория.. На практика може запаса якост на материала (и например циментация на зъбчатки и т.н.) да е достатъчна за що годе безпроблемна експлоатация на единичен екземпляр.
Но навярно е недостатъчна за масовото производство, където биха тръгнали веднага приказки, че тойота се троши над път и под път... И затова Тойота са избрали по-скъпо, но по-щадящо решение...
В конкретния случай обикновено се сменя маховик на над 250-300х.км, и автомобила би издържал още 150-200х.км. А ако се монтира първоначално такъв, то при същите 150-200х.км биха били започнали да се проявяват 'въздействията' от недостатъчния запас...
А при стар автомобил - какво да му кажеш - 'изкарал 450х.км (300х.км до смяната и още 150 - след смяната) - време е за подмяна на целия автомобил'..

Та затова въпреки, че не е технически издържано, е напълно възможно при толкова стар автомобил да е по-обосновано слагане на едномасов маховик..
Въпреки, че ако разликата е 200лв, все пак бих избрал заводското решение (и другите части вече са поизносени, и повишените удари през маховика могат да бъдат капката, която да прелее язовира - да строши даден детайл).....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Re: Съединител D4D

Мнение от Me4oKyX » 28 Фев 2013 00:34

Принципно, теоретично и може би, не го правят за пари, а главно за слава и любов и затова цените на "оригиналните" части са такива приятни, ниски и "достъпни".... Ама току виж може да се окаже, че едномасовия НЕ Е 700 и нещо лева и разликата в цената е ДВОЙНА.... да не говорим, че някой трябва да добави и пари за труд ... и разликата става доста сериозна.... Да труда е еднаква цена, на ОБЩАТА цифра става СРАхотнаа biggrin.gif Последния комплект, който взимахме за колега от форума излезе под 600лв .... ама заради "пълните" приказки на едни много изявени "Помагачи", момчето затри информацията и не е ясно какво е останало от темата.... Ама кво са за наШТЕ възможности едни 5-600лв отгоре..... Пари като шума, нали ПОМАГАЧИ biggrin.gif

А моожеее биии ----- Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: ico1 и 5 госта