Да премина ли на Ярис-1.4 д4д
Да премина ли на Ярис-1.4 д4д
Колеги нов съм във вашия форум от днес,извинявам се за неточностите ,които ме интересуват и за които ще питам.В момента имам поло1.9-Д,но го омразих и мисля да взема ярис 1.4 д4д ,та питанията ми са следните.Какви са цените на обслужването на автомобила-ремъци ,ролки,филтри,.С каква система е мотора -комън рейл ПД или нещо друго ,ГНП-какво е ,дано не е лукас,че бягам от него сега.С какъв маховик е и как се държат скоростите,виждате ,че все болни неща от грижата за поло,които са на цени стресиращи,нищо ,че е фолксваген.Мога да си позволя кола до към 5000-5500лв ще рече 2002-2003г.Как е състоянието с резервните части,може ли да се разчита при нужда от втора употреба.Или се чака доставка за всяко нещо.При покупка имали нещо ,което да се следи и да показва състоянието на автомобила.
Re: Да премина ли на Ярис-1.4 д4д
Ми какво да ти кажа...Тук автомобилите на ВАГ групата не са много популярни, така че ще ти се каже да намериш читав екземпляр, и да го взимаш.Тъй като не карам Ярис, не мога да ти кажа нищо за цени.Иначе двигателя е комън-рейл, а ГНП най вероятно е или Denso, или Bosch.Все някой знае със сигурност.По отношение на скоростите, не би трябвало да имаш някакви проблеми, освен ако не са ММТ...
Успех с бъдещата покупка!
Успех с бъдещата покупка!
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Да премина ли на Ярис-1.4 д4д
1,4 D4D 75/90к.с. е BOSCH common rail и като цяло електрониката е BOSCH. Маховика е едномасов, надали ще ти трябва да го смениш. Автомобила е с ангренажна верига, ремък има само пистов. Обслужването - 4л масло + 55лв филтри някъде. Ходова част здрава, двигателя също е здрав, много приятно върви, приятно гори. Има достатъчно към момента такива коли по моргите, но като цяло новите части / консумативи не са толкова скъпи, че да взимаш втора ръка. Гледай къде е удряна колата, че скоро дойде такъв ярис и милия всичко му приказно, но имаше проблеми със скъсани кабели от/към ЕКУ-то и други подобни дребни гадостийки, които пък искат време, нерви и пари. Гледай хубаво като взимаш, че търсих такъв за една колежка от форума, но има доста дрънгели, че един ми се строши държача на дюзата като го запалих...... Първо и НАЙ-ВЕЧЕ трябва да се въоражиш с търпение, за да намериш твоята кола. След това вече, със сравнително малко пари, ще имаш приказен автомобил
А и ако си малко по-луда глава, може да се направи да върви още по-добре малчо и разхода ще падне леко и няма да повлияе особено на дълговечността на колата 


Re: Да премина ли на Ярис-1.4 д4д
Благодаря ти колега, точните неща ,които ме интересуваха намериха отговор в твоя коментар.Вече на 90% съм убеден ,че трябва да е това следващата ми кола.Защото с това поло си скъсих живота с години и няма да остане за да се радвам на малкия японец.Колебаех се между нисан микра или ярето.Не бързам ,аз много трудно и бавно избирам кола.това не означава ,че не може да изтегля пак късата клечка,всичко си е до късмет,сега ако ми кажете и при избор на кои възли да обърна внимание ще съм благодарен,защото на полото станах магьосник,само като го чуя и малко покарам мога да му определя оставащия живот.
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Да премина ли на Ярис-1.4 д4д
Като цяло си гледаш стандартно - дали мърка меко двигателя, дюзите, дали не пуши синьо/сиво .... Няма особени силно изразени проблеми в множествен вариант. По-скоро са индивидуални проблеми. Виж дали зарежда като хората, окачването, гледай внимателно за удари, закачи я на диагностика, да не се окаже, че OBD-то не работи - това ще е проблем, при това досаден.... Дигностика могат да ти направят всички, защото си БОШ система, така че и дюзи ще ти кажат изменения, засечи дали дебитомера дава вярни данни. Другото по-скъпо е TPS /throttle positioning sensor/ - датчика за газта на педала.... Климатика трябва да духа яко, защото компресора е голям за това купе и трябва да ти среше алаброса орбазно laugh.gif Скоростите трябва да влизат приятно меко, ако не значи е за смяна на масло. Но като загрее я пробвай по-бързо да сменяш скорости, да не прехърква..... 1-ва към задна скоросто бързо ... такива ми ти работи, стандартни
Успех в търсенето и дано си намериш твоя Ярис и да му се радваш дълго и безпроблемно. Пък след първите 4-6 месеца без грижи, ще пишеш и ще се направим на по бира


Успех в търсенето и дано си намериш твоя Ярис и да му се радваш дълго и безпроблемно. Пък след първите 4-6 месеца без грижи, ще пишеш и ще се направим на по бира


Re: Да премина ли на Ярис-1.4 д4д
Колеги интересуваме ,с какви дюзи е ярис,питам,защото съм магнит на скапани коли ,сега си патя от това поло и да не се окаже ,че от един дарак съм отишъл на друг но със скъп ремонт до безумие.Мимолетно препитах майстора ,ако се наложи ремонт по ГНП,дюзи ,направо ме уплаши.Но най реално е собственик ,който го е минал това да сподели.
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Да премина ли на Ярис-1.4 д4д
Вече съм ти отговорил на този въпрос - БОШ ти е горивната система и ремонтите са по 100лв на дюза, ГНП точно няма да имаш грижи, пак е бош, надали ще ти трябва да я ремонтираш. А и като цяло има по-лесен вариант - разрови се из форума има изписано за дюзите, които са проблемни много. Но проблемните дюзи на Тойота са ДЕНСО 

Re: Да премина ли на Ярис-1.4 д4д
Привет, аз имам този Ярис, от около 2 години. Всичко си му е наред, ОСВЕН.... страдам от около половин година от проблем с педала на гаста. Спира да работи по някое си време, после след гасене на двигателя се оправя и т.н.... В няколко сервиза ходих,акъли и ремонти всякакви - само парите ми взимат, но проблема не се и оправя
Може да е индивидуално, но да си кажа ... Късмет, ако решиш.... Колата инак си е супер...не бих я заменила...(засега)_ 


- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Да премина ли на Ярис-1.4 д4д
Боби, звънни ми един телефон, ще те пратя при човек, който ще го оправи един път завинаги, защото преди две седмици пратихме такова ярисче с точно такива болки.... Ако не можеш да ми намериш телефона - 0899 868618 - Петър - ремонта не е толкова скъп, човека остана ПРЕдоволен и си кара новото Ярисче 1.4 д4д с кеф и си свирка 

Re: Да премина ли на Ярис-1.4 д4д
БЛАГОДАРЯ ти много...
В момента отново е в сериз (поредната рекламация), ако и след това (а то обикновенно е до 10 дни) пак имам проблем, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ти се обаждам.
Благодаря още веднъж!


Re: Да премина ли на Ярис-1.4 д4д
Кажи, читав сервиз с прилични цени, че ме мъчи една дюза.Me4oKyX написа:Вече съм ти отговорил на този въпрос - БОШ ти е горивната система и ремонтите са по 100лв на дюза, ГНП точно няма да имаш грижи, пак е бош, надали ще ти трябва да я ремонтираш. А и като цяло има по-лесен вариант - разрови се из форума има изписано за дюзите, които са проблемни много. Но проблемните дюзи на Тойота са ДЕНСО
Къде ли не ходих и какво ли не четох и слушах. Добавки слагах и няма ефект. Всички ми казват ходи в Бош - един добър ден при тях е 400 лева... и после до 400 на брой.
Искам да ги сваля, да ги проверят, да ги почистят и да ми оправят едната.
Предварително благодаря!!!
добро петъчно утро от мен и само да ви напомня, че работата в събота .... изгражда характера и разгражда алкохола
)
Плавните и добре обмислени движения се явяват гаранция за успеха на всяко едно начинание.

Плавните и добре обмислени движения се явяват гаранция за успеха на всяко едно начинание.
Re: Да премина ли на Ярис-1.4 д4д
Чакай да ти каже . "Самарянска" помощ от тоя младеж - не са така прости нещата 
Първо трябва да звъннеш на него лично , после той да звънне в сервиза да каже че той те праща . После да се разбере със сервиза колко ще му дадат на него че им е пратил клиент и те така
Между другото ще ти предложи чудотворни добавки на изгодни цени и тунинг ..

Първо трябва да звъннеш на него лично , после той да звънне в сервиза да каже че той те праща . После да се разбере със сервиза колко ще му дадат на него че им е пратил клиент и те така

Между другото ще ти предложи чудотворни добавки на изгодни цени и тунинг ..
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
Re: Да премина ли на Ярис-1.4 д4д
biggrin.gif Звънни,звънни biggrin.gif
Auris 2.0 d-4d SOL 1AD-FTV 2009 - бивша
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Да премина ли на Ярис-1.4 д4д
Стоянчо - а от къде си !? Ако си от Пловдив, мога да помогна, ама за София ... Иначе ремонта на тази дюза мисля, че няма да е 400лв на бройка. Понеделник ще питам точно, че нямам точен спомен. Какви стойности дават дюзите!?? Каква добавка си пробвал ? Пиши тук или на ЛС - за мен няма значение - аз съм свикнал на сладкодумни коментари, които с нищо обаче не помагат biggrin.gif
Тоше, Сфинксче - да сте ми живи и здрави колеги и Бог да ви благослови
Тоше, Сфинксче - да сте ми живи и здрави колеги и Бог да ви благослови

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 4 госта