Смяна гарниура + шлайф на глава цена
Смяна гарниура + шлайф на глава цена
Здравейте, колеги. Налага се да сменям гарнитура на главата + гумички + пълна ревизия на главата и шлайфане. Също така и антифриза е за смяна + капачката. Интересува ме приблизително какви пари струва цялата процедура с работата? Около 600-650?
Автомобила е Селика 1.8, 7A-FE, 98 год
Автомобила е Селика 1.8, 7A-FE, 98 год
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Смяна гарниура + шлайф на глава цена
След като си стигнал дотам, напъни още малко за едни сегменти. Труда е горе-долу толкова.
-
- Мнения: 2147
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 19 пъти
Re: Смяна гарниура + шлайф на глава цена
600 може и да ти стигнат за всичко ама не и в ТМ Ауто! Зависи къде ще искаш да я правиш. Масло ли похапва или гарнитура?
Re: Смяна гарниура + шлайф на глава цена
Надува и леко е загубила антифриз (250 мл за 2 мес) правя я при познат, само шлайфа и инспекцията няма да ги прави той. Каза че оригиналната гарнитура не струва с качеството на което я предлагат днес затова ще поръча от Германия. Масло не гори. Това е. А защо трябва да сменям и сегменти?
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Смяна гарниура + шлайф на глава цена
Вероятно, защото по подразбиране всички тойоти били "масларки" biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifsatomov написа:Надува и леко е загубила антифриз (250 мл за 2 мес) правя я при познат, само шлайфа и инспекцията няма да ги прави той. Каза че оригиналната гарнитура не струва с качеството на което я предлагат днес затова ще поръча от Германия. Масло не гори. Това е. А защо трябва да сменям и сегменти?
А защо е надула, прегряла и духнала гарнитурата и кривнала главата ... прегряване най-вероятно, дължащо се на проблем с охладителната система - радиатор, помпа, влизане на въздух, невключена перка за охлаждане на радиатора и др. ... проверете тези неща, защото отстранявате последствия но е важно да се види причината за да не се повтори.
Успех !
Re: Смяна гарниура + шлайф на глава цена
Мерси, колега, като отворим ще видим какво е за смяна, за сега няма да бързаме
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Смяна гарниура + шлайф на глава цена
Защо да сменяш сегменти ли? Ако искаш ги сменяй, казах ти какво бих направил ако колата е моя и ще разчитам на нея и занапред. И поздрави майстора ти дето знае толкова за оригиналните части.
Re: Смяна гарниура + шлайф на глава цена
Аз питах само за цената ... Колкото до частите - защо би си правил труда да поръчва извън България при положение, че може да сложи оригинална за по-малко пари ... и аз не знаммехаННика написа:Защо да сменяш сегменти ли? Ако искаш ги сменяй, казах ти какво бих направил ако колата е моя и ще разчитам на нея и занапред. И поздрави майстора ти дето знае толкова за оригиналните части.
-
- Мнения: 2147
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 19 пъти
Re: Смяна гарниура + шлайф на глава цена
Защото "оригиналното" в България е по-калпаво от неоригиналното в другия свят, затова! biggrin.gif
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Смяна гарниура + шлайф на глава цена
Така съм по съгласен. По съображения за цени/отстъпки е едно, а това за качеството съвсем друго.
Re: Смяна гарниура + шлайф на глава цена
Пълна профилактика на главата, почистване клапани, тест под налягане , шлайф и подмяна на гумичките, както и реглаж на клапаните -190 лв в Бургас, отделно демонтажа и монтажа, и какво не му харесват на твоя майстор оригиналните гарнитури, че ще изписва от Германия, те на нашия пазар да не се български,
в ТМ Ауто са 96 лв. с доставка 3 дни , а иначе 50-60 лв белгииски или американски
в ТМ Ауто са 96 лв. с доставка 3 дни , а иначе 50-60 лв белгииски или американски
Re: Смяна гарниура + шлайф на глава цена
За труд колко ти взима,на мен за труд на 3sfe двигател ми взеха 150лв. 300 за шлайф реглаж клапани и проверка да не е пукната главата, 90 за гарнитура и за гумичиките не си спомням май 10 лв нещо такова.Преди това бях проверил къде носят главите от офицялния сервиз да ги шлайфат и бях решил само да ми свалят главата а аз да си я нося,но монтьорчето ме убеди че работел с други и те били по добри даже.Но уви аз не съм доволен от реглажа много хлабави са ги оставили.Та виж с кои под изпълнители работи ТМауто в твоя град и отиди при тях.Най малкото са им предоставени точните параметри на тойота двигателите.Сега за да ми направят клапаните в ТМауто ми искат 400лв.на вън цената е в пъти по ниска ама как да се доверя като при свалена глава не успяха да регулират клапаните както трябва ми качена на двигатела е по трудно и като изпълнение и като време.Някой по нагоре беше написал като сваляш главата прави и сегменти и ако трябва някой тръгнал семеринг.Успех в начинанието като ремонт не е сложен, но цялостното изпълнение не зависи само от частите които ще вложиш а и в опитноста на изпълнителите.satomov написа:Здравейте, колеги. Налага се да сменям гарнитура на главата + гумички + пълна ревизия на главата и шлайфане. Също така и антифриза е за смяна + капачката. Интересува ме приблизително какви пари струва цялата процедура с работата? Около 600-650?
Автомобила е Селика 1.8, 7A-FE, 98 год
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Смяна гарниура + шлайф на глава цена
Доколкото превантивните мерки също толкова важни като последващия контрол, то е желателно е да разберам, какви са причините довели до необходимост от горните ремонти.
.gif
.gif
Re: Смяна гарниура + шлайф на глава цена
Колкото по малко знае за колата си толкова по спокойно ще спи това в кръга на майтапа,ако не я е прегрявайл то остава другото от старост и просто и е дошло времето на гарнитурата.scorpion написа:Доколкото превантивните мерки също толкова важни като последващия контрол, то е желателно е да разберам, какви са причините довели до необходимост от горните ремонти.
.gif
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта