Problemi s prednicata ...

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Problemi s prednicata ...

Мнение от Japanese_fever » 21 Окт 2006 04:32

Imah edin lek udar predi okolo godina. Udarih se s okolo 10-15 mili strani4no v bodiur. Dqsno predno kolelo.
Posledici:
- izkrivena djanta
- pri durpvane na dqsno kato trygvam
- pridurpvane na lqvo kato spiram
- leko turkane(ot stranata na udara) se 4uva6e(jelqzo v jelqzo) kato karam s malka skorost i natisna spira4kata. Posle iz4ezna turkaneto.

Resheniq:
- smeneni tamponi(bushings) na dolnata stabilizira6ta 6tanhga(lower control arm)
- smeneni boltove(ball joints) na kormilnata 6tanga, dolnite i dvata
- napravena regulirovka na prednicata(alignment)

Sled alignment-a(dnes), novo 20 vibrira mi pedala na spira4kata. Ne6to koeto go nqma6e predi da napravq alignment-a?!? wacko.gif Su6to taka pri leko natiskane na spira4kata kolata tegli na lqvo.

Kakvo da pravq? Smqna na diskove?

Moga li da smenq samo desniq disk s nakladkite?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 21 Окт 2006 07:09

ponachalo moje samo edinia da smenish ama kato she smeniash smeniai i dvata. to nakladkite tai ili inache idvat komplekt a puk diskovete sa po $30
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 21 Окт 2006 20:51

според мен е крива полуоска. преди да смениш тампоните окачването е имало нарушена геометрия, но вибрацията се е обирала от луфтовете. сега окачването ти е в ред и вибрацията се показва. можеш да провериш дали е полуоската - двигни колата на крик, свали гумата и завърти главината на някоя предавка - ако е крива полуоската ще видиш биене на диска. ако полуоската е права - възможно е някой от носачите или крепежните възли по моста да е поддал - когато натовариш окачването при спиране или тръгване геометрията се разваля - това не може да се открие при статичен тест. дали е изкривено нещо може да се открие като се премерят размерите за геометрия и се сравнят със стандартните за твоята кола.

подкарай колата с 20-30 км/ч и почни въртене на воланът наляво-надясно, така, че да товариш стабилно амортисьорите и макферсоните отпред. ако нещо по макферсона е поддало, ще чуеш едно глухо прихлопване откъм страната на удара - това също може да води до тази вибрация и промяна на геометрията - има едно лагерче горе в чашката на макферсона, то може да е поддало или самата чашка
status: за БАН

lukabrazy
Мнения: 9
Регистриран на: 16 Окт 2006 19:21

Мнение от lukabrazy » 21 Окт 2006 22:17

Макар да е доста здрава може да е пострадала и главината и от там да идва тресенето в педала на спирачката,ако при скорост от 40-50 при леко натискане на спирачката усещаш вибрациите много възможно е да е от това,в какво състояние са носача,тампона на носача и шарнира?

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 22 Окт 2006 02:53

Sharnirite, i tamponite se nadqvam da se O.K. ve4e ot stranata na udara.
Probvah testa na maggkrabar - s umerena skorost da vurtq mnogo burzo volana na zig-zag i ne se 4uva ni6to. Ima nqkakuv response, ne e kat da nqma. Az tozi test go zapomnih kogato spomena, 4e si go gledal na nqkakuv Corvette.
Ako ne se luja vibraciite iz4eznaha?!? wacko.gif

Drugo:
V4era dokato mi praviha nastrojkata na prednicata(na 4-te kolela de) mi durjaha spira4kata natisnata dosta dulgo vere. Ne znam pri ugasen dvigatel ili ne.
Sled tova pitah za6otto mi be6e interesno i mi kazaha, 4e spira4kata se durji za da durji fiksirani gumite pri regulirovkata. NQkoj da e 4uval za tova?!? I moje bi za tova spira4kite mi se durjaha stranno v4era sled alignment-a.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта