Като се пооправи времето ще ги проверя. Зимата дойде и тук...не бях палил колата 2 дена и вчера при 0градуса запали от третия път. Или има някоя свещ, или акумулатора слабо върти.TATI написа:0,72 OM при 20 градуса температура - това е за 2.0 д-4д 116 к.с.
Авенсис 2007 2.2 D4D пали и гасне
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Авенсис 2007 2.2 D4D пали и гасне
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: Авенсис 2007 2.2 D4D пали и гасне
Днес мерих моите. Оказа се, че стоиностите им са 1.1 ОМ. Това какво означава? Да се готвя да купувам нови, или?TATI написа:0,72 OM при 20 градуса температура - това е за 2.0 д-4д 116 к.с.
Не гарантирам, обаче, за точността на уреда. Обикновен евтин мултицет е!

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- TATI
- Мнения: 3030
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Re: Авенсис 2007 2.2 D4D пали и гасне
Ами имайки предвид качеството на предлаганите мултицети, нищо чудно да се окаже, че самия мултицет греши. Нямам идея тия цифровите дали и как могат да се калибрират. Иначе тия 0,7 са от сервизното ръководство за нашите авенсиси. Да взема да премеря и моите, та да видя какви стойности ще дадат.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: Авенсис 2007 2.2 D4D пали и гасне
Тати, измери ги да видим какво ще се получи.TATI написа:Ами имайки предвид качеството на предлаганите мултицети, нищо чудно да се окаже, че самия мултицет греши. Нямам идея тия цифровите дали и как могат да се калибрират. Иначе тия 0,7 са от сервизното ръководство за нашите авенсиси. Да взема да премеря и моите, та да видя какви стойности ще дадат.
Много ми е интересно какво ще излезе.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Авенсис 2007 2.2 D4D пали и гасне
При даване на уреда да мери на обхват 200 ома , при допиране на двата извода какво показва на дисплея ? По принцип китайчетата , които са по 5-6 лв , имат грешка ~1-2 ома . При докосване на изводите на този обхват , ако ти показва 000,0 , значи всичко е наред с уреда .
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Авенсис 2007 2.2 D4D пали и гасне
Както се очакваше, 2 от свещите са прекъснали (2-ра и 4-а), а другите 2 дават около 1 Ом на около 0гр.Ще купя комплект от ebay, но първо пуснах въпроси на няколко продавачи дали стават за моя 2.0 D-4D 1AD-FTV(126кс), защото повечето са за 1CD-FTV(116кс). Не съм ги виждал и не знам дали са еднакви по размери и параметри. Знае ли някой дали имат разлика?
Другият въпрос е- няма ли индикация за изгоряла свещ? Би било елементарно да се направи токов датчик на захранващия проводник на свещите и съответната лампичка на таблото.
Другият въпрос е- няма ли индикация за изгоряла свещ? Би било елементарно да се направи токов датчик на захранващия проводник на свещите и съответната лампичка на таблото.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Re: Авенсис 2007 2.2 D4D пали и гасне
JapCar написа:Както се очакваше, 2 от свещите са прекъснали (2-ра и 4-а), а другите 2 дават около 1 Ом на около 0гр.Ще купя комплект от ebay, но първо пуснах въпроси на няколко продавачи дали стават за моя 2.0 D-4D 1AD-FTV(126кс), защото повечето са за 1CD-FTV(116кс). Не съм ги виждал и не знам дали са еднакви по размери и параметри.
Знае ли някой дали имат разлика?..................
може да провериш на http://www.toyodiy.com дали при двата двигателя свещите са с един и същ part number.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: Авенсис 2007 2.2 D4D пали и гасне
Да, ама на моето "китайче" на 200 ома ми показва стойност 000,4iovkito написа:При даване на уреда да мери на обхват 200 ома , при допиране на двата извода какво показва на дисплея ? По принцип китайчетата , които са по 5-6 лв , имат грешка ~1-2 ома . При докосване на изводите на този обхват , ако ти показва 000,0 , значи всичко е наред с уреда .

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Re: Авенсис 2007 2.2 D4D пали и гасне
един приятел си пробва свещите по много елементарен метод,без да разкача нищо>просто с един кабел дава накъсо плюса на акумулатора директно със електрода на свещите поотделно,за много кратко време.при изгоряла свещ не се получава искра,или в сравнение със здравите нищожна.логично ми се вижда.
наистина липсата на индикация е голямо неудобство,спестили са няколко цента.
наистина липсата на индикация е голямо неудобство,спестили са няколко цента.
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Авенсис 2007 2.2 D4D пали и гасне
И аз нямам обяснение защо няма...не са центове, но не е трудно да се направи. Някои дизели май имат...При мен дори грешка не е записало.jim_beam написа: наистина липсата на индикация е голямо неудобство,спестили са няколко цента.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Авенсис 2007 2.2 D4D пали и гасне
Купих комплект свещи за £50. Измерих съпротивлението и на новите и на оригиналните- около 1-1.1 ома.
Смяната стана за 10 мин от неспециалист, а специалистите в Тойота искаха £150 тотал , 1ч. труд с техни свещи (£30 всяка). На удобно място са, на други коли може да не е ...
За моя информация (а на някой може да е интересно), проверих и колко време е греенето. Свързах временно светодиод изведен на стъклото. При контакт, лампичката на таблото свети за около секунда, толкова е и подгряването...но на топъл двг. На студен (около 5гр), след палене/тръгване грее още около 1.5мин. Предполагам, че при минусови температури ще е и повече...но сега е топло. Интересно е, че свещите са за 11V и толкова измервам, но преди палене (вероятно пада в проводниците и големия начален ток на студено), след запалване си става 12-14V. (в момента на стартиране пада на 9V, вероятно акумулатора не е много зареден). Съвременните свещи освен нагревателя при върха, вътре имат и баластно съпротивление, което намалява допълнително тока вероятно заради по-дългото греене. (те не се охлаждат толкова при работа на двг).
Изчистих и EGR-a и MAF-а- става за 15мин, заедно със свалянето. Въобще на Авенсиса тези неща са на много удобно място.
Смяната стана за 10 мин от неспециалист, а специалистите в Тойота искаха £150 тотал , 1ч. труд с техни свещи (£30 всяка). На удобно място са, на други коли може да не е ...
За моя информация (а на някой може да е интересно), проверих и колко време е греенето. Свързах временно светодиод изведен на стъклото. При контакт, лампичката на таблото свети за около секунда, толкова е и подгряването...но на топъл двг. На студен (около 5гр), след палене/тръгване грее още около 1.5мин. Предполагам, че при минусови температури ще е и повече...но сега е топло. Интересно е, че свещите са за 11V и толкова измервам, но преди палене (вероятно пада в проводниците и големия начален ток на студено), след запалване си става 12-14V. (в момента на стартиране пада на 9V, вероятно акумулатора не е много зареден). Съвременните свещи освен нагревателя при върха, вътре имат и баластно съпротивление, което намалява допълнително тока вероятно заради по-дългото греене. (те не се охлаждат толкова при работа на двг).
Изчистих и EGR-a и MAF-а- става за 15мин, заедно със свалянето. Въобще на Авенсиса тези неща са на много удобно място.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта