Hayabusa engine w AE86

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Публикувай отговор
agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 19 Окт 2006 21:27

днес гледах в един Авто пазар статия за белгийски проект с 1.3 двигател от буса - приличаше на формула, но за двама човека и теглото е 300кг!

V35GTR, примерите ти са неудачни - и супрата, и вайпъра са проектирани с двигател от автомобил, а ти срявняваш двигатели от кола и мотор
status: за БАН

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 19 Окт 2006 21:49

maggkrabar написа:днес гледах в един Авто пазар статия за белгийски проект с 1.3 двигател от буса - приличаше на формула, но за двама човека и теглото е 300кг!

V35GTR, примерите ти са неудачни - и супрата, и вайпъра са проектирани с двигател от автомобил, а ти срявняваш двигатели от кола и мотор
dokaji ni che dvigatela na Hayabusa e tolkova PO razlichen ot koito i da e malolitrajen avtomobilen motor do 1.6L , kato design, internals i prochie....da vidim da li shte e po goliama razlikata ot 3.0 2JZ vs Viper motor...
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 19 Окт 2006 23:26

V35GTR написа: dokaji ni che dvigatela na Hayabusa e tolkova PO razlichen ot koito i da e malolitrajen avtomobilen motor do 1.6L , kato design, internals i prochie....da vidim da li shte e po goliama razlikata ot 3.0 2JZ vs Viper motor...
ама аз вече го направих, не мога да се повтарям - просто прочети онова за инерционните моменти. много е важно един двигател за какви инерционни съпротивления е проектиран - точно това ви убягва. на един двигател ако му сложиш маховик само с един сантиметър по-голям в диаметър, а същите килограми - и веднага се променят параметрите му. а вие слагате на бусата много повече от това, цели килограми отгоре точно на коляновия вал - не само по-големи размери, а и по-тежки. няма начин да стане - затова и не е станало все още.

като даваш пример с мотор с един и двама човека че пак си върви - тури на един мотор два пъти по-тежки джанти и карай laugh.gif за един двигател е важно не какво придвижва, а какво върти - там са големите усилия, а не в линейното придвижване
status: за БАН

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 19 Окт 2006 23:34

maggkrabar написа:
V35GTR написа: dokaji ni che dvigatela na Hayabusa e tolkova PO razlichen ot koito i da e malolitrajen avtomobilen motor do 1.6L , kato design, internals i prochie....da vidim da li shte e po goliama razlikata ot 3.0 2JZ vs Viper motor...
ама аз вече го направих, не мога да се повтарям - просто прочети онова за инерционните моменти. много е важно един двигател за какви инерционни съпротивления е проектиран - точно това ви убягва. на един двигател ако му сложиш маховик само с един сантиметър по-голям в диаметър, а същите килограми - и веднага се променят параметрите му. а вие слагате на бусата много повече от това, цели килограми отгоре точно на коляновия вал - не само по-големи размери, а и по-тежки. няма начин да стане - затова и не е станало все още.

като даваш пример с мотор с един и двама човека че пак си върви - тури на един мотор два пъти по-тежки джанти и карай laugh.gif за един двигател е важно не какво придвижва, а какво върти - там са големите усилия, а не в линейното придвижване
tova go znam na izust! Izobshto ne sporia za inercinalnite momenti!
Vuprosa e tolkova li e goliama razlikata mejdu 1.3 i 1.6 litur
Drug vurpos e che TI PAK NE CHETESH i che ti se kaza che ne se izpolzva drug mahovnik a prehodnik ot transimisiata kum diff-a
Ami mimito koeto vurteshe gumi, nima niama da vurvi ako mu slojish 4 choveka po 100kg vseki?

Ne vijdam kak mojesh da sporish sled kato ne slagash nikakvi direktni dokazatelstva koito da oprovergaiait moeto tvurdenie! dai primeri/dokazatestva i togava shte govorim! wink.gif
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 20 Окт 2006 00:21

ми като можеш да видиш само маховик аз кво съм виновен laugh.gif вместо маховик можеш да се опиташ да видиш редуктора, за който говориш, диференциал, полуоски, спирачни дискове, гуми и джанси - всичкото това е един огромен маховик за двигателя. не знам кой не ЧЕТЕ, ама това верче го писах. дали ще сложиш повече тежести на маховика или ги разпределиш по drivetrain-a - разлика няма. и не виждам никакъв смисъл да доказвам нещо - вие се опитвате да докажете недоказаното laugh.gif
Ami mimito koeto vurteshe gumi, nima niama da vurvi ako mu slojish 4 choveka po 100kg vseki?
ето за това говоря - упорито слагаш тежест точно там, където не е толкова важна! тия 4 човека двигателя НЯМА да ги върти. думичката е ВЪРТЯ, а не ТЕЖА laugh.gif
status: за БАН

del_sol_fen
Мнения: 533
Регистриран на: 23 Яну 2005 01:08
Местоположение: Chicago, US of A

Мнение от del_sol_fen » 20 Окт 2006 00:25

nai-goliamoto dokazatelstvo e che NIKOI do sega ne e slagal busov motor v AVTO - KOLA. slagan e v Mini i kit cars, i ne mi spomenavaite kilogramite, poneje nikoi ne go e napravil.

sushto, V35GTR, ok polzvash tranny-to na motora, ama tva tranny koeto shte vurti tozi "adapter" shte se natovarva ot sushtiat tozi adapter. POSLE , mnogo vajno, Da kajem che se napravi...............i posle kvo? imash SUPER MNOGO LOSES PONEJE ISPOLZVASH TRANNY-to NA MOTORA + ADAPTER/kato 2-ra transmisia !!!!!!!!!!!!!!!!!! tva kakto i da go smiatash sa minimum 25%. minimum. i kato imash pone 1.5m drive shaft i neznam si kvo oshte..........aideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
-------------------------------------------------
"...coming up on the Clock Channel ..... Six O'Clock..."

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 20 Окт 2006 00:36

maggkrabar написа:ми като можеш да видиш само маховик аз кво съм виновен laugh.gif вместо маховик можеш да се опиташ да видиш редуктора, за който говориш, диференциал, полуоски, спирачни дискове, гуми и джанси - всичкото това е един огромен маховик за двигателя. не знам кой не ЧЕТЕ, ама това верче го писах. ето за това говоря - упорито слагаш тежест точно там, където не е толкова важна! тия 4 човека двигателя НЯМА да ги върти. думичката е ВЪРТЯ, а не ТЕЖА laugh.gif
MNOGO IASNO be NEWTON! vsichko koeto opisvash e vsushnost "unsprung wieght/mass" toest masa koiato motora triabva da preodolee che da moje da prehvurli polezna sila na zemiata! Viarvai mi dostatuchno sum inteligent i znam za kakvo stava vupros! Ta zatova pak ti podchertavam che tozi motor niama da ima problema da vurti tazi systema! I ZA TOVA TI POVTARIAM I POTRETIAM PRIMERA SUS MINITO! DALI NA MINI DALI NA AE86 vijdash che e napraveno da prehvurlia silata na zemiata !! DA ILI NE?
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 20 Окт 2006 00:37

del_sol_fen написа:nai-goliamoto dokazatelstvo e che NIKOI do sega ne e slagal busov motor v AVTO - KOLA. slagan e v Mini i kit cars, i ne mi spomenavaite kilogramite, poneje nikoi ne go e napravil.

sushto, V35GTR, ok polzvash tranny-to na motora, ama tva tranny koeto shte vurti tozi "adapter" shte se natovarva ot sushtiat tozi adapter. POSLE , mnogo vajno, Da kajem che se napravi...............i posle kvo? imash SUPER MNOGO LOSES PONEJE ISPOLZVASH TRANNY-to NA MOTORA + ADAPTER/kato 2-ra transmisia !!!!!!!!!!!!!!!!!! tva kakto i da go smiatash sa minimum 25%. minimum. i kato imash pone 1.5m drive shaft i neznam si kvo oshte..........aideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
ti pak chul ne dochul!! kuv 1.5km shaft kvi 5 leva?
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

Аватар
K-A-N-U
Мнения: 1232
Регистриран на: 12 Авг 2005 01:17
Местоположение: Wheeling, IL

Мнение от K-A-N-U » 20 Окт 2006 00:43

maggkrabar kvo stana nali se razbrahme da ne pi6e6 po taq tema pove4e!
prodyljava6 da q zadu6ava6 s tvoeto ploskostenno mislene, 4e ako go nqma ne6to napraveno zna4i nestava! otnovo sravneniq bez da misli6:
пърформънса разлика не виждам. ако сложиш сток 4АГЕ на тва мини, ще накъса шушоните на тази минибуса
da mnogo mi e interesno kak 6te stane tova sled kato AE86 motor i skorostna kutiq tejat pone 200tina kila a Busa engine 60-70kg! BRAVO STRA6EN PRIMER!
тва изобщо не е стандарно мини - минито е с предно.
HAHHAHHAHAH ne moga da spra da se smeq za poreden pyt se ubejdavam 4e protivnicite na temata vyob6te ne si i pravqt truda da pro4etat ili poglednat dokumentaciqta koqto im se predustavq...interesno mi e drugariu injiner kak 6te driftva minito po pistata kakto se vijda na klip4eto s predno predavane, ili ti daje i web site-a ne otvori da vidi6 snimkite na tazi kola da vidi6 4e e sys zadno predavane i da vidi6 snimki kak driftva v zavoq ako klip4eto ne e dostaty4no ubejdava6to za vas! BRAVO 2RO STRAHOTNO ISKAZVANE

Primera sys suprata i viper-a ne6to ne go shva6ta6, neka da ti go obesnq. Zna4i imame edna super kola nare4ena Supra sys 6 cilindyra 3 litra i turbini i lesno pravi okolo 450-500 konq i imame ot druga strana Viper sys 10 cilindyra 8 litra i pak pravi 500 konq! kogava kakvo izliza 4e spored tebe poneje suprata e s po-malak litraj( celi 5 litra ne razni ti mi 0.3 ili 0.2 litra) zna4i avtomati4eski 6te zagubi ot viper-a poneje kakto dobre znaem vsi4ki suprata sy6to si pravi mo6tnostta na sravnitelno visoki oboroti kadeto viper-a pry6ti ot torque o6te na 1500 rpm!

Ta ot cqlata rabota izliza 4e vie kazvate ne nqma da stane pitate edni i sy6ti vaprosi na koito ve4e vi e davano nqkolko pyti otgovor i samo spamite inak interesnata tema s va6ite ploskostenni iskazvaniq. eto i
bad_dog pita vapros koito mnogokratno vi otgovorihme, no uvi nqma koi da 4ete, mnogo po lesno e da kaje6 "abe nqma da stane 6toto e ot motor dvigatelq"
Как предаваш движението от мотоциклетна трансмисия към гумите?
Aide malko po serioznata! ako 6te davate mnenie iskame istinski dovudi ne ne6ta koito sa ve4e 15 stranici predyvkvanani, i to ne e ideqta da kazvate mi nqma da stane 6toto edi si kvo ami da imate s kvo da podkrepite mnenieto si a ne da mi davate primerite sys kamaza i skyline-a :thumbsup:

Аватар
K-A-N-U
Мнения: 1232
Регистриран на: 12 Авг 2005 01:17
Местоположение: Wheeling, IL

Мнение от K-A-N-U » 20 Окт 2006 00:49

del_sol_fen написа:NA MOTORA + ADAPTER/kato 2-ra transmisia !!!!!!!!!!!!!!!!!! tva kakto i da go smiatash sa minimum 25%. minimum. i kato imash pone 1.5m drive shaft i neznam si kvo oshte..........aideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Na tebe pyk kvo ti stana...kvi 2-ri transmisii kvi 25% loss, ti na kakvo na bazada is4isli tiq 25%??? wacko.gif
Tam kadeto ot motora izliza shaft-a na koito e slojena prednata zap4adka se maha zap4atkata za da se sloji prehodnik koito da se zahvane na kardana! Ti i ti mai ne 4ete6

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 20 Окт 2006 00:56

K-A-N-U написа:Tam kadeto ot motora izliza shaft-a na koito e slojena prednata zap4adka se maha zap4atkata za da se sloji prehodnik koito da se zahvane na kardana! Ti i ti mai ne 4ete6
kakvo final drive ratio shte polzvash?
->

Аватар
K-A-N-U
Мнения: 1232
Регистриран на: 12 Авг 2005 01:17
Местоположение: Wheeling, IL

Мнение от K-A-N-U » 20 Окт 2006 01:51

ALTEZZA vaprosa ti e ve4e zasegnat i ima6 otgovor na nego na stranica 7-ma devetiq post ot gore na dolu na El Camino...! 4eteteve druzq, za poreden pyt 4etete. :whistle:

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 20 Окт 2006 01:55

ALTEZZA написа:
K-A-N-U написа:Tam kadeto ot motora izliza shaft-a na koito e slojena prednata zap4adka se maha zap4atkata za da se sloji prehodnik koito da se zahvane na kardana! Ti i ti mai ne 4ete6
kakvo final drive ratio shte polzvash?
Nito az nito KANU, predpolagam, znae tochno kakvo shte e kato razmer, no sled kato motora razvurta sus ~~ 30% poeveche, sus sigurnost shte znachitelno po goliamo... tova pri sluchai che se polzva orginalnia diferencial na AE86 koito sum siguren che ima niakakuv limit na FD-to

Pri moito kola, da rechem go uvelichavat ot 3.54 nad 3.92 koeto avtomatichno svalia teoritichnia i top speed ot 178mph @ 6500 rpm na 158 mph koeto pak e nad speed limitera ... taka che tova e od bez znachenie osven ako ne karash na top speed vinagi ili ako te interesuva razhoda! Ot druga strana SVALIA stock G35 ot 14.1s 1/4 mile nad 13.7s :whistle:
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 20 Окт 2006 02:13

V35GTR написа:
del_sol_fen написа: i kato imash pone 1.5m drive shaft i neznam si kvo oshte..........aideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
ti pak chul ne dochul!! kuv 1.5km shaft kvi 5 leva?
Del_Sol-kata iska da kaje, 4e dvigatelq osven kardan tqbva da vurti i DVE poluoski dulgi okolo 1.5m, no toj se e prestaral, tuj kato poluoskite sa po-kusi ot 1m daje!
Zna4i kakvo e suotno6enieto v KG m/u veriga i zadno kolelo(na motora) i kardan, diff., 2 poluoski + dve kolela na kolata! Ot tuk pada dosta ot torque-a na busata engine!

Tozi dvigatel na minito trqbva da e postoqnno okolo red lina, 4e da pravi takiva izpulneniq, ako go izpusne6 malko zamina i torque i vsi4ko,
A 4 4oveka dori po 50kg vseki sa extreme challenge za busa dvigatelq!

PRIMER:
Moq Civic (1.5L 101hp) s 4 4oveka + A/C on se zori. Sujalqvam, 4e go kazvam no si e taka.
V Mini-to 4 4oveka e nevuzmojno da vleznat, no vidqh, 4e s 2-ma si uskorqva normalno.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

del_sol_fen
Мнения: 533
Регистриран на: 23 Яну 2005 01:08
Местоположение: Chicago, US of A

Мнение от del_sol_fen » 20 Окт 2006 02:33

chakaite be hora.

kanu, V35GTR, znachi sega puk dvg-to sha e otzad??? ok, a za problema che s leka prednica shte understeer-va tazi vasha "race track kola"?

posle, izpolzvate TRANNY-to na MOTORNIAT DVIGATEL NALI TAKA????? e niama li zagubi ot taia rabota??? ......IMA !!!! posle dori dvg-to da e v bagajnika, ili kadeto i da e, shte ima differencial??? I TOI LI E BEZ ZAGUBI BE MOMCHETA?????? KANU? V35GTR???? koi ne chete? sega gi suberete?


I PAK NE OTGOVORIHTE NA VUPROSA !!!! ZASHTO NIAMA NITO EDNA NORMALNA KOLA NA KOIATO NIAKOI DA I E SLOJIL BUSOV DVIGATEL?????NIAMA !!!! SAMO MINITA I KIT CARS !!!!!!!!!!!!!!!!!! wink.gif wink.gif smile.gif

P.S. ako dvg-to e otpred, triaa da ima drive shaft koito da vliza v diff-a. ako e otzad, pak si ima diff.
-------------------------------------------------
"...coming up on the Clock Channel ..... Six O'Clock..."

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта