Болт за шарнир
Болт за шарнир
Здравейте, понеже резбата на единия болт за шарнира нещо не е наред, въпроса ми е мога ли да го заменя с нормален болт с шестостенна глава. Това е болта с развалената резба http://imageshack.us/photo/my-images/25 ... 85142.jpg/. А тук е схемата на самия шарнир http://www.toyodiy.com/parts/p_E_199111 ... _4802.html
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Re: Болт за шарнир
Аз бих сложил друг болт, но само за няколко дни, докато си намеря истински нов или втора употреба, за да съм спокоен. Иначе болтовете на шарнирите са ни много дебели, яки и презастраховани, ако погледнеш на една лада класика са сложили три болта 8мм с гайки, а там колата си тежи само на шарнира...
Всъщност сега видях, че това е един от болтовете, които са неделима част с шарнира (т.е. набити на шлиц в него). Не може ли да се ползва такъв от стария шарнир?
Всъщност сега видях, че това е един от болтовете, които са неделима част с шарнира (т.е. набити на шлиц в него). Не може ли да се ползва такъв от стария шарнир?
Carina E 4AFE LB 1992
Re: Болт за шарнир
След като сваля стария шарнир ще видя дали мога да ползвам болта от него. Но малко ме съмнява, понеже при самото му стягане той се врязва в шарнира предполагам. Всъщност такива болтове с шлици продават ли се отделно?
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Болт за шарнир
Човека вече ти каза-не се продава отделно, трябва сам да го прехвърлиш. А, и да му "врежеш" шлиците преди самото стягане.
Re: Болт за шарнир
Значи може да ползвам болта от стария шарнир, така ли? И какво значи да му врежа шлиците, смисъл как да го направя? За пръв път ще сменям сам шарнирите. Не съм спънат в ръцете, ама все пак е за пръв път.
-
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 28 пъти
- Получена благодарност: 17 пъти
Re: Болт за шарнир
Може и да е късно, но за някои колеги едва ли. Идеята е като набиеш болта в шарнира той да не хлопа, понеже е вече набиван веднъж на такова място. Ако това се случи може да смачкаш шарнира с чук в мястото на болта /дупката/, по тоз начин тя "отеснява". Идеята е таз пресова сглобка да служи за "контра" при стягане и развиване на гайката. Може и по друг начин да се фиксира набития на шлици болт. Японеца го е конструирал така, че да не се хваща контра на главата на болта с ключ за да не се къса маншона на полуоската понеже е близо.tuesskok написа:...какво значи да му врежа шлиците, смисъл как да го направя? ...
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта