ГИ Романо на Корола Версо 1.8 -2003г
ГИ Романо на Корола Версо 1.8 -2003г
Газов инжекцион Романо,изпарител Стефанели,дюзи не знам но не се чуват.Компютъра Романо е свързан букса/букса в компа на колата.Повтаря всичко което иска компа на колата и работи базпроблемно в студа.Предполагам че е настроен на 40 градуса и след около 1.5 км до 2 превключва на газ.Колата работи на високи обороти и спадат със загряването на двигателя.Колата работи еднакво добре в ниски и високи обороти.Изминати километри 1427,заредена газ-131.56л.Среден разход-9.22л при цена на газта 1,38лв.Левова стойност на 100км-12лв.Колата се зарежда само пълно-пълно на един и същ пистолет на ОМВ Ямбол.Изгорен бензин за тези километри-едно деление от скалата на бензиномера.Колата няма омаслител на клапаните.Беше ми предложен като вариант но отказах.Дали съм прав времето ще покаже.Бутилката е на мястото на резервната гума и трябва да е 40л/32л реален обем/.Зареждачката е мобилна и е до гърловината за бензина.Цена на ГИ-1400лв монтирана в Бургас от Илия Стоянов.Засега съм повече от доволен.Ако някой се интересува от нещо друго може да пита.Разхода който дава колата за двигател от 135кс е прекрасен.Карал съм много на газ различни коли но тази ме учудва с градския си разход.Засега толкова.
Re: ГИ Романо на Корола Версо 1.8 -2003г
И аз съм със Романо на 1.8 бензин авенсис (2001, Т22). Много доволен също, дюзите наистина са добри, бързи и тихи. Казват че и лесно се поддържат, ама не съм минал толкова километра. Засега нямам никакви проблеми и с бензина, нито паленето, нито празния ход са мръднали.
Ако изрично не са променяли нещо, обръща на газ на 20 градуса на антифриза. Може да се смъкне надолу тази стойност, но да се вдигне на 40 не мисля че е нужно.
Защо обаче изпарителят ти е такъв? Моята е пак за 1400 кръгло, но с обикновена бутилка (не тороидална). Комплектът на Романо (както е от вносителя) е с абсолютно всичко тяхно. Липсва само филтър за газта, и бутилката естествено. Изпарител, калпани, пълначки, дюзи, маркуч за течната фаза до отпред, всичко си е романо.
Дразнещото засега при мен е че поради OBD връзката мига лампата за абс на таблото след тръгване. Изгасва по-късно (след няколко минути може би).
Ако изрично не са променяли нещо, обръща на газ на 20 градуса на антифриза. Може да се смъкне надолу тази стойност, но да се вдигне на 40 не мисля че е нужно.
Защо обаче изпарителят ти е такъв? Моята е пак за 1400 кръгло, но с обикновена бутилка (не тороидална). Комплектът на Романо (както е от вносителя) е с абсолютно всичко тяхно. Липсва само филтър за газта, и бутилката естествено. Изпарител, калпани, пълначки, дюзи, маркуч за течната фаза до отпред, всичко си е романо.
Дразнещото засега при мен е че поради OBD връзката мига лампата за абс на таблото след тръгване. Изгасва по-късно (след няколко минути може би).
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Re: ГИ Романо на Корола Версо 1.8 -2003г
Връзката с обд постоянна ли е, или след определени километри се изключва? Измислени са прекрасно - "слагаш и караш" тя се настройва сама като чете от обд, като слагах аз не знаех че ги има, иначе щя да си сложа такава. Засега съм с фобос, той също се държи перфектно, доста по евтин е от романото но я няма тая екстра. Много е важна защото и при инжекционните уредби всичко се променя с течение на време - налягане в испаритер, рейката и тя отъпква гумичките и настройката колкото и да е била хубава заминава. С какви рейки сте?
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Re: ГИ Романо на Корола Версо 1.8 -2003г
По въпроса за Стефанелито според газаджията е доказан във времето и затова предпочита него.Не знам на колко градуса е настроена колата да прехвърля на газ но при положение че след 1,5км при 0 градуса вън почва да работи на газ може и да е по малко от 40 градуса.Рейката не знам каква е защото не се вижда нищо под капака на двигателя/пластмасовия/.Връзката с бензиновия комп би трябвало да е постоянна щом е букса/букса.Колкото до Фобоса карах Примера с такъв ГИ и нямах проблеми.Мой познат вече навъртя сигурно 250х.км с него без особени проблеми.
Re: ГИ Романо на Корола Версо 1.8 -2003г
То рейка няма - отделни дюзи (е, клапани) са за всеки цилиндър. Това е едно от нещата, които ми хареса - много къси са маркучите след дюзите. На сайта на вносителя може да се видят снимки на системата.
Не знам дали връзката е постоянна, не съм проверявал. Аз съдя по мигането на ABS лампата, по същия начин мига като закача диагностика през техстрийма. Но с диагностиката на съм стоял дълго време да знам дали има таймаут, т.е. дали изгасването на индикацията след няколко минути на газ е поради спиране на комуникацията, или е стандартно поведение.
Не знам дали връзката е постоянна, не съм проверявал. Аз съдя по мигането на ABS лампата, по същия начин мига като закача диагностика през техстрийма. Но с диагностиката на съм стоял дълго време да знам дали има таймаут, т.е. дали изгасването на индикацията след няколко минути на газ е поради спиране на комуникацията, или е стандартно поведение.
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Re: ГИ Романо на Корола Версо 1.8 -2003г
Колеги аз съм с ги тамона и също съм доволен освен че свети лампата за проверка на таблото никакъв проблем няма друг за колегата отгоре с бутилката на резервната гума то тя е 37 литра реално се пълни до 31 - 32 л. изминах 20 000 км. на газ колата я купих на 130 000 вече е на 150 000 хил. дюзите са валтек мисля червени 3 ома има едно латентно време от части от секундата между подаването на газта и реакцията на автомобила което малко ме дразни но с по скъпи дюзи 1.5 ома се решава проблема поставих на колата и омасляване на клапаните флаш любе и за сега е пушка съседа има версо 2005г. и два пъти прави глава и клапъни без горната система прогаря гнездата на клапъните газта
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: ГИ Романо на Корола Версо 1.8 -2003г
Принципно не трябва да ти свети лампата ако е настроена уредбата добре! Специално с Тамона съм настройвал Хонда Акорд 2007-ма, и на нея и светеше лампата, някой от форума го беше пратил човека мисля че повече от година не му е светнала! И на твоя съсед дето само прави глави не е лошо да му кажеш да смени майстора че нещо явно не е направено като хората!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], nigio и 6 госта