Какво значи това?Shelby написа:Минуси:
Колата трака доста повече с него!
Как така трака, това да не е фуражомелка?
Какво значи това?Shelby написа:Минуси:
Колата трака доста повече с него!
То ще трака,трака и накрая ще спре-ама нацяло biggrin.gif Аз тези неща ги бях писал в една друга тема доста отдавна,ама никой не хваща вяра.Освен тракането и повишения разход е забравил да спомене пушенето и играенето на оборотите в определени моменти-може би още не му е направило впечатление,но има време...Japanese_fever написа:Какво значи това?Shelby написа:Минуси:
Колата трака доста повече с него!
Как така трака, това да не е фуражомелка?
Да,дааааааа....сложи ХАДО и всичко ще заспи......не мога вече...Me4oKyX написа:Да, даааа.... и един мармот завива шоколада в станиооооллл .....![]()
Ванка - казах ти за дюзите, ама ти си решаваш в крайна сметка. Тракат в повече дори без бокса при потегляне - искат промивка. Горивата са пълен шит - дали с бокс или без - направи промивка, че после ще стане късно и ще има много плач ..... цените са ... .ужас...
Я вземи питай някой от батките около теб в УСА-то да ти обясни малко как работи дизела да не се излагаш постоянно искаш ли?Japanese_fever написа:................................
Отделно дизелът има доста по-голяма компресия от бензинките и една по-бедна смес, особено при турбо-двигател може да има пагубни последствия...
Льольо чети какво ти се пише! Че нещо започваш да позацапваш маслото с детонациите при дизела и немските компании!Japanese_fever написа:Объркал си темата.
Това не е темата за маслото.
Там имаш да отговаряш на няколко въпроси.
Бас_мане, надявам се, че половият ти живот е in tact,Bass_Man написа:
Льольо чети какво ти се пише!!
Мечо, не претендирам да ги разбирам тези работи и приемам бележката. Просто споделих нещо от първоизточник. Човекът е доволен. А тук колегата има очевдино притеснения. Ако има проблем с автомобила си наистина едва ли чип/бокс ще го оправят, а по-скоро може и да навреди, ако не се отстрани проблема.Me4oKyX написа:scorpi - сайта е racechip.de - това са PowerBOX-ове, не чип .... ама кой ти ги смята тия работи laugh.gif А разхода ВИНАГИ се вдига, след като се сложи ЧИП/БОКС - независимо кое, защото всеки се кефи на колата и кара доста по-яко спрямо преди.... Но като се свикне, разхода винаги се нормализира.... Така че повишаването, което Ванката каза - аз също го предупредих, че ще го има, защото кефа си е кеф и си иска време да ти мине мерака да и стъпваш на вратлето.... Тааа, твоя приятел с Мерчо си е турнал от тия гадните боксове, дето трошат колите, пък му се е оправила работата на двигателя !?!? Хмммфмм - щом и той казва това, което повтарям за Н-ти път, значи грешката не е в моя телевизор, а просто тракащите коли имат разни дребни проблемчета..... Или простата логика не важи щом става дума за Тойота
Накарай тези от протунинг да ти обяснят какво точно ще правят и тогава прецени, защото може да ти сложат един бокс, който можеш да си намериш и малко по-евтино ;)todorakiggg написа:Малко ЪП на темата.
Последно време и аз съм се запалил да чипна королата (2.0 Д4Д 126 коня, с помпа на Денсо), та след звънене тук и там повечето хора ми отказаха защото не може ли да прочетат точно този комп, обаче във overdrive.bg ми казаха, че щяло да стане. Цената обаче не ми хареса изобщо 450 европейски пари. (пращали софта в Германия и т.н.)
Преди малко разбрах, че протунингбг правят колата "бигачка" за скромните 360 лв.
Определено не ми харесва разликата от 3 пъти между едната и другата оферта.
Та въпроса ми е по - скоро първо може ли да се чипват вече тези мотори, и второ някой който знае какво прави, щото май така като гледам ще си карам stock biggrin.gif
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта