AEM Широколентова ламбда сонда
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
още малко въпроси за ауспуха
гледам тук едни саитове и там ауспуха е без мека връзка
и сега се 4удя как да го правя да му слагам ли или така да го оставя
http://www.ma70.com/bishop92t/pics/downpipes.jpg
ако може които е запознат с въпроса да каже + и - без мека връзка
това единият въпрос другият е следния:
на колко бара може да издържи сток мотор
и без широколентова ламбда може ли да му настроя апексито без да по4упя мотора
гледам тук едни саитове и там ауспуха е без мека връзка
и сега се 4удя как да го правя да му слагам ли или така да го оставя
http://www.ma70.com/bishop92t/pics/downpipes.jpg
ако може които е запознат с въпроса да каже + и - без мека връзка
това единият въпрос другият е следния:
на колко бара може да издържи сток мотор
и без широколентова ламбда може ли да му настроя апексито без да по4упя мотора
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Tva na BIC e Divorced DownPipe ,kato pocne da otvarq gate-to i chovek sa chustva se edno e vlqzyl vyv Ada ,poneze tam nqma gram auspuh.
Pri tva panizenie sha mu e malko trudno da naprai Flex i zaradi tva nema - pak i samite BIC sa amatiorski produkti obsto vzeto.
Ako nemas flex ,tva znaci CELIA auspuh da se opyva na turboto ,koeto verno se dyrzi za motora AKO si kysmetliq na edin crossMember ,ma osnovno na kolektorite na koito rezbita na spilkite ODAVNA sa si ebali maikata ,taka che samo sha natovarvas povece.
Drugia nacin na rasyzdanenie e prost - Na HK$ DownPipe-to e sys FlexPipe - imalo e reason da go napravqt...
Pri tva panizenie sha mu e malko trudno da naprai Flex i zaradi tva nema - pak i samite BIC sa amatiorski produkti obsto vzeto.
Ako nemas flex ,tva znaci CELIA auspuh da se opyva na turboto ,koeto verno se dyrzi za motora AKO si kysmetliq na edin crossMember ,ma osnovno na kolektorite na koito rezbita na spilkite ODAVNA sa si ebali maikata ,taka che samo sha natovarvas povece.
Drugia nacin na rasyzdanenie e prost - Na HK$ DownPipe-to e sys FlexPipe - imalo e reason da go napravqt...

- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Stock ,ami mozel e nqkoga da izdyrza na 15-17psi sys dobro turbo (koeto teche dobre pri toz naduv) ,t.s. motra e pravil kym 400 konq.IVOtuning написа:
това единият въпрос другият е следния:
на колко бара може да издържи сток мотор
и без широколентова ламбда може ли да му настроя апексито без да по4упя мотора
Sotck motor na 20 godini i na nad 150 000km - moze da se schupi i kato go ponadues na 9-10psi. Vsysnost veroqtno garniturata na glavata sha izleze pyrvo ,predi da se chupi motora.
ECU-to e izklucitelno durakoUstoichivo ,i nema da ti dade da naduvas nad 12-13 psi ,zastoto nqma povece karti i sha pocne da fuelCutva ,OSVEN ako ne izvadis 40+% gorivo sys Apexi-to - obsto vzeto ECU-to NE SLEDI NADUV (osven na nekoi modeli za avstralia) ,a sledi AFM-to t.s. kolichestvoto vyzduh i go tyrsi po kartite.
Ta obsto vzeto ima nacin da go schupis ,ako ne sledis smesite.

-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
ок вси4ко е ясно 6те му слагам мека връзка
излезе друг проблем
като захладня малко тук( около 7-8 градуса през нощта) и сутрин не 6те да върти стартера 4ука се едно е блокирал и така пробвам 6-7 пати и ако се сети пали ако не о6те 6-7 пъти и пали
като поработи малко и се оправя пали от първия път някакви идеи ???


като захладня малко тук( около 7-8 градуса през нощта) и сутрин не 6те да върти стартера 4ука се едно е блокирал и така пробвам 6-7 пати и ако се сети пали ако не о6те 6-7 пъти и пали
като поработи малко и се оправя пали от първия път някакви идеи ???
- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Aз имам абсолютно същия проблем с моята Супра, но и в топлото време. Първо заподозрях стартера (направиха му профилактика), после плюсовия кабел (беше снаждан и го смених целия), но така и не се оправиха трайно нещата. Най-накрая ще вземе да се окаже слаб ток към стартера от изтощен акумулатор, или лоши контакти по веригата. И това ще поверя днес, или утре.IVOtuning написа:сутрин не 6те да върти стартера 4ука се едно е блокирал и така пробвам 6-7 пати и ако се сети пали ако не о6те 6-7 пъти и пали
като поработи малко и се оправя пали от първия път някакви идеи ???
na koe kazvate komutator? tova koeto narichat na kartinkata magnetic switch?

obiknoveno tova e koeto se razvalia na starterite. vatre e edna goliama kragla shaiba i dva terminala. kat iskash da zapalish kolata, niskia tok darpa shaibata che da ia zalepi na terminalite i taka proticha visokia tok koito zavarta startera. ako shaibata i/ili terminalite sa korodirali, togava toka ne e dostatachen za da zavarti startera(koroziata=saprotivlenie) i vsashnost togava se chuva samo edin edinichen 'click'(ot zalepvaneto na shaibata za terminalite). tova li e koeto chuvate, ili prosto startera varti bavno? vaprosnata shaiba principno se varti, i ako ima ochastaci det e s korozia, i takiva det e ok, po niakoga shte pali, po niakoga ne(zavisi dali v momenta e popadnal na uchastak s koroziata). variant da se proveri e, niakoi v kolata zavarta klucha na kontakt i go darji v tova polojenie(pri uslovie che ne zapalva), pak drugia da pochne da udria s chuk startera pri toz magnetic switch, taka shaibata pochva da se varti i moje da napravi kontakt i kolata da zapali.

obiknoveno tova e koeto se razvalia na starterite. vatre e edna goliama kragla shaiba i dva terminala. kat iskash da zapalish kolata, niskia tok darpa shaibata che da ia zalepi na terminalite i taka proticha visokia tok koito zavarta startera. ako shaibata i/ili terminalite sa korodirali, togava toka ne e dostatachen za da zavarti startera(koroziata=saprotivlenie) i vsashnost togava se chuva samo edin edinichen 'click'(ot zalepvaneto na shaibata za terminalite). tova li e koeto chuvate, ili prosto startera varti bavno? vaprosnata shaiba principno se varti, i ako ima ochastaci det e s korozia, i takiva det e ok, po niakoga shte pali, po niakoga ne(zavisi dali v momenta e popadnal na uchastak s koroziata). variant da se proveri e, niakoi v kolata zavarta klucha na kontakt i go darji v tova polojenie(pri uslovie che ne zapalva), pak drugia da pochne da udria s chuk startera pri toz magnetic switch, taka shaibata pochva da se varti i moje da napravi kontakt i kolata da zapali.
->
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Ми и при мене правеше тоз номер ,ЦЪК ЦЪК и не върти.
Позагледах как се сваля стартера и рещих ,че това е наи-ебаното нещо за сваляне във таз кола. Пак взех да цъкам и бащата забеляза ,че маи излизат искри от + Купулнга на акумулатора.
Последва разглабяне на куплунга ,мазане със разни контакти мазила и търкане.
Друг път пак го направи и тогава си смених отрицателната схема (и без тва старата не са стягаше).
Всички други пъти като цъкне и не върти - е от паднал акумулатор. Моята прогноза е ,че при тебе точно това е проблема - поПреебан акумулатор. Пробваи да закачиш кабели от друга кола и да видиш дали ша върти?
Позагледах как се сваля стартера и рещих ,че това е наи-ебаното нещо за сваляне във таз кола. Пак взех да цъкам и бащата забеляза ,че маи излизат искри от + Купулнга на акумулатора.
Последва разглабяне на куплунга ,мазане със разни контакти мазила и търкане.
Друг път пак го направи и тогава си смених отрицателната схема (и без тва старата не са стягаше).
Всички други пъти като цъкне и не върти - е от паднал акумулатор. Моята прогноза е ,че при тебе точно това е проблема - поПреебан акумулатор. Пробваи да закачиш кабели от друга кола и да видиш дали ша върти?

- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Съвсем съсипахме темата на момчето, ама той пръв започна да пита за стартера си. Това, което казва Алтеза, изглежда най-близо до моя проблем, защото понякога стартерът върти като луд, а понякога прави само ЦЪК и не помръдва, обаче се случва като задържиш ключа по-дълго и стартерът все пак да тръгне. Това ме навежда на мисълта, че не му стига ток, но като задържиш подаването му и често се оправят нещата.
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Значи проблема при мене беше не стягането на кабелите КЪМ акумулатора ,ами проблеми със контактната повърхност от страната на жизите които излизат от куплунзите и отиват към статера. Яко търкане със шкурка и после мазане със контактен силикон му е маИкатаIVOtuning написа:моя акумулатор е зареден но пак пали когато си иска ще видя тази шаиба за която каза алтезов и ще проверя кабелите дали за стегнати добре


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта