Нуждая се от помощ-сериозен разход на масло
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 08 Дек 2011 08:06
- Местоположение: Карлово
Момчета аз пак да се повторя.Без смяна на бутала и сегменти няма как да си решите проблема.Аз го ледах този филм вече biggrin.gif .
Значи миналата година си купих Авенсис 2003г 1.8ввт-и.Страшен, внос от Германия три ключа сервизна история кола на 95 000км абе направо любов от пръв поглед.Но първите 1000км и го разлюбих.
Дигам щеката маслото под минимум.И се почна с маслата от 5.30 на 5.40 още 1000км пак 1литър липсва.От 5.40 на 10.40 пак същото без значение как ще карам бързо бавно все тоя разход.Имам приател с сервиз вика дай да сменим гумички на клапани-демек да започнем от по евтин ремонт сменяме слад пробега който споменах пак.Взех да чета форума тука чета чета чета и какво научих имали маслен проблем тези двигатели произведени в период от време.Викам си голем съм късметлия баш такава съм си купил пък не ходила за гаранционна смяна.Да ама мисля пак мисля поразпитах колко ще ми излезне да си я направя и реших по добре да я направя.Поръчахме бутала и сегменти от Тойота Гърция комплекти гарнитури и се почна.
Извадихме буталата и кво гледаме маслените сигменти така запекли че изобщо не се показват от леглата си.Дойде ми новия комплек оригинални Колбен Шмит и такива свалихме де но разлика имаше повече дупки в леглото на мас.сегм.и вида на същия по различен кеф произведени 2008г.ДВГ-то си личеше че е на тези километри защото абсолютно никакво износване по всички елементи.И така зглобихме и газ по пътищата дет се вика и цялата тази история ми излезна за 1700лв.Любовта се върна пак .Минах си пак на вискозитет 5.30 маслото си седи там където сме го оставили на щеката и ауспуха отзат бял та бял.Това беше от мен просто искам да спеста на хората с този пролем разни експерименти и главоболия.
Значи миналата година си купих Авенсис 2003г 1.8ввт-и.Страшен, внос от Германия три ключа сервизна история кола на 95 000км абе направо любов от пръв поглед.Но първите 1000км и го разлюбих.
Дигам щеката маслото под минимум.И се почна с маслата от 5.30 на 5.40 още 1000км пак 1литър липсва.От 5.40 на 10.40 пак същото без значение как ще карам бързо бавно все тоя разход.Имам приател с сервиз вика дай да сменим гумички на клапани-демек да започнем от по евтин ремонт сменяме слад пробега който споменах пак.Взех да чета форума тука чета чета чета и какво научих имали маслен проблем тези двигатели произведени в период от време.Викам си голем съм късметлия баш такава съм си купил пък не ходила за гаранционна смяна.Да ама мисля пак мисля поразпитах колко ще ми излезне да си я направя и реших по добре да я направя.Поръчахме бутала и сегменти от Тойота Гърция комплекти гарнитури и се почна.
Извадихме буталата и кво гледаме маслените сигменти така запекли че изобщо не се показват от леглата си.Дойде ми новия комплек оригинални Колбен Шмит и такива свалихме де но разлика имаше повече дупки в леглото на мас.сегм.и вида на същия по различен кеф произведени 2008г.ДВГ-то си личеше че е на тези километри защото абсолютно никакво износване по всички елементи.И така зглобихме и газ по пътищата дет се вика и цялата тази история ми излезна за 1700лв.Любовта се върна пак .Минах си пак на вискозитет 5.30 маслото си седи там където сме го оставили на щеката и ауспуха отзат бял та бял.Това беше от мен просто искам да спеста на хората с този пролем разни експерименти и главоболия.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 08 Дек 2011 08:06
- Местоположение: Карлово
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Даниеле, и аз съм минал по този път, но по гаранция....
Но в случая колегата като че ли коментира значително по-малък разход на масло....
Запеклите сегменти правеха ужасяващ разход на масло, докато при по-малък разход според мен е добре да се започне да се търси причината другаде..
Но в случая колегата като че ли коментира значително по-малък разход на масло....
Запеклите сегменти правеха ужасяващ разход на масло, докато при по-малък разход според мен е добре да се започне да се търси причината другаде..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Даниел е прав. Без отваряне на двигателя няма оправия. Само тогава категорично може да се види какъв е проблема. Разбира се от финансова гледна точка нещата изобщо не са розови. ..За това почти всеки / визирам и себе си/ се надява да му се размине тази интервенция по мотора, като минава през всички стъпки описани от колегата.
Та и моят съвет подсигурете се финансово и поемайте към някой добър сервиз.
Та и моят съвет подсигурете се финансово и поемайте към някой добър сервиз.
Re: Нуждая се от помощ-сериозен разход на масло
ОТ ОПИТ МОГА ДА КАЖА ЧЕ ЕДИНСТВЕНИЯ НАЧИН ДА НЕ ГОРИ МАСЛО Е ДА КАРАТЕ С МАСЛО ТОЙОТА КОЕТО СЕ ПРЕДЛАГА НЕ САМО В ТОЙОТА ПРИ МЕН ЗА 4000 км МИ ИЗГОРИ 2,5л EDGE SPORT 10w60 ТАКА МИ СЕ НАЛОЖИ ДА СМЕНЯ ЛАГЕРИ НА КОЛЯНОВ ВАЛ
НО ТОВА Е ПРИ МЕН ..................
НО ТОВА Е ПРИ МЕН ..................
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Нуждая се от помощ-сериозен разход на масло
От опит мога да кажа, че за да не гори масло трябва автомобила да е изправен, и да се слага масло със правилната спецификация, а не 'по-тънко' или пък 'по-дебело', което уж да уплътни дефектите.
За марката масло - всеки си решава сам.
Тойота брандират друго масло, а не са производител. На времето доколкото си спомням брандираха Кастролско (виждал съм бутилки с двойните етикети), но това бе много отдавна и сигурно са преминали на друг производител (от доста места се чува, че вече е Мобил).
Така, че едва ли марката масло 'Тойота' е определяща за горенето на масло...
За марката масло - всеки си решава сам.
Тойота брандират друго масло, а не са производител. На времето доколкото си спомням брандираха Кастролско (виждал съм бутилки с двойните етикети), но това бе много отдавна и сигурно са преминали на друг производител (от доста места се чува, че вече е Мобил).
Така, че едва ли марката масло 'Тойота' е определяща за горенето на масло...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 08 Дек 2011 08:06
- Местоположение: Карлово
Re: Нуждая се от помощ-сериозен разход на масло
Абсолютно вярно!И това с по тънко и по дебело масло е най голямата глупост за мен измислена от разни майстори.slowtraveler написа:От опит мога да кажа, че за да не гори масло трябва автомобила да е изправен, и да се слага масло със правилната спецификация, а не 'по-тънко' или пък 'по-дебело', което уж да уплътни дефектите.
За марката масло - всеки си решава сам.
Тойота брандират друго масло, а не са производител. На времето доколкото си спомням брандираха Кастролско (виждал съм бутилки с двойните етикети), но това бе много отдавна и сигурно са преминали на друг производител (от доста места се чува, че вече е Мобил).
Така, че едва ли марката масло 'Тойота' е определяща за горенето на масло...
Re: Нуждая се от помощ-сериозен разход на масло
Най-добрее да се слага масло каквото завода производител препоръчва .Пък като вземе даго лапа това означава че колата си има нужда от ремонт вече това сие въпрос на лично мнение дали трябва дасе направи веднага този ремонт .При мен отначало започна да гори малко масло изчаках дасе увеличи разхода на маслото и чак тогава си направих ремонта и сега каквото и масло да сложа него лапа .Даниел Чобанов написа:Абсолютно вярно!И това с по тънко и по дебело масло е най голямата глупост за мен измислена от разни майстори.slowtraveler написа:От опит мога да кажа, че за да не гори масло трябва автомобила да е изправен, и да се слага масло със правилната спецификация, а не 'по-тънко' или пък 'по-дебело', което уж да уплътни дефектите.
За марката масло - всеки си решава сам.
Тойота брандират друго масло, а не са производител. На времето доколкото си спомням брандираха Кастролско (виждал съм бутилки с двойните етикети), но това бе много отдавна и сигурно са преминали на друг производител (от доста места се чува, че вече е Мобил).
Така, че едва ли марката масло 'Тойота' е определяща за горенето на масло...
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Нуждая се от помощ-сериозен разход на масло
+1slowtraveler написа:От опит мога да кажа, че за да не гори масло трябва автомобила да е изправен, и да се слага масло със правилната спецификация, а не 'по-тънко' или пък 'по-дебело', което уж да уплътни дефектите.
За марката масло - всеки си решава сам.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Re: Нуждая се от помощ-сериозен разход на масло
След промивка на двигателя запекли сегменти се оправят със газ за горене. Сваляш свещите и наливаш в цилиндъра на отворена пробка на картера. Целта е да се разтвори нагара около масления сегмент да се отвори и уплътни цилиндъра. Започне ли да задържа газта за дълго значи е имало ефект. Не е 100% гарация, но е евтино и си струва опита.
Ето от друг форум :
Колеги,колата ми гореше много масло-1л.на 1500км.Един стар мйстор ми каза един номер с газ за осветление.Сега съм на 2000км след смяна на масло и не е бутнала.Значи,купувате си газ за осветление(на мен 2л. ми стигнаха) източвате маслото,но не махате филтъра.Махате свещите,слагате един леген под картера и наливате газ в цилиндрите до резбата за свещите.Ако са ви спекли сегментите газта почва да се стича през пропката на картера и намалява газта в цилиндрите,като намалее газта в цилиндрите доливате от тази газ,която се е стекла от пропката.Това го правите докато почти спре да тече.На мен ми трябваха 5часа докато спре.След това завивате пропката на картера и си наливате маслото,което сте източили.Без да сложите свещите няколко пъти цъквате с кляча само на стартер за да изхвърлите газта от цилиндрите после завивате свещите и палите колата.Оставяте я да поработи 2-3 минути.През ауспуха ще излиза бял пушек.След това пак източвате маслото този път махате и филтъра.Слагате новото масло и новия филтър и палите.Цялата процедура е това.При мен се получи,но не знам при вас какво ще стане.Хубаво е това да се направи преди смяна на масло,защото можете да използвате старото масло за прочистване на двигателя от газта. Надявам се това нещо да помогне и на друг колега.
Ето от друг форум :
Колеги,колата ми гореше много масло-1л.на 1500км.Един стар мйстор ми каза един номер с газ за осветление.Сега съм на 2000км след смяна на масло и не е бутнала.Значи,купувате си газ за осветление(на мен 2л. ми стигнаха) източвате маслото,но не махате филтъра.Махате свещите,слагате един леген под картера и наливате газ в цилиндрите до резбата за свещите.Ако са ви спекли сегментите газта почва да се стича през пропката на картера и намалява газта в цилиндрите,като намалее газта в цилиндрите доливате от тази газ,която се е стекла от пропката.Това го правите докато почти спре да тече.На мен ми трябваха 5часа докато спре.След това завивате пропката на картера и си наливате маслото,което сте източили.Без да сложите свещите няколко пъти цъквате с кляча само на стартер за да изхвърлите газта от цилиндрите после завивате свещите и палите колата.Оставяте я да поработи 2-3 минути.През ауспуха ще излиза бял пушек.След това пак източвате маслото този път махате и филтъра.Слагате новото масло и новия филтър и палите.Цялата процедура е това.При мен се получи,но не знам при вас какво ще стане.Хубаво е това да се направи преди смяна на масло,защото можете да използвате старото масло за прочистване на двигателя от газта. Надявам се това нещо да помогне и на друг колега.
Авенсис 3S-FE
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Нуждая се от помощ-сериозен разход на масло
Това може и да действа на някои коли, но поне за двигателя на Тойота 1ZZ-FE e доказано, че има дефект със сигментите и проблемът се отсранява само след тяхната смяна.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Нуждая се от помощ-сериозен разход на масло
@ceko26ceko26 написа:Ето от друг форум :
Колеги,колата ми гореше много масло-1л.на 1500км.Един стар мйстор ми каза....
Колега,на каква кола е извършена тази процедура?
Чувал съм подобен разказ/методика,но се отнасяше за "продукти" на АвтоВАЗ.

@Japanese
Повтаряй след мен:
сегмЕнти



-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 08 Дек 2011 08:06
- Местоположение: Карлово
Re: Нуждая се от помощ-сериозен разход на масло
Стига вече с тези сегменти.Някой колега ще се заблуди и ще прави излишна гимнастика само с тяхната смяна.Както споменах по горе проблема се решава с комплект бутала и сегменти спецялно за този дефект на тези двигатели.Буталата имат разлика от старите!Променили са маслоотичането и охлаждането!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта