[Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D
То ремап, ремап... добре, ама тези нафтови печки на рали ли ще ходят... не разбрах?
Отделно като са толкова бързи защо в WRC няма дизели?
Отделно като са толкова бързи защо в WRC няма дизели?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D
А, какв спорд теб ще направят?! Кълняха се, е можели?!?!Me4oKyX написа:Истински ремап НЕМА мили деца.... Поне не на ДЕНСО ЕКУ .... Ако ще дори 1500 евра да давате....
Avensis 2.2 D-4D '06
Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D
Ама, като не ти харесва, не чети, бре ! Ако искам и на рали ще ходя, не е твоя работа!Japanese_fever написа:То ремап, ремап... добре, ама тези нафтови печки на рали ли ще ходят... не разбрах?
Отделно като са толкова бързи защо в WRC няма дизели?
А, като си такъв разбирач, защо според теб вече июа " М" серия на БМВ и тя не отстъпва на бензиновата? И това при марката, която най-много уважава бензина?
Avensis 2.2 D-4D '06
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D
Трудно е да се каже кой какво уважава, но едно е ясно - дизелът е измислен и проектиран в Германия!
От там и немските компании имат най-голем традиции при дизелите.
Отделно дизелът има доста по-голяма компресия от бензинките и една по-бедна смес, особено при турбо-двигател може да има пагубни последствия...
От там и немските компании имат най-голем традиции при дизелите.
Отделно дизелът има доста по-голяма компресия от бензинките и една по-бедна смес, особено при турбо-двигател може да има пагубни последствия...
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D
[quote="Shelby"][quote="Japanese_fever"]То ремап, ремап... добре, ама тези нафтови печки на рали ли ще ходят... не разбрах?
А, като си такъв разбирач, защо според теб вече июа " М" серия на БМВ и тя не отстъпва на бензиновата? И това при марката, която най-много уважава бензина?[/quote]
+1 И печките им немат конкуренция доколкото съм запознат
т Japanese_fever » Вто Окт 30, 2012 10:56 pm
Трудно е да се каже кой какво уважава, но едно е ясно - дизелът е измислен и проектиран в Германия!
От там и немските компании имат най-голем традиции при дизелите.
Вярно
Отделно дизелът има доста по-голяма компресия от бензинките и една по-бедна смес, особено при турбо-двигател може да има пагубни последствия...
Грешка при дизела има голям мегдан за тунинг чрез ремап и особено турбо двигателите ,за разлика от бензина с богатата смес
А, като си такъв разбирач, защо според теб вече июа " М" серия на БМВ и тя не отстъпва на бензиновата? И това при марката, която най-много уважава бензина?[/quote]

+1 И печките им немат конкуренция доколкото съм запознат
т Japanese_fever » Вто Окт 30, 2012 10:56 pm
Трудно е да се каже кой какво уважава, но едно е ясно - дизелът е измислен и проектиран в Германия!
От там и немските компании имат най-голем традиции при дизелите.
Вярно
Отделно дизелът има доста по-голяма компресия от бензинките и една по-бедна смес, особено при турбо-двигател може да има пагубни последствия...
Грешка при дизела има голям мегдан за тунинг чрез ремап и особено турбо двигателите ,за разлика от бензина с богатата смес
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D
Искаш да кажеш - бедна, а не богата, нали?memorex написа: Грешка при дизела има голям мегдан за тунинг чрез ремап и особено турбо двигателите ,за разлика от бензина с богатата смес
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D
[quote="Japanese_fever"][quote="memorex"]
Грешка при дизела има голям мегдан за тунинг чрез ремап и особено турбо двигателите ,за разлика от бензина с богатата смес[/quote]
Искаш да кажеш - бедна, а не богата, нали?[/quote]
Бедна при дизела и богата при бензина де.Ти как го разбра
Грешка при дизела има голям мегдан за тунинг чрез ремап и особено турбо двигателите ,за разлика от бензина с богатата смес[/quote]
Искаш да кажеш - бедна, а не богата, нали?[/quote]
Бедна при дизела и богата при бензина де.Ти как го разбра
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D
То няма бедна при едното и богата при другото.
И за бензин, и за дизел бедна и богата смес е еднакво понятие.
И за бензин, и за дизел бедна и богата смес е еднакво понятие.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D
[quote="Japanese_fever"]То няма бедна при едното и богата при другото.
И за бензин, и за дизел бедна и богата смес е еднакво понятие.[/quote]
Прав си.Неразбирателство малко се получи като гледам.Това което аз казвам по горе е че ДД по принцип работят с по-бедна смес от БД .То това е и причина да са по-икономични.Както и да е по "печките" както казваш има какво да се тунингова че и по състезания си ходят хората
И за бензин, и за дизел бедна и богата смес е еднакво понятие.[/quote]
Прав си.Неразбирателство малко се получи като гледам.Това което аз казвам по горе е че ДД по принцип работят с по-бедна смес от БД .То това е и причина да са по-икономични.Както и да е по "печките" както казваш има какво да се тунингова че и по състезания си ходят хората
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D
И , как е? 

Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D
Има "box" но няма "power" ... biggrin.gifiovkito написа:И , как е?
Шегувам се biggrin.gif Интересно ми е и на мен как се е преобразил автомобила

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D
Колега казвай как е положението или требе да покараш малко повече километри за да имаш отзиви???Shelby написа:Вече с powerbox
Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D
Да разкажа 
Плюсове:
Ефект има! Направихме тест със същият авенсис с друг модел бокс. Преди да го сложа той ми правеше кола и половина до 100-120, след бокса аз му направих 2 коли до 120 и продължавах да се отдалечавам. Сега колата тръгва от малко по-ниски обороти и има доста по-голям "ряз".
Минуси:
Колата трака доста повече с него!
Разходът се вдигна с близо литър, а може би и повече. Поради тази причина, аз го изключвам(има копче), когато просто ходя на работа в задръстването и не ми трябва неговата помощ, а като искам да се забавлявам го включвам обратно. Това упражнение отнема по-малко от минута.
Не съжалявам, че го взех. Определено с него има близо 15% повече сила! Ама и този авенсис върви страхотно за толкова голяма кола и толкова малко коне!

Плюсове:
Ефект има! Направихме тест със същият авенсис с друг модел бокс. Преди да го сложа той ми правеше кола и половина до 100-120, след бокса аз му направих 2 коли до 120 и продължавах да се отдалечавам. Сега колата тръгва от малко по-ниски обороти и има доста по-голям "ряз".
Минуси:
Колата трака доста повече с него!
Разходът се вдигна с близо литър, а може би и повече. Поради тази причина, аз го изключвам(има копче), когато просто ходя на работа в задръстването и не ми трябва неговата помощ, а като искам да се забавлявам го включвам обратно. Това упражнение отнема по-малко от минута.
Не съжалявам, че го взех. Определено с него има близо 15% повече сила! Ама и този авенсис върви страхотно за толкова голяма кола и толкова малко коне!
Avensis 2.2 D-4D '06
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D
Щом те кефи всичко друго е без значение!Shelby написа:Да разкажа
.....
Не съжалявам, че го взех. Определено с него има близо 15% повече сила! Ама и този авенсис върви страхотно за толкова голяма кола и толкова малко коне!

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост