Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Scott » 04 Ное 2012 13:48
E60_Power написа:... Основните минуси: 1. изключително твърдо окачване 2. малък просвет 3. ръчна скоростна кутия. Така, че по всяка вероятност ще се въздържа, макар, че автомобила е много хубав.
най-добре ще ти пасне един Приус (да не кажа че направо си 'се утепал' за хибрид) - меко окачване, голЕм просвет, автоматик - един от най-добреите за града, тих, високотехнологичен, ергономичен, икономичен ... и каквито там други -ичен се сетиш.

Scott
-
Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Мнение
от Not_active_user_1 » 04 Ное 2012 14:07
Scott написа:E60_Power написа:... Основните минуси: 1. изключително твърдо окачване 2. малък просвет 3. ръчна скоростна кутия. Така, че по всяка вероятност ще се въздържа, макар, че автомобила е много хубав.
най-добре ще ти пасне един Приус - меко окачване, голЕм просвет, автоматик - един от най-добреите за града, тих, високотехнологичен, икономичен ... и каквито там други -ичен се сетиш.

Аз още в началото му го предложих, ама самовнушението е голяма работа. Хибридите не стават и т'ва е, нали? biggrin.gif
Само за просвета ще те поправя, че на Приус не е по-голям. А за возията най-лесното е да се качи на едно зелено такси и да се разходи по Дондуков примерно, за да види как е. Ако иска да си ги спести тези пари може спокойно да не го прави. Гарантирам му една наистина много комфортна возия за автомобил от този клас. Само трябва предубеждението малко да го понамали и да се престраши. Приусите не хапят.

Not_active_user_1
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Scott » 04 Ное 2012 14:31
prius 3 написа:... за возията най-лесното е да се качи на едно зелено такси и да се разходи по Дондуков примерно, за да види как е. Ако иска да си ги спести тези пари може спокойно да не го прави...
Хм, какво са няколко лева за такова преживяване като разходка със зелено такси по Дондуков... Още повече, че съм убеден, ако колегата си пази касовата бележка при евентуална покупка на Приус, все някой от TM Auto, Lexus Auto или Prius3 Auto ще му я осребри...
Scott
-
LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение
от LEXUS » 04 Ное 2012 17:42
Друго си е да ти трака помпа-дюзата под капака.Нищо,че я спряха от производство. Но си е друго.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
LEXUS
-
slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Мнение
от slowtraveler » 04 Ное 2012 18:55
Напълно съм съгласен с prius - в конкретната ситуация хибрида е добро решение...
Дизелака при такъв малък пробег няма да може да загрява. Затова - бензинка... А като насложиш и другите посочени приоритети - хибрида сам се набутва в очи...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Мнение
от Not_active_user_1 » 04 Ное 2012 20:56
Scott написа:prius 3 написа:... за возията най-лесното е да се качи на едно зелено такси и да се разходи по Дондуков примерно, за да види как е. Ако иска да си ги спести тези пари може спокойно да не го прави...
Хм, какво са няколко лева за такова преживяване като разходка със зелено такси по Дондуков... Още повече, че съм убеден, ако колегата си пази касовата бележка при евентуална покупка на Приус, все някой от TM Auto, Lexus Auto или Prius3 Auto ще му я осребри...
Не разбрах каква ти е мисълта изобщо.
Най-добре е да направи пробно каране или тест драйф, не знам как му викат на български. Да ама някъде бях чел, че за Приус се било плащало. Не знам дали е така, но човек, ако реши да инвестира в такъв автомобил, може да обвърже тава плащане със смъкване на сумата от цената при евентуална покупка. Всъщност предполагам, че при добър пазарлък и цената на самата кола може доста да се редуцира при покупката.

Not_active_user_1
-
Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Мнение
от Not_active_user_1 » 04 Ное 2012 21:06
slowtraveler написа:Напълно съм съгласен с prius - в конкретната ситуация хибрида е добро решение...
Дизелака при такъв малък пробег няма да може да загрява. Затова - бензинка... А като насложиш и другите посочени приоритети - хибрида сам се набутва в очи...
Е да, ама има хора, които, като си наумят някой неща трудно можеш да ги убедиш, че грешат. В конкретният случай, избора на дизелов автомобил е последното за което трябва да се мисли, защото по никакъв начин не се вързва. Още повече пък кола употребявана, внос, дизел да е взема ще имам не 1, а много наум. Тук обаче нещата усещам, че пак опират до някоя немска нафтова печка...

Not_active_user_1
-
Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Japanese_fever » 04 Ное 2012 21:07
E60_Power написа:
Общата ми оценка за Хонда-та е положителна. Определено ми хареса.
.....
Основните минуси: 1. изключително твърдо окачване 2. малък просвет 3. ръчна скоростна кутия. Така, че по всяка вероятност ще се въздържа, макар, че автомобила е много хубав.
Колега ти преди да се качиш в колата не видя ли, че е с ръчни скорости?
Като цяло много смехотворно ревю.
При по-рязко влизане в завой тялото на шофьора не стои като заковано на седалката.
Воланът / вероятно при изпълнение typeS, но не съм сигурен / е доста директен предвид моите представи за японски коли, но според мен колата има склонност да недозавива. Окачването - много твърдо. Клиренс-а / или т.нар. просвет / е малък и колата стои като залепена / за този клас коли /
Всяка кола с предно страда от недозавиване, нарича се understeer.
Личното ми мнение е, че тази кола не е за град като София с павета, дупки и кръпки...
Не разбрах за какво ще я позлваш тази кола? - може би за нещо като муле м/у спортна кола и кола с висока проходимост...?!?

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
-
Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Мнение
от Not_active_user_1 » 04 Ное 2012 21:51
Japanese_fever написа:E60_Power написа:
Общата ми оценка за Хонда-та е положителна. Определено ми хареса.
.....
Основните минуси: 1. изключително твърдо окачване - Градски автомобил с меко окачване май няма 2. малък просвет - Градски автомобил с голяма просвет май няма3. ръчна скоростна кутия - преди да се качиш на колата би трябвало да се знае каква е трансмисията Така, че по всяка вероятност ще се въздържа, макар, че автомобила е много хубав.
Колега ти преди да се качиш в колата не видя ли, че е с ръчни скорости?
Като цяло много смехотворно ревю.
При по-рязко влизане в завой тялото на шофьора не стои като заковано на седалката.
-
Говорим все пак за градски, а не спортен автомобил
Воланът / вероятно при изпълнение typeS, но не съм сигурен / е доста директен предвид моите представи за японски коли, но според мен колата има склонност да недозавива. Окачването - много твърдо. Клиренс-а / или т.нар. просвет / е малък и колата стои като залепена / за този клас коли /
Всяка кола с предно страда от недозавиване, нарича се understeer. -
Към това прибавям изключителната тежест на ГОЛЕМИЯТ 2,2 литров дизелак, който по никакъв начин не съвпада на купе, като Сивик. Дисбаланса върху теглото на преден и заден мост със сигурност е много голям.
Личното ми мнение е, че тази кола не е за град като София с павета, дупки и кръпки...
-
Интересно ми е да разбера кой градски и не само автомобил е за тези условия?
Не разбрах за какво ще я позлваш тази кола? - може би за нещо като муле м/у спортна кола и кола с висока проходимост...?!?

-
Не забравяй и да вози комфортно, и да има много екстри, и да е дизел, и да е от не каква да е марка, и да не е много скъпа, и да не харчи много, и да е бърза, и да е надеждна, и с евтина поддръжка и, и, и, и.... biggrin.gif
Not_active_user_1
-
Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Japanese_fever » 04 Ное 2012 22:01
^^
Към това прибавям изключителната тежест на ГОЛЕМИЯТ 2,2 литров дизелак, който по никакъв начин не съвпада на купе, като Сивик. Дисбаланса върху теглото на преден и заден мост със сигурност е много голям.
Глупости - голям дизелак.
Всяка кола с напречно разположен двигател и предно има еднакво поведение, в оригинално състояние.
Колко да е по-тежък този дизелак, от дизелака на Корола или 2.2 на Авенсис, примерно?
Ранботата е там, че колегата май не знае какво търси - хем го кефела, че била стабилна в завой и с висока скорост,
хем окачването й било твърдно и просвета малък - сърби, боли - драго ми е...?!?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
-
E60_Power
- Мнения: 321
- Регистриран на: 30 Яну 2012 20:53
Мнение
от E60_Power » 04 Ное 2012 23:45
Като начало може да започнете да четете постовете, вместо да задавате въпроси, на които вече е отговорено / това е за Японеца /. Колата бе добра оферта, никога не бях карал подобна и ми бе любопитно какъв автомобил е. Нито си търся нещо конкретно,нито пък съм обърнал поглед към японските коли. Естествено е, че по-малката кола ще вози по-твърдо от луксозен седан, но при тази бе прекалено. Това бе основния минус. Действително, покупка на турбодизел при малък пробег не е оправдано, но аз харесвам такива коли и вероятно го казвам за 18-ти път в този форум. Затова и гледах Хонда-та - дизел и турбина. Разни ел. автомобили, хибриди и бензини не ме радват изобщо.
E60_Power
-
loser
- Мнения: 70
- Регистриран на: 05 Юли 2009 13:20
- Местоположение: София
Мнение
от loser » 05 Ное 2012 00:59
Здравейте, относно покупката на въпросната 8ма генерация на сивик по-добре НЕ!!! Тази кола е крачка назад във всяко едно отношение. Окачване отпред макферсън, отзад мост и още един куп други простотии които я връщат 30 и повече години назад.
Поздрави
SW20/AE86/AW11
loser
-
Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Japanese_fever » 05 Ное 2012 02:31
loser написа:Здравейте, относно покупката на въпросната 8ма генерация на сивик по-добре НЕ!!! Тази кола е крачка назад във всяко едно отношение. Окачване отпред макферсън, отзад мост и още един куп други простотии които я връщат 30 и повече години назад.
Поздрави
Хонда замени double wish bone с MacPherson отпред и независимото задно с цял мост още преди 10 години.
Просто явно им спестява разходи, не че е по-добро.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
-
LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение
от LEXUS » 05 Ное 2012 04:23
Да, както стана и при Корола- старата ми е с многозвенно окачване отзад, новата - на греда.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
LEXUS
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Scott » 05 Ное 2012 10:52
LEXUS написа:Да, както стана и при Корола- старата ми е с многозвенно окачване отзад, новата - на греда.
Интересно що подлите германци решиха да сложат многозвенно на Голфа ...
Scott
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта