1.4 d4-d няма мощност преди 2000 оборота
1.4 d4-d няма мощност преди 2000 оборота
Мнение от Dizzle » 28 Окт 2012 19:42
Lexus IS 250
Dizzle
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: 1.4 d4-d няма мощност преди 2000 оборота
Мнение от LEXUS » 28 Окт 2012 21:22
Моят съвет е диагностика в Тойота.
LEXUS
Re: 1.4 d4-d няма мощност преди 2000 оборота
Мнение от Dizzle » 28 Окт 2012 21:38
Lexus IS 250
Dizzle
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: 1.4 d4-d няма мощност преди 2000 оборота
Мнение от LEXUS » 28 Окт 2012 21:46
Може би ме е заблудила слабостта под 1800 об./мин. и съм помислил,че турбината не е с променлива геометрия.Dizzle написа:Турбината Е с променлива геометрия, все пак колата е 2007 година. Диагностика правихме и няма никакви грешки. Ще се повторя - маркуча на турбото си остава мек дори при подаване на газ..
LEXUS
Re: 1.4 d4-d няма мощност преди 2000 оборота
Мнение от memorex » 28 Окт 2012 22:26
memorex
LEXUS
Dizzle
Re: 1.4 d4-d няма мощност преди 2000 оборота
Мнение от memorex » 28 Окт 2012 23:13
Какво разбираш под твърд ? на 1800 мин-1 надали налягането е повече от 1 кг/см2 .
memorex
Dizzle
Re: 1.4 d4-d няма мощност преди 2000 оборота
Мнение от memorex » 29 Окт 2012 11:51
memorex
- Yuli
- Мнения: 193
- Регистриран на: 08 Яну 2009 10:51
- Местоположение: Sofia
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: 1.4 d4-d няма мощност преди 2000 оборота
Мнение от Yuli » 29 Окт 2012 12:00
За 1.4 d4-d в схемата на обслужване влиза вакуумната помпа (мисля на 150 000 км ), т.е. това не е детайл с живот равен на живота на двигателя, ами консуматив. Тя прави вакуума, който движи геометрията на турбото. При едно мое посещение в сервиза по отношение на омасляване на един маркуч я сваляха за да я огледат - явно е "проблемно място" за този двигател.Dizzle написа:... а някакво клапанче на турбото (трябва да се движи) работи избирателно и не както трябва. ...
Ето ти малко инфо за диагностика на проблема:
http://toyota-corolla.ru/rm04f1ru/repai ... w002x.html
Yuli
Re: 1.4 d4-d няма мощност преди 2000 оборота
Мнение от Dizzle » 29 Окт 2012 12:50
благодаря колега, ще пробвам да я раздвижа. Ако не стане нищо - в Реал Турбо да я погледнат. Някой има ли впечатления от тях? И от питстоп ме насочиха натам..Yuli написа:За 1.4 d4-d в схемата на обслужване влиза вакуумната помпа (мисля на 150 000 км ), т.е. това не е детайл с живот равен на живота на двигателя, ами консуматив. Тя прави вакуума, който движи геометрията на турбото. При едно мое посещение в сервиза по отношение на омасляване на един маркуч я сваляха за да я огледат - явно е "проблемно място" за този двигател.Dizzle написа:... а някакво клапанче на турбото (трябва да се движи) работи избирателно и не както трябва. ...
Ето ти малко инфо за диагностика на проблема:
http://toyota-corolla.ru/rm04f1ru/repai ... w002x.html
EDIT: потърсих мнения за въпросните РЕАЛ ТУРБО и едно добро не видях. Всички се заканват повече да не стъпват там.. Някой може ли да ми препоръча кадърен сервиз или човек в София? Благодаря предварително
Lexus IS 250
Dizzle
Re: 1.4 d4-d няма мощност преди 2000 оборота
Мнение от Creep » 29 Окт 2012 14:17
Creep
Re: 1.4 d4-d няма мощност преди 2000 оборота
Мнение от Dizzle » 29 Окт 2012 15:05
Lexus IS 250
Dizzle
- Yuli
- Мнения: 193
- Регистриран на: 08 Яну 2009 10:51
- Местоположение: Sofia
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: 1.4 d4-d няма мощност преди 2000 оборота
Мнение от Yuli » 29 Окт 2012 16:37
Абсолютна глупост! Няма никакъв мотор.Dizzle написа:същата работа колега. първа и втора са много слаби. на 2-ра при 1400 оборота натискам газта до дупка и едва едва за 5 сек стига до 2000 оборота и тръгва. от РЕАЛ ТУРБО сега ми заявиха,че геометрията се управлявала от електронен блок с моторче, които не се предлагат отделно..

Има вакуумен драйвер който движи лопатките. Когато нямаш вакуум, няма и какво да ги задвижи. Това е и причина за мудната реакция на мотора в ниските. Първо се създава вакуум за да мръднат лопатките, после се губи време и за повишаване на налягането във въздушните пътища. Затова и на този мотор достатъчен въртящия момент идва след 1500 оборота около 120-130Нм и истинското вървене е след 1800 оборота и достигането на 190Нм. При 1400 оборота си малко над 100 Нм, което за кола със тегло минимум 1400 кг.(кола + шофьор) си е трагично малко. Аз дори съм гледал, че навиците ми за смяна на предавките са такива, че под 1500 никога не я оставям да падне. Те дори и стрелките съветващи за смяната на предавките не ти позволяват това.
Електрическите мотори за управление на геометрията са масови по-отскоро, реакцията е по-бърза и дупката по-малка. Въртящият момент може да се манипулира с тях да е на максимум и от около 1500 оборота. Но това не е за 1.4 д4д.
Колега, ползвай линка дето ти пратих и разгледай и всичко "наоколо". Има още много важни диагностики които може да се направят около турбото и управлението му. Всичо е описано най-подробно. С тази документация и инструменти може да разглобиш и сглобиш отново цялата кола.

Yuli
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot] и 2 госта