corolla Liftback 1.3 i 12V 2E-EE
corolla Liftback 1.3 i 12V 2E-EE
Имам corolla Liftback 1.3 i 12V 2E-EE и смуче въздух отнякъде, съска и като запаля държи високи обороти около 2000 и така 5 мин. има едни вакууми под колекторите и какво е това за което са захванати, да не би да е стъпков мотор. Идея как да сваля оборотите?
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: corolla Liftback 1.3 i 12V 2E-EE
Нормално е да ти държи 1800-2200 об./мин. като я запалиш студена. След няколко минути ги намалява и като загрее са около 750 об./мин.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Re: corolla Liftback 1.3 i 12V 2E-EE
Според мен са доста високи. Ще търся проблема и като го намеря ще пиша.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: corolla Liftback 1.3 i 12V 2E-EE
OK. Само исках да ти кажа,че карам такава Корола от доста години,като пък е карана в семейството ми от още повече години и винаги при палене автоматичният смукач качва оборотите между 1600 и 2200 об./мин. взависимост от времето. Това,което мога да ти кажа е,че автоматичният смукач подлежи на регулировка,тоест може да се смъкнат оборотите доколкото знам, но знам,че нормалните при студено палене са около 1800 об./мин. Така, говоря за регулиране на оборотите при карбуратор, каквато е моята Корола с този двигател. При инжекциона,каквато е твоята, може да е различно. Но ти някаква разлика в оборотите ли забелязваш в сравнение с преди, или какво?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Re: corolla Liftback 1.3 i 12V 2E-EE
Все още не ми остава време да видя откъде точно смуче въздух. Имам съмнения за едни вакууми, че единият е леко сцепен, но ще го търся и ще пиша. Искам да питам има ли осветление на парното или само на пепелника?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 10 госта