Олеле, много варианти...Идеално четиво, особено за мераклиите за нова...Scott написа: http://www.toyota.co.uk/bv/bwaftersales ... 202004.pdf
... или си избери брошура на модел по желание:
http://www.toyota.co.uk/cgi-bin/toyota/ ... YourToyota
Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети
Усеща се. 10к.с. ама реално са почти 9% повече мощност. Аз карам модела преди фейслифта (116к.с.) и не се оплаквам, просто казвам, че се усеща.TATI написа:Относно конете, дали 116, дали 126, разлика няма да усетиш според мен.
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети
както казах, мощността не ми е приоритет, по-скоро веригата...baba_metca написа: Усеща се. 10к.с. ама реално са почти 9% повече мощност. Аз карам модела преди фейслифта (116к.с.) и не се оплаквам, просто казвам, че се усеща.
Би ми било предпочитение 9% горивна икономия при равни други условия biggrin.gif
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети
Май дойде време да избирам/купувам Авенсис. За сега май ще е дизел D4D 2004-2006г. (Това ще първият ми дизел, та подхождам боязливо заради по-високата му цена и по-скъпата поддръжка, не знам как е надеждността...)
Прегледах предните постове и до тук разбрах за дизелите:
- двигател 2.0 (1CD...) 116к.с. и е с ангр. ремък (до лятото на 2005, преди фейслифта)
- двигател 2.0 (1АD...) 126к.с. и е с верига (след ноември 2005, след фейслифта)
Вярно ли е горното?
Прегледах и някои обяви, видях, че има и 2.2, не знам мощността.Те с верига ли са и кога излизат?
А кои от тези двг. не са с турбо.Предпочитам да няма защото не ми трябва "бегачка",голяма мощност...по скоро по-малка мощност/разход, а турбото и да е предимство (по-малък разход/по-висока мощност) е и потенциален източник на огромен харч ако се скапе...
Повечето обяви са за коли на 80-120 х мили, което май отива към 120-180 х.км, което за дизел не е много, но май според някои мнения точно в този диапазон се скапва демпферния маховик, който също е значителен харч, та е късмет дали е бил сменен или предстои...
Е, ако има и линк към някоя сравнителна таблица за всички двг...
Прегледах предните постове и до тук разбрах за дизелите:
- двигател 2.0 (1CD...) 116к.с. и е с ангр. ремък (до лятото на 2005, преди фейслифта)
- двигател 2.0 (1АD...) 126к.с. и е с верига (след ноември 2005, след фейслифта)
Вярно ли е горното?
Прегледах и някои обяви, видях, че има и 2.2, не знам мощността.Те с верига ли са и кога излизат?
А кои от тези двг. не са с турбо.Предпочитам да няма защото не ми трябва "бегачка",голяма мощност...по скоро по-малка мощност/разход, а турбото и да е предимство (по-малък разход/по-висока мощност) е и потенциален източник на огромен харч ако се скапе...
Повечето обяви са за коли на 80-120 х мили, което май отива към 120-180 х.км, което за дизел не е много, но май според някои мнения точно в този диапазон се скапва демпферния маховик, който също е значителен харч, та е късмет дали е бил сменен или предстои...
Е, ако има и линк към някоя сравнителна таблица за всички двг...
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети
Няма дизелов автомобил от тези години, който да не е с турбо.JapCar написа:А кои от тези двг. не са с турбо.Предпочитам да няма защото не ми трябва "бегачка",голяма мощност...
Avensis II 2005 1.8VVT-i SOL
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети
Всъщност има и такива модели. Като си я купиш, махаш турбото и ставаш дизел без турбо.
Изобщо какъв е проблема че е с турбо и ремък?
Изобщо какъв е проблема че е с турбо и ремък?
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети
Мисля, че не става с махането на турбото, всичко е напарвено да работи с него. Защо като се повреди, колата не върви...?TATI написа:Всъщност има и такива модели. Като си я купиш, махаш турбото и ставаш дизел без турбо.
Изобщо какъв е проблема че е с турбо и ремък?
Мисля, че обясних защо не искам турбо и ремък- потенциален източник на огромен харч, ако нещо стане. Карал съм кола с верига и нямам грижи при покупката да я натоварвам със смяна...
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети
Поредния мит за големите харчове.
116 к.с. мотора е с ремък, останалите са с верига, така че си търси от тях.
116 к.с. мотора е с ремък, останалите са с верига, така че си търси от тях.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети
Аз съм в Англия, а тук труда по сервизите е безумно скъп (£50-80 на час), за това за мен е по- важно избягването на всеки ремонт отколкото някакви предимства...Не искам и да споря за поредните митове , защото смяна на турбо и ремък с принадлежностите му тук вероятно е половината ценаа на колата.Стига ми и вероятната смяна, в зависимост от късмета ми на прословутия демпферен маховик...
Та, за това питах за конкретни неща, да се ориентирам колкото може, а не да развенчавам митове и да спорим теоретично.
Та, за това питах за конкретни неща, да се ориентирам колкото може, а не да развенчавам митове и да спорим теоретично.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети
В такъв случай се преориентирай към бензинов ДВГ.
Никой не може да ти даде гаранция за евентуален проблем на турбо, съединител или дюзи.
Дори в БГ, където трудът е доста евтин такива ремонти са значителен разход спрямо цената на автомобила.
Ако търсиш икономия от разходи за гориво, газификацията е добър вариант.

Дори в БГ, където трудът е доста евтин такива ремонти са значителен разход спрямо цената на автомобила.
Ако търсиш икономия от разходи за гориво, газификацията е добър вариант.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети
Никога не съм карал дизел, та реших да опитам.Разбира се, че старата кола е до късмет, няма гаранция за нищо, но поне каквото зависи от мен в избора...
В БГ съм карал много на газ, но тук не е опция.Инвестицията ще се изплати след много време...
В БГ съм карал много на газ, но тук не е опция.Инвестицията ще се изплати след много време...
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети
Виж сега... дизел без турбо приеми, че няма! Разбирането ти, че турбото прави колата бегачка е тотално погрешно. Ако толкова много те притеснява дизела, защо просто не вземеш по малка кола, малолитражна и бензинова?
Avensis II 2005 1.8VVT-i SOL
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети
Разбирането ми е , че не ми трябва мощна кола, а малка бензинова имах до сега. Сега искам да опитам дизела.digitalpr написа:Виж сега... дизел без турбо приеми, че няма! Разбирането ти, че турбото прави колата бегачка е тотално погрешно. Ако толкова много те притеснява дизела, защо просто не вземеш по малка кола, малолитражна и бензинова?
Ето, че отново коментираме странични въпроси, не зададените...

Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети
Мисля, че Scot би те посъветвал най-адекватно, защото е най-добре запознат с "хавата" в UK.
П.С. А за бензиновите малолитражки си бил на абсолютно прав път. Това е железен вариант да стигаш сигурно и евтино от точка А до точка Б.
П.С. А за бензиновите малолитражки си бил на абсолютно прав път. Това е железен вариант да стигаш сигурно и евтино от точка А до точка Б.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети
За съжаление начините ни na мислене са различни - аз никога не съм си избирал кола със страха че може да се счупи и ще трябва да се бръкна. Имал съм доста дизели, и без и със турбо, но никога не ми се е чупило турбо. Нито пък ми се е налагало да сменям демпферен маховик. Верно, не са били Тойоти, но то е друг въпрос...zi_zi_top написа:Мисля, че Scot би те посъветвал най-адекватно, защото е най-добре запознат с "хавата" в UK...
Относно рисковете от покупката на кола на старо - като е под 2к паунда, обикновено те изкарва една година без съществени ремонти. Ако я купиш от гараж, евентуално можеш да се пазариш за гаранция, 3 - 6 м. до една година, зависи от цената... Като вземеш по-скъпа (> 8-10k), рискуваш обезценяване от порядъка на около 2к на година, което е същото да си купуваш всяка година по една от евтините

Последно промяна от Scott на 21 Окт 2012 22:58, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 4 госта