Още една МК4 във България
MAleeeee Toq po dobre hodete go zastrelaite be ebati na kakavo e napravil hubavata kola ......... tova da go bqh dal na jose ili na bai mangau tuka shteshe da ima po dobar vkus a tva prostor4e otzad e ujas ..... e toq E ZLE !!! Poredna gavra sas supra !!! Se pak nqkoi koli ne trqbva da se pritejavat ot nekvi lameta !!! Se pak sam anti toyota ama toq pi4 e po anti ot mene takava gavra si e napravil sas hubavata koli4ka .

"Money Money Money Money jivota e pari Money Money Money Money i gotini jeni " Kondio 1998

Nai nakraia reshih da se vklu4a v tazi tema poneje az sum sobstvenika na suprata ot tazi tema i ne moga da poviarvam na gluspotite koito sa napisani tuka.Iavno v tozi forum sas se subrali ne fenove na toyota i jap cars....Publikuval sum snimki na tozi avtomobil i v angliiski i amerikanski forumi no poviarvaite mi nikoi ne e opluval taka suprata kakto vie go pravite v BG.Iavno tova se dalji na bulgarskia vi mantalitet i nekopetentnosta na pove4eto ot horata tuk.Jalko 4e imenno tezi koito sa pisali nai-mnogo v tazi tema ne jiveiat v BG i bi triabvalo da sa pove4e zapoznati s harakteristikite na MKIV.
- Прикачени файлове
-
- 50%.JPG (54.41 KiB) Преглеждано 4473 пъти
Ако щеш вярвай
Хората не я оплюват понеже нямат идея какъв "майсторлък" я гони хехехехе, не забравяй че някои от нас имат идея от хорицата пипкали по колата.
ПП: С това че си пуснал някоя снимка в чужд форум какво целиш - да ти се кланя някой тук или ? Нито си първия, нито си последния. Всичко - по заслуги, в тая връзка с какво ще се похвалиш като собственик и източник на информация първа ръка ? Като запознат с характеристиките на 4-та ген. - да те видим ?

ПП: С това че си пуснал някоя снимка в чужд форум какво целиш - да ти се кланя някой тук или ? Нито си първия, нито си последния. Всичко - по заслуги, в тая връзка с какво ще се похвалиш като собственик и източник на информация първа ръка ? Като запознат с характеристиките на 4-та ген. - да те видим ?

Zapo4vame s nai opluvanata 4ast na suprata: body kit kakto niakoi ot vas go nari4at.Tova se nari4a VeilSide body kit za pove4e info:http://veilside.com/veilsideusa/frames.html
Suprata beshe zakupena predi 3 godini direktno ot JAPAN i si doide sas bodykit na VeilSide i spoilera na bagajnika koito nari4ate-"prostora".Iavno pove4eto ot vas za zabravili Fast and Furious i 4e tova krilo si beshe na moda v tuningovaneto predi 4 godini.
Suprata beshe zakupena predi 3 godini direktno ot JAPAN i si doide sas bodykit na VeilSide i spoilera na bagajnika koito nari4ate-"prostora".Iavno pove4eto ot vas za zabravili Fast and Furious i 4e tova krilo si beshe na moda v tuningovaneto predi 4 godini.
- Прикачени файлове
-
- 1994_toyota_supra_fast_and_furious.jpg (29.6 KiB) Преглеждано 4464 пъти
-
- 2_Fast_2_Furious.jpg (191.69 KiB) Преглеждано 4464 пъти
-
- 60%.JPG (62.64 KiB) Преглеждано 4464 пъти
-
- 51%.JPG (47.64 KiB) Преглеждано 4464 пъти
Ti puk koi si ta da znaesh kakvo ima praveno po kolata?ZAdruj malko i shte razberesh kakvo ima praveno po kolata.Tona s koito zapo4vash vednaga pokazva 4e i ti ne si fen na toyota nito puk si vazpitan na kolegialnost.....Da se vurnem na temata:zadnia kapak i spoiler sa model na VeilSide ot 99 godina:
- Прикачени файлове
-
- 6.jpg (15.95 KiB) Преглеждано 4458 пъти
-
- 5.jpg (32.68 KiB) Преглеждано 4458 пъти
-
- 4.jpg (50.41 KiB) Преглеждано 4458 пъти
Otnosno s4upenia RPS carbon-carbon:Da naistina se stroshi i horata ot RPS v USA lubezno se suglasiha da go otremontirat bezplatno.Problema naistina trugva ot kolianovia val na avtomobila.Mahovika triabva da se zahvane izklu4itelno zdravo za kolianovia val,za sujalenie moia kolianov val imashe naistina problem,koito ne vuznamerivam da obsujdam tuka.Crank Puley zaduljitelno se smenia,zashtoto nad 500 konski sili prosto originalnia balanser prosto se 4upi izhfur4a.V momenta sum s BOOSTLOGIK CRANK PULEY.Ako namerite Supra nad 500 konia s originalnia balancer izpratete snimki da vidime.
Като те чета се чудя да се смея ли или да плача biggrin.gif
Лорда не е никъф фен - за туй подписвам с 2 ръце ! Не може да имаш Шкода баси и да критикуваш тия със Суприте
Пък за колегиалност да не говорим - не дай Боже да потрябва нещо да ти свърши, само гледа как да скатае ! Правилно си се насочил, той е твоя човек
Ама има и един Иво уж имал Супра и той - и него подкарай ! Че май и една 4-та ген. също се навърташе тука - поразтърси се малко във форума да може да си по-колегиален и компетентен поне със снимките после от Интернет де

Лорда не е никъф фен - за туй подписвам с 2 ръце ! Не може да имаш Шкода баси и да критикуваш тия със Суприте

Пък за колегиалност да не говорим - не дай Боже да потрябва нещо да ти свърши, само гледа как да скатае ! Правилно си се насочил, той е твоя човек




Ся крив вал ли имаш ??? Или някой ти е монтирал маховика с коларски болтове ?veilside написа:Problema naistina trugva ot kolianovia val na avtomobila.Mahovika triabva da se zahvane izklu4itelno zdravo za kolianovia val,za sujalenie moia kolianov val imashe naistina problem,koito ne vuznamerivam da obsujdam tuka.Crank Puley zaduljitelno se smenia,zashtoto nad 500 konski sili prosto originalnia balanser prosto se 4upi izhfur4a.V momenta sum s BOOSTLOGIK CRANK PULEY.Ako namerite Supra nad 500 konia s originalnia balancer izpratete snimki da vidime.
http://www.fusion-racing.com/19tosutu.html тук не са споменати пули-та в мод листа, който е подробен и бая дълъг. Може аз да ги пропускам - потърси ?
гледам 600>500, затуй тая ти давам за пример.Ian Sweeney 1997 Turbonetics T64
o-auto 600 rwhp
Eto vi malko perfomance:vsi4ko koeto e smeniano po avtomobila:
TURBO GARRETT GT 42 R-76mm
AEM MAP SENSOR 3.5 BAR
BLITZ INTERCOOLER
AEM IAT SENSOR
AEM PEAK & HOLD DRIVER
AEM WIDEBAND O2 GAUGE CONTROLLER
HKS DLI FOR 2JZGTE
VEILSIDE COPY INTAKE MANIFOLD
Q45 THROTTLE BODY
ARP HEAD STUDS U/C 2JZGTE
TOYOTA HEAD GASKET METAL
HKS CAMS 264's
WEST COAST CYLINDER HEAD SPRINGS
RPS CARBON - CARBON CLUTCH
CRANKCASE EVACUATION SYSTEM
AEM EMS
JIC SUSPENSION
HKS GT 50mm wastegate
Siemens 880cc injectors
4 inch Custom Midpipe and VEILSIDE Exhaust
V momenta mapinga e napraven na 1 bar of boost-550 k.c.
TURBO GARRETT GT 42 R-76mm
AEM MAP SENSOR 3.5 BAR
BLITZ INTERCOOLER
AEM IAT SENSOR
AEM PEAK & HOLD DRIVER
AEM WIDEBAND O2 GAUGE CONTROLLER
HKS DLI FOR 2JZGTE
VEILSIDE COPY INTAKE MANIFOLD
Q45 THROTTLE BODY
ARP HEAD STUDS U/C 2JZGTE
TOYOTA HEAD GASKET METAL
HKS CAMS 264's
WEST COAST CYLINDER HEAD SPRINGS
RPS CARBON - CARBON CLUTCH
CRANKCASE EVACUATION SYSTEM
AEM EMS
JIC SUSPENSION
HKS GT 50mm wastegate
Siemens 880cc injectors
4 inch Custom Midpipe and VEILSIDE Exhaust
V momenta mapinga e napraven na 1 bar of boost-550 k.c.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 4 госта