забранете електромобилите-нека бъдем зелени
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
В световен мащаб Приус е по-продаван от Ц-клас или Б-клас на Мерцедес. Това,че Приус получава редукции от цената е защото е по-високотехнологичен автомобил от Мерцедеса, а не защото е по-лош.
И да уточним - Приус се продава най-добре в най-развитите държави- САЩ и Япония и най-зле в най-слабо развитите като България и Албания да речем. В Европа потребителите купуват европейски родно производство коли. Там това е ключов фактор. В Европа и България и Пежо 308 се продава по-добре от Приус, но това не дава реална представа за качествата на двете коли.
И да уточним - Приус се продава най-добре в най-развитите държави- САЩ и Япония и най-зле в най-слабо развитите като България и Албания да речем. В Европа потребителите купуват европейски родно производство коли. Там това е ключов фактор. В Европа и България и Пежо 308 се продава по-добре от Приус, но това не дава реална представа за качествата на двете коли.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
В световен мащаб може да се окаже и че някоя Китайска или Индийска марка е най-продавана
САЩ не ми ги хвали , толкова са развити че много години наред най-продаваният автомобил е F-150 , автомобил толкова "високо технологичен" че никой другаде по света не би си го купил ..

САЩ не ми ги хвали , толкова са развити че много години наред най-продаваният автомобил е F-150 , автомобил толкова "високо технологичен" че никой другаде по света не би си го купил ..
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
Може,ама не се оказва. biggrin.gifSFINKS написа:В световен мащаб може да се окаже и че някоя Китайска или Индийска марка е най-продавана![]()
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
Моля, ти представяш за авторитети на автомобилния пазар България и Европа, а САЩ не ги зачиташ? Та в САЩ се продават около 10 пъти по-завършени и оборудвани автомобили от най-продаваните в Европа Голфове и Поло,Фиеста! Такива сапунерки в САЩ ги ползват да си учат децата и да ги продадат,ако въобще си купят.SFINKS написа: САЩ не ми ги хвали , толкова са развити че много години наред най-продаваният автомобил е F-150 , автомобил толкова "високо технологичен" че никой другаде по света не би си го купил ..
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
Дааа , в САЩ се продават летящи чинии , pls ...
Голф ,поло й фиеста с какво ги сравняваш , с кадилак може би , хайде по-сериозно .
Голф ,поло й фиеста с какво ги сравняваш , с кадилак може би , хайде по-сериозно .
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
Сравнявам ги с най-търсените коли в Щатите и съм абсолютно сериозен.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
Най-търсеният автомобила в САЩ е F 150 , най-търсеният в Европа е голф . Какво е общото м/у двата автомобила? Нищо общо няма освен че имат по 4 колелета .
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
Защо изпадаш в абсолютизъм? В САЩ има много търсени автомобили. Най-търсени в САЩ са Форд Ф150, Тойота Камри, Хонда Акорд, Тойота Корола, Шевролет Импала, Рав4,Приус и др.
Все по-автомобили от най-търсените сапунерки в Европа - Голф, Поло, Пежо 208,Корса,Фиеста,Клио,Астра,Меган...
Все по-автомобили от най-търсените сапунерки в Европа - Голф, Поло, Пежо 208,Корса,Фиеста,Клио,Астра,Меган...
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
А да ти е хрумвало че габритите на шаситата и резервоарите на Америкаските бангии са крайно неподходящи за Европейските и Японските улици ?
Затова в САЩ има и ще има страшно много Японски и Европейски автомобили , а в Европа и Япония Американските никой не ги ще ... Това да ти говори нещо ..
Затова в САЩ има и ще има страшно много Японски и Европейски автомобили , а в Европа и Япония Американските никой не ги ще ... Това да ти говори нещо ..
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
Какво? В Европа няма място за коли като Камри или Акорд? ИЛи Нисан Алтима? Та затова се гъчкат в консервни кутии като Поло и Клио? Тази Европа да не я изкара остров Тасос? Не,просто европеецът винаги е бил скръндза - кара дизел, а не бензин, механични скорости и възможно най-малкия клас кола. Та дори сред луксозните коли едни от на-купуваните са дизели. Това е европейски манталитет, а не неподходящи резервоари.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
Въпроса съвсем не е в манталитета, а в икономическата обосновка....
В Казахстан сигурно всички са супер-скръндзи защото дизел не можеш да видиш....
И много Камрита а и още по-големи автомобили... Карат само на газ...
Електромобили или хибриди - нито един не видях...
Гориво много - цените нищожни... Какъв ти е интереса да купуваш малък автомобил?
Като вдигнаха цената в US да не би да не се появиха четирицилиндровите двигатели, дето ги бяха позабравили?
Бръкне ли се в джоба - всеки прави корекция на мирогледа...
В Казахстан сигурно всички са супер-скръндзи защото дизел не можеш да видиш....
И много Камрита а и още по-големи автомобили... Карат само на газ...
Електромобили или хибриди - нито един не видях...
Гориво много - цените нищожни... Какъв ти е интереса да купуваш малък автомобил?
Като вдигнаха цената в US да не би да не се появиха четирицилиндровите двигатели, дето ги бяха позабравили?
Бръкне ли се в джоба - всеки прави корекция на мирогледа...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
slowtraveler, имаше една песен на баба ти Лиляна:
„Не всичко е пари, приятелю,
не всичко е пари!“
Та и аз в същия дух ще ти пея. Ще ти дам пример със САЩ и продаването на Приус. Това е държавата след Япония с най-много продадени Приуси. Хората си имат пари, кризата отмина, могат да продължат да си карат камионите, но все повече купуват ли купуват тази кола. Чак не могат да им насмогнат на търсенето, въпреки, че е и по-скъпа, като цена. Хората там започват все по-практично да гледат на нещата, мисля. А между другото Приус точно за Европа се е утрепал. Старият континент е много гъсто населена територия, има страшно много населени места и точно тук на тази кола ще се разгърнат най-добре положителни те характеристики. Да но европееца е консервативен човек и националист, трудно се променя, а и все още битува приказката, че „от немското по-убаво и здраво нема“. хАмериканците ме кефят в това, че са отворени хора и избират не американското щото видите ли било американско, а избират независимо, без скрупули, че било японско и японците са им били противник през ВСВ. В последно време и немските марки бележат ръст там. За корейците да не говорим. На това му викам независим пазар на който нека най-добрите да продават. А в Европа, какво, хакват яки акцизи на колите произведени извън Европа и ги правят по изкуствен начин неконкурентноспособни, заради напомпаната цена. С горивата е същата работа, ама това е тема на друг разговор. В САЩ си карат най-добрите коли на смешни цени и смешна цена на горивото, а ние тук националистите защитавайки европейското ще пълним гушите на правителствата, които ни скубят за всяко нещо. Петрола на международните пазари е на една цена както за Европа, така и за САЩ, ама я вижте къде колко е цената на дребно. А за колите? Едино БМВ примерно каква му е цената в Европа и каква е в САЩ? Цакат ни много яко за съжаление...
„Не всичко е пари, приятелю,
не всичко е пари!“
Та и аз в същия дух ще ти пея. Ще ти дам пример със САЩ и продаването на Приус. Това е държавата след Япония с най-много продадени Приуси. Хората си имат пари, кризата отмина, могат да продължат да си карат камионите, но все повече купуват ли купуват тази кола. Чак не могат да им насмогнат на търсенето, въпреки, че е и по-скъпа, като цена. Хората там започват все по-практично да гледат на нещата, мисля. А между другото Приус точно за Европа се е утрепал. Старият континент е много гъсто населена територия, има страшно много населени места и точно тук на тази кола ще се разгърнат най-добре положителни те характеристики. Да но европееца е консервативен човек и националист, трудно се променя, а и все още битува приказката, че „от немското по-убаво и здраво нема“. хАмериканците ме кефят в това, че са отворени хора и избират не американското щото видите ли било американско, а избират независимо, без скрупули, че било японско и японците са им били противник през ВСВ. В последно време и немските марки бележат ръст там. За корейците да не говорим. На това му викам независим пазар на който нека най-добрите да продават. А в Европа, какво, хакват яки акцизи на колите произведени извън Европа и ги правят по изкуствен начин неконкурентноспособни, заради напомпаната цена. С горивата е същата работа, ама това е тема на друг разговор. В САЩ си карат най-добрите коли на смешни цени и смешна цена на горивото, а ние тук националистите защитавайки европейското ще пълним гушите на правителствата, които ни скубят за всяко нещо. Петрола на международните пазари е на една цена както за Европа, така и за САЩ, ама я вижте къде колко е цената на дребно. А за колите? Едино БМВ примерно каква му е цената в Европа и каква е в САЩ? Цакат ни много яко за съжаление...

Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
Имам само един въпрос - колко км годишно караш с тая кола? Защото аз не карам много и би било неоправдано да дам 15 бона повече за нея - кога ще си ги избия ? Па макар и само с ток да беше? Аз дизела го взех с 1500 по-скъп от съответния бензин и тия пари ще си ги избия едвам за две години.prius 3 написа:slowtraveler, имаше една песен на баба ти Лиляна:
„Не всичко е пари, приятелю,
не всичко е пари!“
Та и аз в същия дух ще ти пея. Ще ти дам пример със САЩ и продаването на Приус. ........
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
Не теглото е проблема а в това колко от "капацитета" на батерията се използва. При Приус 1 това бяха 10%, идеята беше че и тотално умряла батерия да е за автомобила същата като чисто новата (за електрониката на автомобила) и гаранцията да я "покрива". И то затова пробега на електричество само беше 2 км. което е едно голямо нищо. Можеха спокойно да вдигнат този пробег на около 15-20 км. и тогава щяха да направят безсмислени дори електромобилите за къси разстояния. Ма какво разбирам аз като тук има хора ставайки сутрин от леглото удрят три пъти челото в земята пред брошурата на Приус.slowtraveler написа:Доколкото знам при Тойота се сменят и отделни елементи от батерията...
И са решили на какво тегло и цена да се спрат...
Иначе за другото съм съгласен:За България една електричка за из града (защо си мислиш, че само в София се карат автомобили и има полза от електромобили?!) и едно комби за извънградско (до морето някои можем да си отидем и с електромобила, че дори и пеш) и си готов
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
@Toyko,
Около 30 000 км на година. Аз обаче не съм е взел да избивам абсолютно нищо и изобщо не правя никакви сметки след колко години ще избия еди какво си. Казвал съм го и друг път, че просто колата страшно много ме кефи. Невероятно удобна, много по-удобни седалки от БМВ 5 да речем, универсална във всяко едно отношение, много екстри, безстепенен автоматик, който е едно невероятно бижу, особено в градска среда. Става за града, става да е караш и на дълго. Доста приличен багажник, много добра динамика(от 0 до 60 км/ч особено), а икономията на гориво е като бонус, към всичките положителни неща, но в никакъв случай не е бил решаващ при избора. Евтина поддръжка(само консумативи и по-евтино обслужване от конвенционалните автомобили), много надеждна(доказано) и дай боже винаги да е така. Към всички бонуси прибавям и смешно ниския данък, който плащам и ще плащам занапред, автомобила ще бъде актуален от екологична гледна точка още доста време и май нещата си идват на мястото с толкова много положителни неща. Това е от моята камбанария. Има хора, които са на друго мнение и те за себе си сигурно ще са прави.
Около 30 000 км на година. Аз обаче не съм е взел да избивам абсолютно нищо и изобщо не правя никакви сметки след колко години ще избия еди какво си. Казвал съм го и друг път, че просто колата страшно много ме кефи. Невероятно удобна, много по-удобни седалки от БМВ 5 да речем, универсална във всяко едно отношение, много екстри, безстепенен автоматик, който е едно невероятно бижу, особено в градска среда. Става за града, става да е караш и на дълго. Доста приличен багажник, много добра динамика(от 0 до 60 км/ч особено), а икономията на гориво е като бонус, към всичките положителни неща, но в никакъв случай не е бил решаващ при избора. Евтина поддръжка(само консумативи и по-евтино обслужване от конвенционалните автомобили), много надеждна(доказано) и дай боже винаги да е така. Към всички бонуси прибавям и смешно ниския данък, който плащам и ще плащам занапред, автомобила ще бъде актуален от екологична гледна точка още доста време и май нещата си идват на мястото с толкова много положителни неща. Това е от моята камбанария. Има хора, които са на друго мнение и те за себе си сигурно ще са прави.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта