ПРЕВАНТИВНА СЕРВИЗНА КАМПАНИЯ
ДНЕС TOYOTA ЕВРОПА ОПОВЕСТИ ПРЕВАНТИВНА СЕРВИЗНА КАМПАНИЯ ЗА ПРОВЕРКА НА БУТОНИТЕ ЗА ЕЛЕКТРОУПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЗОРЦИТЕ ТОЙОТА БАЛКАНС ЕООД АНОНСИРА СТАРТА НА КАМПАНИЯТА В БЪЛГАРИЯ
Днес, сряда 10.10.2012, Тойота Балканс стартира превантивна сервизна кампания в България за проверка на бутоните за електроуправление на прозорците, като част от световна сервизна кампания, която включва около 1.39 милиона в Европа и 7.43 милиона автомобила в световен мащаб.
В Европа и България засегнатите модели са: Yaris, Auris, Corolla & RAV4, произведени между септември 2006 и декември 2008.
До няколко дни ще се уточни броя автомобили, засегнати в България.
Какво е проявлението?
Бутоните за централно електроуправление на прозорците са разположени в блок, монтиран на вратата на водача. При определени автомобили Yaris, Auris, Corolla и RAV4, произведени между септември 2006 и декември 2008 е възможно с времето тези бутони да започнат да заяждат при натискане. При продължителна употреба те могат да заядат напълно и да спрат да работят.
Тези бутони не са проектирани да бъдат смазвани със смазки, налични в търговската мрежа и затова употребата на такива смазки може да предизвика загряване или да стопи пластмасата на блока с бутоните. В България не е известен такъв случай, а в света НЕ са известни инциденти, свързани с това проявление.
Какво ще направи Toyota?
Удовлетвореността на клиентите е от първостепенно значение за Toyota. Затова Toyota реши да проведе превантивна сервизна кампания, за да провери бутоните за електрическите прозорци на засегнатите автомобили.
В България в следващия един месец ще бъдат изпратени персонални писма с обратна разписка до всички собственици на засегнати автомобили, с които те ще бъдат поканени да посетят най-близкия от 16-те оторизирани сервиза на Toyota в България, където механиците ще проверят как работят бутоните за електроуправление на прозорците. Ако те функционират нормално, ще им бъде приложена специална, електрически непроводима смазка. Ако бутоните заяждат, целият блок с бутоните ще бъде сменен. Проверката и работата няма да отнеме повече от един час и ще бъде абсолютно безплатна!
Разяснение на повдигнатия от медиите въпрос с „риск от пожар”
В САЩ всяко проявление свързано със „стопяване” или „разяждане” се категоризира в категория „огън” от Националната Агенция за Пътна Безопасност на САЩ.
Затова някои медии погрешно адресират проявлението като опасност от „пожар”, „запалване” и т.н., което просто не отговаря на фактите.
Инженерите на Toyota проведоха множество симулации и тестове, включително с такива смазки, налични в търговската мрежа. В нито един от тези тестове не се появи запалване.
Въпреки това, ако бутоните за електроуправлението на прозорците започнат да заяждат, собствениците не бива да се опитват да решат въпроса сами със смазки, налични в търговската мрежа, защото те могат да предизвикат стопяване на пластмасата на бутоните. В тези случаи клиентите следва да се обърнат към оторизиран сервиз на Toyota.
Използваме случая да напомним, че Toyota е най-големият автомобилен производител в света и най-високо оценената автомобилна марка според Interbrand. Този резултат не е случаен, той се дължи именно на непрестанния фокус върху удовлетвореността и сигурността на клиентите, както и безкомпромисното качество на автомобилите. Обявената днес превантивна сервизна кампания е още едно доказателство за тази успешна корпоративна философия.
Източник: http://www.toyota.bg/about/news_and_eve ... tch_recall
Пак в Сервиза!
Rudy
Re: Пак в Сервиза!
Мнение от lubooo » 10 Окт 2012 20:44
сега като прочетох информацията за кампанията , и разбрах за какво точно е , се замислих че тия кампании които ги правят са доста хитро измислени , защото човек си казва .. оферта е , ще отида да я погледнат и я закарва при дилъра , а там преглеждат копчалъка и така между другото те офертират за всевъзможни неща "на които им е дошло време за смяна" поне за колите 2006-7 които собствениците след изтичане на гаранцията са сервизирали не при дилъра ... лично аз съм го изпитвал това , отивам да си купя въздушен филтър за королата и тактично приемчика се доближава и вкарва оферта да ми сменят свещи и да ми продадат и един маслен филтър ей така между другото biggrin.gif така , че за мене тия кампании са измислени доста хитро .
Toyota Corolla E12 2002 1.6 vvti
3ZZ-FE
3ZZ-FE
lubooo
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Re: Пак в Сервиза!
Мнение от diesel_power » 11 Окт 2012 08:15
Аз видях още преди месец една корола със стопен бутон на шофорската врата за задесния прозорец .
Самите копчета са им слаби контактите и се стапят след продължителна опотреба,а това че заяждат и че смазка ще ги оправи са пълни глупости.
Колата беше с изтекла гаранция .
Самите копчета са им слаби контактите и се стапят след продължителна опотреба,а това че заяждат и че смазка ще ги оправи са пълни глупости.
Колата беше с изтекла гаранция .
diesel_power
Kiki
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Пак в Сервиза!
Мнение от scorpion » 11 Окт 2012 10:37
Много висока цена за поддържане на имидж, при положение, че ще има сериозни разходи за кампанията по 7.43 мил. автомобила в световен мащаб.
Лично мнение !
Лично мнение !
scorpion
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта