Още една МК4 във България
LordDigital malko
iskah da te pitam.
Kato dade ediniq ot linkovete vidqh post na Kelesha(deto mnogo go hvali6, ne 4e nevqrvam ama ne go poznavam) i tam na infoto mu pi6e: Кара: 15сек. Вектра E dobre de sys toq ogromen intercooler, turbo, elektronika i taka natatyk ne e li mojal da siakra pove4e ot taq vektra, 4e tova 15 sec. e mnogo slabo??!?!?!? za spravka: http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?t= ... c&start=45

Kato dade ediniq ot linkovete vidqh post na Kelesha(deto mnogo go hvali6, ne 4e nevqrvam ama ne go poznavam) i tam na infoto mu pi6e: Кара: 15сек. Вектра E dobre de sys toq ogromen intercooler, turbo, elektronika i taka natatyk ne e li mojal da siakra pove4e ot taq vektra, 4e tova 15 sec. e mnogo slabo??!?!?!? za spravka: http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?t= ... c&start=45
Хм, незнам дали от снимката, макар че и на нея се вижда доста ясно, какво се заблудихте сичките ?!?!? Оптика от Koenig Special WTF ?!?!? Тфа отзад между стоповете е некфа решетка незнам от какво, изрязана с ножовката и хваната с 4 видии върху фабричния панел (видиите се виждат на снимката) отдолу даже си седи дупката за номера, и се вижда, предната броня е stock, виж за задната определено е сменяна/правена, ама за аспусите - ако пак се загледате ще видите че двата най-леви (оригиналните) са опушени, другите за лъскави. Начи двата оригинални са отрязани, на тяхно място е заварен един квадратен профил, мисля че стоманен, който е надупчен и продължава по дължината на бронята, и на дупките са заварени другите накрайници, включително и оригиналните. И понеже те са си срещу тръбите от гърнето, те пушат, за другите не стига димаPAKETA_1 написа:ммда, ауспусите са адски зле...в смисъл, че 6 колектора се събират заради турбото и после пак се разделят за да може всички да си помислят че е "натюрел" ...само остава да я тунингова с един китеник на задната седалка

А джантите наистина кефят. А и незнам колегата що реши че километража е тунинг? Аз на всичките турбо (2 или 3) дет съм виждал си е до 320???
Некой да не ме разбере погрешно де - колицата е готина, и мен ме кефи, освен аспусите де, просто не мисля че по нея има нещо от koenig или от която и да е друга такава марка. Иначе пича, след като е изпатил от некой "майстор" си чака 2 месеца оригинални части и станала истинска колата... да се надяваме де. Да е жив и здрав и да го радва само, да не я виждам повече в двора

Ми аз съм гледал супра турбо мк3 със 280 на километража. Такава със 320 не бях виждал, може би малко супри съм гледал.
Един приятел има мерцедес правен от Koenigg (560SEC би-турбо) и доста напомния на тази супра. Възможно е собственика да е бил фен и да си я е изфабрикувал така че да прилича на Koenigg biggrin.gif
Един приятел има мерцедес правен от Koenigg (560SEC би-турбо) и доста напомния на тази супра. Възможно е собственика да е бил фен и да си я е изфабрикувал така че да прилича на Koenigg biggrin.gif
Във тунинг бг форума е нормално да се пишат глупости в полетата "кара" "мечтае да кара" и т.н. biggrin.gif Незнам колко е бърза вектрата, обаче е със C20LET около 300 коня 4x4 и е доста лека.K-A-N-U написа:LordDigital malkoiskah da te pitam.
Kato dade ediniq ot linkovete vidqh post na Kelesha(deto mnogo go hvali6, ne 4e nevqrvam ama ne go poznavam) i tam na infoto mu pi6e: Кара: 15сек. Вектра E dobre de sys toq ogromen intercooler, turbo, elektronika i taka natatyk ne e li mojal da siakra pove4e ot taq vektra, 4e tova 15 sec. e mnogo slabo??!?!?!? za spravka: http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?t= ... c&start=45
Taq vectra sk. kutii gi ima za konsumativ, shtoto gi chupi kato soleti. Az ne pomnq posledno koga beshe w dwijenie biggrin.giffr3nzy написа:Във тунинг бг форума е нормално да се пишат глупости в полетата "кара" "мечтае да кара" и т.н. biggrin.gif Незнам колко е бърза вектрата, обаче е със C20LET около 300 коня 4x4 и е доста лека.K-A-N-U написа:LordDigital malkoiskah da te pitam.
Kato dade ediniq ot linkovete vidqh post na Kelesha(deto mnogo go hvali6, ne 4e nevqrvam ama ne go poznavam) i tam na infoto mu pi6e: Кара: 15сек. Вектра E dobre de sys toq ogromen intercooler, turbo, elektronika i taka natatyk ne e li mojal da siakra pove4e ot taq vektra, 4e tova 15 sec. e mnogo slabo??!?!?!? za spravka: http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?t= ... c&start=45
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Джантите наистина стават ,но изглеждат така агресивно защото са хипер изнесени на вънка.
Всъшност на снимките се вижда една черта над задния калник която вероятно е допълнителна раздувка за да може да вкарат токова агресивни джантета.
Инак Koenig-specials имат китове за МК3 ,само че хипер рядки. Доколкото знам има 2 или 3 такива супри във Испания (едната я беха снимали и беше червена) ,колегата дето е там да каже... но по спомени от снимката КОЛАТА ИЗОБЩО НЕ ПРИЛИЧАШЕ НА СУПРА ,направо си беше живо Ferrari TEstarrrrrrrrrrr000000000000sssssssaaaaaaaaaaaaa
Всъшност на снимките се вижда една черта над задния калник която вероятно е допълнителна раздувка за да може да вкарат токова агресивни джантета.
Инак Koenig-specials имат китове за МК3 ,само че хипер рядки. Доколкото знам има 2 или 3 такива супри във Испания (едната я беха снимали и беше червена) ,колегата дето е там да каже... но по спомени от снимката КОЛАТА ИЗОБЩО НЕ ПРИЛИЧАШЕ НА СУПРА ,направо си беше живо Ferrari TEstarrrrrrrrrrr000000000000sssssssaaaaaaaaaaaaa

Е според мен ти описваш точно тази супра. И на мен много ми приличаше на ферари biggrin.gif . Мястото където оригинално седи регистрацията е заменена със т.н. мрежа, която отвежда горещия въздух от двигателя навън при задно разположените мотори. Освен това задните калници ми се виждат раздути.LordDigital написа:Джантите наистина стават ,но изглеждат така агресивно защото са хипер изнесени на вънка.
Всъшност на снимките се вижда една черта над задния калник която вероятно е допълнителна раздувка за да може да вкарат токова агресивни джантета.
Инак Koenig-specials имат китове за МК3 ,само че хипер рядки. Доколкото знам има 2 или 3 такива супри във Испания (едната я беха снимали и беше червена) ,колегата дето е там да каже... но по спомени от снимката КОЛАТА ИЗОБЩО НЕ ПРИЛИЧАШЕ НА СУПРА ,направо си беше живо Ferrari TEstarrrrrrrrrrr000000000000sssssssaaaaaaaaaaaaa
ПС: като цяло е добре направена, обаче тези ауспуси ми се виждат много. laugh.gif
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Обратно към темата.
Горката супра ,днеска ми потвърдиха информация че известния мърляк-"майстор" г-н ZnipeR работи по нея във Пловдив... всека кола си намира некои да я загроби - при това панижение ,може само да изкажа наи-искренни съболезнования на собственика на колата...
Ето и една снимка:

А ето тука супрата сложена върху канала на изтезанията

Горката супра ,днеска ми потвърдиха информация че известния мърляк-"майстор" г-н ZnipeR работи по нея във Пловдив... всека кола си намира некои да я загроби - при това панижение ,може само да изкажа наи-искренни съболезнования на собственика на колата...
Ето и една снимка:

А ето тука супрата сложена върху канала на изтезанията



- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Tzveta e perfecten!
Tozi tzvqt i elektrikovo ze,emoq nqmat ravni po grozota sred koliet!!!
Sharenkoto si e drugo, dve vuzglavni4ki na zadnoto stuklo i ku4ence deto si klati glavata, hahahahahahah ... laugh.gif

Tozi tzvqt i elektrikovo ze,emoq nqmat ravni po grozota sred koliet!!!

Sharenkoto si e drugo, dve vuzglavni4ki na zadnoto stuklo i ku4ence deto si klati glavata, hahahahahahah ... laugh.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Тоз е така известния "заварчик по бутала" - беше заварил бутало на Нисан 200SX (буквално заварка), на същия беше трошил колянов вал. Бива го и да отлива предни капаци от ... кит (CRX е жертвата този път). Мисля че Самбата е по-гъст с него, той да разказва (там май се беше проявил като тунингьор на ВАЗ)ALTEZZA написа:koi e toz "известния мърляк-"майстор" г-н ZnipeR"?

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта