Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/
- bobi700402
- Мнения: 36
- Регистриран на: 11 Мар 2007 22:07
- Местоположение: София
- bobi700402
- Мнения: 36
- Регистриран на: 11 Мар 2007 22:07
- Местоположение: София
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: питанка
Това е казанчето за спирачна течност за хидравликата на съединителя.goahead написа:въпростче не намерих в техническата книга,затова питам, над резервоара за течността за спирачките се намира... ? мисля че е хидравличната течност но не съм 100%сигурен някой да помогне и каква трябва да си купя ?
В завода 1998 год. са сложили DOT-3.
Сменете течността, за да не се прецака хидравличната помпа. Обезвъздушаването е съвсем лесно.
Toyota manualsniki60 написа:може ли някой да ми даде линк за менюъла за ремонт на руски за тойота корола-1997-99 г ,че ми беше на другия комп и го затрих..мерси
Re: Полезни съвети за Корола Е11 (1997-2001 год)
Здравейте,в тази тема за королка научих доста неща.ако някой притежава 6- скоростна такава да сподели повече за нея.бл
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Полезни съвети за Корола Е11 (1997-2001 год)
Забелязах съвсем малко ръжда по долните ръбове на вратите на Корола Е11 произведена 1999 година.
Закарах колата при бояджия. Майсторът отлепи силикона от долните ръбове на вратите и за моя изненада почти навсякъде се показа ръжда под силикона. От вътрешната страна на вратите не се вижда ръжда.
Платих по 10 лева на врата, което включва: почистване на ръждата; боядисване и лакиране с четка; пръскане с парафин от вътрешната страна на вратата. Не знам дали преди боядисването и лакирането се маже с нещо, но това са подробности.
Препоръчвам на всички притежатели на Корола Е11 да направят същото.
Според бояджията почти всички коли над 8 години имат ръжда в подгъва на ламарината в долния ръб на вратата. За съжаление ръждата не се вижда от силикона по ръба на сглобката.
Дъждовната вода се стича по страничното стъкло и прониква между стъклото и уплътнителя. Така водата влиза в затвореното пространство във вратата и започва корозия, която може да се забави с по 10 лева на врата.
В скоро време възнамерявам да махна пластмасовата решетка между предните чистачки и да почистя мръсотията (ако има такава). Първо ще махна няколко щипки, за да повдигна решетката нагоре и да видя дали има мръсотия. При предишна стара кола там открих загнили листа и други гадости. Има ли смисъл да го правя?
Другото нещо, което ми се иска, е да сменя пластмасовата цедка, през която се засмуква бензин вътре в резервоара. Предполагам, че в резервоара има доста кал. Някой правил ли го е?
За друго нещо, свързано с остаряването на колата (вече "баба" Корола), не се сещам.
Закарах колата при бояджия. Майсторът отлепи силикона от долните ръбове на вратите и за моя изненада почти навсякъде се показа ръжда под силикона. От вътрешната страна на вратите не се вижда ръжда.
Платих по 10 лева на врата, което включва: почистване на ръждата; боядисване и лакиране с четка; пръскане с парафин от вътрешната страна на вратата. Не знам дали преди боядисването и лакирането се маже с нещо, но това са подробности.
Препоръчвам на всички притежатели на Корола Е11 да направят същото.
Според бояджията почти всички коли над 8 години имат ръжда в подгъва на ламарината в долния ръб на вратата. За съжаление ръждата не се вижда от силикона по ръба на сглобката.
Дъждовната вода се стича по страничното стъкло и прониква между стъклото и уплътнителя. Така водата влиза в затвореното пространство във вратата и започва корозия, която може да се забави с по 10 лева на врата.
В скоро време възнамерявам да махна пластмасовата решетка между предните чистачки и да почистя мръсотията (ако има такава). Първо ще махна няколко щипки, за да повдигна решетката нагоре и да видя дали има мръсотия. При предишна стара кола там открих загнили листа и други гадости. Има ли смисъл да го правя?
Другото нещо, което ми се иска, е да сменя пластмасовата цедка, през която се засмуква бензин вътре в резервоара. Предполагам, че в резервоара има доста кал. Някой правил ли го е?
За друго нещо, свързано с остаряването на колата (вече "баба" Корола), не се сещам.
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Re: Полезни съвети за Корола Е11 (1997-2001 год)
Колеги, благодаря Ви за информацията в тази тема.
Попаднах и се сдобих с непонятно за мен запазен автомобил 98 г. обслужен и без забележки за което много се радвам.
Бъдете здрави !
Попаднах и се сдобих с непонятно за мен запазен автомобил 98 г. обслужен и без забележки за което много се радвам.
Бъдете здрави !
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Полезни съвети за Корола Е11 (1997-2001 год)
Поленовият филтър се намира под жабката и почти не се намира в наличност по магазините за японски авточасти. В българското ръководство за експлоатация на стр. 199 е указано как се сменя филтъра при Корола с десен волан.
При мен филтърът има друга форма от тази на скицата. Закрепващото капаче също е друго. Четирите пластмасови щифта се изваждат в посока към багажника и после капачката се издърпва надолу. Филтърът също се издърпва надолу, като се сгъва към пулта за управление на парното. Въздухът минава през филтъра с посока от дясната врата към волана. На всеки поленов филтър има стрелка за посоката на движение на въздуха.
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Доливане на антифриз
Преди няколко дни наш колега с РАВ4 ми си оплака, че парното не топли така, както при другите автомобили. Вдигнах капака и установих, че в радиатора няма достатъчно антифриз. Стрелката за температурата беше в нормално положение за напълно загрял двигател, а доляхме почти един литър. Двигателите на японските коли са разчетени за широк температурен диапазон и радиаторите им са доста големи.
По принцип тънкият маркуч от радиатора влиза в разширителното казанче и стига почти до неговото дъно. Така в дъното на разширителното казанче винаги има антифриз, което заблуждава водача, че в двигателя има достатъчно антифриз.
Наличието на 1-2 пръста ниво на антифриз в дъното на разширителното казанче НЕ е критерий, че в двигателя има достатъчно антифриз. При студен загасен двигател развийте капачката на радиатора и се убедете, че радиаторът е пълен с антифриз.
П.П. Опитах се съвсем простичко да подскажа как се проверява нивото на антифриз и се надявам да бъда полезен на малцината колеги, които нямат претенция да бъдат "разбирачи".
По принцип тънкият маркуч от радиатора влиза в разширителното казанче и стига почти до неговото дъно. Така в дъното на разширителното казанче винаги има антифриз, което заблуждава водача, че в двигателя има достатъчно антифриз.
Наличието на 1-2 пръста ниво на антифриз в дъното на разширителното казанче НЕ е критерий, че в двигателя има достатъчно антифриз. При студен загасен двигател развийте капачката на радиатора и се убедете, че радиаторът е пълен с антифриз.
П.П. Опитах се съвсем простичко да подскажа как се проверява нивото на антифриз и се надявам да бъда полезен на малцината колеги, които нямат претенция да бъдат "разбирачи".
Re: Полезни съвети за Корола Е11 (1997-2001 год)
Карам корола е11 с двигател 4е-фе. Преди два дни на път за София ми се скъса ангренажния ремък в резултат на това, че ми бяха пробутали някакъв фалшификат. В резултат на това само сложих нов ангренажен комплект и колата е пушка. Нямаше абсолютно никакви последствия за двигателя. Очарован съм от качеството на япоската сглобка и не мисля, че някога бих взел друга марка автомобил. 

Re: Полезни съвети за Корола Е11 (1997-2001 год)
за 10000 км се разтропа по дупките като мина и тропа -гледам тук никой не пише за ходовата част на тия короли,СПОДЕЛЕТЕ
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Доливане на антифриз
Недей да обобщаваш така сериозно за японските коли, само погледни смешното подобие на радиатор и кондензатора (за климатика) на Сивик 6-та (EJ9) генерация и ще си докараш сълзи на очите.....sluchaen_fen написа: Двигателите на японските коли са разчетени за широк температурен диапазон и радиаторите им са доста големи.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Re: Полезни съвети за Корола Е11 (1997-2001 год)
Всяка кола може да се разтропа независимо че може да е и Тойота.По всяка вероятност е някаква част, става, шарнир, накрайник, биалетка, все едно в сервиз могат да го установят точно и оправят срещу някакви пари.малката написа:за 10000 км се разтропа по дупките като мина и тропа -гледам тук никой не пише за ходовата част на тия короли,СПОДЕЛЕТЕ
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: G.Nikolov, Majestic-12 [Bot] и 6 госта