Нова придобивка в подписа
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Нова придобивка в подписа
Баща ми прецени че е заработил някакви стотинки това лято и решихме да смениме старата и бая по очукана и по изгнила Е90-ка. Бях се ориентирал към едни две евтини предложения от мой приятел но те пропаднаха поради форс-мажорни обстоятелства с транспорта им. И така съветвайки в един друг форум каква кола да си вземе човек налетях на една не лошо изглеждаща Е11 G6 изпълнение с малкия мотор (4E-FE). Казвам не лошо изглеждаща защото си има щета по капака и по калника но в моята къща външния вид на колата не е от значение, важното е да върви и спира безупречно. Малкия двигател също ме устройва защото ще е на моето име и ще плащам данъка а все пак едни близо 100 лева са си доволна разлика годишно. Офертата беше най-евтината в мобилето и карса.
Сега за колата. Това е Корола Е11 G6 изпълнение производство някъде началото на 98 година 3 врати хеч японска сглобкакакто може и да се очаква. Интериора е в много добро състояние не е пушено и т.н. Много добро впечатление ми направиха на седалките адски удобни са ми, след 1-2 часа седене в тях се чувствам добре (например в Сивика ми май ми идват меки и не добре оформени). Окачването е някаква фантазия, всички по Борис 3 се бият да са на асвалта а аз се кефя как тупкат гумите по паветата и нищо в колата. Екстериора има забележки по преден капак фар и калник. Имало е близки срещи от третия вид с едър пумиар, на фара му е лепено ухото както и решетката е някаква май не оригинална (но седи добре честно казано, притъпява "сомския" изглед на колата). Оборудвана си е с AirBag за шофьора 6-степенна скоростна кутия ABS серво климатик и ел.пакетабсолютно нормален набор от екстри. Добро впечатление правят многото жабки за дреболии покрай шофьора. Забравих да допълня и че колата е с нормална АГУ.
Сега със забележките (няма как да няма такива):
- ремъка и ролките бяха за смяна
- водната помпа си имаше следа от сълзене
- задни накладки на косъм
- теч на масло някъде между скоростите и мотора - или е семеринг на коляновия вали или е картер
- кабелите на свещите уж нови е няма такива ментета.
- свещите и те френско NGK ташакламъ
- изпарителя някакъв леж дърт на библия и във видимо лошо здраве
- смесителя на газовата е почти с размера на дросела - е няма как да прави читава смес със него и разхода да е нормален
- кутията на филтъра е брала сериозни ядове с гърмежи - заради скапания смесител,свещи,кабели и изпарител.
- изгорели лампи на подсветката на врътките за парното
Като цяло мисля че тези забележки са преодолими, колата има свеж ГТП и ГО на разсрочено а и беше със софииски номера и ще ми трябват само 20 кинта за нови талони и ще си спестя и еко таксата.
Сега за колата. Това е Корола Е11 G6 изпълнение производство някъде началото на 98 година 3 врати хеч японска сглобкакакто може и да се очаква. Интериора е в много добро състояние не е пушено и т.н. Много добро впечатление ми направиха на седалките адски удобни са ми, след 1-2 часа седене в тях се чувствам добре (например в Сивика ми май ми идват меки и не добре оформени). Окачването е някаква фантазия, всички по Борис 3 се бият да са на асвалта а аз се кефя как тупкат гумите по паветата и нищо в колата. Екстериора има забележки по преден капак фар и калник. Имало е близки срещи от третия вид с едър пумиар, на фара му е лепено ухото както и решетката е някаква май не оригинална (но седи добре честно казано, притъпява "сомския" изглед на колата). Оборудвана си е с AirBag за шофьора 6-степенна скоростна кутия ABS серво климатик и ел.пакетабсолютно нормален набор от екстри. Добро впечатление правят многото жабки за дреболии покрай шофьора. Забравих да допълня и че колата е с нормална АГУ.
Сега със забележките (няма как да няма такива):
- ремъка и ролките бяха за смяна
- водната помпа си имаше следа от сълзене
- задни накладки на косъм
- теч на масло някъде между скоростите и мотора - или е семеринг на коляновия вали или е картер
- кабелите на свещите уж нови е няма такива ментета.
- свещите и те френско NGK ташакламъ
- изпарителя някакъв леж дърт на библия и във видимо лошо здраве
- смесителя на газовата е почти с размера на дросела - е няма как да прави читава смес със него и разхода да е нормален
- кутията на филтъра е брала сериозни ядове с гърмежи - заради скапания смесител,свещи,кабели и изпарител.
- изгорели лампи на подсветката на врътките за парното
Като цяло мисля че тези забележки са преодолими, колата има свеж ГТП и ГО на разсрочено а и беше със софииски номера и ще ми трябват само 20 кинта за нови талони и ще си спестя и еко таксата.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Нова придобивка в подписа
Честито колега.
Добра придобивка!

Добра придобивка!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Нова придобивка в подписа
Забравих да добавя и че съм приятно впечатлен от пътното поведение. На мен ми се струва доста добро за класа си.
Колата си дойде и с трите ключа което си е важно за отбелязване като знам цената на един такъв.
Изобщо ако някой се двууми да не го прави. Колата може да е грозна отпред но абстрахирайки се от това получавате върха на автомобилостроенето от годините си в категорията здравина и безпроблемност. Вярно няма борд комп и климатроник но от моята камбанария това е една грижа по-малко.
Колата си дойде и с трите ключа което си е важно за отбелязване като знам цената на един такъв.
Изобщо ако някой се двууми да не го прави. Колата може да е грозна отпред но абстрахирайки се от това получавате върха на автомобилостроенето от годините си в категорията здравина и безпроблемност. Вярно няма борд комп и климатроник но от моята камбанария това е една грижа по-малко.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: Нова придобивка в подписа
Честито колега!Много безаварийни километри!
Toyota Corolla 1.4 VVT-I made in Japan!
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Нова придобивка в подписа
Пешо, поздравления и пожелания за много хубави моменти с Королката. Честно ти казвам - ИСТИНСКИ МЕ ИЗКЕФИ!!! Страхотно си описал количката и съм сигурен, че скоро ще я приведеш в добро техническо състояние и ще отстраниш "ядовете".
Иначе си абсолютно прав - "Боя кола не кара!".

Иначе си абсолютно прав - "Боя кола не кара!".

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Нова придобивка в подписа
Честито!!!
Точно Г6 ми е една от колите в списъка за колекциониране.
Чакаме снимки!!!



Точно Г6 ми е една от колите в списъка за колекциониране.
Чакаме снимки!!!

-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Нова придобивка в подписа
Благодарим за пожеланията.
Кабелите и свещите са подменени с нови и повече проблеми с работата на мотора няма. Изпарителя е сложен вече нов и днес си получих и новия смесител с диаметър 30 мм. и що го кача на обяд да видя как е. Остана да сменя задните накладки и едно масло ей така за цвят проверка на антифриза и две читави зимни гуми. С това мисля за зимния сезон да е о.к.
Евентуално да по оправя малко кита дето се е разпукал на калника но не е спешно.
Трябва да отбележа за 6-степенната скоростна кутия специално при 4E-FE да не се очаква някаква икономия. Реално на 6-та предавка обороти-скорост е по-зле с малко от Сивика ми. Королата 3000 об/мин са около 112 км/ч по километраж при Сивика са около 115 км/ч а на автоматика на Карината ми при 4-та предавка и заключил lock-up на турбината са 120 км/ч.

Кабелите и свещите са подменени с нови и повече проблеми с работата на мотора няма. Изпарителя е сложен вече нов и днес си получих и новия смесител с диаметър 30 мм. и що го кача на обяд да видя как е. Остана да сменя задните накладки и едно масло ей така за цвят проверка на антифриза и две читави зимни гуми. С това мисля за зимния сезон да е о.к.
Евентуално да по оправя малко кита дето се е разпукал на калника но не е спешно.
Трябва да отбележа за 6-степенната скоростна кутия специално при 4E-FE да не се очаква някаква икономия. Реално на 6-та предавка обороти-скорост е по-зле с малко от Сивика ми. Королата 3000 об/мин са около 112 км/ч по километраж при Сивика са около 115 км/ч а на автоматика на Карината ми при 4-та предавка и заключил lock-up на турбината са 120 км/ч.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Нова придобивка в подписа
Оправих си работата на газ. Нагласих едни 950 об/мин ще видя да ги свалям след 500 км. при пренастройката. Колата се осеща че е на газ но това е нормално за обикновена газова при това на първа настройка. Но вече няма помен от пукотевици и т.н. странични сценични ефекти.
Сметката дотук е около 370 лева за ремъците и водната помпа с труда. 100 лева ми е изпарителя и 22 лева новия смесител. Предполагам още 60-70 лева ще изкихам и за накладките отзад.
Сметката дотук е около 370 лева за ремъците и водната помпа с труда. 100 лева ми е изпарителя и 22 лева новия смесител. Предполагам още 60-70 лева ще изкихам и за накладките отзад.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
-
- Мнения: 2141
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Re: Нова придобивка в подписа
http://nfs.mobile.bg/pcgi/printdet.cgi? ... 9381618922
Тази ли е?! biggrin.gif
Тази ли е?! biggrin.gif
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Нова придобивка в подписа
Мда тази е, ама снимките са една идея по-стари 

ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: Нова придобивка в подписа
След 6 коли на Тойота в подписа си направо за заслужил фен или нещо такова
Да я караш със здраве:)

- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: Нова придобивка в подписа
Честито и от мен за придобивката.
Много добре си ги описал нещата по колата и евала за ентусиазма да вземеш подобен автомобил с не толкова добро техническо състояние. С малко пари и желание обаче нещата виждам, че си идват в правия път.

Много добре си ги описал нещата по колата и евала за ентусиазма да вземеш подобен автомобил с не толкова добро техническо състояние. С малко пари и желание обаче нещата виждам, че си идват в правия път.

-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Нова придобивка в подписа
По едно време честно казано се уплаших дали съм направил правилния избор (говоря за конкретната кола не за марката, там е ясно). Всъщност колата е карана и поддържана с желание но явно е случила на безкрайно мърляви майстори което не е и никаква изненада в Булгаристан. Трябва да се отблежи е наличието на 3 ключа оригинално говори че тази кола е имала малко на брой собственици. Обикновено между 2-рия и 3-тия колата остава с един ключ само. От 2100 които платих за нея до момента се върза на около 2800 лева.
Откровено казано мотора май са го пипали но не е ясно защо. Леко потракват май клапани но няма кой да се занимава с това. Има и теч на масло който пробива откъм долния край на камбаната на съединителя но видимо не е сериозен ще го правя ако шурне или се скапе съединителя. Иначе Тойота си е Тойота (при това Тойота сглобена в Япония) никакви забележки към електрическата част, окачване и купе. Както казах седалките макар да изглеждат груби и недодялани са безкрайно добри.
Като ги сравня със Сивика ми, ми то страшна работа всичко при Сивика си е евтинко по сравнение с Королата. Като се почне от регулировката на седалката и самите седалки, минем през усещането за вратите през липсата на лампа за мин. на бензина и стигнем до ел.подгрев на огледалата и регулируемия интервал на чистачките. Единствено двигателя на Сивика се осеща по-жив, но причините са две според мен теглото на Хондата е по-ниско и отделно на това си мисля че конкретния мотор на Королата не е във върхова форма. Ще му мерна една компресия за всеки случай.
Факт е че бащата е доволен, на няколко пъти му показах какво значи окачване на що годе съвременен автомобил (пък и изправно такова) и как се взима завой. Щом той като спокоен шофьор (и малко шматка biggrin.gif ) му е направило впечатление е значи има защо.
П.С: Жена ми (която всъщност кара Карината в подписа) каза че повече не иска да кара друго освен Тойота.
Откровено казано мотора май са го пипали но не е ясно защо. Леко потракват май клапани но няма кой да се занимава с това. Има и теч на масло който пробива откъм долния край на камбаната на съединителя но видимо не е сериозен ще го правя ако шурне или се скапе съединителя. Иначе Тойота си е Тойота (при това Тойота сглобена в Япония) никакви забележки към електрическата част, окачване и купе. Както казах седалките макар да изглеждат груби и недодялани са безкрайно добри.
Като ги сравня със Сивика ми, ми то страшна работа всичко при Сивика си е евтинко по сравнение с Королата. Като се почне от регулировката на седалката и самите седалки, минем през усещането за вратите през липсата на лампа за мин. на бензина и стигнем до ел.подгрев на огледалата и регулируемия интервал на чистачките. Единствено двигателя на Сивика се осеща по-жив, но причините са две според мен теглото на Хондата е по-ниско и отделно на това си мисля че конкретния мотор на Королата не е във върхова форма. Ще му мерна една компресия за всеки случай.
Факт е че бащата е доволен, на няколко пъти му показах какво значи окачване на що годе съвременен автомобил (пък и изправно такова) и как се взима завой. Щом той като спокоен шофьор (и малко шматка biggrin.gif ) му е направило впечатление е значи има защо.
П.С: Жена ми (която всъщност кара Карината в подписа) каза че повече не иска да кара друго освен Тойота.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Нова придобивка в подписа
Е90 по-лошо ли седи в завои,защото аз съм много доволен от Е80.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Нова придобивка в подписа
Ми разликата е че няма прилики.
Е11 няма нищо общо с базовия ЕЕ90 както мисля че се водеше неговия 3-врат хеч. И се люля повечко (може и от амортисьори да е) и заради липсата на серво на волана трудно се прави рязка маневра. Пак уточнявам че може и да състояние на компонентите на окачването да е.
И Сивика който е една доста стабилна "настъпена жаба" и той ми седи по-лигав в завой от Е11-ката. Някак си с нея много лесно се води траекторията на завоя. Но опита ми не е чак толкова голям за да прехвалвам нещо.
Е11 няма нищо общо с базовия ЕЕ90 както мисля че се водеше неговия 3-врат хеч. И се люля повечко (може и от амортисьори да е) и заради липсата на серво на волана трудно се прави рязка маневра. Пак уточнявам че може и да състояние на компонентите на окачването да е.
И Сивика който е една доста стабилна "настъпена жаба" и той ми седи по-лигав в завой от Е11-ката. Някак си с нея много лесно се води траекторията на завоя. Но опита ми не е чак толкова голям за да прехвалвам нещо.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта