alligator написа: Разбира се за зимни гуми не се гледа колко се изтърква гумата защото триенето е значително по слабо но не им вярвам на Dunlop. Мое лично мнение.
Това, че ти не вярваш на Дънлоп не значи, че не са добри гуми.
И то така не може да се маха с ръка и да се отсича онези гуми не са добри.
Обикновено евтините гуми на всяка една компания са слаби, те за това са и евтини.
Аз карам със супер спортни гуми Дънлоп вече 2 лета и ходя с тях по състезания, на които над 50% от колите са с такива гуми
и се представят отлично, не само на сухо но и на мокро. Говоря за лятна гума.
По принцип най-добри гуми правят Мишелин и Бриджстоун, то се вижда и от цената им.
Но Дънлоп е точно след тях, като предимстово му е, че държи по-ниски цени.
Това, че във Ф1 в момента карат с Пирели нишо не значи. Във Формула 1 са карали с Гудиър, Мишелин, а също и Дънлоп в началото.
Ако се загледате по мотоциклетните гуми ще видите, че почти 100% от моторите карат Дънлоп. А гумата при мотора е от много по-важно значение,
отколкото при колата.
Браво на тези, които не са чували за Дънлоп! - фирмата е основана 1889 в Дъблин като през 1985 е закупена от Гудиър.
Снимка от зората на Ф1 през 50-те години.
На преден план Хуан Мануел Фанджо, а на заден - реклама на Дънлоп
Ямахата на Wayne Rainey с Дънлоп (Rainey е 3 пъти световен шампион в клас 500 сс на Световния шампионат на писта - '90, '91, '92)
