за ТМ АУто
за ТМ АУто
Само ще си позволя да ви посъветвам, при необходимост от ремонт, да не отхвърляте по дефолт Тойота сервиза като по-скъп, сравнявайки с останалите.В момента има разни акции с отстъпки, доста са гъвкави.
Аз направих това и ако бях разбрал след това щеше да ме е яд.
След като чакам един инак препоръчван и харесван от мен външен сервиз 2 седмици да се накани да ми даде по-конкретна оферта за 1 сериозен ремонт, ей така се обадих в Тойота,прегледаха колата и за 10 мин дадоха много конкурентна точна цена, качеството надявам се остава същото от предишното, обслужването си е на ниво.
Та аз съм доволен.....
Аз направих това и ако бях разбрал след това щеше да ме е яд.
След като чакам един инак препоръчван и харесван от мен външен сервиз 2 седмици да се накани да ми даде по-конкретна оферта за 1 сериозен ремонт, ей така се обадих в Тойота,прегледаха колата и за 10 мин дадоха много конкурентна точна цена, качеството надявам се остава същото от предишното, обслужването си е на ниво.
Та аз съм доволен.....
- slowtraveler
- Мнения: 6164
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: за ТМ АУто
Вярно, че бе преди време, но аз също бях останал доволен от ТМ Ауто...
Запазих час/ден, и рано сутринта бях в София, приеха бързо колата.
Едно напиване с приятели вечерта, и на другия ден на обяд си взех колата след основен ремонт на двигателя и си тръгнах обратно към Варна...
Докато я продадох (2-3 години след това) не съм имал никакъв проблем с това, което пипаха - двигателя.
Запазих час/ден, и рано сутринта бях в София, приеха бързо колата.
Едно напиване с приятели вечерта, и на другия ден на обяд си взех колата след основен ремонт на двигателя и си тръгнах обратно към Варна...
Докато я продадох (2-3 години след това) не съм имал никакъв проблем с това, което пипаха - двигателя.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Re: за ТМ АУто
Някой възползвал ли се е от промоциите им – комплект гуми и джанти(зимни гуми + стоманени джанти)? Изгодни ли са, струва ли си да се чакат или по добре човек да се ориентира към други предложения.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: за ТМ АУто
+1mitkoa написа:Само ще си позволя да ви посъветвам, при необходимост от ремонт, да не отхвърляте по дефолт Тойота сервиза като по-скъп, сравнявайки с останалите...
Та аз съм доволен.....

И аз винаги съм бил доволен!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Re: за ТМ АУто
Аз също съм доволен, но от ТМ на Цариградско - този в Люлин горещо не го препоръчвам laugh.gif До ремонти все още не съм стигнал, но за смяна на масла и консумативи цените им пак са смешно високи дори и с новите отстъпки....
Toyota Auris 1.4 D4D '08
Hyundai Terracan 2.9 CRDI '06
Hyundai Terracan 2.9 CRDI '06
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: за ТМ АУто
Досега съм доволен от сервизите на Тойота в София. Учтиви и внимателни. Цените не бих искал да коментирам. Скоро ще им трябва още един сервиз с оглед нарастване броя на тойотките
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Re: за ТМ АУто
И аз съм сравнително доволен от ТМ Ауто на Цариградско. Наистина като изключим цените, ми намериха и отремонтираха един глупав проблем със спирачния педал за няколко часа. В други сервизи не можаха да кажат от какво се случва.
Все пак си мисля че човек ако има избор по добре да избере първо друг сервиз който е квалифициран и знае какво прави а в случай че те не успеят да се справят, да се ползва ТМ Ауто. Цените все пак са двойни.
Все пак си мисля че човек ако има избор по добре да избере първо друг сервиз който е квалифициран и знае какво прави а в случай че те не успеят да се справят, да се ползва ТМ Ауто. Цените все пак са двойни.

TOYOTA AVENSIS 2.0 VVT-I D4
Re: за ТМ АУто
По - скоро клонят към тройно по - високи
По спомен за смяна на масло и маслен филтър в ТМ за моята кола - 220-230 лв. Последната смяна я направих в избран от мен сервиз с оригинален маслен филтър и масло TOYOTA 5W30, на което на гърба пише вносител ТМ АУТО и тн., за "епохалните" ~ 80 лв с безплатна смяна biggrin.gif

Toyota Auris 1.4 D4D '08
Hyundai Terracan 2.9 CRDI '06
Hyundai Terracan 2.9 CRDI '06
Re: за ТМ АУто
За 80 лв и масло, и маслен филтър и работа.....
Тройни цени никога не са били.....
Ще разкажа малко по-подробно моя случай, спестявайки разбира се някои неща, какво ме накара да създам тази тема.
Миналата година имах проблем със съединител, купих съединител комплект с отстъпки не знам си какво, уговорих един "евтин" и "добър" сервиз за смяна.
Цялата екстра ми излезе към 800 лв.Труд и части.ТМ Ауто тогава ми поискаха 1500 лв.Аз много доволен, че съм спестил 700 лв. Щракам с пръсти.
Сервиза след като отидох вече да си взема колата, тя готова, тествана и т.н....сподели, че имало и теч на масло, затова буксувал съединителя, отстранили го обаче.
Година по-късно
Съединителя отново ми буксува.Връщам се при сервиза....ами теча не бил съвсем отстранен.......
Равносметката след моя тарикатлък - 800 лв за нищо.Отново без кола и отново разправии.
Решавам да сменя сервиза и да отида в друг, от който бях много доволен преди това.Преглеждат колата.Могло да бъде семеринг на колянов вал, също и семеринг на скоростна кутия.
1) Цени - И се започват сметките - тук за труд 150-200, оная част 50-100.Грубо ( по този начин....тук 150-200 ....там 50-100 ) ги докарахме на 1200 за семеринг на колянов вал, 1500 за семеринг на скоростна кутия.
2) Ремонт - ще продължи повече от 1 седмица, защото в момента не знаели какво й било.Ще се отвори колата и тогава ще видят.Тогава ще поръчват части.
Аз ще съм седмица поне без кола.
Уговорям се със сервиза да им се обадя допълнително, но категорично заявявам, че ще я правят.Звъня след 2 работни дни.Искам точна цена и да уговоря час за сервиз.Час ми дават, но цена не.Не могли в момента.Да се обадя на следващия ден.На следващия ден пак не можаха.И на по-следващия ден също не можаха.Уговорихме се да се обадят.От тогава чакам позвъняване.А даже имах записан и час, не се й обадиха да питат защо не съм отишъл.
Явно не им се занимаваше точно с тоя ремонт, ама трябваше да го кажат, а не да ме мотаят.
Въпреки цената от 1500 лв за смяна само на съединител ( а сега имам и смяна на семеринг )от ТМ Ауто, дадена преди година, решавам да звънна, ей така профилактично.Дават ми цени съответно 1400 лв и 1600 лв и искат да видят колата.Отивам да я прегледат, дават ми проформа с цени до стотинката.Веднага казават проблема, оставям капаро и поръчват частите.Ремонта излиза на 1700 лв ( смяна семеринг на скоростна кутия, съединител комплект, масло за скоростна кутия още 2 семеринга на полуската и т.н..).15% само повече спрямо неофициалния сервиз с грубите сметки.Колата си я взимам и я водя след 3 работни дни ( частите са дошли ), оставям я и след 2 дни е готова.Общо 2 дни без кола.Имам гаранция от 1 година на ремонта.
Единия сервиз с неуспешния ремонт е в Благоевград, другия с неуспешните цени е в София.
Всеки може сам да си прецени, аз си позволих да дам съвет - Не ги отписвайте преди да сте чули мнението и цената им.Евтиното не винаги излиза наистина евтино.
П.П Спестявам имената на сервизите, защото този в Благоевград едва ли ви интересува, а този в София - аз съм принципно доволен от него.Много са внимателни момчетата и мисля, че си разбират от работата.Не искаха явно просто да я правят моята кола с тази повреда.Това е.
Тройни цени никога не са били.....
Ще разкажа малко по-подробно моя случай, спестявайки разбира се някои неща, какво ме накара да създам тази тема.
Миналата година имах проблем със съединител, купих съединител комплект с отстъпки не знам си какво, уговорих един "евтин" и "добър" сервиз за смяна.
Цялата екстра ми излезе към 800 лв.Труд и части.ТМ Ауто тогава ми поискаха 1500 лв.Аз много доволен, че съм спестил 700 лв. Щракам с пръсти.
Сервиза след като отидох вече да си взема колата, тя готова, тествана и т.н....сподели, че имало и теч на масло, затова буксувал съединителя, отстранили го обаче.
Година по-късно
Съединителя отново ми буксува.Връщам се при сервиза....ами теча не бил съвсем отстранен.......

Равносметката след моя тарикатлък - 800 лв за нищо.Отново без кола и отново разправии.
Решавам да сменя сервиза и да отида в друг, от който бях много доволен преди това.Преглеждат колата.Могло да бъде семеринг на колянов вал, също и семеринг на скоростна кутия.
1) Цени - И се започват сметките - тук за труд 150-200, оная част 50-100.Грубо ( по този начин....тук 150-200 ....там 50-100 ) ги докарахме на 1200 за семеринг на колянов вал, 1500 за семеринг на скоростна кутия.
2) Ремонт - ще продължи повече от 1 седмица, защото в момента не знаели какво й било.Ще се отвори колата и тогава ще видят.Тогава ще поръчват части.
Аз ще съм седмица поне без кола.
Уговорям се със сервиза да им се обадя допълнително, но категорично заявявам, че ще я правят.Звъня след 2 работни дни.Искам точна цена и да уговоря час за сервиз.Час ми дават, но цена не.Не могли в момента.Да се обадя на следващия ден.На следващия ден пак не можаха.И на по-следващия ден също не можаха.Уговорихме се да се обадят.От тогава чакам позвъняване.А даже имах записан и час, не се й обадиха да питат защо не съм отишъл.
Явно не им се занимаваше точно с тоя ремонт, ама трябваше да го кажат, а не да ме мотаят.
Въпреки цената от 1500 лв за смяна само на съединител ( а сега имам и смяна на семеринг )от ТМ Ауто, дадена преди година, решавам да звънна, ей така профилактично.Дават ми цени съответно 1400 лв и 1600 лв и искат да видят колата.Отивам да я прегледат, дават ми проформа с цени до стотинката.Веднага казават проблема, оставям капаро и поръчват частите.Ремонта излиза на 1700 лв ( смяна семеринг на скоростна кутия, съединител комплект, масло за скоростна кутия още 2 семеринга на полуската и т.н..).15% само повече спрямо неофициалния сервиз с грубите сметки.Колата си я взимам и я водя след 3 работни дни ( частите са дошли ), оставям я и след 2 дни е готова.Общо 2 дни без кола.Имам гаранция от 1 година на ремонта.
Единия сервиз с неуспешния ремонт е в Благоевград, другия с неуспешните цени е в София.
Всеки може сам да си прецени, аз си позволих да дам съвет - Не ги отписвайте преди да сте чули мнението и цената им.Евтиното не винаги излиза наистина евтино.
П.П Спестявам имената на сервизите, защото този в Благоевград едва ли ви интересува, а този в София - аз съм принципно доволен от него.Много са внимателни момчетата и мисля, че си разбират от работата.Не искаха явно просто да я правят моята кола с тази повреда.Това е.
Re: за ТМ АУто
Аз не оспорвам компетенцията на ТМ Ауто и майсторите които работят там но частите са двойно завишени спрямо реалните цени. Затова и ремонтите там излизат доста солено.
TOYOTA AVENSIS 2.0 VVT-I D4
Re: за ТМ АУто
Ами то и на мен не ми се вярваше обаче излезе толкова - 10лв. за филтъра поръчан заедно с други неща от колега от раздела Сервизи/Магазини + 90лв. за 5 литрова туба масло от сервиза (сипахме точно 4, малко под максумима на щеката) + безплатна смяна, защото маслото е купено от тях = 82 кинтаmitkoa написа:За 80 лв и масло, и маслен филтър и работа.....
Тройни цени никога не са били.....

Впрочем ТМ са първият сервиз, в който са ми вземали пари за смяна на масло и филтър купени оттам...
Toyota Auris 1.4 D4D '08
Hyundai Terracan 2.9 CRDI '06
Hyundai Terracan 2.9 CRDI '06
Re: за ТМ АУто
Brigo написа:Ами то и на мен не ми се вярваше обаче излезе толкова - 10лв. за филтъра поръчан заедно с други неща от колега от раздела Сервизи/Магазини + 90лв. за 5 литрова туба масло от сервиза (сипахме точно 4, малко под максумима на щеката) + безплатна смяна, защото маслото е купено от тях = 82 кинтаmitkoa написа:За 80 лв и масло, и маслен филтър и работа.....
Тройни цени никога не са били.....![]()
Впрочем ТМ са първият сервиз, в който са ми вземали пари за смяна на масло и филтър купени оттам...
Други официални сервизи на други марки посещавал ли си?
Впрочем препоръчвам ти да си сменяш и горивен, и ако не въздушен, то поне филтър купе.Нищо, че Тойота не го изискват.Искай някой път след 15 хил км експлоатация да ги видиш на какво приличат.....пък след 30 хил не ми се мисли...
Re: за ТМ АУто
Е имам представа и в другите как е, но съм останал с впечатлението, че ТМ е един от "най-скъпчийските" и именно поради това не съм им голям фен. Интересното е че и в Монца, и в Тиксим, Тойота Венци и тн цените за обслужванията на 15 и 30к км. бяха със 100-150 лв. по - евтини, но като човек няма време да се разкарва......
Иначе за филтрите съм съгласен с теб. Въздушният отдавна съм го сменил със спортен и си го пера на 15-ина хиляди, маслото с масления се сменя на 8-9хил., единствено горивния го сменям на 30 и се чудя дали да не почна по-често и него, че той със смяната излиза малко скъпичко
Иначе за филтрите съм съгласен с теб. Въздушният отдавна съм го сменил със спортен и си го пера на 15-ина хиляди, маслото с масления се сменя на 8-9хил., единствено горивния го сменям на 30 и се чудя дали да не почна по-често и него, че той със смяната излиза малко скъпичко

Toyota Auris 1.4 D4D '08
Hyundai Terracan 2.9 CRDI '06
Hyundai Terracan 2.9 CRDI '06
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: за ТМ АУто
От Тойота Венци съм доволен много.Коректни и на доста конкурентни цени са им услугите. Ремонти да чукна на дърво не съм правил, а само обсужване. Говоря за В. Търново. В другите им клонове не знам как са нещата, но веднъж ми се наложи да питам нещо в клона им в Габрово и се оказа, че там са големи дървари по отношението на даване на инфо и на всичкото отгоре се държат по телефона крайно некултурно. 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта