corolla Liftback 1.3 i 12V 2E-E 90g. обороти
corolla Liftback 1.3 i 12V 2E-E 90g. обороти
Колко обороти трябва да държи на студено, понеже на мен държи 2000 после сваля на 1800 и след 7-8-10мин. е на 650-700, нормално ли е това?
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: corolla Liftback 1.3 i 12V 2E-E 90g. обороти
По скоро не е нормално но това само във връзка с описаните 7-10 мин. Явно си за термостат или ти се е бъгнало "термостатчето" за ускорения празен ход, в тези температури трябва да ги свали на нормалните за не повече от 2-3 мин.
Знаеш как се проверява термостат така че двйствай защото иначе разхода отива в небесата.
Знаеш как се проверява термостат така че двйствай защото иначе разхода отива в небесата.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: corolla Liftback 1.3 i 12V 2E-E 90g. обороти
Мерси, не се бях сетил за това. Иначе какъв е принципа за тези тихи-ниски обороти. Какво ще рече (бъгнало "термостатчето" за ускорения празен ход) защото тя си загрява, но просто ми се вижда времето многоPESHO OT MARS написа:По скоро не е нормално но това само във връзка с описаните 7-10 мин. Явно си за термостат или ти се е бъгнало "термостатчето" за ускорения празен ход, в тези температури трябва да ги свали на нормалните за не повече от 2-3 мин.
Знаеш как се проверява термостат така че двйствай защото иначе разхода отива в небесата.
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: corolla Liftback 1.3 i 12V 2E-E 90g. обороти
Ако термостатчето му е трудно да се движи нещо ще държи байпасния отвор на дросела отворен и респективно високи обороти. Но това обикновенно се случва рязко и си запича окончателно. При теб щом има повтаряемост значи по вероятно е умрял термостата и колата трябва да загрее цялата вода за да може стоплената вода да притвори "термостатчето" за прогряването на мотора.
Най-лесно палиш колата и почваш да пипаш ту горния ту долния маркуч на радиатора ако и двата се стоплят еднакво значи си за термостат. Ако горния загрее (той загрява защото влиза лекичко вода от главата на мотора) а долния е студен и в един момент рязко става топъл значи термостата си работи.
Най-лесно палиш колата и почваш да пипаш ту горния ту долния маркуч на радиатора ако и двата се стоплят еднакво значи си за термостат. Ако горния загрее (той загрява защото влиза лекичко вода от главата на мотора) а долния е студен и в един момент рязко става топъл значи термостата си работи.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: corolla Liftback 1.3 i 12V 2E-E 90g. обороти
Тествах термостата, работи си но ще го сменя. Сега съм на газ и ми даде разход 36/100 . Разстояннията които минавам са не повече от 500 до 1000 метра, в смисъл отиване на работа 500метра, ходене за материали 1000-1200метра, ама пък чак толкова.От 1800 за 4мин. стопли горният маркуч и падна на 1200 оборота и после след още 4 падна 650 оборота. Направи ми впечатление че нещо свири на тихи обороти и като дам газ изчезва. Има ли нещо стъпково моторче?
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: corolla Liftback 1.3 i 12V 2E-E 90g. обороти
"термостатчето" е това което е при други автомобили "стъпковия мотор". Изобщо става въпрос за системата за "ускорен празен ход". За тези дистанции не се учудвай на разхода, колата реално е постоянно студена. Макар че при тези температури 4 мин. не са малко но не са и много. Текущата ми Хонда я паля отивам да отворя дворната врата изкарвам я затварям врата и като се кача горе долу се кани да мине на газ (тя е с ГИ нагласено на 35 градуса на водата) а това са си около 3 мин.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: corolla Liftback 1.3 i 12V 2E-E 90g. обороти
Защо тогава мерцедес Е124СЕ 2000куб. см 136к.с. ми харчеше 22/100? Нещо не ми се връзва? Друго да се сещаш? Днес не съм я оглеждал, че сменях крушката на таблото за температурата, че вечер кофти-играчка си е ама става.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: corolla Liftback 1.3 i 12V 2E-E 90g. обороти
Лесно ли се сменя тая крушка,че и на мен ми е изгоряла?sergopi4a написа:Защо тогава мерцедес Е124СЕ 2000куб. см 136к.с. ми харчеше 22/100? Нещо не ми се връзва? Друго да се сещаш? Днес не съм я оглеждал, че сменях крушката на таблото за температурата, че вечер кофти-играчка си е ама става.
Автоматичният смукач като че ли повечко ти задържа високите обороти, въпросът е температура на стрелката след колко време качва. Тоест ако и на стрелка е студена колата, значи термостатът ти е за смяна. Също така като караш с извънградско примерно с 90км./ч. или 100км./ч., ако стрелката на температурата се връща малко назад, значи е термостат.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Re: corolla Liftback 1.3 i 12V 2E-E 90g. обороти
Май като карам извънградско много малко пада. Ако е за тая на температурата пробвай да свалиш само долната кора, тя е на 4 винта. ако си с тънки ръце с напипване може и да успееш. Иначе се свалят 15 винта отдолу отстрани на волана в двата края-2 винта; от към дясната страна на парното не съм сигорен, но май имаше 1-2 и дърпаш и така излиза централната конзола, като преди това си свалил CD-то или радиото и т.н. откачваш буксите на халогена и за подгряване на задното стъкло и ако имаш други около волана, също така на пепелника и запалката и я изваждаш някъде да не ти пречи. След това пред километража отгоре 4-5 винта и вдясно под парното има 2 или 4 сваляш буксите на аварийките и часовника и сваляш и горната част. После при сглабането първо нея, а не тая отдолу. на километража има 2 от горната страна навътре и 2 отдолу, после издърпваш доколкото ти е възможно и отзад вдясно откачваш една продълговата букса с натискане на палче. По навътре е жилото на километража с напипване натискаш едно палче и издърпваш жилото към двигателя. След това има още 2 букси вадиш тях и си готов. Тези за километража, обортомера, горивото и температурата са с 12V 5W , като за габарит и за плафона където осветява номера отзад-малките стъклените. С леко завъртане изваждаш. За да провериш дали свети включи и 3-те букси. После в обратния ред, буксите са различни неможеш да ги сбъркаш. Всичко трябва да щракне най вече жилото там не се натиска нищо само трябва да щракне. Успех. Извинявай ако съм попрекалил с обясненията.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: corolla Liftback 1.3 i 12V 2E-E 90g. обороти
sergopi4a, мерси за подробното инфо!



TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта