Japanese_fever написа:Za karane na pista,turboto ne e vajno, a oka4vaneto.
.
джапи - а я кажи за къде е важна мощността??
има 550метра правана която скоростта достига 200 кмч +2 малки участаци които се допускат заварена газ + доста спънат завой за 65км/ч след което слаби коли с лагове в съотношението на предавките ,губят много...
може писта да има къси прави след много спънати завой- в които колата да е като драгстер, и пак мощността ще е решаваща. според мен бавни свързани завой ,обезмислят мощността. дракона има две серий от по 3/свързани завой...моето мнение е че кола 300 коня трябва да е с около 3 секунди по бърза от кола 150 коня ако двете взимат завойте по един начин
п.с.: на кой коли им е евтино оказването- не си прав. евтино е окачването на този дето има пари и е сконен да ги даде за окачване. за някой 3000 са изгодно,, за друг 500 са непосилни...еднин не може да с настрои уцели окачване за 3000 ,,,друг си гони рецепта и профилирано нещо за 500 му върши работа...