
Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-видео
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Според sprintmotor.de Prius харчи повече от Ярис дизел. 

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Lexus Нямам нито време нито нерви да ти обяснявам колко бъркаш , пожелавам ти да си купиш Приус , тва чудо неземно на модерната технология
Само че поради някакви си причини ти не искаш ?? Що така ??
Има ги вече масово втора употреба , не струват милиони ,нищо не харчат и са по зрави от бетон ...
Като не искаш да го купиш вземи поне си смени ника на Приус нещо си ...

Само че поради някакви си причини ти не искаш ?? Що така ??
Има ги вече масово втора употреба , не струват милиони ,нищо не харчат и са по зрави от бетон ...
Като не искаш да го купиш вземи поне си смени ника на Приус нещо си ...
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Не разбирам защо си по-загрижен за мен отколкото за това,което коментираме в темата.SFINKS написа:Lexus Нямам нито време нито нерви да ти обяснявам колко бъркаш , пожелавам ти да си купиш Приус , тва чудо неземно на модерната технология![]()
Само че поради някакви си причини ти не искаш ?? Що така ??
Има ги вече масово втора употреба , не струват милиони ,нищо не харчат и са по зрави от бетон ...
Като не искаш да го купиш вземи поне си смени ника на Приус нещо си ...

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Щото е много тъпо да рекламираш тоя продукт неземен а да не искаш да го ползваш , в твоите очи тоя автомобил има 1001 плюса и никакви минуси и въпреки това не искаш да го купиш , не е много логично нали 

ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Не, много е логично, когато правиш малък годишен пробег.SFINKS написа:Щото е много тъпо да рекламираш тоя продукт неземен а да не искаш да го ползваш , в твоите очи тоя автомобил има 1001 плюса и никакви минуси и въпреки това не искаш да го купиш , не е много логично нали

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Наистина приус е едно комплексно решение – двигател оптимизиран за хибрида, трансмисия която има смисъл само в комплекс с генератора и двигателя. Три агрегата организирани около трансмисията, взаимно допълващи се. Докато в амперата двг е присаден, дори според маркетолозите и инженерите му. Не зависимо, че имат много по-голяма свобода по отношение на двг в сравнение с двг при приуса, са сложили един стандартен двигател почти не пипан за оптимизиране в такъв автомобил като ампера. Но и за мен е необяснимо защо постепенно не се появяват автомобили чисто на газ или метан. Автомобилите на пропан-бутан биха били екологични дори със самото си присъствие на пазара. Биха стимулирали използването на газта вместо безсмисленото му изгаряне при находищата на нефт, замърсявайки съвсем безсмислено атмосферата. Не се смятам за зелен, но безсмисленото изгаряне на газта при все по ограничените запаси от нефт си е доста тъпо.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Няма нищо случайно в това, че умишлено не се пускат масово на пазара автомобили на газ .
Въпреки че са по-икономични и по-екологични от всичко останало .
Доста сериозни интереси ще се разклатят а това не е здравословно .
Ето това е алтернатива на стандартните бензинови автомобили , а не хибрид който харчи с една идея по-малко от стандартен бензин и почти толкова колкото дизел ...
http://auto.dir.bg/news.php?id=11958390
Въпреки че са по-икономични и по-екологични от всичко останало .
Доста сериозни интереси ще се разклатят а това не е здравословно .
Ето това е алтернатива на стандартните бензинови автомобили , а не хибрид който харчи с една идея по-малко от стандартен бензин и почти толкова колкото дизел ...
http://auto.dir.bg/news.php?id=11958390
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
-
- Мнения: 2141
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Че са по икономични, по икономични са но с много малко газовите автомобили. Зависи кое ни е базата за сравнение. Ако базата ни за сравнение са парите, определено много по икономични, но при една масовост на газови автомобили пазара би намерил „логични” причини да вдигне цените на газта. Както е станало с дизела на времето, както става и сега с дизела. Че са по екологични определено, газовите двигатели работят и на закрито, където има хора. А тези двугоривни автомобили като мерцедеса, не могат да се възползват от предимствата на газта, възможността да работи на бензин лимитира, ограничава двигателя. А хибридната технология не е обвързана с бензина. Може двигателя и да е газов, оставайки с предимствата на бензиновите двигатели. Може да е и дизелов, например амперата. Тя след като тръгне на ДВГто, не го гаси повече, не повече от старт-стоп системата. Всъщност при една масовост на ел. автомобилите мисля пазара ще намери начин да вдигне цената на тока в батериите.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Колко харчи хибрида аурис, би искал да споделя. На магистралата, не знам защо за България е толкова определящ този разход – при скорост 150 по КК от Ботевград до София, средна скорост по компютъра 136 км/ч – разход 6,6. От София до макдоналдса до Пазарджик, също скорост 150 по КК, средна скорост 148 по борд комп. С кратко каране на макс скорост, разхода също 6,6. Борд компа лъже с около 0,1 литър нагоре, колкото и странно да е. С дизела ще има по нисък разход вероятно. Но при скорост до максимум 100 км/ч ми дава среден разход до 3,7-3,8 сметнато от пълен до пълен рерзервуар, а 2 седмици в планината от Пазарджик, до връщането в Пазарджик ми даде разход 3,6 по БК, плюс удобството което дава автоматика в планината. Така, че съм повече от доволен от ауриса. На магистрала приуса би дал сигурно по добър разход, той е по-нисък, дори по-тесен от ауриса, и разбира се с много по съвършена аеродинамика.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
За пореден път ще се включа в тази тема с моите душевни терзания.
Да сравняваш дизелова Корола и Приус е все едно да сравняваш пишеща машина и компютър.
Добре де, но когато целта е само да напишеш един текст без право на корекции заслужава ли си да си купиш компютър????
Да, има разлики - на компютъра само леко докосваш клавиатурата, а на пишещата машина натискаш по-силно клавишите, НО това оправдава ли разликата в цената???
От друга страна си давам сметка, че HSD-технологията с всичките си несъвършенства е част от научно-техническия прогрес и е междинен етап към нещо по-добро. Да де, но аз ли трябва да съм бета-тестер, който си плаща скъпо и прескъпо за да тества.
Поне засега не мисля, че хибридите имат добра почва у нас.
Да сравняваш дизелова Корола и Приус е все едно да сравняваш пишеща машина и компютър.
Добре де, но когато целта е само да напишеш един текст без право на корекции заслужава ли си да си купиш компютър????

Да, има разлики - на компютъра само леко докосваш клавиатурата, а на пишещата машина натискаш по-силно клавишите, НО това оправдава ли разликата в цената???
От друга страна си давам сметка, че HSD-технологията с всичките си несъвършенства е част от научно-техническия прогрес и е междинен етап към нещо по-добро. Да де, но аз ли трябва да съм бета-тестер, който си плаща скъпо и прескъпо за да тества.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Нямат почва не само у нас но и в Европа като цяло. Тук дизелите са доста развити и хибридите нямат голям шанс . Хибридите са правени за Америка и Япония където дизелите не са на почит .
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Не е логично откъдето и да го погледнеш ...Явно и ти си стигнал до този извод въпреки всичките ти хвалби по адрес на хибридите .....LEXUS написа:Не, много е логично, когато правиш малък годишен пробег.SFINKS написа:Щото е много тъпо да рекламираш тоя продукт неземен а да не искаш да го ползваш , в твоите очи тоя автомобил има 1001 плюса и никакви минуси и въпреки това не искаш да го купиш , не е много логично нали
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Не е логично при моя пробег! Но при хора с по-голям годишен пробег е повече от логично! За мен не е логичен и дизел, което е още по-радващо,защото не понасям дизел. biggrin.gifSFINKS написа:Не е логично откъдето и да го погледнеш ...Явно и ти си стигнал до този извод въпреки всичките ти хвалби по адрес на хибридите .....LEXUS написа:Не, много е логично, когато правиш малък годишен пробег.SFINKS написа:Щото е много тъпо да рекламираш тоя продукт неземен а да не искаш да го ползваш , в твоите очи тоя автомобил има 1001 плюса и никакви минуси и въпреки това не искаш да го купиш , не е много логично нали
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Хм, странно, дали в Америка и Япония са по-големи балъци или по-изостанали от Европа. Да се замислим.SFINKS написа:Нямат почва не само у нас но и в Европа като цяло. Тук дизелите са доста развити и хибридите нямат голям шанс . Хибридите са правени за Америка и Япония където дизелите не са на почит .
Иначе с все по-завишаващите се екологични изисквания към новите автомобили хибридите ще бъдат все по-продавани. Няма как консервативният европеец от днес за утре да започне да купува хибриди. Навикът е голяма работа.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта