Тук си прав.scorpion написа:Мисля, че Турана бе поставен на първо място в крайната класация. Дано да не бъркам и не съм подвел някого !LEXUS написа:Кой даде по-добър разход на гориво от Приус +?scorpion написа:В последния брой на сп. Ауто Билд - "Сравнителен тест: Toyota Prius+ срещу Nissan Qashqai и VW Touran" Приус + не беше оценен добре като динамични характеристики, разход на гориво, вредни емисии и вътрешен дизай и удобство спрямо конкурентите си. Аз лично очаквах да е на 1-во място но ... очевдино добавянето на "+" към Приус не е променило нищо по-значително в технологията.
Аз лично очаквам Тойота да хвърлят повече усилия към електрическите автомобили с повече пробег с едно зареждане и най-вече по-кратко такова !
Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-видео
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
LEXUS написа: ...
Колега, нещо си объркал теста. Списанието е пред мен и Туранът е 1.4 TSI среден разход 8,1 .100км. и емисии 193 гр./км. , Приус + разход 5,4/100 км. и емисии 127 гр./км. - всичко това в реалния тест на германците.



Нещо май наистина съм се объркал. Ако трябва ще изтрия мненията си за да не се подвеждат колегите !!!!!!
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Не знам какво повече може да се очаква от Плюс +, освен по-голямо пространство. Този приус е миниван, а не хечбек. Иначе хибридното задвижване е като на Приус. Динамичните характеристики са абсолютно нормални за един ван, но тук се залага на икономичност и ниски емисии, които се постигат от един мини-ван, тоест качвате се 7 човека, примерно голямо семейство,роднини или приятели и пътувате в модерен автомобил с много нисък разход на гориво. Като визия , по мое мнение, Приус + е без конкуренция пред Кашкай и Туран,особено Туран изглежда като някакъв стар модел пред тоя Приус. Турана дори ми изглежда на кашон за обувки, Нисанът е модерен, но не ми харесва - много висок и квадратен- като табуретка. Докато Приус+ нисък миниван, силно скосен,аеродинамичен,безшумен,LED стопове прозрачни, страхотен. И с най-раздвиженото и модерно табло - като в самолет, освен това всичко в електронни дисплеи,джойстикче вместо разни лостове - изобщо всичко в най-добрата традиция на японските коли, а другите две са все едно си си сложил скрина пред теб-старовремска работа.
Аз вярвам на очите си,а не какво се опитват да ми обясняват германците. Те казват - Голф не возел твърдо, голф возел балансирано твърдо.Не бил със скучен диазйн, а с непреходен. Изобщо съм спрял да ги слушам,а гледам кое какво е. А това табло в Туран с "подредените бутони" - същото като в пикапа Кади!!! Едно към едно - скучноооооо,ама скучно! И с тия големи циферблати и стрелки като стенен часовник! Що за ретроградна кола е тоя Туран! Нищо модерно няма в нея- нито в дизайна, нито в техниката. Това е моето мнение.
Аз вярвам на очите си,а не какво се опитват да ми обясняват германците. Те казват - Голф не возел твърдо, голф возел балансирано твърдо.Не бил със скучен диазйн, а с непреходен. Изобщо съм спрял да ги слушам,а гледам кое какво е. А това табло в Туран с "подредените бутони" - същото като в пикапа Кади!!! Едно към едно - скучноооооо,ама скучно! И с тия големи циферблати и стрелки като стенен часовник! Що за ретроградна кола е тоя Туран! Нищо модерно няма в нея- нито в дизайна, нито в техниката. Това е моето мнение.
Последно промяна от LEXUS на 10 Сеп 2012 14:38, променено общо 1 път.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Никакъв проблем няма! biggrin.gif Важното е да стигнем до истината. laugh.gif Ей, не ти е зле на плажа според мен.scorpion написа:LEXUS написа: ...
Колега, нещо си объркал теста. Списанието е пред мен и Туранът е 1.4 TSI среден разход 8,1 .100км. и емисии 193 гр./км. , Приус + разход 5,4/100 км. и емисии 127 гр./км. - всичко това в реалния тест на германците.![]()
![]()
А уж скучаех на плажа и го ядох от кора до кора и ме подразни факта, че слагат хибрида с други автомобили.
Нещо май наистина съм се объркал. Ако трябва ще изтрия мненията си за да не се подвеждат колегите !!!!!!

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Той плажа беше вчераLEXUS написа:Никакъв проблем няма! biggrin.gif Важното е да стигнем до истината. laugh.gif Ей, не ти е зле на плажа според мен.scorpion написа:LEXUS написа: ...
Колега, нещо си объркал теста. Списанието е пред мен и Туранът е 1.4 TSI среден разход 8,1 .100км. и емисии 193 гр./км. , Приус + разход 5,4/100 км. и емисии 127 гр./км. - всичко това в реалния тест на германците.![]()
![]()
А уж скучаех на плажа и го ядох от кора до кора и ме подразни факта, че слагат хибрида с други автомобили.
Нещо май наистина съм се объркал. Ако трябва ще изтрия мненията си за да не се подвеждат колегите !!!!!!

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
VW Turan е ecofuel , тоест заводски си е на газ и гори по-малко в парично изражение от Примуса а е 150 кс....
Последно промяна от SFINKS на 10 Сеп 2012 14:56, променено общо 1 път.
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Ти нали вчера го продаде, та затова си така прогледнал истината biggrin.gifSFINKS написа:няма да прогледнеш скоро ... поне вземи си купи един Приус да си отвориш очите

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Аз момента с купуването и продаването на Приуса директно ще го пропусна
Не знам само защо, ти , като най-изтъкнатият фен на тоя кошер не си го купиш

Не знам само защо, ти , като най-изтъкнатият фен на тоя кошер не си го купиш

ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Не ме питаш за първи път, обяснил съм ти вече. Не мисля,че определението кошер за няколко пъти по-високотехнологична и ефективна кола от твоята е правилно.SFINKS написа:Аз момента с купуването и продаването на Приуса директно ще го пропусна![]()
Не знам само защо, ти , като най-изтъкнатият фен на тоя кошер не си го купиш

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
на магистралата моята ниско технологична " кола " харчи по-малко от Примуса . Това ако е разликата м/у ниско и високо технологичните коли е голям смеха ..
Високо технологичен автомобил е Опел Ампера примерно , там разхода е много пъти под моят или на прехваленият Приус ..
Приуса и хибридите са прах в очите на наивниците , нищо повече
Всеки бензинов ДВГ оборудван с Пропан Бутан или Метан , харчи и струва по-малко от всеки измислен хибрид .
Питай такситата ако не вярваш .
Защо не се правят масово автомобили на газ а се лансират хибридите ли ?
Защото такова едно масово производство на коли на газ ще срине световната икономика и ще преобърне тотално световният баланс .
Високо технологичен автомобил е Опел Ампера примерно , там разхода е много пъти под моят или на прехваленият Приус ..
Приуса и хибридите са прах в очите на наивниците , нищо повече
Всеки бензинов ДВГ оборудван с Пропан Бутан или Метан , харчи и струва по-малко от всеки измислен хибрид .
Питай такситата ако не вярваш .
Защо не се правят масово автомобили на газ а се лансират хибридите ли ?
Защото такова едно масово производство на коли на газ ще срине световната икономика и ще преобърне тотално световният баланс .
Последно промяна от SFINKS на 10 Сеп 2012 16:32, променено общо 1 път.
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
-
- Мнения: 2141
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Я кажи сега като караш със 150 колко харчи дизелчето?! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifSFINKS написа:на магистралата моята ниско технологична " кола " харчи по-малко от Примуса . Това ако е разликата м/у ниско и високо технологичните коли е голям смеха
Високо технологичен автомобил е Опел Ампера примерно , там разхода е много пъти под моят или на прехваленият Приус ..
Приуса и хибридите са прах в очите на наивниците , нищо повече
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Аман вече...Никой не казва, че хибридите са идеални.Но са по-добри от конвенционалните бензинови, а понякога и дизелови автомобили.Това по отношение на разхода на гориво.Основните недостатъци са само два - по-висока първоначална цена на продукта, и недобра ефективност при висока скорост.За конете с капаци, които постоянно изтъкват как "Като и ръгнем газчица на мойта еноишес набор '97 ше харчи по-малко от тоя Примус за 60 иляди лева..." мога да кажа едно - никой насила не те кара да си го купуваш.Ама недей да критикуваш излишно.Този автомобил освен че цели икономия и екология има екстри, които са в най-високите оборудвания на конвенционалните автомобили.И затова е по-скъп.И хората,които го купуват не мислят само на коя точно година ще си избият парите от разликата в разхода на гориво тая нова и скъпа кола.И те така.Колкото и да се спори това е една от най-продаваните коли за тази година.Или целия свят е тъп, а само ние сме най-умни, или сме много далновидни за десетилетия напред и затова не си купуваме хибриди сега,или сме много бедни, или сме си Ганьовци...Няма значение...А за Амперата не знам.Не съм я карал.Много ми допада като дизаин.Не се е доказала като Приус.Ще видим в следващите 5-6 години как ще е .
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Всеки си прави неговият избор , моят е да пропусна Приуса и неговите разновидности 

ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Колко харчи твоята кола на магистрала в ограничението от 140 км./ч., при което Приус харчи 5/100км.? Също така колко харчи твоята кола в града?Защото в града Приус харчи 3-4/100км.SFINKS написа:на магистралата моята ниско технологична " кола " харчи по-малко от Примуса . Това ако е разликата м/у ниско и високо технологичните коли е голям смеха ..
За твоя дизел даже не коментираме. Това е все едно да сравниш парен или дизелов локомотив с електрически. Изобщо не влизаш в сравнението нито с Ампера,нито с Приус. Виж с някой микробус дизелов можеш да се сравниш или с друга лека кола дизел. Да не отварям темата за комбайни,тирове и кораби,защото ще стане опасно! Ти си прекалено нагъл самодоволко,който не знае абсолютно нищо за технологията на Приус,за да даваш такива заключения! Това не е простия ти дизел! В Приус са вложени години интелектуален труд и патенти,а германците с 15 години закъснение също започнаха да произвеждат хибриди, въпреки че най-яростно ги отричаха.Сега резултатът им като продукт си е техен проблем!SFINKS написа:Високо технологичен автомобил е Опел Ампера примерно , там разхода е много пъти под моят или на прехваленият Приус ..
Но само като отворя spritmonitor oт 100 страници с Приуси първите 50 страници са с разход до 5/100км. , а до 100 страница са с разход под 6/100км. Тоест и в реалния живот Приус не харчи повече от 5/100км. Пак повтарям - няма по-икономична кола от Приус в класа, та даже и клас по-надолу!
Ампера също е високотехнологичен автомобил, но с друга схема на работа на високотехнологичните агрегати. И цялата им схема е доста неефективна като производство и е доста по-скъпа от Приус.
Сега да добавя , Тойота произвежда и Приус Плъг Ин,с автономен пробег само на ток 25 км., след това си работи като стандартен Приус хибрид. Зарежда се от ел.мрежата също като Ампера, но струва със 7000 $ в САЩ по-евтино.Дори бих казал,че Волт е по-елементарната кола от Приус,защото Волт е с 1.4 двигател,който е "рейндж екстендър", няма никаква връзка с ел,мотора, тоест един прост генератор на ток, нещо ,което се използва от 80 години с дизелови генератори за битови и промишлени цели. Волт работи или чисто на ток или 1.4 двигателят зарежда батериите. Няма перфектната балансираност на системите както е при хибридите на Тойота и Лексус. Но това отделен въпрос.
Наивно е твоето мислене. Защо не го кажеш това на милионите,купили си и купуващи си Приус, защото Приус бележи рекорди всеки месец по продажби! И защо не го кажеш на всичките собственици,които си пишат разхода на колите и по-икономични от Приус няма! Колкото и да го оспорваш, ти си кух откъм доказателства!SFINKS написа:Приуса и хибридите са прах в очите на наивниците , нищо повече

Никак не мисля,че 150 килограмови бутилки на задната ос могат да осигурят динамика на МЕТАН, нито здравина на окачване, нито обем на багажник, сравнени с един хибрид!,камо ли Приус! Ако беше толкова хубаво на Метан или Газ,щяха да се продават нови колите на метан или газ, но това е изключение. И между другото колите на метан или газ не са по-икономични от Приус, но със сигурност са по-икономични от твоя дизел, ти защо караш дизел?SFINKS написа:Всеки бензинов ДВГ оборудван с Пропан Бутан или Метан , харчи и струва по-малко от всеки измислен хибрид .
Питай такситата ако не вярваш .
Аууууу, колко страшно! Не думай тия думи,че ще вземе някой да ти повярва. Готов си за Досиетата Хикс. Не думай за световната конспирация, която не иска да си продава газа,а иска да намали продажбите на петрол чрез хибридите!SFINKS написа:Защо не се правят масово автомобили на газ а се лансират хибридите ли ?
Защото такова едно масово производство на коли на газ ще срине световната икономика и ще преобърне тотално световният баланс .
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Всеки уважава твоя избор, но аз не уважавам желанието ти да си наложиш мнението без аргументи. Такива като теб много са писали тук. Но без аргументация винаги завършват коментарите си по един и същ начин.SFINKS написа:Всеки си прави неговият избор , моят е да пропусна Приуса и неговите разновидности
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта