Моля Ви за помощ относно избора ми на Тойота
- canadian_resident
- Мнения: 3
- Регистриран на: 23 Авг 2012 23:31
- Местоположение: somewhere over the rainbow...
- Обратна връзка:
Моля Ви за помощ относно избора ми на Тойота
Здравейте на аудиторията в този форум!
Имам намерението да си купя японска кола втора употреба и съм се спрял на Тойота Корола. Искам скромна кола, може и хечбек. Голям литраж двигател не ми трябва, защото сигурно повече ще гори и по-голям данък за него. Мога да дам за колата около 3000 - 3500 лева най-много.
Имам доста въпроси към Вас. Като за начало бих попитал следното:
1 - Коя година производство да търся? От коя година са най-качествени, с най-добър двигател...
2 - Какъв двигател да търся, какъв литраж, колко конски сили...?
3 - Евтини ли са резервните части за този автомобил в сравнение с другите марки японски автомобили и немските такива?
4- Предлагат ми и на Хонда Сивик да се спра. Между Тойота Корола и Хонда Сивик кое е по-добре да се избере като надеждност и въобще като изпитан автомобил във времето?
Това е засега. Благодаря.
Имам намерението да си купя японска кола втора употреба и съм се спрял на Тойота Корола. Искам скромна кола, може и хечбек. Голям литраж двигател не ми трябва, защото сигурно повече ще гори и по-голям данък за него. Мога да дам за колата около 3000 - 3500 лева най-много.
Имам доста въпроси към Вас. Като за начало бих попитал следното:
1 - Коя година производство да търся? От коя година са най-качествени, с най-добър двигател...
2 - Какъв двигател да търся, какъв литраж, колко конски сили...?
3 - Евтини ли са резервните части за този автомобил в сравнение с другите марки японски автомобили и немските такива?
4- Предлагат ми и на Хонда Сивик да се спра. Между Тойота Корола и Хонда Сивик кое е по-добре да се избере като надеждност и въобще като изпитан автомобил във времето?
Това е засега. Благодаря.
Моята работа е да бъда добър и с чисто сърце, и да обичам всеки като самия себе си.
http://www.youtube.com/watch?v=fdF2gqKHfsI
http://www.youtube.com/watch?v=fdF2gqKHfsI
Re: Моля Ви за помощ относно избора ми на Тойота
Колега, разгледали тази тема?canadian_resident написа:Здравейте на аудиторията в този форум!
Имам намерението да си купя японска кола втора употреба и съм се спрял на Тойота Корола. Искам скромна кола, може и хечбек. Голям литраж двигател не ми трябва, защото сигурно повече ще гори и по-голям данък за него. Мога да дам за колата около 3000 - 3500 лева най-много.
Имам доста въпроси към Вас. Като за начало бих попитал следното:
1 - Коя година производство да търся? От коя година са най-качествени, с най-добър двигател...
2 - Какъв двигател да търся, какъв литраж, колко конски сили...?
3 - Евтини ли са резервните части за този автомобил в сравнение с другите марки японски автомобили и немските такива?
4- Предлагат ми и на Хонда Сивик да се спра. Между Тойота Корола и Хонда Сивик кое е по-добре да се избере като надеждност и въобще като изпитан автомобил във времето?
Това е засега. Благодаря.
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=2&t=11623
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Моля Ви за помощ относно избора ми на Тойота
В този ценови диапазон е трудно да се даде съвет. Това са автомобили на много години и незнайни километри и да се говори по принцип е несериозно. Може да те подведем.canadian_resident написа:... Мога да дам за колата около 3000 - 3500 лева най-много.
...
Това е засега. Благодаря.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: Моля Ви за помощ относно избора ми на Тойота
Между двете е най добре да избереш по запазения екземпляр ..canadian_resident написа:Здравейте на аудиторията в този форум!
Мога да дам за колата около 3000 - 3500 лева най-много.
4- Предлагат ми и на Хонда Сивик да се спра. Между Тойота Корола и Хонда Сивик кое е по-добре да се избере като надеждност и въобще като изпитан автомобил във времето?

За предпочитане е Королата, защото Сивиците ги карат все едни младежи с много нервни десни краци ..

Особено пък ако Сивика е витек система ..Та ако ще е Сивик, гледай да е Д15В2 мотор-90 коня или 1.4 от следващото поколение 96-2001г.(гледам бюджета ти позволява и такъв), който е пак 90 к.с.
Тези от 115 и 126 к.с. направо ги подминавай, нямаш си на представа какво ги правят ежедневно по улиците рацерите biggrin.gif пък и данъка им е по висок ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Моля Ви за помощ относно избора ми на Тойота
Има Сивик с D15B7 изключително добър мотор 101 к.с.
Аз винаги бих си взел Сивик пред Корола, както и 2-а пти съм го правил.
Имай на предвид, обаче че Хондите горят масло.
Може да стигне до 1l на 5000 ккм.
Отделно тези мотори са конструирани да издържат на такива обороти. Лютеницата им почва чак на 8-8500.
Важното според мен е как е подържана колата, а не на какви обороти е карана.
Аз винаги бих си взел Сивик пред Корола, както и 2-а пти съм го правил.
Имай на предвид, обаче че Хондите горят масло.
Може да стигне до 1l на 5000 ккм.
VTEC системата сработва над 5000 rpm, няма как да ги карат по друг начин.Тези от 115 и 126 к.с. направо ги подминавай, нямаш си на представа какво ги правят ежедневно по улиците рацерите
Отделно тези мотори са конструирани да издържат на такива обороти. Лютеницата им почва чак на 8-8500.
Важното според мен е как е подържана колата, а не на какви обороти е карана.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: Моля Ви за помощ относно избора ми на Тойота
Има и сивик с още по добър мотор 20Т2N biggrin.gif 105 к.с. и колегата май точно към него се е насочил ..Japanese_fever написа:Има Сивик с D15B7 изключително добър мотор 101 к.с.

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- canadian_resident
- Мнения: 3
- Регистриран на: 23 Авг 2012 23:31
- Местоположение: somewhere over the rainbow...
- Обратна връзка:
Re: Моля Ви за помощ относно избора ми на Тойота
Благодаря Ви за информацията, вече съм готов в избора си, последно спрял съм се на Хонда Сивик. 
martod ot Subaru форума....еее събрахме се и тук biggrin.gif
Последен въпрос към аудиторията:
Някой знае ли откъде мога да си сваля ръководство за техническа поддръжка и експлоатация на двигатели Хонда, по-специално за Хонда Сивик или заглавие на книга/и да посочите да ги търся по книжарниците? За обща култура бих искал да се ограмотя и в тази сфера.

martod ot Subaru форума....еее събрахме се и тук biggrin.gif
Последен въпрос към аудиторията:
Някой знае ли откъде мога да си сваля ръководство за техническа поддръжка и експлоатация на двигатели Хонда, по-специално за Хонда Сивик или заглавие на книга/и да посочите да ги търся по книжарниците? За обща култура бих искал да се ограмотя и в тази сфера.
Моята работа е да бъда добър и с чисто сърце, и да обичам всеки като самия себе си.
http://www.youtube.com/watch?v=fdF2gqKHfsI
http://www.youtube.com/watch?v=fdF2gqKHfsI
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Моля Ви за помощ относно избора ми на Тойота
Едва ли точно тук трябва да питаш - успех с Хондата!canadian_resident написа:Последен въпрос към аудиторията:
Някой знае ли откъде мога да си сваля ръководство за техническа поддръжка и експлоатация на двигатели Хонда, по-специално за Хонда Сивик.

- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Моля Ви за помощ относно избора ми на Тойота
Коя генерация е Хондата - коя година и с кой двигател е?canadian_resident написа:
Последен въпрос към аудиторията:
Някой знае ли откъде мога да си сваля ръководство за техническа поддръжка и експлоатация на двигатели Хонда, по-специално за Хонда Сивик или заглавие на книга/и да посочите да ги търся по книжарниците? За обща култура бих искал да се ограмотя и в тази сфера.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Моля Ви за помощ относно избора ми на Тойота
Мога да ти спия доволно иформация за повечето Сивик и Корола но да почвам подред.
Относно последното ти питане е трудно се намира книга в нета за Сивик €-ген наприемр (защото бюджета ти е за там) Циркулира основно една която е за Щатския пазар и няма много общо с това което е масово тук.
Почвам с колите:
Хонда Сивик. Почти няма мотор който да не е препоръчителен. Парите както ти казах става за Сивик 6-та генерация. 6-генерация основно са японки или правени в европа. Първите са за предпочитане, японки са само 3-вратти хечбек и 4-вратия седан. 4/5врати хеча който изглежда много практичен е англичанка. Двигателите масовите на пазара са 1.4 в два варианта 75 или 90 коня (като от 75 на 90 стават за 30 минути). 1.5 с моно/дуо инжекция 90 коня пълна инжекция така наречения икономичен V-Tec 90 магарета и 115 коня обикновен V-Tec. После има 1.6 в различни диапазони от 113 до 160 коня. В ниския данък влизат 1.4. и малките 1.5. Най-препоръчителен е както писаха по-горе моно/дуо инжекцията D15B2 90 коня е върви много добре и на всичкото отгоре се прави с обикновена газова за 400 лева. 1.4 си му трябва ГИ защото иначе харчи повечко с обикновена газова и не върви толкова добре. 1.4 е много прост мотор също без V-Tec е и с един разпределителен вал. Трябва да знаеш че моторите на Хонда имат нужда от преглед и реглаж на клапани ако се налага на всеки 20 хил.км, ако го правиш това няма да имаш ядове за клапани или легенди за клапани и АГУ-та и разни смазки и прочие калогонови измишлютини. Сивика се държи много добре в завой и е удобен за каране, има здраво окачване но е нисичък (като настъпена жаба
). Има някой досадни дребни проблеми като например калпаво централно заключване и отвратителен климатик. Това последното не е за подценяване, аз имам 1.4 75>90 коня и като включа климатика и става страшно от 90 конете стават 35 а смотания климатик след 15 мин. работа едвам добутва до това да не ти е горещо а само топло. И затова си има обяснение, малък кондензатор със слаба перка и малоумен комперсор.... нямам идея как се държи обаче при 1.5 мотора (предполагам не го спъва толкова но ефективноста му си е все така трагична)
Тойотата е по "европейски" насочена по-висока е има малко по-малко на брой мотори и разновидности. Това което те устройва е малкия 1.4 литров 88 коня 4E-FE. Също здрава и много проста кола откъм окачване и мотор. Аз лично незнам за отявлени проблеми по самата нея. Става с обикновена газова и с ГИ за каквото останат пари.
Относно последното ти питане е трудно се намира книга в нета за Сивик €-ген наприемр (защото бюджета ти е за там) Циркулира основно една която е за Щатския пазар и няма много общо с това което е масово тук.
Почвам с колите:
Хонда Сивик. Почти няма мотор който да не е препоръчителен. Парите както ти казах става за Сивик 6-та генерация. 6-генерация основно са японки или правени в европа. Първите са за предпочитане, японки са само 3-вратти хечбек и 4-вратия седан. 4/5врати хеча който изглежда много практичен е англичанка. Двигателите масовите на пазара са 1.4 в два варианта 75 или 90 коня (като от 75 на 90 стават за 30 минути). 1.5 с моно/дуо инжекция 90 коня пълна инжекция така наречения икономичен V-Tec 90 магарета и 115 коня обикновен V-Tec. После има 1.6 в различни диапазони от 113 до 160 коня. В ниския данък влизат 1.4. и малките 1.5. Най-препоръчителен е както писаха по-горе моно/дуо инжекцията D15B2 90 коня е върви много добре и на всичкото отгоре се прави с обикновена газова за 400 лева. 1.4 си му трябва ГИ защото иначе харчи повечко с обикновена газова и не върви толкова добре. 1.4 е много прост мотор също без V-Tec е и с един разпределителен вал. Трябва да знаеш че моторите на Хонда имат нужда от преглед и реглаж на клапани ако се налага на всеки 20 хил.км, ако го правиш това няма да имаш ядове за клапани или легенди за клапани и АГУ-та и разни смазки и прочие калогонови измишлютини. Сивика се държи много добре в завой и е удобен за каране, има здраво окачване но е нисичък (като настъпена жаба

Тойотата е по "европейски" насочена по-висока е има малко по-малко на брой мотори и разновидности. Това което те устройва е малкия 1.4 литров 88 коня 4E-FE. Също здрава и много проста кола откъм окачване и мотор. Аз лично незнам за отявлени проблеми по самата нея. Става с обикновена газова и с ГИ за каквото останат пари.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Моля Ви за помощ относно избора ми на Тойота
Климатика на 1.5 и 1.6 съм доволен, но пак много рязко пада мощността и при двата двигателя. Говоря за 100 к.с.
Единствената двувалка на Сивик е DOHC VTEC (160 к.с.), но тя се слага само на VTi, до колкото знам. Всичко друго е SOHC 16 клапана.
Едновалката ВТЕК е ташак работа (не говоря за E-VTEC), a зa ВТЕК 130 к.с.
Единствената двувалка на Сивик е DOHC VTEC (160 к.с.), но тя се слага само на VTi, до колкото знам. Всичко друго е SOHC 16 клапана.
Едновалката ВТЕК е ташак работа (не говоря за E-VTEC), a зa ВТЕК 130 к.с.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- canadian_resident
- Мнения: 3
- Регистриран на: 23 Авг 2012 23:31
- Местоположение: somewhere over the rainbow...
- Обратна връзка:
Re: Моля Ви за помощ относно избора ми на Тойота
PESHO OT MARS написа:Мога да ти спия доволно иформация за повечето Сивик и Корола но да почвам подред.
Относно последното ти питане е трудно се намира книга в нета за Сивик €-ген наприемр (защото бюджета ти е за там) Циркулира основно една която е за Щатския пазар и няма много общо с това което е масово тук.
Почвам с колите:
Хонда Сивик. Почти няма мотор който да не е препоръчителен. Парите както ти казах става за Сивик 6-та генерация. 6-генерация основно са японки или правени в европа. Първите са за предпочитане, японки са само 3-вратти хечбек и 4-вратия седан. 4/5врати хеча който изглежда много практичен е англичанка. Двигателите масовите на пазара са 1.4 в два варианта 75 или 90 коня (като от 75 на 90 стават за 30 минути). 1.5 с моно/дуо инжекция 90 коня пълна инжекция така наречения икономичен V-Tec 90 магарета и 115 коня обикновен V-Tec. После има 1.6 в различни диапазони от 113 до 160 коня. В ниския данък влизат 1.4. и малките 1.5. Най-препоръчителен е както писаха по-горе моно/дуо инжекцията D15B2 90 коня е върви много добре и на всичкото отгоре се прави с обикновена газова за 400 лева. 1.4 си му трябва ГИ защото иначе харчи повечко с обикновена газова и не върви толкова добре. 1.4 е много прост мотор също без V-Tec е и с един разпределителен вал. Трябва да знаеш че моторите на Хонда имат нужда от преглед и реглаж на клапани ако се налага на всеки 20 хил.км, ако го правиш това няма да имаш ядове за клапани или легенди за клапани и АГУ-та и разни смазки и прочие калогонови измишлютини. Сивика се държи много добре в завой и е удобен за каране, има здраво окачване но е нисичък (като настъпена жаба). Има някой досадни дребни проблеми като например калпаво централно заключване и отвратителен климатик. Това последното не е за подценяване, аз имам 1.4 75>90 коня и като включа климатика и става страшно от 90 конете стават 35 а смотания климатик след 15 мин. работа едвам добутва до това да не ти е горещо а само топло. И затова си има обяснение, малък кондензатор със слаба перка и малоумен комперсор.... нямам идея как се държи обаче при 1.5 мотора (предполагам не го спъва толкова но ефективноста му си е все така трагична)
Тойотата е по "европейски" насочена по-висока е има малко по-малко на брой мотори и разновидности. Това което те устройва е малкия 1.4 литров 88 коня 4E-FE. Също здрава и много проста кола откъм окачване и мотор. Аз лично незнам за отявлени проблеми по самата нея. Става с обикновена газова и с ГИ за каквото останат пари.
Пешо, благодаря за изчерпателния отговор.
Обаче нещо леко съм притеснен. Вярно, че тая пуста Сивик бая ниска...тц тц язък да му се не види. Гледай сега каква работа, ей така направо ме е яд. Всичко хубаво, ама ниска.........как може? Те защото там в Япония са по-ниски на ръст и си направили колата по техен размер....срамота. Ами направете я универсална бе, нека може да се кара от всички по света, кой ще ви купува колите иначе, само ниски на ръст хора ще са ви клиенти. Няма, много ми е ниска, чувствам се некомфортно в нея, иначе всичко останало перфектно, ама аз съм 183 см +, като седна вътре все едно седя на земята, все едно се суркам по шосето...ужас.
Ще се купува Тойота, това е. Пешо, разчитам на това, което каза, че европейските тойоти уж по-високи били, ще видим колко са по-високи. Ако можеш напиши така както писа и за Сивика, готов съм да поемам информация, явно ги разбираш нещата, а и като гледам само тойоти си карал.
Благодаря още веднъж.
Моята работа е да бъда добър и с чисто сърце, и да обичам всеки като самия себе си.
http://www.youtube.com/watch?v=fdF2gqKHfsI
http://www.youtube.com/watch?v=fdF2gqKHfsI
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Моля Ви за помощ относно избора ми на Тойота
Колега,
От мен един съвет: добави си и поне 1000 лева - обслужване - ремъци, ролки, масла, филтри и пр., вероятно гуми; административни такси, застраховки и пр. ...
Успех !
От мен един съвет: добави си и поне 1000 лева - обслужване - ремъци, ролки, масла, филтри и пр., вероятно гуми; административни такси, застраховки и пр. ...
Успех !
Re: Моля Ви за помощ относно избора ми на Тойота
Преди година и аз бях пред такава дилема.Избрах королата- Е11 заради това,че е по висока и и по подходяща за семейна кола.Можех да взема и следващата генерация с ввт мотора,но се отказах заради детските болести по него и затова,че стария е по-подходящ за газифициране.Не на последно място за решението ми беше и една реклама за този модел от преди десетина години-'' Не я жали-тя ще издържи!'' За сега наистина държи и съм много доволен.
Успех с избора и късмет,защото той е най важен при избора на употребяван автомобил(А като чета мнения вече и за нов ). biggrin.gif
Успех с избора и късмет,защото той е най важен при избора на употребяван автомобил(А като чета мнения вече и за нов ). biggrin.gif
Corolla Liftback 2000г. 4Е-FE GAZ
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Моля Ви за помощ относно избора ми на Тойота
Не ме разбирай погрешно.
Сивик наистина изгледна ниска кола но според мен от това не страда комфорта и (доколкото го има). Аз съм висок около 186+ и 100 + кг. И колата ми е удобна за каране, ниската позиция си има своите предимства все едно караш картинг добавено с прекъсвач на 7200 об/мин носи много усмивки на мен и кисели физиономии на разни смешници по светофарите. Лошото е че са ми кекави гумите и не мога да потеглям добре. Така че колата е удобна и за високи хора. Относно клиренса аз я карам зимата със 155/80R13 много ми се искаше да си купя 165/80R13 но се намират по-трудно имат и по-малък избор и по-високи цени. Ако се мине на височки 14-ки или 15-ки нещата не седят зле. Цяла зима колата се парзаля по корем по коловозите из София никъде не съм я жалил и се бухвах със зов в ледените преспи и нямам никакви забележки отдолу (кората си е още там с изключение на едно малко парченце но то по друг повод).
Моя опит е с Тойота Корола но от по-старо поколение от това което търсиш. За тия пари които си предвидил доста ще трябва да потърсиш за да си вземеш читава E11-ка. Истината е че на Тойота името и струва пари и то не малко, Сивика има по-добро съотношение кола-цена. Иначе Е11-ката няма лоши мотори (за бензиновите говоря, японец от тия години и дизел найн). 1.3 литровия (някъде го водят и 1.4) със 88 коня е много готин и прост агрегат, става с обикновена газова и с ГИ за каквото имаш пари. 1.6 и 1.8 са доста сходни на 1.4 да не кажа еднакви, пак изключително прости и здрави агрегати лесни за газифициране с обикновена и с ГИ. 1.6 си върви малко повечко но данъка отива над евтиния (107-110 коня е). Е11 има и вариант комби с 4х4 който също се чуват добри отзиви (така и никой не каза с какъв централен диф е тая кола). Е11 като цяло е изключително грозна кола но колкото е грозна толкова е и здрава във всяко едно отношение. Салона може да се каже че е малко по-пластмасов, Е10 както и например Карина-Авенсис 1 имат същата разлика (в Карината плюшения салон изглежда много по-добре от гадния плат на Авенсис 1).
Така че сядай с парите и почвай да търсиш. Разходи се и виж за парите каквито имаш какво можеш да си купиш да не се окаже все някакви коптори. И тогава ще можеш да решиш.
Сивик наистина изгледна ниска кола но според мен от това не страда комфорта и (доколкото го има). Аз съм висок около 186+ и 100 + кг. И колата ми е удобна за каране, ниската позиция си има своите предимства все едно караш картинг добавено с прекъсвач на 7200 об/мин носи много усмивки на мен и кисели физиономии на разни смешници по светофарите. Лошото е че са ми кекави гумите и не мога да потеглям добре. Така че колата е удобна и за високи хора. Относно клиренса аз я карам зимата със 155/80R13 много ми се искаше да си купя 165/80R13 но се намират по-трудно имат и по-малък избор и по-високи цени. Ако се мине на височки 14-ки или 15-ки нещата не седят зле. Цяла зима колата се парзаля по корем по коловозите из София никъде не съм я жалил и се бухвах със зов в ледените преспи и нямам никакви забележки отдолу (кората си е още там с изключение на едно малко парченце но то по друг повод).
Моя опит е с Тойота Корола но от по-старо поколение от това което търсиш. За тия пари които си предвидил доста ще трябва да потърсиш за да си вземеш читава E11-ка. Истината е че на Тойота името и струва пари и то не малко, Сивика има по-добро съотношение кола-цена. Иначе Е11-ката няма лоши мотори (за бензиновите говоря, японец от тия години и дизел найн). 1.3 литровия (някъде го водят и 1.4) със 88 коня е много готин и прост агрегат, става с обикновена газова и с ГИ за каквото имаш пари. 1.6 и 1.8 са доста сходни на 1.4 да не кажа еднакви, пак изключително прости и здрави агрегати лесни за газифициране с обикновена и с ГИ. 1.6 си върви малко повечко но данъка отива над евтиния (107-110 коня е). Е11 има и вариант комби с 4х4 който също се чуват добри отзиви (така и никой не каза с какъв централен диф е тая кола). Е11 като цяло е изключително грозна кола но колкото е грозна толкова е и здрава във всяко едно отношение. Салона може да се каже че е малко по-пластмасов, Е10 както и например Карина-Авенсис 1 имат същата разлика (в Карината плюшения салон изглежда много по-добре от гадния плат на Авенсис 1).
Така че сядай с парите и почвай да търсиш. Разходи се и виж за парите каквито имаш какво можеш да си купиш да не се окаже все някакви коптори. И тогава ще можеш да решиш.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 3 госта