Но всъщност преди малко видях това. От темата "ОТ ДНЕС НА ДНЕВНИ СВЕТЛИНИ" в общия форум и се чудя:
Rudy написа:
Това е защото дневните светлини са съвсем отделно от късите светлини - светват като се запали двигателя (или на контакт - както са решили), докато редовните светлини са автоматични и се светват от датчика за тъмно - независимо вечер или в тунел (при моето решение също е така). Затова диодните дневни светлини светят винаги, а редовните само когато има нужда от тях.
Разбрах. Значи, че при мен тъй като нямам отделно дневни светлини (диодни или LED, както там ги наричат), а модула за дневни е към късите и габаритите, би трябвало сега като запаля двигателя и се запалят късите (след 5-6 секунди на позицция OFF за светлините) , ако превключа на режим автоматичен (AUTO), фаровете да се загасят и ще чакат да се смрачи или да влеза в тунел (или да закрия датчика с ръка biggrin.gif ), т.е режима АУТО ще елиминира дневния режим

Ще пробвам ... Но ако е така... кофти. Но пък всъщност за какво да ползвам пък режима АУТО, като закона задължава да съм на светлини 24/7 дето се казва.