Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
-
V35GTR
- Мнения: 2943
- Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
- Местоположение: Chicago
-
Обратна връзка:
Мнение
от V35GTR » 06 Окт 2006 00:35
maggkrabar написа:....изкара един студент, накара го да стъпи на една въртяща се плоскост с разперени ръце, хвана го за едната ръка и леко го завъртя. после му каза да си свие ръцете до тялото. момчето го направи и моментално се завъртя като пумпал много бързо и падна. Гочо се изхили гадно и после ни обясни какво е станало - честотната(инерционната) характеристика на въртящ се студент с разтворени ръце е съвсем различна от тази на същият студент със свити до тялото ръце. Затова със свити ръце се върти бързо(баланс има във високака честота), а с разперени бавно(баланс в ниска честота). Същото правели и кънкьорите. Завъртят се бясно с ръце близо до оста на тялото, после разпверват ръце и въртенето спира -това всички сте го виждали. Енергията и масата остават почти постоянни, но системата минава в друго състояние. Това ще се случи и с двигателя на бусата. сигурен съм, че на АЕ86 изобщо няма да се развърти, защото честотния му баланс ще е в много по-ниска от на мотора зона. Ако се опиташ да го развъртиш, ще се разруши.
а ванкела е съвсем различна конструкция, няма колянов вал и мотовилков механизъм, генерира различни моменти и при него инерционните сили и честоти са съвсем различни от тези на хаябузата.
^ 100% pravilno obache vzemi edna stupka nazad! Ne sravniavame 1.6 L sus 600cc high reving kadeto razlikite sa OGROMNI ili GIGANSKI(citat:Lorda) ami sravniavame 1.6L vs 1.3L ....

Shift_
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа:
Обещавам да не се отклонявам от темата и да...
V35GTR
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение
от agent dust » 06 Окт 2006 00:44
сравняваме двигател от мотор с двигател от кола - размерът няма значение
що не сложат на някой Камаз двигател от скайлайн 600кс и да го направят бегачка, нютонметри тва онова??? нали е по-мощен?
или да сборят на 400м драгстер 800кс 8000 оборота с формула 1 19000 оборота?
status: за БАН
agent dust
-
V35GTR
- Мнения: 2943
- Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
- Местоположение: Chicago
-
Обратна връзка:
Мнение
от V35GTR » 06 Окт 2006 00:58
maggkrabar написа:сравняваме двигател от мотор с двигател от кола - размерът няма значение
що не сложат на някой Камаз двигател от скайлайн 600кс и да го направят бегачка, нютонметри тва онова??? нали е по-мощен?
или да сборят на 400м драгстер 800кс 8000 оборота с формула 1 19000 оборота?
Mag tova e ne mislia che mu beshe tuka mestoto! Az smiatam che povecheto se seshtata za tezi razliki.... duljina na stroke-a vs bore ... vuv sluchaia motorite sa dosta blizki i kato cubatura i po drugi haracteristiki
4AGE - razvurta 8k Hayabusa 12K...
V kraina smetka ne vijdate li pone videoclipove-te?????????
BASI....

Shift_
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа:
Обещавам да не се отклонявам от темата и да...
V35GTR
-
K-A-N-U
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 12 Авг 2005 01:17
- Местоположение: Wheeling, IL
Мнение
от K-A-N-U » 06 Окт 2006 01:13
Problema e 4e svi4kite mislite mnogo ploskostenno....znaete go lafa predpolagam...Think outside the box!
To vie go napravihte vse edno stava vapros za dvigatel ot MZ 251! Pokazvahme vi sumati i snimki, videota, web sitove, produkti okolo celite proekti, ima kompanii koito samo s tva se zanimavat i vie smeete da kajete: " Mi nqma da stane!" Samo ako mojeh da pipna edna takava kola da vi sybera na edna prazna ulica i da vi sybera o4i4kite sys va6te vsi4ki injinerski opiti i 4estoti. Hipoteti4no imat smisal, ne vi kazvam 4e sa prazni prikazki, no vie go kazvate ne 4e pravi smisal v tozi problem ami 6toto pravi smisal po princip, e da ama nie govorim za tozi proekt konkretno. nqkoi be6e pital ami kakva skorostna kutiq....mi kak kakva mi na motora si skorostnata kutiq! ima prehodnici eto El Camino vi dade link kadeto obsyjdat tova, da ne govorim 4e se pravqt Turbo busi postoqnno s po 400 konq i ne edini4ni slu4ai kakto na web site-a pi6e6e sys 700HP e te kvi skorostni kutii polzvat da ne mislite 4e ot supra?!? "E da ma nqma vyrtq6t moment"...e kak 6te da nqma na niski oboroti vyyrtq6t moment...vie ne pro4etohte li 2 pyti vi obesnqvam 4e edna loaded Busa stava 600 kila lesno i ne i e nikak trudno, znaete li kolko debelaci vijdam na takiva motori redovno. ta ako i hvyrli6 o6te edni 200 kila ni6to nqma da mu stane nqma ot 10 secons bike da stane 19 secons bike! Vie vmesto da vniknete v cqlata teoriq za koli sys motori ot motociklet i da vidite 4e ima na4ini vie samo vadite nqkakvi dovudi vse edno pravim suvalka i trqbva da nabere 1-va kosmi4eska skorost inak ne stava ni6to ot neq! Ako predpo4itate da ignorirate predostavenite dokazatelstva e va6 izbor ama kazvate ne6ta v koito ste sigurni HIPOTETI4NO! Ostanalata 4ast ot sveta e prava po tozi spor NAGLEDNO....koi e v kysiq krai na slamkata v cqlata situaciq?? Ama razni frontal erii ama drag kowficent, ili vibracii i sinhron...ma nie ne pravim 300 km/h ma6ina, sy6to taka vie kvo mislite 4e na motora nqma vibracii?? Ili 4e toq ti mu(moq 6ef) 130-140 kg 4ovek go vdigne na 2-ra ili 3-ta izvednyj na zadna 4e ne slaga stres na skorostnata kutiq li?? Ama te za tova sa napraveni da izdyrjat na abuse a ne kato corolla-ta da sa napraveni za sredno esteti4eskiq 4ovek da hodi do magazina za hlqb i qica! O i iskazvaneto po povod na crank pulley-tata, tozi problem sys razhlabvaneto na mahovika se poqvqva samo na va6ata preliubima SUPRA, az nikoga ne sam 4uval na nqkoq druga kola tova da stava, az li4no na moqta kola imam takova saorajenie ot pone 25000-30000 mili (x1.6 za km) i raboti 4udesno. Ima milioni takiva koli s takyv upgreadi na drugi VW-ta, BMW, Accuri, nissani, amerikanski koli i kakvi li o6te ne. Taka 4e ako tova e bolen problem na edna kola ne si mislete 4e ostanalata 4ast ot sveta ispolzva qponeca za etalon i pravi dvigateli kakto toi pravi na suprata.

K-A-N-U
-
K-A-N-U
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 12 Авг 2005 01:17
- Местоположение: Wheeling, IL
Мнение
от K-A-N-U » 06 Окт 2006 01:19
maggkrabar написа:сравняваме двигател от мотор с двигател от кола - размерът няма значение
що не сложат на някой Камаз двигател от скайлайн 600кс и да го направят бегачка, нютонметри тва онова??? нали е по-мощен?
или да сборят на 400м драгстер 800кс 8000 оборота с формула 1 19000 оборота?
V momenta ne kaza ni6to!
Primerite ti sa napylno neumestni...dvigatela na Kamaz-a ne mislq 4e e 2.7 ili 3 litra...nito pyk e turbiniran, o6te pove4eto pyk benzinovi dvigateli!
Ti ako si misli6 4e na dragsterite red line im e na 8000 revolutions....trqbva da vzeme6 da po proveri6 malko pyrvo

K-A-N-U
-
K-A-N-U
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 12 Авг 2005 01:17
- Местоположение: Wheeling, IL
Мнение
от K-A-N-U » 06 Окт 2006 01:26
Ako si misli6 4e F1 kolata ima 6ans sre6tu dragster-a hehehehheehh eto ti edin citat:
Top Fuel Dragsters: The fastest-accelerating vehicles in the world, these are the most recognizable of all drag race cars. The 25-foot-long landlocked missiles can cover the quarter-mile in 4.4 seconds at speeds faster than 335 mph. The engine of choice is an aluminum version of the famous Chrysler Hemi. The supercharged, fuel-injected nitromethane-burning engines produce an estimated 7,000 horsepower.
ili za Kamz-a
Euro-II B Series CUMMINS engines installed on KAMAZ 4308 trucks
Engine B-210 B-180 B-140
Maximum capacity, h.p. /rpm 210/2500 180/2500 140/2700
Torque Nm/rpm 700/1500 650/1500 502/1500
Displacement, l 5,9 5,9 3,9
Weight, kg 428 413 330
Bore and stroke 102/120 102/120 102/120
Stiga 4e stana mngoo Off Topic

K-A-N-U
-
V35GTR
- Мнения: 2943
- Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
- Местоположение: Chicago
-
Обратна връзка:
Мнение
от V35GTR » 06 Окт 2006 01:48
eL kAMINO - ti si gaDina sus goliamo D!

za kvo ti trebeshe da pochvash takava tema? biggrin.gif
az propozvam slednite 3 proekta:
[1] -
Cummins Turbo disel vuv Hayabusa!
[2] -
Hayabusa vuv Cummins turbo disel!
[3] -
1.3L bez turbo vuv Kamaz! kakvu 1/4 mile i trap speed ochakvate? lap time na Suzuka?
Moje li? Kak stava?
davaite sega info....
Shift_
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа:
Обещавам да не се отклонявам от темата и да...
V35GTR
-
Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Japanese_fever » 06 Окт 2006 02:32
K-A-N-U написа:Top Fuel Dragsters: The fastest-accelerating vehicles in the world, these are the most recognizable of all drag race cars. The 25-foot-long landlocked missiles can cover the quarter-mile in 4.4 seconds at speeds faster than 335 mph. The engine of choice is an aluminum version of the famous Chrysler Hemi. The supercharged, fuel-injected nitromethane-burning engines produce an estimated 7,000 horsepower.
Kolko e obema na dvigatelq pri tezi samoleti?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
-
PAKETA_1
- Мнения: 649
- Регистриран на: 21 Фев 2005 09:54
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 4 пъти
Мнение
от PAKETA_1 » 06 Окт 2006 03:49
Вие сте големи шматки - направихте ебаси темата пълна само със шума. Никой не чете мненията на другия, и само поства.
1. Да - може да се сложи двигател на мотор в кола (АЕ86 включително)
2. Да може да стане бърза
3. Не - едва ли ще си струва труда и парите имайки предвид други алтернативи. Друг е въпроса ако искаш да си уникален.
4. Не - Не дейте да вадите дайно графики вземани от мотори и да ги приравнявате с коли...сигурно ако сложиш Буса двигател в Тир пак ще е 250 коня?????
баси хората
PAKETA_1
-
LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение
от LordDigital » 06 Окт 2006 04:52
K-A-N-U написа:O i iskazvaneto po povod na crank pulley-tata, tozi problem sys razhlabvaneto na mahovika se poqvqva samo na va6ata preliubima SUPRA, az nikoga ne sam 4uval na nqkoq druga kola tova da stava, az li4no na moqta kola imam takova saorajenie ot pone 25000-30000 mili (x1.6 za km) i raboti 4udesno. Ima milioni takiva koli s takyv upgreadi na drugi VW-ta, BMW, Accuri, nissani, amerikanski koli i kakvi li o6te ne. Taka 4e ako tova e bolen problem na edna kola ne si mislete 4e ostanalata 4ast ot sveta ispolzva qponeca za etalon i pravi dvigateli kakto toi pravi na suprata.

Tozi post e vyv stil ,Nacista razvyrta ,razvyrta ,vdiga 7500 oborota na golfa - bielka izlita i go zadminava

LordDigital
-
El Camino
Мнение
от El Camino » 06 Окт 2006 07:56
Krasi, ti si goworish za disbalans i pochwash da obqsnqwash kyde i kak se proqwqwa toi:). Nema nujda - twa seki sam se seshta. Wyprosa e, che ediniq dwigatel e mislen da e progoden za domakini koito da si kupuwat leb s nego ot magazinata, drugiq za fanatici deto se wodqt autsaideri ot 99,999 prozenta ot naselenieto na zemqta.
Goworeiki za 125 kubikow motor ot motociklet sys 50 konq i 4AGE sym siguren, che izkazwaniqta ti prawqt smisyl, no srawnqwaiki 1,5 dwigatel s 1,6 litra edinstwenoto neshto, koeto ne wzimash spored men predwid w urawnenieto e samo, che ediniq motor e mislen da razwyrta i postroen taka. 4AGE WYPREKI che e izkluchitelno dobyr, balansiran i ima potencial e malko ili mnogo motor, s koito Toyota ne e iskala da wleze w statistiskite za koli ubiici. Ako sa iskali 4AGE deto da wyrti do 12K sa mojeli da go naprawqt, ama ne sa. I w toq smisyl towa e tehnologichno ogranichena baza. Izkluchitelno drudno e da wyrtish 4AGE do 9K, kamo li do 11. A twa ti e bazata, ako pochnesh ot edin busov engine.
Druga misyl, drugi toleransi, druga fizika se krie zad dwata. Wyprosa e da widish w kraina smetka, che kilogram wylna e kilogram jelqzo.
Aide lek den, izchzwam na work:).
El Camino
-
b_d
Мнение
от b_d » 06 Окт 2006 08:31
Ел Камино,
след това, което Краси написа и с което съм напълно съгласен, а ти продължаваш да не искаш да приемеш имам един въпрос:
Какво позволява на двигателя на бусата да се развърта до 11-12К? Очевидно газоразпределението е оптимизирано за подобни обороти - което също си има цена, но КАКВО ГО ПОЗВОЛЯВА? И какво ни пречи да развъртим 4АГЕ до там (с подходящи валове)?
ОТГОВОР: Еми пречат ни инерционните сили!!! Как можем да намалим или да се справим с ефекта от тези сили - или да ограничим оборотите, или да ползваме по-здрави материали при същата маса, или да намалим масата. При положение, че и двата мотора ползват ковани карантии мотоциклетния двигател се върти повече заради леките си карантии. Ако не си виждал наживо биела и бутало от голям мотор - потърси снимка. Да не говорим за колянов вал.
Сега може и да поговорим как слагаме силата, която движи буталото и върти двигателя на земята. Т.е. какво ни кара да се движим напред и какво ни спира. И защо всички горепосочени примери със мотоциклетни двигатели са на практика "МОТОРИ на 4 ГУМИ" най-малкото като килограми.
П.П. Лесен екперимент. Закачете на Ракета_1 Селиката (щото е лека) за някоя кола със 150 коня и дайте газ. После закачете Селиката за некой голем матор и пак дайте газ. И сравнете.
b_d
-
ALTEZZA
- Мнения: 3672
- Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
- Местоположение: Chicago
Мнение
от ALTEZZA » 06 Окт 2006 08:34
K-A-N-U написа:O i iskazvaneto po povod na crank pulley-tata, tozi problem sys razhlabvaneto na mahovika se poqvqva samo na va6ata preliubima SUPRA, az nikoga ne sam 4uval na nqkoq druga kola tova da stava, az li4no na moqta kola imam takova saorajenie ot pone 25000-30000 mili (x1.6 za km) i raboti 4udesno. Ima milioni takiva koli s takyv upgreadi na drugi VW-ta, BMW, Accuri, nissani, amerikanski koli i kakvi li o6te ne. Taka 4e ako tova e bolen problem na edna kola ne si mislete 4e ostanalata 4ast ot sveta ispolzva qponeca za etalon i pravi dvigateli kakto toi pravi na suprata.

After market Light weight crankshaft pulleys
Condition:
Flywheel/harmonic dampener and crank bolts coming loose, engine bearing problems
Never remove the factory crank pulley on any engine to replace it with a performance pulley or light weight performance pulley. To replace the factory engineered pulley with something made by a person or company that does not understand the complete engine design will hurt the performance/reliability of your engine not help it.
Toyota and many other manufactures such as BMW, Porsche, Mercedes all use dual mode damper pulley designs in all their engines. I have also received a similar tech note on crank pulley's from Dinan Engineering (BMW performance).
->
ALTEZZA
-
jamie
- Мнения: 2495
- Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
- Местоположение: U S A
Мнение
от jamie » 06 Окт 2006 12:54
П.П. Лесен екперимент. Закачете на Ракета_1 Селиката (щото е лека) за някоя кола със 150 коня и дайте газ. После закачете Селиката за некой голем матор и пак дайте газ. И сравнете.

jamie
-
b_d
Мнение
от b_d » 06 Окт 2006 15:49
jamie написа:П.П. Лесен екперимент. Закачете на Ракета_1 Селиката (щото е лека) за някоя кола със 150 коня и дайте газ. После закачете Селиката за некой голем матор и пак дайте газ. И сравнете.

може и летящ старт.
b_d
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта