Относно знаците в БГ
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Относно знаците в БГ
След като има толкова много проверки за скорост се замислих ясно ли е все пак къде с колко трябва да се кара? Два примера:
1. Камерата на изхода на ВТ в посока София. В посока търново преди камерата има ограничение 60. Обаче в посока софия положението е различно. След знака 60 има кръстовище и би следвало пред камерата вече да е 90. Все пак е извън населено място.
2. Преди първият тунел след Ботевград в посока София има ограничение 90, като отдолу има табелка, че важи 9.5км. Но само 100тина метра след това има триъгълен знак за тунел и оганичение 80. Валидността на това ограничение е до края на тунела. Колко обаче е ограничението след тунела? Водача трябва да има стек и да помни предишните знаци или си е ограничението като за магистрала?
Шантава работа направо biggrin.gif
1. Камерата на изхода на ВТ в посока София. В посока търново преди камерата има ограничение 60. Обаче в посока софия положението е различно. След знака 60 има кръстовище и би следвало пред камерата вече да е 90. Все пак е извън населено място.
2. Преди първият тунел след Ботевград в посока София има ограничение 90, като отдолу има табелка, че важи 9.5км. Но само 100тина метра след това има триъгълен знак за тунел и оганичение 80. Валидността на това ограничение е до края на тунела. Колко обаче е ограничението след тунела? Водача трябва да има стек и да помни предишните знаци или си е ограничението като за магистрала?
Шантава работа направо biggrin.gif
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Относно знаците в БГ
Веско, ти откога спазваш ограниченията, че питаш? Или правиш разходната част на бюджета за следващия месец?

- TATI
- Мнения: 3032
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 164 пъти
- Обратна връзка:
Re: Относно знаците в БГ
Май имаме някаква нова глобичка по трасето.
Иначе е вярно, че знаците са меко казано мисията невъзможна, ама скоро и в Гърция се нагледах на подобни изпълнения - 50 от едната страна, а в огледалото 90 на един и същ участък или 90 в началото на населено място и след буквално 20м, ограничение 40.

Иначе е вярно, че знаците са меко казано мисията невъзможна, ама скоро и в Гърция се нагледах на подобни изпълнения - 50 от едната страна, а в огледалото 90 на един и същ участък или 90 в началото на населено място и след буквално 20м, ограничение 40.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- KiLLeR
- Мнения: 1189
- Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
- Местоположение: Пловдив/София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Относно знаците в БГ
Такъв знак въобще съществува ли в правилника, че не помня? Ограничение на скорост с определена дистанция за която важи? То тогава бая буфер трябва да имаш, че да помниш всичката информацияVesko написа: 2. Преди първият тунел след Ботевград в посока София има ограничение 90, като отдолу има табелка, че важи 9.5км.

-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Re: Относно знаците в БГ
Подбно нещо е информативно, за да знае водача. Има наредва за поставянето на знаците. В нея гласи, че ако един пътен знак важи за повече от един километър (със съответната табелка за това), то той трябва да се повтаря през всеки километър. Все пак човек не е измервателно устройство, нито е длъжен да има такова в автомобила си. Точно такъв е и случая по "Магистрала" Хемус. Кажи речи тези знаци 90, се повтарят през километър.
В наредбата се определя и поставянето на знаци изобщо, кога и как. Ако сте забелязали по "Магистрала" Хемус, там където има ограничение 70, знаците са както следва -> 110, 90 и чак тогава 70. Защото същата тази наредба гласи, че ако ограничението на скоростта е повече от 20км/ч, то намаляването става поетапно, на интервали от 20км/ч. Изключение прави намаление на 30км/ч, товага намалението е еднократно. Един вид от 130 може на 100 с един знак, но не може от 130->90, трябва да има знак 110 между тях. Нещо, което липсва на много места. Овен това има и определена видимост на знаците, при разлина скорост. Ако някъде има дърво или нещо друго пред знака, което намаля видимостта, тогава знака е неправилно поставен. Не се отменя (ако изобщо може да се види), но валидността му в пространството и времето е доста спорна. Особенно за ограничение на скоростта.
Ако например си караш на път с ограничение 90 и някъде в дърветата има 60, което обаче го виждаш не от 65м (както е по наредба), а ми от 5м(заради дървета) и тръгнеш да намаляваш (все пак си го видял), но Катаджията стои зад храста с камера, която те хваща на 75км/ч, какво правим. Първо ако Катаджията те спре да ти пише акт, във възраженията си казваш, че знака не се вижда от далеч, като за предпочитане е да направиш снимки и че все пак си намалил, но заради видимостта не ти е стигнало времето. Ако обаче не те спре катаджията, ами получиш честитка, то тогава става по-трудно, но понякога се вижда разположенито на знака на снимката и тогава пак същата приказка. Същото важи и на магистралите при ограничение 90, 80, 70. Ако няма знаци през 20км и все пак човек е почнал да намалява. Общо взето, заради неправилното поставяне на знака, глобата се отменя. Но колко хора знаят за наредбичката, за да успят правилно да се защитят. И тукне става въпрос само за превишаване на скоростта. Някъде някой ще направи катастрофа заради това, че не е видял знака навреме.
В наредбата се определя и поставянето на знаци изобщо, кога и как. Ако сте забелязали по "Магистрала" Хемус, там където има ограничение 70, знаците са както следва -> 110, 90 и чак тогава 70. Защото същата тази наредба гласи, че ако ограничението на скоростта е повече от 20км/ч, то намаляването става поетапно, на интервали от 20км/ч. Изключение прави намаление на 30км/ч, товага намалението е еднократно. Един вид от 130 може на 100 с един знак, но не може от 130->90, трябва да има знак 110 между тях. Нещо, което липсва на много места. Овен това има и определена видимост на знаците, при разлина скорост. Ако някъде има дърво или нещо друго пред знака, което намаля видимостта, тогава знака е неправилно поставен. Не се отменя (ако изобщо може да се види), но валидността му в пространството и времето е доста спорна. Особенно за ограничение на скоростта.
Ако например си караш на път с ограничение 90 и някъде в дърветата има 60, което обаче го виждаш не от 65м (както е по наредба), а ми от 5м(заради дървета) и тръгнеш да намаляваш (все пак си го видял), но Катаджията стои зад храста с камера, която те хваща на 75км/ч, какво правим. Първо ако Катаджията те спре да ти пише акт, във възраженията си казваш, че знака не се вижда от далеч, като за предпочитане е да направиш снимки и че все пак си намалил, но заради видимостта не ти е стигнало времето. Ако обаче не те спре катаджията, ами получиш честитка, то тогава става по-трудно, но понякога се вижда разположенито на знака на снимката и тогава пак същата приказка. Същото важи и на магистралите при ограничение 90, 80, 70. Ако няма знаци през 20км и все пак човек е почнал да намалява. Общо взето, заради неправилното поставяне на знака, глобата се отменя. Но колко хора знаят за наредбичката, за да успят правилно да се защитят. И тукне става въпрос само за превишаване на скоростта. Някъде някой ще направи катастрофа заради това, че не е видял знака навреме.
Re: Относно знаците в БГ
ахха знаците в България са слагани за красота половината от тях не са на местата си знак ограничение 80 и след 20 метра ограничение 60 както си караш и хоп знак 60 слагат ги щото тряя да ги сложат някъде
редени като домино 



Re: Относно знаците в БГ
Красота , домино ..., замисли си че всеки знак е сложен до паметник на някой който си е мислил като теб 

ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: Относно знаците в БГ
Веско е решил да спазва правилата и си е купил по-леки обувки за горещините. Поради тази причина в новия бюджет разходната част е вкарал в приходната.Rudy написа:Веско, ти откога спазваш ограниченията, че питаш? Или правиш разходната част на бюджета за следващия месец?


За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
-
- Мнения: 5668
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Re: Относно знаците в БГ
Колко знаци има - ограничение 60 на завоите по междуградските пътища. А завоят може да се вземе със 120 – 130. В нашият регион знам за два появили се такива знака след катастрофи, понеже са се опитали да ги вземат с над 150. И като резултат стават катастрофи на тези завои, тъй като някой нетърпеливи индивиди изпреварват в завоя спазващите ограничението.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта