Газов инжекцион на Тойота Карина Е

Steinberg
Мнения: 3
Регистриран на: 24 Апр 2010 00:00
Местоположение: Ботевград

Газов инжекцион на Тойота Карина Е

Мнение от Steinberg » 15 Май 2012 20:45

Здравейте!
Брат ми има Тойота Карина Е 1.6 4A-FE и иска да и сложи ГИ. Идва въпросът, къде в София може да се монтира кадърно и каква марка да бъде? Може да отдели 1000-1100лв. Просто иска да се направи прилично, защото пътува много. Изчетох доста теми, но никой не споменава конкретен сервиз. Може да давате идеи и на ЛС. Гледам много хвалят BRC, но не знам дали тези ГИ влизат в бюджета му.
Благодаря предварително на всички, които се включат в поредната тема за Газифициране на нашите коли.

Поздрави,
Иво

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 15 Май 2012 21:39

Аз имам същия двигател и съм с обикновена газова. Не е необходим ГИ.

Аватар
ufer
Мнения: 2816
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 26 пъти
Получена  благодарност: 77 пъти

Мнение от ufer » 16 Май 2012 13:27

Колега, карбураторен или пълен инжекцион е моторът? Аз проверявам за моята MR2 AW11 - 4AGE с пълен инжекцион 1,6 l, 115 к.с. какви варианти имам. Опарих се с друга кола (Кадет ГСИ) пълен инжекцион - разход 12 / 17 л (извънградско/градско). Никой не можа да помогне. Допускам, че изборът на изпарителя (BRC) беше за по-мощни двигатели, но вече е много късно да го сменям. Малко повече информация би помогнала за по-добра ориентация!?

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 16 Май 2012 14:20

4А-ФЕ мотора е пълен инжекцион. Хубавото е, че няма дебитомер и е с алуминиев интейк. Става перфектно с обикновена газова.

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 16 Май 2012 17:39

Uncle Dido написа:4А-ФЕ мотора е пълен инжекцион. Хубавото е, че няма дебитомер и е с алуминиев интейк. Става перфектно с обикновена газова.
Е защо като двигателя е пълен инжекцион нее по-хубаво дасе сложи газова инжекциона уредба

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 17 Май 2012 01:32

Не съм казал, че не е по-хубаво, но просто в случая леко се обезмисля, предвид разликата в цените... smile.gif

Аватар
ufer
Мнения: 2816
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 26 пъти
Получена  благодарност: 77 пъти

Мнение от ufer » 17 Май 2012 08:54

Моята MR2 е с дебитомер. Мислиш ли, че е възможно да се пробва с обикновена система. Цената на газовите инжекциони си е сериозна. Проблемът е дали и тя ще даде такъв преразход на газ. Сега ми гори 7,5 л/100 извънградско до 140 км/ч, като я настъпя истински дава 9 л. В такъв случай май не си струва.

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Мнение от PESHO OT MARS » 17 Май 2012 11:06

Цената на ГИ-тата са в зависимост кой къде ти го монтира.

Читава обикновенна газова за Тойотата на мен ми излезе 600 лева. Говорим за Ловато изпарител и Ловато евросонда за бутилката. Ако спестим оттук оттам с някой турски компоненти може да слезе на около 500 лева.

На Хондата ГИ-то с италянска евро сонда и Фобус-4 комп със все монтажа ми излезе едни 800 лева приятелска цена. Мисля си че разликата не е толкова голяма.

Обаче ако искам сега да си преправя Тойотата от обикновенна на ГИ ще ми трябват 450 лева. Които обърнати в разликата между единия и другия разход макс 2/100 км. Излиза че ще ми трябват 13-15 хил. км. за да я избия. А тази кола прави толкова в момента за около година и отгоре. Друг е въпроса че в динамиката има разлика.

На кола с дебитомер тип клапа не бих рискувал с обикновенна газова. Един прецакан кабел и после ще ровиш по моргите за нов или ще се опитваш да си възстановиш твоя.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

Steinberg
Мнения: 3
Регистриран на: 24 Апр 2010 00:00
Местоположение: Ботевград

Мнение от Steinberg » 24 Май 2012 18:07

Здравейте!
Брат ми е изправен пред дилема за своята Тойота Карина. Предлагат му ГИ Ланди Ренцо на 4 години в добро състояние или чисто нова обикновена газова уредба БРЦ (с емулатор на дюзите и кихалка). Като цена ГИ е по-скъп с 200-250лв. Моля за вашето мнение,какво да избере?
Благодаря


Поздрави,
Иво

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Мнение от PESHO OT MARS » 24 Май 2012 20:16

Трябва да се увери дали модела е актуален все още. Няма нещо по излишно от стар модел ГИ закърпен да работи някак си и после да се чуди как да го поддържа.

Пък и разликата от 250 лева нещо ми обягва. Кажи за колко искат да му монтират обикновената газова? Един нов читав Фобус със гаранция и все може да се намери за около 800-850 лева.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

dimi74
Мнения: 56
Регистриран на: 17 Авг 2011 22:07

Мнение от dimi74 » 24 Май 2012 21:27

вчера слжих газов инжекцион БРЦ. цена 1400 лв. тойотата е корола 1.4 vvt-i. разлика в работата на двигателя на газ няма. динамиката е еднаква и при двете горива. уредбата е настроена софтуерно да се впръсква до 15% бензин при работа над 3000 оборота на газ. газовите инжектори са тихи. пробвах я на магистралата и скоростта беше впечатляваща за това моторче. няма да се хваля biggrin.gif

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 24 Май 2012 21:44

dimi74 написа:....... уредбата е настроена софтуерно да се впръсква до 15% бензин при работа над 3000 оборота на газ.................
това пък защо mellow.gif , немога да схвана смисъла

desotodorov

Мнение от desotodorov » 24 Май 2012 23:05

3а по-добра динамика...мхмхмх, то това би могло да се постигне и с впръскване на повече газ над тези обороти...така се губи ефекта от уредбата и никакси няма да можеш да хванеш разхода...

dimi74
Мнения: 56
Регистриран на: 17 Авг 2011 22:07

Мнение от dimi74 » 25 Май 2012 01:17

не съм много наясно защо е настроена така. ще питам и ще пиша.

Steinberg
Мнения: 3
Регистриран на: 24 Апр 2010 00:00
Местоположение: Ботевград

Мнение от Steinberg » 25 Май 2012 17:25

За обикновената газова с какъв изпарител е по-добре: с вакуумен или електрически ?

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта