
corolla 87год
Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
alekangg
LEXUS
alekangg
jamie
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
Мнение от ugabuga » 29 Сеп 2006 15:40
a be 2ee-to e edin ot nai koftito dvigateli na toyota ama shte te tarkalia baia kilometri, niama strashno 
ako ti gori maslo ne se shashkai - normalno e, taia glava e malko kalpava.
dori i da smenish gumichkite pak shte gori malko

ako ti gori maslo ne se shashkai - normalno e, taia glava e malko kalpava.
dori i da smenish gumichkite pak shte gori malko
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
ugabuga
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 29 Сеп 2006 19:25
Да,Джейми е прав,ръждясват.Но специфично е вежди предни само след 10-тата година горе-долу,а след17-тата избиха и задните,сега е на 19 и праговете тръгнаха.Колата е на години все пак.А най-лошото е пода защото е с много нисък просвет и с повече от 3-ма човека задира на легналите полицаи,за черни пътища да не говорим,в резултат на това пада изолацията на пода и той почва да ръждясва.
Сега за мотора 1.3 12v,за мене това е перфектен двигател за кубатурата си--за 1.3 МНОГО ВЪРВИ.
Сравнявал съм го с Ауди 80 1.8S имахме,с peugeot 406 2.0HDI/110konia/ имаме,с Ауди Б4 2.0/115 коня/ на приятел и т.н..Королата бяга много повече!
Върви като новата Корола 1.4VVTI,даже на старта съм сигурен че ще я откъсне ако новата н е е с 98 октана.406-цата я бегам с много.Бягал съм се с Голф 2 и 3 1.8/90 коня/ и след 6000об/мин му дърпам,а дотам сме равни почти.Ауди Б4 2.0 /115 коня/на един приятел го дърпам доста,както и 100 2.0 16v.Та много върви за 1.3 тая Корола,нищо общо с Европейските 1.3 с по 55 коня като Голф и Форд ,които не могат да отлепят!На магистралата стрелката на километража удря най-долу в 180км/ч. без НИКАКЪВ проблем.Принципно я карам 110км/ч-130-150 км.ч.След 100км/ч шума се увеличава малко.
2.)Разход--Градко-7.5-8.0/100км.Ако я пържиш --до 10/100км зимата.
Извънградско--5.3/100км средно.при скорост 110-140 км/ч и 2-ма,3-ма човека.
3.)По въпроса с харченето на масло-да,харчат масло дори при перфектен мотор,но това не е проблем-Между 2 и 3.5л./10000км. взависимост с какво масло я караш.Карай я с 10W40 и то хубаво,а не с някое минерално защото е вредно за мотора и харчи повече--много е високооборотен,правил съм му 7200об./мин и искаше още biggrin.gif
Но пак повтарям двигателя е перфектен--много здрав ,издръжлив,и с перфектен баланс -мощност,икономичност,12 клапана му позволяват да "диша"много добре и с лекота набира купето.Искам да поясня,че не набира само на 1,2 и 3-та ,а и на 4-та и 5-та набира здраво и юнашки,дори на 5-та набира доста по-бързо от новата 1.4VVT-I,която е с по-дълга 5-та явно.
4.) Пак ще кажа 1.3 12клапана /2е мотор/ е страхотен двигател на Тойота--Харчи малко,върви най-много в класа 1.3,не се задъхва като типичен 1.3,върви здраво и по баири на 5-та,здрав е /единствено може да има проблеми с изгоряла гарнитура на главата,по принцип по вина на собственика/,изобщо е перфектното предложение за една Корола от 87 година,мисля ,че този двигател е изпреварил времето си! Браво Тойота!smile.gif
П.С.Карбуратора също дава своя принос колата да върви толкова добре,тойе някакъв много специфичен карб.на Тойота със страшно много вакуми и не е с нормалните 2 камери.При центровката ми казаха ,че бил някакъв от въздушен тип,затова и колата вървяла токова хубаво.Та ако колата ти не върви добре,трябва да отидеш на диагностика на карб-а.По принцип ако има проблем по него никой няма да се навие да го прави,само в Тойота тм-ауто,но ако имаш проблеми само ми кажи,за да ти кажа къде да ги решиш.
Сега за мотора 1.3 12v,за мене това е перфектен двигател за кубатурата си--за 1.3 МНОГО ВЪРВИ.


2.)Разход--Градко-7.5-8.0/100км.Ако я пържиш --до 10/100км зимата.
Извънградско--5.3/100км средно.при скорост 110-140 км/ч и 2-ма,3-ма човека.
3.)По въпроса с харченето на масло-да,харчат масло дори при перфектен мотор,но това не е проблем-Между 2 и 3.5л./10000км. взависимост с какво масло я караш.Карай я с 10W40 и то хубаво,а не с някое минерално защото е вредно за мотора и харчи повече--много е високооборотен,правил съм му 7200об./мин и искаше още biggrin.gif
Но пак повтарям двигателя е перфектен--много здрав ,издръжлив,и с перфектен баланс -мощност,икономичност,12 клапана му позволяват да "диша"много добре и с лекота набира купето.Искам да поясня,че не набира само на 1,2 и 3-та ,а и на 4-та и 5-та набира здраво и юнашки,дори на 5-та набира доста по-бързо от новата 1.4VVT-I,която е с по-дълга 5-та явно.

4.) Пак ще кажа 1.3 12клапана /2е мотор/ е страхотен двигател на Тойота--Харчи малко,върви най-много в класа 1.3,не се задъхва като типичен 1.3,върви здраво и по баири на 5-та,здрав е /единствено може да има проблеми с изгоряла гарнитура на главата,по принцип по вина на собственика/,изобщо е перфектното предложение за една Корола от 87 година,мисля ,че този двигател е изпреварил времето си! Браво Тойота!smile.gif
П.С.Карбуратора също дава своя принос колата да върви толкова добре,тойе някакъв много специфичен карб.на Тойота със страшно много вакуми и не е с нормалните 2 камери.При центровката ми казаха ,че бил някакъв от въздушен тип,затова и колата вървяла токова хубаво.Та ако колата ти не върви добре,трябва да отидеш на диагностика на карб-а.По принцип ако има проблем по него никой няма да се навие да го прави,само в Тойота тм-ауто,но ако имаш проблеми само ми кажи,за да ти кажа къде да ги решиш.

Последно промяна от LEXUS на 29 Сеп 2006 20:29, променено общо 2 пъти.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
LEXUS
alekangg
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение от agent dust » 29 Сеп 2006 22:10
и аз карах подобна корола по едно време, но следващият модел - ЕЕ90, 12v 1.3 с AISAN карбуратор - тиктакаше като часовник. газ, бензин, все тая - върви като изоглавено - особено като я вкараш в обороти. вози като лимузина, много стабилна, по окачавнето нищо не строших мого време, за 2 години из Софийските дупки един шарнир съм сменил. Двигателят е добър, но е малко кекав - много обича оборотите, тогава му идва силата, но не е добре да се вкарва в обороти, няма да издържи дълго. и да почне да погорва масло, няма да се плашиш - само гледай винаги да има достатъчно. единственият проблем е ръждата, но тва е при всички японки над 15год
status: за БАН
agent dust
alekangg
- gringo359
- Мнения: 156
- Регистриран на: 02 Фев 2006 02:49
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla Sedan MT 2020
- Обратна връзка:
Мнение от gringo359 » 01 Окт 2006 19:42
Едно допълнение:За този двигател -2е му дават 75 коня.Имах проблеми с карбуратора,но накрая намерих читав майстор.Само преди да я почне ми каза "Разкарай газовото и ти я правя".И колата стана РЕЗАЧКА ОТВСЯКЪДЕ!Гонил съм се по баирите с много яки коли.
Разхода също е супер.Единствения кусур е,за да върви добре,трябва да се зарежда само от веригата бензиностанции и типа гориво,с което е правена настройката на карбуратора (напр. само 95 и само от Петрол)
Разхода също е супер.Единствения кусур е,за да върви добре,трябва да се зарежда само от веригата бензиностанции и типа гориво,с което е правена настройката на карбуратора (напр. само 95 и само от Петрол)
gringo359
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение от agent dust » 01 Окт 2006 21:02
и аз имах проблеми с карбуратора, но попаднах на читав майстор - в подробности ми обясни какъв точно е модела на карба и за нула време го направи часовник. после я пуснах и на газ но нямах никакви проблеми. резачка 

status: за БАН
agent dust
LEXUS
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 01 Окт 2006 21:12
Да,за октана съм съгласен,но за веригате бензиностанций и специално Петрол-не съм!Петролските,тези старите,имат много гаден бензин ако е към края в резервоара на колонката защото са стари резервоарите и бензина се пълни с ръжда и боклуци отдолу.За старите и за новите Петрол/Лукойл/една и съща фирма е/ съм сигурен,че не слагат добавки в горивата докато в ОМВ и ШЕЛ слагат.gringo359 написа:Единствения кусур е,за да върви добре,трябва да се зарежда само от веригата бензиностанции и типа гориво,с което е правена настройката на карбуратора (напр. само 95 и само от Петрол)
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
LEXUS
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение от agent dust » 01 Окт 2006 23:06
пък аз получих информация че ОМВ хич не е това, което трябва - зареждали горивото си от Лук Оил. Така правили и почти всички - т.е. навсякъде горивото е на Лук Оил, но втора или трета ръка. Било по-добре да купуваш от първа ръка - затва зареждам предимно от Лук Оил и нямам проблеми 

status: за БАН
agent dust
gringo359
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта