the new SUPRA is coming...
ohhh, kak beshe: 17.5 vuzduh kum edna chast benzin, toest = bedna smes, a 12.5 chasti vuzduh kum 1 chast benzin, toest bogata smesm... uhhh mai sum gi rameni... sorryjamie написа:Punky, da niama greshka niakakva ??? Izglezdat mi razmeneni dannite, a i 17.5 po-skoro big go priel 15.7 i nadolu...12.5:1 smes bez boost na normalna operaciya, i 17.5:1 smes pri boost
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Аа
Пънки ,сега разбрах какво си имал във предвид.
При Boost съм съгласен 12.5 въздух ,за 1 паунд гориво и по-богато. Обаче при closed loop ,пак ми е чудно как така ша го правят да 17.5? Смисал на теория би довело до по-голяма икономиа ,ма на практика поне всички стандартни О2 сенсори които знам да се слагат на автомобилите си работят като ключ около stoich-ковото (stoichiometry) съотношение на въздух/бензин което е мисля 14.7:1?
При Boost съм съгласен 12.5 въздух ,за 1 паунд гориво и по-богато. Обаче при closed loop ,пак ми е чудно как така ша го правят да 17.5? Смисал на теория би довело до по-голяма икономиа ,ма на практика поне всички стандартни О2 сенсори които знам да се слагат на автомобилите си работят като ключ около stoich-ковото (stoichiometry) съотношение на въздух/бензин което е мисля 14.7:1?

Re: Аа
lambda sondite podavat visok i nisuk voltaz, postoyanno, v zavisimost of bogata ili bedna smes (nalichie na poveche kislorod ili po-malko). ot tam natatuka zavisi ot samoto ECU kak e nstroeno, i do kakva stepen mu e razresheno da promenya smestta, avtomatichno! toest to moje da si kazva edno, no vaznoto e ecu-to do kolko shte promeni smestta, i tova se nastroiva ot choiveka koito nastroiva, pravi MAP-a.LordDigital написа:Пънки ,сега разбрах какво си имал във предвид.
При Boost съм съгласен 12.5 въздух ,за 1 паунд гориво и по-богато. Обаче при closed loop ,пак ми е чудно как така ша го правят да 17.5? Смисал на теория би довело до по-голяма икономиа ,ма на практика поне всички стандартни О2 сенсори които знам да се слагат на автомобилите си работят като ключ около stoich-ковото (stoichiometry) съотношение на въздух/бензин което е мисля 14.7:1?
ta v tozi smisul, e napulno vuzmozno da si pravish kakvoto iskash! po princip, povecheto originalni sistemi, na pulna gas i natovarenost minavat na open loop, i ne slushat kakvo im kazva sondata, ami si vpruskvat tova koeto im e kazano da vpruskvat, i tolkova...
e kak da nyama nachin, kato ima! v zavisimost ot voltaza na koito nastroish ecu-to da chete infoto ot sondata, to ti izchislyava kolko poveche ili po-malko bedna ti e smestta!jamie написа:Лорда казва просто че при нароу банд О2 сензори (99% колите са с такива) волтажа се променя ключово - около стохиометричната смес. няма как да разбереш дали е 16:1 или 17:1.
i ti go pokazva real-time na ekrana na lap topa. pri men e taka, neznam za drugite!
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Ами по принцип заводските сонди са със тази графика:punkara написа:e kak da nyama nachin, kato ima! v zavisimost ot voltaza na koito nastroish ecu-to da chete infoto ot sondata, to ti izchislyava kolko poveche ili po-malko bedna ti e smestta!jamie написа:Лорда казва просто че при нароу банд О2 сензори (99% колите са с такива) волтажа се променя ключово - около стохиометричната смес. няма как да разбереш дали е 16:1 или 17:1.
i ti go pokazva real-time na ekrana na lap topa. pri men e taka, neznam za drugite!

Дали е възможно със такъв сенсор да се отчита 17.5:1 примерно ,абсолутно съм съгласен че може на теория ,ма на практира понеже сондата е направена да работи като прекъсвач които казва на компютъра дали си по-богат или по-беден от Стоичковата стоиност (един комаратор има които има логическа единица и нула на изхода си) ,та ти за да търсиш някакви други показания ще трябва да мериш много точно милиВолти което не си е никак работа.
Сега ако имаш Широколентова сонда която има графика която е права линия ,там проблеми нямаш.

tovhno tova pravi software-a za men, meri mnogo tochno mnogo malki voltazcheta..LordDigital написа:Ами по принцип заводските сонди са със тази графика:punkara написа:e kak da nyama nachin, kato ima! v zavisimost ot voltaza na koito nastroish ecu-to da chete infoto ot sondata, to ti izchislyava kolko poveche ili po-malko bedna ti e smestta!jamie написа:Лорда казва просто че при нароу банд О2 сензори (99% колите са с такива) волтажа се променя ключово - около стохиометричната смес. няма как да разбереш дали е 16:1 или 17:1.
i ti go pokazva real-time na ekrana na lap topa. pri men e taka, neznam za drugite!
Дали е възможно със такъв сенсор да се отчита 17.5:1 примерно ,абсолутно съм съгласен че може на теория ,ма на практира понеже сондата е направена да работи като прекъсвач които казва на компютъра дали си по-богат или по-беден от Стоичковата стоиност (един комаратор има които има логическа единица и нула на изхода си) ,та ти за да търсиш някакви други показания ще трябва да мериш много точно милиВолти което не си е никак работа.
Сега ако имаш Широколентова сонда която има графика която е права линия ,там проблеми нямаш.
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Ясно
По принцип и аз се бях замислял да тунвам със заводския 02. Чудех защо обаче избягват да го правят и бях намерил графика подобна на тази:

Това разбирасе е за НеЗагряван нормален О2 сенсор. Та проблема е ,че показаниата му са функциа от температурата по-студен ден ша имаш една грешка ,по-топъл ден друга грешка.
Отделно "казват" ,че нормалните сенсори като поустареят кривите преди и след "Стоичковата" стоиност започват да се променят - дроп-а е на правилното място и сенсора си работи ама преди и след това изкривява.
Тва всичкото казано ,определено не е невъзможно да се ползва narrowBand O2 сенсор за тюнинг ,но чисто и просто никога не можеш да знаеш това което мериш до колко е точно.

Това разбирасе е за НеЗагряван нормален О2 сенсор. Та проблема е ,че показаниата му са функциа от температурата по-студен ден ша имаш една грешка ,по-топъл ден друга грешка.
Отделно "казват" ,че нормалните сенсори като поустареят кривите преди и след "Стоичковата" стоиност започват да се променят - дроп-а е на правилното място и сенсора си работи ама преди и след това изкривява.
Тва всичкото казано ,определено не е невъзможно да се ползва narrowBand O2 сенсор за тюнинг ,но чисто и просто никога не можеш да знаеш това което мериш до колко е точно.

...kakvo stana s novata suprAAA, dali qa zabraviha ili zarqazaha ne znam no eto kakvo info nabarah minalata sedmica za novata Z-ka:
haresva mi profila!



http://www.themotorreport.com.au/12094/ ... -revealed/
The all-important power rating of the all-new Nissan 370Z has finally been revealed, and 248kW (332hp) is the magic number.
That’s 18kW (24hp) more than the current 350Z, 78kW (104hp) more than a Mazda RX-8, 31kW (41hp) more than a Porsche Cayman S and - gasp - 9kW (12hp) more than a 911 Carrera. As expected, it’s even a few kilowatts higher than the V36 Nissan Skyline 370GT, with which the Z34 370Z shares the same basic 3.7-litre VQ37VHR engine.
Further improvements have also been made aft of the motor, with the standard automatic now sporting seven ratios and a pair of paddle shifters. The six-speed manual receives an intriguing piece of kit: an automatic throttle-blipping function to smooth out downshifts. Couldn’t heel-toe even if your life depended on it? No worries, the car will do it for you!
The body is more rigid than the outgoing model, there’s greater use of lightweight materials and despite the similarities in appearance, there’s virtually no carry-over between the 350Z and the 370Z. News that will certainly delight those who never warmed to the 350Z’s emotionless body and low-rent interior.
It’s no secret that Nissan is gunning for top spot in the mid-range sports coupe stakes with the 370Z, and considering the car’s new-found grunt, lighter kerb weight, more luxurious cockpit and gorgeous (if somewhat controversial) styling, we’ve no reason to doubt they’ll make it there. With the GT-R taking scalps at the pointy end of the field and the 370Z poised to score even more kills in the middle of the pack, the only thing missing from Nissan’s line-up is a low-cost yet well-balanced RWD sports coupe. Oh wait, that one’s in the works too.
haresva mi profila!



http://www.themotorreport.com.au/12094/ ... -revealed/
The all-important power rating of the all-new Nissan 370Z has finally been revealed, and 248kW (332hp) is the magic number.
That’s 18kW (24hp) more than the current 350Z, 78kW (104hp) more than a Mazda RX-8, 31kW (41hp) more than a Porsche Cayman S and - gasp - 9kW (12hp) more than a 911 Carrera. As expected, it’s even a few kilowatts higher than the V36 Nissan Skyline 370GT, with which the Z34 370Z shares the same basic 3.7-litre VQ37VHR engine.
Further improvements have also been made aft of the motor, with the standard automatic now sporting seven ratios and a pair of paddle shifters. The six-speed manual receives an intriguing piece of kit: an automatic throttle-blipping function to smooth out downshifts. Couldn’t heel-toe even if your life depended on it? No worries, the car will do it for you!
The body is more rigid than the outgoing model, there’s greater use of lightweight materials and despite the similarities in appearance, there’s virtually no carry-over between the 350Z and the 370Z. News that will certainly delight those who never warmed to the 350Z’s emotionless body and low-rent interior.
It’s no secret that Nissan is gunning for top spot in the mid-range sports coupe stakes with the 370Z, and considering the car’s new-found grunt, lighter kerb weight, more luxurious cockpit and gorgeous (if somewhat controversial) styling, we’ve no reason to doubt they’ll make it there. With the GT-R taking scalps at the pointy end of the field and the 370Z poised to score even more kills in the middle of the pack, the only thing missing from Nissan’s line-up is a low-cost yet well-balanced RWD sports coupe. Oh wait, that one’s in the works too.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта
