Какво жило ,колега, хидравличен е съединителят. Нормално е да е лек на натиск. Сложил си някое менте щом ти прави всички тия простотии.CECO написа:проблема ми е че отделя твърде високо отделно и на първа ми придърпва-тресе,а съединителят е на 20к също така карах един форд преди това и там е лек за натискане като перце та за това питам дали може нещо да се регулира или жилото е много стегнато мерси за съветите все пак
ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- KiLLeR
- Мнения: 1189
- Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
- Местоположение: Пловдив/София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Помощ колеги!!!
В темата http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=11597 Можеш да попиташ.drett написа:Здравейте колеги,от 2 месеца имам авенсис 2.0 д4д 110коня.Колата издава странен звук при тръгване както и в ниските обороти,прилича ми на нещо като скърцане или търкане,доста прочетох по темата и симптомите са като на демфорен маховик.
Та въпроса ми е ,може ли да се замени с обикновен маховик и ако не от къде да поръчам по-евтин .Има един сайт даден във форума,но на мен ми го дава ,че не работи! Благодаря Ви предварително!!!
Иначе едномасов от Ибей..някои колеги четох че са си ги купили и от България от някакъв магазин но не му помня името, ако се разтърсиш с търсачката ще изскочи

-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 30 Окт 2008 16:16
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 30 Окт 2008 16:16
Здравейте 
Зачетох се с интерес в постовете ви и се радвам,че намерих този форум !!Постнах тук въпрос за съединител в др тема,но отговор нямам почети и ще попитам тук.Имам стара тойота,но съм изключително доволен и не виждам причина да я продам(http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... c&start=90 снимката най-долу е причината да не я давам).на 305 000км е,а съединителят чак сега зпочна да си иска смяна явно.Като го натоваря на нанагорнище или с ненабрала скорост кола превключа на 2-3-4та се чува едно леко стържене или по-скоро преплъзване(само тогава се появява на полусъединител за 1 сек).Не е аксиалният лагер сигурен съм.Не живея в БГ а в Австрия и мисля,че ЗАКС е австрийски фирма но не съм убеден и ако е,мога да купя оригинален съединител от тук,но не зная това лие най-доброто,а искам качествено нещо,не да отбивам номера.И още нещо,когато колата е на свободна и се чува едно тракане от към мотора,НО като натисна съединителят спира,от скоро разбрах,че дори смао леко да форсирам до 1000 оборота не повече пак спира и после не винаги почва пак...според мен е от тампоните които държат двигателя,вие как мислите?

Зачетох се с интерес в постовете ви и се радвам,че намерих този форум !!Постнах тук въпрос за съединител в др тема,но отговор нямам почети и ще попитам тук.Имам стара тойота,но съм изключително доволен и не виждам причина да я продам(http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... c&start=90 снимката най-долу е причината да не я давам).на 305 000км е,а съединителят чак сега зпочна да си иска смяна явно.Като го натоваря на нанагорнище или с ненабрала скорост кола превключа на 2-3-4та се чува едно леко стържене или по-скоро преплъзване(само тогава се появява на полусъединител за 1 сек).Не е аксиалният лагер сигурен съм.Не живея в БГ а в Австрия и мисля,че ЗАКС е австрийски фирма но не съм убеден и ако е,мога да купя оригинален съединител от тук,но не зная това лие най-доброто,а искам качествено нещо,не да отбивам номера.И още нещо,когато колата е на свободна и се чува едно тракане от към мотора,НО като натисна съединителят спира,от скоро разбрах,че дори смао леко да форсирам до 1000 оборота не повече пак спира и после не винаги почва пак...според мен е от тампоните които държат двигателя,вие как мислите?
Не зная,обърках се!Един ми казва ЛУК,втори ЗАКС или Дейкин,сега ЕЙСИН и не зная какво да правя вече!!!Най-добре е да ида в сервиза,да се разглоби и да се види с какъв е колата,аз точно такъв искам,защото този ме е изкарал 305 000 км,но не мога да ида,да я разпарчатосат ипосле да тръгна тепърва да търся и то ОРИГИНАЛЕН!Аз искам да го взема от тук-Австрия- и да ми го сложат в БГ,защото тук закарам ли я на майстор,се плаща на час 70 ЕУ,а ако тр да седи 2 дена....И не зная,търся номер и буквите на двигателя но не ги намирам,защото имам само лицевата страна ксерокопирана на големият талон.Има следните букви JT1LOCE8003023775 това е на(е),не зная отзад на легендата какво пише,P.5-0665332,(B)01.04.1987,(J)M1,(F1)1470,(N1)835,(P1)1800,(F2)1470,(N2)780,(F3)2470,(P4)4700,(G)980.Колата е хечбек..ако някой има желание да ми помогне,съм мъ меко казано адски благодарен....! 

- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Това са ти данните на колата:Trumi написа:Не зная,обърках се!Един ми казва ЛУК,втори ЗАКС или Дейкин,сега ЕЙСИН и не зная какво да правя вече!!!Най-добре е да ида в сервиза,да се разглоби и да се види с какъв е колата,аз точно такъв искам,защото този ме е изкарал 305 000 км,но не мога да ида,да я разпарчатосат ипосле да тръгна тепърва да търся и то ОРИГИНАЛЕН!Аз искам да го взема от тук-Австрия- и да ми го сложат в БГ,защото тук закарам ли я на майстор,се плаща на час 70 ЕУ,а ако тр да седи 2 дена....И не зная,търся номер и буквите на двигателя но не ги намирам,защото имам само лицевата страна ксерокопирана на големият талон.Има следните букви JT1LOCE8003023775 това е на(е),не зная отзад на легендата какво пише,P.5-0665332,(B)01.04.1987,(J)M1,(F1)1470,(N1)835,(P1)1800,(F2)1470,(N2)780,(F3)2470,(P4)4700,(G)980.Колата е хечбек..ако някой има желание да ми помогне,съм мъ меко казано адски благодарен....!
Market
Europe,General
Year
11/1986
Make
TOYOTA
Model
COROLLA
Frame
CE80
Vehicle characteristics
GRADE: DX: DX TYPE
DESTINATION: EUR: EUROPE
DESTINATION 2: EUG: EUROPE GENERAL
BODY: LB: LIFTBACK
DRIVER'S POSITION: LHD: LEFT-HAND DRIVE
ENGINE: 1CL: 1800CC DIESEL
TRANSMISSION: MTM: MANUAL TRANSMISSION
GEAR SHIFT TYPE: 5F: MTM, 5-SPEED FLOOR SHIFT
NO.OF DOORS: 5D: 5-DOOR
Това ти е № на съединителя: 31250-12163 - OEM Toyota DISC ASSY, CLUTCH, сега май е заменен от 31250-20313 Toyota DISC ASSY, CLUTCH.
За повече инфо - питай Люцкан (Toyota forever) от форума - гарантирано оригинални части на по-ниски цени от официалните дилъри.

Re: ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D
Здравейте колеги.Моят проблем е с Тойота Авенсис Версо 2.0 116ph 2002г. Когато потеглям колата тресе и педалът на съединителят е малко по твърд.Отделянето е по средата и малко по отгоре.Когато загрее тресенето започва.Въпросът ми е от какво е това тресене и лека вибрация-съединител,задържане на спирачки или маховик?
ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D
Здравейте Колеги, преди месец си взех Авенсис 2004, 2.0, D4D, 116 к.с. дизел комби, обслужих я в един препоръчан от форума сервиз в София АвтоЛаборатория се казва, включително и водна помпа, както си трябва. Майстора обаче препоръча и смяна на гарнитура капак-клапани и семерингите, че много масло плиска към ангренажния ремък и омаслен има опсност от скъсване! Още чакам доставката от чужбина на тези оригинални аксесоари и затова избягвам да я карам, но от вчера ме изплаши финасово поведението на съединителя - взе да пробуксува и на 2,3 и 4-та нямам мощност, натискам газта, оборотите плавно се качват до към 2500, а колата се влачи, едвам изкачих един надлез. Реших, че се е измокрил нещо, понеже миеха улиците с камион и маркуч, но днес ми го повтори номера. Как да разбера, че съединителя наистина тотално си е отишъл, нямам и 200 км с нея, а като я пробвахме преди покупка от Драгичево, перфектно си работеше съединителчето. Разбира се и колко ще ми излезе глобата, за качествена подмяна? Благодаря за съветите. 

- KiLLeR
- Мнения: 1189
- Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
- Местоположение: Пловдив/София
- Получена благодарност: 1 път
ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D
Това е доста типичен пример, че съединителя си е заминал. Моята го направи същото в движение преди излизане на магистралата.
Приготви си едни 2 бона

Приготви си едни 2 бона

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 4 госта