Какво масло наливате и защо - наблюдения?!
Слагам масло което се препоръчва от производителя .Мисля че това е много важно особено за новите модели както и е важно да се убедиш че ти слагат точно такова т.е стоиш там и следиш .Смяната не отнема много време.Също така съм убеден че двигател/и турбина/ в добро състояние и при нормално каране /не става дума за спортни модели/ от смяна до смяна не трябва да пада нивото под минимума.
Тойота мисля че използват и някаква добавка към маслото напоследък но
но не съм на ти с темата
Тойота мисля че използват и някаква добавка към маслото напоследък но
но не съм на ти с темата
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Здрасти!Trumi написа:Тук видях за градуси говорите,но тя е в гараж и винаги изчаквам малко да подгрее като я запаля около 1-2 мин(ако това че е в гараж е важно и че там е 15ина градуса през зимата за вида на маслото ако е важно това за градусите само при палене).Благодаря ви предварително!
В кой град живееш и до колко градуса пада темп. през зимата?
Също така, ти колата хубаво я държиш в гараж, ама после като излезеш пак в гараж ли паркираш?

Маслата, които аз препоръчвам са 5W40 или 10W40 (ако зимата не пада под -7°С) - синтетика.
На какъв пробег ти е колата и с какво масло си я карал до сега - минерално или синтетика?
п.п.
Двигателят изглежда перфекто, поздравления!
Последно промяна от Japanese_fever на 30 Апр 2012 17:39, променено общо 1 път.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Това е страница номер 8.Връщаш се на страница номер едно и почваш пост по пост да четеш.Ако изтраеш да прочетеш всичките ставаш на ти с темата biggrin.gif .САМО АМСОЙЛ!!!!!memorex написа:Слагам масло което се препоръчва от производителя .Мисля че това е много важно особено за новите модели както и е важно да се убедиш че ти слагат точно такова т.е стоиш там и следиш .Смяната не отнема много време.Също така съм убеден че двигател/и турбина/ в добро състояние и при нормално каране /не става дума за спортни модели/ от смяна до смяна не трябва да пада нивото под минимума.
Тойота мисля че използват и някаква добавка към маслото напоследък но
но не съм на ти с темата
[quote="nowyaris"][quote="memorex"]Слагам масло което се препоръчва от производителя .Мисля че това е много важно особено за новите модели както и е важно да се убедиш че ти слагат точно такова т.е стоиш там и следиш .Смяната не отнема много време.Също така съм убеден че двигател/и турбина/ в добро състояние и при нормално каране /не става дума за спортни модели/ от смяна до смяна не трябва да пада нивото под минимума.
Тойота мисля че използват и някаква добавка към маслото напоследък но
но не съм на ти с темата[/quote]Това е страница номер 8.Връщаш се на страница номер едно и почваш пост по пост да четеш.Ако изтраеш да прочетеш всичките ставаш на ти с темата biggrin.gif .САМО АМСОЙЛ!!!!![/quote]
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Тойота мисля че използват и някаква добавка към маслото напоследък но
но не съм на ти с темата[/quote]Това е страница номер 8.Връщаш се на страница номер едно и почваш пост по пост да четеш.Ако изтраеш да прочетеш всичките ставаш на ти с темата biggrin.gif .САМО АМСОЙЛ!!!!![/quote]

- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Много ги разбираш маслата, но караш с масло, което Тойота никога не е пропоръчвала, нито за дизел, нито за бензин.Trumi написа:Здравей!За това защо ти започва да ти гори масло след 5-6 хил км.,аз съм чувал от сервизджий,че маслото което се продава масово с БГ е лециклирано или ползвано,след това източено,изчистено и подобрено с добавки,но то маже горе-долу до 5 хил км ипосле става шоуто в двигателя :X
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Това абсолютно не е вярно.Тойота дава възможност да се кара и с 20W50,стига да е съобразено с особеностите на климата в които се експлоатира колата.Ако си на сафари в Танзания ЛендКруизъра може да е и с това масло.Ако стреляш бели мечки,там вече друго.Japanese_fever написа:Много ги разбираш маслата, но караш с масло, което Тойота никога не е пропоръчвала, нито за дизел, нито за бензин.Trumi написа:Здравей!За това защо ти започва да ти гори масло след 5-6 хил км.,аз съм чувал от сервизджий,че маслото което се продава масово с БГ е лециклирано или ползвано,след това източено,изчистено и подобрено с добавки,но то маже горе-долу до 5 хил км ипосле става шоуто в двигателя :X
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
До колкото знам човека живее в БГ, така че стига ръси глупости за Танзания и т.н. Ако е в Южна България е по-добре, но 15W масло за зимата е убийство. Каминоите ги карат с такова масло, дето той кара - 15W40.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Хора,карам с 15В40,защото така ми казаха за по-старите коли!!!!Иначе колата е на 305 000км,винаги е в гараж и живея в Граз,Австрия,а температаурата тук зимата е от минус 8-9 до лятото +25-30гр!Маслто е КАСТРОЛ,червената туба и ЗА ТОВА ПИТАМ ДОБРЕ ЛИ Е,не да се подигравате с мечки и глупости,а да кажете ДА защото НЕ защото!Иначе за другият ми пост за маслото на пича,че почва да гори след 5=6хил км,ПАК казвам какво са ми акзвали замаслото като цяло в БГ,че е РЕЦИКЛИРАНО много често и на-вече в сервизите от бидоните където ти сипват и ти кават"хубаво немско"!
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Ти верно си много глупав-човека каза че живее в Австрия.И може без проблем да си кара с 15/40 и да сменя на 5000 км. и зиме и лято.Когато е измислян неговия двигател всички карахме с такова масло.Ама ти си млад келеш и много неща от онова време не ги знаеш.А и много отдавна камионите не ги карат с друго масло,освен 5/40 Е5,Е6,дори вече Е7.И го сменят на по 50-60 хиляди.Честно,много са ти глупави постовете по някога.Japanese_fever написа:До колкото знам човека живее в БГ, така че стига ръси глупости за Танзания и т.н. Ако е в Южна България е по-добре, но 15W масло за зимата е убийство. Каминоите ги карат с такова масло, дето той кара - 15W40.
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Никой не се подиграва на теб,колега.Маслото за твоя двигател си е добре,просто трябва да продължиш да го сменяш заедно с филтрите на 5000 км.,да сменяш антифриза на 2 години и да си спокоен,че тази кола ще те погребе.Trumi написа:Хора,карам с 15В40,защото така ми казаха за по-старите коли!!!!Иначе колата е на 305 000км,винаги е в гараж и живея в Граз,Австрия,а температаурата тук зимата е от минус 8-9 до лятото +25-30гр!Маслто е КАСТРОЛ,червената туба и ЗА ТОВА ПИТАМ ДОБРЕ ЛИ Е,не да се подигравате с мечки и глупости,а да кажете ДА защото НЕ защото!Иначе за другият ми пост за маслото на пича,че почва да гори след 5=6хил км,ПАК казвам какво са ми акзвали замаслото като цяло в БГ,че е РЕЦИКЛИРАНО много често и на-вече в сервизите от бидоните където ти сипват и ти кават"хубаво немско"!

-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Грешиш,това с което караш е оптимално за теб,а ти търсиш максималното.Излишно си губиш времето.И да има по-добър вариант,не се нуждаеш от него,а е и много несигурен.Trumi написа:Мерси
А мога ли да го сменя с друго ..W.. за да не го сменям така често?Но това не е най-важното честата смяна,а идеята,че може да има ПО-добър вариант за тази кола в типа масло.Просто искам да е с маслото което е най-добре за нея,а това явно е ОК,но не е оптималното!Така разбрах до тук.
Re: Какво масло наливате и защо - наблюдения?!
Здравейте от няколко дена съм собственик на Celica Т20 2.0 175hp и ест. трябва да сменя маслото, но не знам какво, нито колко да взема и ще се радвам на едно рамо от ваша страна, мерси и поздрави 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта