
проблем с хидравликата на Раф4, 2,2 D-4D 2007г
проблем с хидравликата на Раф4, 2,2 D-4D 2007г
раф 4 2,2 D-4D 2007г. - имаше лек удар в предната гума и светна Р/S лампата на таблото и отказа хидравликата, на диагностиката дава грешка С1532 но не може да се изтрие успешно, моля за съвет или ако някой е имал такъв проблем да сподели 

- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Ето малко информация за грешката:
http://share.qclt.com/%E4%B8%B0%E7%94%B ... 041008.pdf
Дано ти е от полза.
http://share.qclt.com/%E4%B8%B0%E7%94%B ... 041008.pdf
Дано ти е от полза.
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
C1532/25 ECU internal malfunction (Peripheral circuit
malfunction
C1532/25 вътрешна неизправност в ECU -то (неизправност в периферните вериги)
INSPECT FUSE (ECU-IG1)
прегледай бушон (ECU-IG1)
Remove the ECU-IG1 fuse from the instrument panel junction block.
Извадете ECU-IG1 предпазителя от таблото (бе съм сигурен кое табло е )
Measure the resistance of the fuse.
измерете съпротивлението на предпазителя
OK: по-малко от 1 Ω
malfunction
C1532/25 вътрешна неизправност в ECU -то (неизправност в периферните вериги)
INSPECT FUSE (ECU-IG1)
прегледай бушон (ECU-IG1)
Remove the ECU-IG1 fuse from the instrument panel junction block.
Извадете ECU-IG1 предпазителя от таблото (бе съм сигурен кое табло е )
Measure the resistance of the fuse.
измерете съпротивлението на предпазителя
OK: по-малко от 1 Ω
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
убеди се (с мултицет) , че има захранващо напрежение на Power Steering ECU.
Ако няма провери реле IG1.
Ако няма провери реле IG1.
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
[quote="vvvv"]това с 10 минути нищо не стана, утре ше проверя това реле IG-1 да го ведя[/quote]
vvvv ти каза по–горе че си проверил препоръките според файла от lederman и всичко е ОК обаче май не е така напълно.
Съмнявам се че причината е в т.3 защото спомена за удар преди повредата.Имам предвид цялоста на някои от кабелите да е нарушена.Ако можеш разкачи и замери ги.Това разбира се са догатки от моя страна.Желая ти успех

vvvv ти каза по–горе че си проверил препоръките според файла от lederman и всичко е ОК обаче май не е така напълно.
Съмнявам се че причината е в т.3 защото спомена за удар преди повредата.Имам предвид цялоста на някои от кабелите да е нарушена.Ако можеш разкачи и замери ги.Това разбира се са догатки от моя страна.Желая ти успех
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта