ИНТЕРКУЛЕР за Корола Версо D4D-90к.с

divaka_t
Мнения: 26
Регистриран на: 22 Ное 2007 19:06
Местоположение: burgas

Мнение от divaka_t » 17 Апр 2012 22:17

sory za latinicata no spored men sloji si kilerche kakvoto ti saka na surce samo ne promeniai diaametara na trubite . moje samo kogato trubiote kum kulera sa or 40mm. kum 50mm. i ot kulera kum koletktora 50mm. kum 60mm. tova moje inache shte vdignesh skorost i naliagane v tgrubite a nishto kum vsmukatelnia kolektor kakto kazvat maniacite razbirachi shte ima tyrbo lag. i pak se izviniavam za latinicata za men e po vajno kakva informacia a ne na kakvo pisha.uspeh

divaka_t
Мнения: 26
Регистриран на: 22 Ное 2007 19:06
Местоположение: burgas

Мнение от divaka_t » 17 Апр 2012 22:20

oh tozi forum

Аватар
vadoiv
Мнения: 75
Регистриран на: 24 Яну 2012 21:15

Мнение от vadoiv » 18 Апр 2012 13:33

divaka_t написа:sory za latinicata no spored men sloji si kilerche kakvoto ti saka na surce samo ne promeniai diaametara na trubite . moje samo kogato trubiote kum kulera sa or 40mm. kum 50mm. i ot kulera kum koletktora 50mm. kum 60mm. tova moje inache shte vdignesh skorost i naliagane v tgrubite a nishto kum vsmukatelnia kolektor kakto kazvat maniacite razbirachi shte ima tyrbo lag. i pak se izviniavam za latinicata za men e po vajno kakva informacia a ne na kakvo pisha.uspeh
Благодаря ти колега,но засега съм спрял "всички проекти",поради финансовата криза,но не съм се отказал.. :thumbsup: ! При първа възможност подновявам "проектите" wink.gif .
TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.

whitefang
Мнения: 145
Регистриран на: 21 Сеп 2010 10:22
Местоположение: Пловдив

Мнение от whitefang » 21 Апр 2012 14:44

Няма смисъл от кулер. Не липсата на 20 кочета е следствие от липсата на кулер-а , а кулер-а са го спестили защото EKU-то ти спъва колата до тия 90 hp и няма нужда от междинно охлаждане. Тия 90hp 1995cc D4D са си спънати с цел по-нискък разход и по-малки емисии , а и не на последно място заради прага на данъка в някой европейски страни. От Германия ли е колата? Единствения вариянт е PowerBox. [/i]
Изображение
Corolla EU12 CDE120 D4D 2003

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 21 Апр 2012 19:08

Препоръчвам на всеки решил да се филмира да се качи и да пробва 2 технически изправни Короли с 1CD-FTV - едната 90 к.с. а другата 116 к.с. След като направи сравнението да реши струва ли си цялата дандания и разходи. :thumbsup:
В противен случай може да се окаже, че е дал много пари за нищо.

Трябва да се има предвид, че на двете модификации на 1CD-FTV са монтирани различни скоростни кутии с различаващи се предавателни числа и динамиката им в обичайни ситуации и натоварвания е много сходна. Аз съм карал и двете модификации на ДВГ и не съм усетил съществени разлики. Карал съм и 1,4 Д4-Д 90 к.с., който ми се стори малко по-спънат въпреки близките технически показатели с 1CD-FTV 90 к.с., но може и да е внушение.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

svet-68
Мнения: 39
Регистриран на: 01 Апр 2012 13:53
Местоположение: Ямбол

Мнение от svet-68 » 22 Апр 2012 10:55

Колеги,извинявайте,че се намесвам в темата.Идеята когато се чипосва една кола нали не е само да се повиши мощността на двигателя,а ида се намали и средният разход?

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 22 Апр 2012 13:19

В общият случай, когато някой мисли за чип с цел повишаване на мощността е готов на разумни жертви от страна на разхода на гориво. Само най-големите оптимисти си мислят, че "ще върви повече и ще харчи по-малко".
Най-новият ДВГ 2,0 Д4-Д е 1АD-FTV, той е вече с мощност 126 к.с., 310 N/m макс. въртящ момент, по-добри динамични характеристики от преди и много добър разход, съпоставим с 1CD-FTV 90 к.с., но това е резултат от много конструктивни промени и по-различна горивна система. С чип или пауър бокс не можеш да постигнеш същото.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 22 Апр 2012 15:16

svet-68 написа:Колеги,извинявайте,че се намесвам в темата.Идеята когато се чипосва една кола нали не е само да се повиши мощността на двигателя,а ида се намали и средният разход?
А,не се извинявай-туй хем душата в рая,хем хуя до края всички сме го пробвали-един повече,един по-малко не променя ситуацията коренно :thumbsup: .

Аватар
vadoiv
Мнения: 75
Регистриран на: 24 Яну 2012 21:15

Мнение от vadoiv » 23 Апр 2012 12:56

whitefang написа:Няма смисъл от кулер. Не липсата на 20 кочета е следствие от липсата на кулер-а , а кулер-а са го спестили защото EKU-то ти спъва колата до тия 90 hp и няма нужда от междинно охлаждане. Тия 90hp 1995cc D4D са си спънати с цел по-нискък разход и по-малки емисии , а и не на последно място заради прага на данъка в някой европейски страни. От Германия ли е колата? Единствения вариянт е PowerBox. [/i]
Не, не е от Германия, "италиянка" е,ако има някакво значение.. wink.gif . От всичко прочетено до този момент за този "модел",и аз стигнах до извода,че единствената възможност да живне този двигател е чрез монтиране на PowerBox.. :thumbsup: ! Просто за сега задържам топката,иначе като му дойде времето,разбрах на кой да се обадя... happy.gif smile.gif .
TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.

divaka_t
Мнения: 26
Регистриран на: 22 Ное 2007 19:06
Местоположение: burgas

Мнение от divaka_t » 25 Апр 2012 20:16

abe pichove demek kolegi po sadba az veche godina sum s interkulera i sportnia k&n filtar preobrazen EGR i razhoda izvun gradsko mi e s okolo litar po malko a gradsko zavisi ot pedala kolko si e nasmel mi e okolo 600 grama na 100.km taka che neznam kakvo mu e zadadeno na ECU-to no az gledam kakvo zarejdam i kakvo minavam a da ne kazvam che na displeia mi kadeto e za rashoda mi e srednia kato 70% ot kilometrite koito izminavam sa mi gradsko e 5.7 a kogato napravia edin prehod ot burgas do sofia s podurjana skorost na magistrala ot 140 do 160 mi pada na vmesto 7.8 na 6.1 e ima li smisal ot celia film a kak shte go smetnete .ta iskam da pitam i za oshte neshto izdirvam datchik za reiila za 2.0 d4d

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта