
Тема за бърз анализ и евентуално заключване
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Japanese_fever » 21 Апр 2012 23:12

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
E60_Power
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 21 Апр 2012 23:24
Мисли си ,че най-хубавата кола е тая с най-спортни настройки - БМВ.
Важното е да те радва теб.
Вече този разговор се обезсмисли, което не го омаловажава дотук.
LEXUS
photon
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Мнение от Vesko » 22 Апр 2012 00:03

Vesko
Мнение от E60_Power » 22 Апр 2012 00:18
Тук коментара е излишен, просто защото това са съвсем различни концепции за автомобили. Няма как седан като М5 да бие кола като GT-R, защото последната е направена само и единствено за скорост. Най-малкото купетата на двата автомобила са съвсем различни, като седана на БМВ съвсем естествено тежи с 200 килограма отгоре. 0.2 тона отгоре при автомобили с изравнени коне е огромна разлика. S 65 AMG също ще глътне вода срещу GT-R-a, защото макар и да има 612 к.с. е като боксионера.photon написа:Малко оффтопик, ама виж си 5-цата , че и М даже какво я прави "японец" на същата цена -> http://www.autocar.co.uk/car-video/bmw- ... issan-gtr/
E60_Power
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Japanese_fever » 22 Апр 2012 00:51
Вътре съм сигурен, че е много подървен от БМВ-то, но както каза това са коли за различни пазарни секменти, аот там и предназначение.
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
Мнение от photon » 22 Апр 2012 01:02
Japanese_fever - да ти кажа новият М5 е с 4.4L twin-turbo, GT-R е с 3.8L twin-turbo. Дели ги едно такова


Т'ва последното е шега да не вземете да се засегнете нещо.
photon
Мнение от E60_Power » 22 Апр 2012 01:34
Ами, ако си чел темите за хибридите, ще видиш, че никъде не съм написал БМВ 530Д vs. Приус, нито пък съм правил подобни сравнения, но съм правил коментари след безумни изказвания от рода на "БМВ с техните допотопни технологии не могат да се мерят с модерния и напредничав в инженерно отношение Приус". Именно любителите на хибридите започнаха с обясненията колко велика кола е Приус и колко смешна кола е БМВ Е60. Ама тези приказки вървят само тук. Навсякъде другаде много ще им се смеят. А относно GT-R - много яка кола, но е кола за един, максимум двама души. И става само за магистрала, за разлика от БМВ М5, която според някои / Ричард Хамън от Топ Гиър, например / е най-добрата кола в света в момента. А за разлика от някои тукашни драскачи, които обясняват как са се возили в еди какви си коли и могат да направят разликата, някои са се качвали и в GT-R. Колата наистина е уникална, но няма нищо общо с БМВ М5, която можеш да ползваш за ежедневна, ако имаш достатъчно финанси.photon написа:Да, излишен е, както беше излишно и да се намесва 530 d в теми за хибриди. Всеки си харесва даден тип коли и/или марки и единственото възможно сравнение между два конкретни автомобила е ако те са от един клас. Единият ще казва "моята ускорява по-бързо" , другият "да , ама моята е безшумна, по-икономична" и така до безкрайност.
Japanese_fever - да ти кажа новият М5 е с 4.4L twin-turbo, GT-R е с 3.8L twin-turbo. Дели ги едно такова![]()
![]()
Т'ва последното е шега да не вземете да се засегнете нещо.
Имам и две снимки в GT-R / на мой приятел /, но беше зима и не исках да рискувам да я карам и да я ударя някъде. Само се возих с нея. Но не зная как да прикача снимките, защото ми дава съобщение Max Size: 2 MB, а едната снимка е 2,02 МВ, а другата 2,27 МВ. Ако някой помогне, ще кача снимките. Нисан-а наистина изглежда брутално.
E60_Power
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Мнение от nowyaris » 22 Апр 2012 06:43
nowyaris
Rudy
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Мнение от nowyaris » 22 Апр 2012 08:41
Той човека отдавна ни ги отваря очите,ама ние кат сме балъци с дебели дървени глави не го слушаме и се мъчим с тез кьопавите Тойоти .Голямо теглило теглим.Как е на Веско хибридчето-лъзга ли?Rudy написа:Верно! Мъка си е! И с предната и с тази... Ама нали го нямаше е60 да ми отвори очите навреме и сега мъка, мъка, остави не е работа...nowyaris написа: ние да се мъчим с нашите Тойоти (някои се мъчат с Лексуси biggrin.gif ).
nowyaris
- slowtraveler
- Мнения: 6335
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 365 пъти
- Получена благодарност: 399 пъти
Мнение от slowtraveler » 22 Апр 2012 09:23
Навярно си се убедил, че GT-R е учудващо голям автомобил...E60_Power написа:.....Имам и две снимки в GT-R / на мой приятел /, но беше зима и не исках да рискувам да я карам и да я ударя някъде. ...
По снимки ми се струваше, че ще е някакъв малък спортен автомобил...
А наяве - почти 4.7м... И вътре съвсем не е толкова дървен.
Ей-го тук до маздата, а тя е 4.75м...

Но като динамични параметри просто няма за какво да се говори...
За ежедневна кола - зависи какво ти е ежедневието. Малко малък просвет, но ще внимаваш с бордюрите и спящите полицаи и си ти.
БМВ правят удобни за шофьора автомобили. Но за пасажерите нещата не стоят съвсем така. Освен това са странно скъпи.
Затова и хората, които не са заслепени от марка (или статуса им не ги задължава да имат БМВ/Мерцедес) обикновено избират автомобили с по-добри параметри, но за доста по-ниски цени без компромис с качеството...
Мислейки например за следващ автомобил хвърлих поглед и на БМВ...
Ако търся СУВ - Х5 излиза поне с 20-30х.лв по-скъп от Акура MDX или Инфинити FX.
За седан - същата работа...
При пряко сравнение с Инфинити Gx или M x(BMW 3x/5x) ценово БМВ хвърчи в някакви странни висоти.
А като удобство/лукс японците не остъпват.
Та затова си мисля, че следващия ми автомобил няма да е БМВ...
Относно бензин/дизел - всеки сам си решава според възможностите...
Аз лично съм с бензинка. Ако вземам СУВ, то навярно бих погледнал и дизеловите машинки, но за седан - бензинка...
За хибридите - Тойота си има голяма гама - Приус, RX, GS, LS на Лексъс и M35h на Инфинити - продават се и можеш да си ги купиш...
БМВ твърдо изостава в тази сфера...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
nowyaris
Мнение от mitkoa » 22 Апр 2012 10:45
Сумирал съм общо продажбите на IS, ES и GS и 3-а и 5-а серия.
Добавям и ES в сметката, защото е междинно и БМВ няма подобен клас, а според мен ако ES го няма до голяма степен продажбите му биха се разпределили между IS и GS.
Продажби от 2002 год до първото тримесечие на 2012 год.
Лексус - общо 1 139 000 автомобила.
БМВ - общо 1 613 000 автомобила.
БМВ са продали почти 50% повече автомобили.
В най-високия клас Лексус вече превъзхождат:
Лексус ЛС - 218 000
БМВ 7 - 157 000
mitkoa
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: ico1 и 7 госта