Тема за бърз анализ и евентуално заключване
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Тема за бърз анализ и евентуално заключване
Искам да попитам докога всички трябва да търпим заключването на интересни теми заради некоректността и наглостта в писането/ с множество лични нападки/ на Е60? Докога? Нека му бъде направена основателна забележка да се държи коректно,придържа към добрия тон и да спори обосновано,а не да представя личните си настроения като правило или да се подиграва на хората!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Темата, която визираш бе заключена защото се превърна в обикновена кавга с далеч от заложената в заглавието тематика...
А за кавга са нужни повече от един човек
За конкретните 'официални забележки' има хора които разполагат с такива права. Щом засега не са предприели действия, значи всичко е ОК...
А за кавга са нужни повече от един човек

За конкретните 'официални забележки' има хора които разполагат с такива права. Щом засега не са предприели действия, значи всичко е ОК...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Аз напълно добре разбирам намека ти. Но, за да е прерастнал спорът в кавга, има причини. Една от които е нетърпимостта към наглостта.
Ако на този човек му беше направена нужната забележка за държание в рамките на добрия тон,можеше и сега да пишем в заключената тема.
Защото практическият резултат е такъв: Идва някой, пише нещо,граничещо с арогантност,обижда,подиграва се на определени хора,отново подчертавам обижда - реакция нулева. Влиза друг, който не търпи наглото поведение на самозабравил се състезател, казва му да си вземе бележка и да спре да нахалства и обижда - той продължава, влиза пак и почва да му обяснява с остър тон и тогава става кавгата.
Защото се оказа,че без кавга с този човек не може да има разбран диалог. Ако не стане т.нар. кавга, този първият,който само пише за да се подиграва и отрицава, продължава с двойно темпо,което е некоректно най-малкото към хората,които напада словесно! Некоректно е и към всички,следящи темата,които искат да четат адекватни мнения и информации.
Не разбирам защо темата не беше заключена досега при наличието на обиди подигравки от този човек към всички,купили си хибрид?
Но е заключена,след като някой не е съгласен с неговия начин на водене на диалог и начин на изразяване.
Мисълта ми е,че не може някой да влиза постоянно, за да излива обиди към определени коли и собствениците им, без чувство за такт и това кога да спре или кога да промени изразните си средства, а другите да са постоянно любезни с него,дори след като са го предупредили да не прави абсурдни сравнения и изводи,защото това няма нищо общо с нормалния спор.
Ако на този човек му беше направена нужната забележка за държание в рамките на добрия тон,можеше и сега да пишем в заключената тема.
Защото практическият резултат е такъв: Идва някой, пише нещо,граничещо с арогантност,обижда,подиграва се на определени хора,отново подчертавам обижда - реакция нулева. Влиза друг, който не търпи наглото поведение на самозабравил се състезател, казва му да си вземе бележка и да спре да нахалства и обижда - той продължава, влиза пак и почва да му обяснява с остър тон и тогава става кавгата.
Защото се оказа,че без кавга с този човек не може да има разбран диалог. Ако не стане т.нар. кавга, този първият,който само пише за да се подиграва и отрицава, продължава с двойно темпо,което е некоректно най-малкото към хората,които напада словесно! Некоректно е и към всички,следящи темата,които искат да четат адекватни мнения и информации.
Не разбирам защо темата не беше заключена досега при наличието на обиди подигравки от този човек към всички,купили си хибрид?
Но е заключена,след като някой не е съгласен с неговия начин на водене на диалог и начин на изразяване.
Мисълта ми е,че не може някой да влиза постоянно, за да излива обиди към определени коли и собствениците им, без чувство за такт и това кога да спре или кога да промени изразните си средства, а другите да са постоянно любезни с него,дори след като са го предупредили да не прави абсурдни сравнения и изводи,защото това няма нищо общо с нормалния спор.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Тема за бърз анализ и евентуално заключване
Можеш да си спестиш нескопосаните и безсмислени опити да ми устойваш другарски съд! Ако беше чел внимателно постовете в заключената тема / вече отключена и разчистена /, щеше да видиш, че задавам един съвсем обикновен въпрос, като питам как един водач на Приус постига с 20% по-нисък разход извън града от този, който Тойота посочва. Без нападки и квалификации. В отговор получих насмешка относно професионалната ми квалификация от човек, който в една друга тема / за застраховането / полагаше титанични усилия, за да покаже колко е бос в областта на гражданското право. Плюс предположения от негова страна относно това с какво ще напълня гащите си. И оценка на качествата на кола, която превъзхожда твоята лична и негова също такава във всяко едно отношение. Така, че айде ако обичаш да не ме упрекваш, че съм отговорил в същия тон на някой, който заслужава подобен отговор. Това, че ти живееш в измислен свят и си мислиш, че Е60 като модел е зад Приус не е мой проблем, а твой. На подобни твърдения няма да ти се смеят само в този форум. Въпросният господин с хибрида дори ми приписа негативни коментари за Тойота, та се наложи да се ровя, за да намеря първите си постове за Корола и Авенсис, за да му ги покажа. Тогава млъкна. Твоите оценки са същите и горе долу се получава като в онази приказка за сламката и гредата.LEXUS написа:Искам да попитам докога всички трябва да търпим заключването на интересни теми заради некоректността и наглостта в писането/ с множество лични нападки/ на Е60? Докога? Нека му бъде направена основателна забележка да се държи коректно,придържа към добрия тон и да спори обосновано,а не да представя личните си настроения като правило или да се подиграва на хората!
А и няма да е лошо да разясниш на аудиторията и на пригласящите ти клакьори какво точно означава "да спори обосновано"? Може би едно мнение ще е обосновано, ако съвпада с твоето, нали!? В друга заключена тема ти дадох десет линка към статии за сравнение на различни модели. Напиши в google BMW vs. Lexus и разгледай резултатите. Струват повече, продават повече и са харесвани повече от потребителите. Това са факти, а не измислици. Дори в САЩ продават повече от Лексус. Дори и в годините преди катастрофата в Япония, просто защото половината продажби на Лексус се дължат на един SUV хибрид / 40%/. Когато опре до конкурента на 5-серия на БМВ, Лексус толкова много издиша с продажбите, че е срамно дори да се коментира. И не сравнявай кола, предлагана с 2 агрегата с автомобил, който е еталон за хората, търсещи кола просто за каране, а не LED лампи, модерно ДВД и други хай-тек глупости. Или както казва президента на Тойота за БМВ: "радостта от шофирането". А приказките ти за съвременния дизелов двигател са толкова безсмислени и смешни, че коментара е излишен. В 7-ма серия никой никога не търси икономия на гориво. Защо тогава, ако дизела трака и пуши, в този сегмент също се продават повече дизелови автомобили в сравнение с бензинови? Нямаш отговори, нали?
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Хайде, пак се почна. Колега, не желая да се обосновавам смислено пред теб и не желая да ти чета дългите смислени и леко заблудени постове. Да си чувал, че Тойота дават реалните показатели на автомобилите си? Преди години се говореше за "тойотовски" коне (реални), измерени със всичките агрегати които се налага да върти двигателя постоянно, естествено без климатика. Една тойота със 115коня върви както бмв със 150. Обикновено немските автомобилостроители вкарват малко реклама и в разхода на гориво, като изписват силно занижени стойности, откъдето идва и съмнението ти че Приус може да гори толкова малко. Може БМВ-то ти да ти дава повече удоволствие при шофиране, но седалките му са удобни колкото модерна пейка в парка, а и една Тойота Камри е много по-удобна и има повече достойнства. Ние тук си харесваме тойотите и няма нужда да ни отваряш очите повече. 

Carina E 4AFE LB 1992
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
За Камри-то съм съгласен. Аз го харесвам много повече от баварките от същия клас, нищо че те са по-имиджови. Да не говорим, че Камри може да се ползва целогодишно, а не само лятото. 

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Ами, не чети, след като "хайде, пак се почна"! След като не желаеш да четеш дългите постове, защо го правиш? И защо са заблудени? Защото съдържанието им е различно от това, което ти смяташ за безспорна истина !?!?!?! Аз също харесвам Тойота и в този смисъл израза "ние тук си харесваме тойотите" е напълно излишен, ако е адресиран до мен. Но това е масов автомобил за масовия потребител, който на пазара се бори основно с VAG и други производители, а не с премиум марки. В луксозния клас Тойота е пуснала Лексус като конкурент на БМВ и Мерцедес. Аз зададох конкретни въпроси на човека, когото не аз определих за дървен философ, а един от вас направи това. Защо след като луксозното поделение на Тойота е номер 1 в този сегмент / според него /, продава по-малко при по-ниска цена за единица продукт, а в сравнителните тестове между БМВ и Лексус / нета е пълен с тях, а и му дадох достатъчно линкове / Лексус обикновено губи. И защо след като дизелите тракат и пушат, в 7-ма серия, където никой не търси икономия на гориво, се продават повече автомобили с дизелов мотор, отколкото такива с бензинов. Много елементарни въпроси, не мислиш ли?max-2 написа:Хайде, пак се почна. Колега, не желая да се обосновавам смислено пред теб и не желая да ти чета дългите смислени и леко заблудени постове. Да си чувал, че Тойота дават реалните показатели на автомобилите си? Преди години се говореше за "тойотовски" коне (реални), измерени със всичките агрегати които се налага да върти двигателя постоянно, естествено без климатика. Една тойота със 115коня върви както бмв със 150. Обикновено немските автомобилостроители вкарват малко реклама и в разхода на гориво, като изписват силно занижени стойности, откъдето идва и съмнението ти че Приус може да гори толкова малко. Може БМВ-то ти да ти дава повече удоволствие при шофиране, но седалките му са удобни колкото модерна пейка в парка, а и една Тойота Камри е много по-удобна и има повече достойнства. Ние тук си харесваме тойотите и няма нужда да ни отваряш очите повече.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Тема за бърз анализ и евентуално заключване
Изобщо не ти устройвам другарски съд,а седя зад всяка своя дума. Ти си един невъзпитан простак без чувство за такт,каращ стара барака с марка БМВ. Защо си простак- защото нямаш право ,ако имаш елементарно възпитание да правиш сметка на парите на един човек,кокко дал,какво купил и дали е балък и каква кошница си купил той, при положение,че ти караш най-амортизираната стара кошница. Ти живееш в измислен свят,погледни си стария тракалник БМВ,който караш и погледни неговия нов Приус и се върни пак да пишеш.E60_Power написа:Можеш да си спестиш нескопосаните и безсмислени опити да ми устойваш другарски съд!LEXUS написа:Искам да попитам докога всички трябва да търпим заключването на интересни теми заради некоректността и наглостта в писането/ с множество лични нападки/ на Е60? Докога? Нека му бъде направена основателна забележка да се държи коректно,придържа към добрия тон и да спори обосновано,а не да представя личните си настроения като правило или да се подиграва на хората!
Какъв разход е казал той, точно този ваш спор съм го пропуснал. Но ти провокира нападки и квалификации, първо , с просташки наглото си поведение, с налагането на мнението си за превъзходство на старо тракащо бмв пред нов високо-технологичен Приус и второ, с нападки и квалификации,които ТИ започна към каращите и купилите си Приус.E60_Power написа:Ако беше чел внимателно постовете в заключената тема / вече отключена и разчистена /, щеше да видиш, че задавам един съвсем обикновен въпрос, като питам как един водач на Приус постига с 20% по-нисък разход извън града от този, който Тойота посочва. Без нападки и квалификации. В отговор получих насмешка относно професионалната ми квалификация от човек, който в една друга тема / за застраховането / полагаше титанични усилия, за да покаже колко е бос в областта на гражданското право. Плюс предположения от негова страна относно това с какво ще напълня гащите си.
Не исках да протече така разговора, но с теб по друг начин не може. Твоята кола "превъзхожда" моята и неговата само по километри и амортизация. Също така и наливаш пари в сервизите.E60_Power написа:И оценка на качествата на кола, която превъзхожда твоята лична и негова също такава във всяко едно отношение.
Със спортно поведение на пътя, по-мощен двигател, но по-шумен, по-висок разход, ей с такива неща твоята кола превъзхожда моята и неговата. Но не във всяко едно отношение. Ти караш един немски боклук и трябва да си наясно с това. И изобщо не си слагай немската еднодневка до здрави и високотехнологични коли като Приус!
Какви са моите оценки. Отговарям ти вече по същия начин ,по който ти се държиш тук. Или ти ще бъдеш озаптен, или всички теми ще протичат в твоя стил, но от двете страни. Ти живееш в свой измислен свят за летните автомобили БМВ,че били най-добрите. Да, ама не. Най-добрият автомобил не е този с най-спортни настройки на пътя. За да бъде един автомобил най-добър, той трябва да е комплексен и да е добър като комплексно издържана кола и това не е БМВ в никакъв случай.E60_Power написа:Така, че айде ако обичаш да не ме упрекваш, че съм отговорил в същия тон на някой, който заслужава подобен отговор. Това, че ти живееш в измислен свят и си мислиш, че Е60 като модел е зад Приус не е мой проблем, а твой. На подобни твърдения няма да ти се смеят само в този форум. Въпросният господин с хибрида дори ми приписа негативни коментари за Тойота, та се наложи да се ровя, за да намеря първите си постове за Корола и Авенсис, за да му ги покажа. Тогава млъкна. Твоите оценки са същите и горе долу се получава като в онази приказка за сламката и гредата.
Не, разбира се. Обосновано мнение означава обосновано, отвори някой речник и прочети какво значи не съм ти учител! Не е обосновано мнение да наречеш Приус кошница,а собственикът му балък! Разбра ли ме?! Не е обосновано мнение да кажеш,че Приус е скъп,след като е на сходна цена с Джета дизел автоматик,но дава по-нисък разход на гориво и има по-ниски разход за поддръжка и по-висока гаранция.E60_Power написа:А и няма да е лошо да разясниш на аудиторията и на пригласящите ти клакьори какво точно означава "да спори обосновано"? Може би едно мнение ще е обосновано, ако съвпада с твоето, нали!?
Защо да пиша в Гугъл и да гледам,като на всеки е ясно,че новият GS е по-добър от БМВ 5 новото.E60_Power написа:В друга заключена тема ти дадох десет линка към статии за сравнение на различни модели. Напиши в google BMW vs. Lexus и разгледай резултатите.
Значи СУВ хибридът е идеален,за да се търси толкова!E60_Power написа:Струват повече, продават повече и са харесвани повече от потребителите. Това са факти, а не измислици. Дори в САЩ продават повече от Лексус. Дори и в годините преди катастрофата в Япония, просто защото половината продажби на Лексус се дължат на един SUV хибрид / 40%/.
Колко години БМВ е първа по продажби в САЩ? Защото аз знам ,че Лексус е над 10 години първи по продажби с изключение на последната 2011, заради земетресението,цунамито и намалената продукция. БМВ преди това не е било по-продавано от Лексус!
И нещо БМВ не ги виждам да водят проучванията за клиентско задоволство, все Лексус е първенец.
Не издиша толкова колкото издиша едно X5 пред един RX, горе-долу RX продава толкова хибридни RX колкото цялата гама на X5.E60_Power написа:Когато опре до конкурента на 5-серия на БМВ, Лексус толкова много издиша с продажбите, че е срамно дори да се коментира.
Остави хай-тек глупостите. Хай-текът е именно в двата агрегата и тяхния съвършен синхрон и резултат от ефективността им. А ти си тракай с печката и се мисли за спортен,само че всеки хибриден Лексус може да те направи смешен и само да му гледаш стоповете докато се отдалечава, и то на всички дисциплини, включително доускоренията!E60_Power написа:И не сравнявай кола, предлагана с 2 агрегата с автомобил, който е еталон за хората, търсещи кола просто за каране, а не LED лампи, модерно ДВД и други хай-тек глупости.
E60_Power написа:Или както казва президента на Тойота за БМВ: "радостта от шофирането".
Или както казва шефът на БМВ : Тойота е лидер при производството на екологични технологии.
E60_Power написа:А приказките ти за съвременния дизелов двигател са толкова безсмислени и смешни, че коментара е излишен. В 7-ма серия никой никога не търси икономия на гориво. Защо тогава, ако дизела трака и пуши, в този сегмент също се продават повече дизелови автомобили в сравнение с бензинови? Нямаш отговори, нали?
Офф,тая смешка "модерен дизелов двигател" , е колко да е модерен като действа на същия принцип като отпреди 1 век, само че на по-високи налягани- повече тракане, по-капризни дюзи, по-натоварени компресори... кое му е модерното освен думичката "модерен" в името. Нали като спре до един хибриден Lexus LS 600hL, БМВ-то става за смях още със запалването,а Лексуса тръгва абсолютно безшумно. Кое да му е модерното на дизеловото БМВ, може би по-модерно трака, ааа ,това не се бях сетил,ама много е луксозно да ти трака луксозният седан подобно на трактора на тракториста на полето, модерно,луксозно и изтънчено си е!
Та защо се купуват БМВ 7 дизел, защото са по-евтини, бе колега, обясних ти го и преди, но кой да чете, ти в омразата си към по-добрата кола -хибрида изпадаш в дива ярост и не четеш какво ти се обяснява. Бензиновата гама на 7 серия е доста по-скъпа от дизеловите печки,които са тотален компромис в тоя клас. В САЩ никой не ги купува, само мизерни европейци,които искат да карат голяма кола,ама да минат по-евтинко .
Последно промяна от LEXUS на 21 Апр 2012 22:54, променено общо 1 път.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
И продължавам да се изумявам как може да има толкова НАГЪЛ човек като Е60 повер laugh.gif
, като заради него изтриха доста мнения в темата за хибридите, пише сега най-нахално да не му създавам другарски съд. За какъв другарски съд говориш? Това,че ти липсва забележката няколко дни по-рано,когато си си разигравал коня тука с балъци,кошници и вече не помня какви епитети. Не усещаш ли,че начина ти на писане провокира вече доста хора да ти отвръщат не по етикет! Другарски съд било, ако беше другарски съд, досега да си пишеш само в домашния Word, а не да поучаваш кой какво си купил и какъв балък бил!!!! Този форум ако се опитваш да обвиниш в опити за другарски съд, значи наистина се оливаш! По-либерален форум за автомобили едва ли има, но всичко си има граници на нормалния тон и щом не си взел бележка, почваш да получаваш подобно отношение.

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Мисля, че след последните постове става ясно кой дава квалификации на хората и кой е човека, който смята да се въздържи. Най-малкото не смятам да определям някого за простак без да го познавам лично. Ако искаш да се запознаем лично и да се изясним - няма проблем, в удобно за теб време и място!
....... но смятам, че спорове с хора, чиито познания за автомобили са от филми, клипове или статии в нета е безсмислено да се водят.
....... но смятам, че спорове с хора, чиито познания за автомобили са от филми, клипове или статии в нета е безсмислено да се водят.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Защо трябва да се запознаеш с някого, за да го определиш за простак. Достатъчно е да му прочетеш мненията и начина, по който си налага мнението,а на другите казва какви балъци са. Много е просто да се разбере, особено след като няколко пъти любезно му се напомни, че не може да се сравняват круши с банани, но той продължава със същото. Арогантност и простащина, което, разбира се, е личното ми мнение и никой не те ангажира да се съгласяваш.
Аз мога да бъда любезен до време, докато не видя,че отсреща няма адекватен отговор и се продължава пак със същите писания.
Нека говорим с факти,а не с лични нападки както ти предпочете, та затова и изтриха доста от темата.
И не говори, ако обичаш, на кой познанията са от филми и статии от нета, защото именно ти като децата даваш разни вестникарски статии от нета и ни караш да повярваме колко са верни и безапелационни.
Ама ти наистина ли не се усещаш?
Аз мога да бъда любезен до време, докато не видя,че отсреща няма адекватен отговор и се продължава пак със същите писания.
Нека говорим с факти,а не с лични нападки както ти предпочете, та затова и изтриха доста от темата.
И не говори, ако обичаш, на кой познанията са от филми и статии от нета, защото именно ти като децата даваш разни вестникарски статии от нета и ни караш да повярваме колко са верни и безапелационни.
Ама ти наистина ли не се усещаш?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], stoma333 и 5 госта