АГУ за Авенсис 2001
- bate_velko
- Мнения: 7
- Регистриран на: 22 Май 2007 19:46
- Местоположение: гр. София
АГУ за Авенсис 2001
Дайте ми съвет за поставянета на АГУ. ДВГ 1.8 WWTI. Ако някой има такъв Авенсис моля да сподели!!!
Колега карай си колата на бензин.Ако е над 250 000км каквата е моята вероятноста да имаш проблем е голям.Моята нямаше никакви проблеми с обороти гаснене по светофарите,а сега вече ги има и то на бензин веднага след интервенцията монтиране на ГИ.И естествено щом проблема е и на бензин ,значи газта не е виновна, и? влизаш в един друг филм почваш да се питаш какво стана какаво се обърка.Не слагай газ на стар автомобил това е извода.dimi74 написа:задължително газов инжекцион.не ти препоръчвам турски.
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 13 Дек 2009 11:39
- Местоположение: Плевен
Не прави изводи от твоя частен случай. Това че на теб са ти омазали монтажа, не значи че и при него ще е така. Още повече че Фобос са добри системи и ми е чудно кой калпазанин ти я монтира? Най-малкото си от София и е трябвало да отидеш до Горна баня в еврогаз да ти я монтират, че са най-добри в краен случай в представителството им в Богров. Вземи го похвали този твой майстор че поне други да не изгорят.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: АГУ за Авенсис 2001
Слагай Фобос 1, но не в Д. Богров, навсякъде другаде не и там.bate_velko написа:Дайте ми съвет за поставянета на АГУ. ДВГ 1.8 WWTI. Ако някой има такъв Авенсис моля да сподели!!!
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 13 Дек 2009 11:39
- Местоположение: Плевен
На предната ми кола след 80000 на газ си работеше сондата. На сегашната съм минал само 8000 и също няма проблем. Не виждам как би повлияло смяната на горивото на ламбдата.Japanese_fever написа:Някой сменял ли е ламбда (о2 sensor) след минаване на газ (инжекцион)?
Моля признайте си, за да установя дали е частен случай!
- bate_velko
- Мнения: 7
- Регистриран на: 22 Май 2007 19:46
- Местоположение: гр. София
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Това с клапаните е малко градска легенда.
Ако отвориш сайта на смешниците от ФлашЛубе или тъй наречения от мен Калгон за коли и прочетеш ето този смешен списък от автомобили http://www.flashlube.bg/bg/application/ ... _file/159/ оставаш с впечатлението за клапанов апокалипсис. Но ако се вгледаш внимателно в най-дясната колона и видиш че всъшнос customer-а е докладвал за проблема и настава бурен смях. БГ-Мама е по-достоверен източник на информация отколкото това.
По-принцип има някакъв евнтуално реален шанс да се случи нещо на клапаните след едни 100+ хил.км. Мисля че няма чак толкова да я караш тази кола, пък и да я караш от разликата в двете горива ще си напред с още една такава пък после си я карай на бензин ако то изкофти газта нещо.
За VVTi задължително ГИ и читав монтаж. После няма да имаш ядове.
Те и за моята Хонда (Сивик 6-ген D14A3) твърдят че и горят клапаните но се оказа че те и на бензин си горят защото никой не обяснява на собствениците че на 20-30 хил. км е нужно да се регулират.
Ако отвориш сайта на смешниците от ФлашЛубе или тъй наречения от мен Калгон за коли и прочетеш ето този смешен списък от автомобили http://www.flashlube.bg/bg/application/ ... _file/159/ оставаш с впечатлението за клапанов апокалипсис. Но ако се вгледаш внимателно в най-дясната колона и видиш че всъшнос customer-а е докладвал за проблема и настава бурен смях. БГ-Мама е по-достоверен източник на информация отколкото това.
По-принцип има някакъв евнтуално реален шанс да се случи нещо на клапаните след едни 100+ хил.км. Мисля че няма чак толкова да я караш тази кола, пък и да я караш от разликата в двете горива ще си напред с още една такава пък после си я карай на бензин ако то изкофти газта нещо.
За VVTi задължително ГИ и читав монтаж. После няма да имаш ядове.
Те и за моята Хонда (Сивик 6-ген D14A3) твърдят че и горят клапаните но се оказа че те и на бензин си горят защото никой не обяснява на собствениците че на 20-30 хил. км е нужно да се регулират.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
- bate_velko
- Мнения: 7
- Регистриран на: 22 Май 2007 19:46
- Местоположение: гр. София
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
И кажи на газаджиите да я настроят нормално, не да се опитват да обедняват сместа с цел някаква криворазбрана икономия. Бедната смес е способна да съсипе всякакви клапани.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ето малко инфо за марки газови уредби и мнения:
http://forums.data.bg/index.php?showtopic=1980491&st=0
http://forums.data.bg/index.php?showtopic=1980491&st=0
Чека ти вдига грешка ? Oxygen sensor temperature ?Japanese_fever написа:Някой сменял ли е ламбда (о2 sensor) след минаване на газ (инжекцион)?
Моля признайте си, за да установя дали е частен случай!
Ако е това проблема не е в сондата. Ресетни ECU-то и почни да караш на 100 октанов бензин. Сигурно пак ще светне, но след време като се понаучи колата би трябвало да изгасне. Газта гори по-бавно и затова доста коли го имат този проблем. Решава се като сипваш бензин с по-високо октаново число , или аванс процесор.Другия вариант е, ако на колата ти аванса се настройва ръчно, но не останаха много такива. Тогава вече си си седнал на ч*ена. Правите центровка като за 100 октана и си свиркаш.
- bate_velko
- Мнения: 7
- Регистриран на: 22 Май 2007 19:46
- Местоположение: гр. София
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта