Ако за теб "чисто нов" е само този автомобил, на който на километража пише 0, то те признавам - ти си номер едно. За мен кола, която има първа регистрация през януари 2012г. и е на два месеца е чисто нова. А за немските аутобани не ми обяснявай, щото имам около 30.000 изминати километра по тях! Ти колко имаш, та се опитваш да ме поучаваш?prius 3 написа:Факт! Влезна да се похвалиш за „чисто новото“ А3, т.е. Голф под прикритие на двойна цена, което си карал еди къде си, ама то случайно било в Германия разбираш ли, на аутобан при това с „разумна“ скорост. Само ще ти кажа, че на немските аутобани в повечето случай 120 км/ч изобщо не е разумна скорост. Освен всичко споделяш, че било чисто ново, имало автоматична скоростна кутия и си постигнал 3,8/100 разход. Еми хубаво. Казваш, че факт било. Кой освен теб го знае този факт? Само ще ти споделя под секрет, защото явно не знаеш и може би е време да научиш, че един ЧИСТО НОВ АВТОМОБИЛ, както ти твърдиш ВИНАГИ дава по-висок разход докато се разработи и чаркалаците му се напаснат. Следващия път, когато отново решиш да ни занимаваш с интернационалните си приключения го имай предвид този факт, защото щом неразработен ти дава разход 3,8/100, сигурно, като се разработи ще започне да ти връща гориво в резервоара!E60_Power написа:Факт! Около 500 километра / преди седмица / извънградско каране от Франкфурт до Хамбург по магистрала А7 с чисто ново Ауди А3 1.6 TDI common rail, 105 к.с., 7-степенна автоматична скоростна кутия - 3.8 литра среден разход. На мен ми изглежда почти абсурден този разход, но е факт. Разбира се, отбелязвам, че бях сам в колата и съм карал с разумна скорост - около 120 километра в час. Малка, но много стегната и удобна за каране кола, а аз съм 1.85м висок и 90 килограма. Приус или подобна А3, макар и с по-малко вътрешно пространство от Тойота-та!?gicho написа:
Като абсолютна стойност не виждам на какво се впечатлявате - все пак смесения разход на модерен дизел е 4.1л/100км.
Общи размишления на тема марки и модели *разделена от друга*
Общи размишления на тема марки и модели *разделена от друга*
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Както и да ви звучи аз съм привърженик на по-простата техника. Колкото по-малко компоненти и системи има един автомобил, толкова са по-малко повредите, по-лесно се установяват и отстраняват.
Дори да приемем, че Приуса е безпроблемен до 150 000 км след това очевидно идват наред "некои проблеми", които пречат не само на оргазма, а дори и на ерекцията.
Според мен има смисъл да се купи нов Приус или Аурис HSD, ако за 4-5 години му навъртиш 150 000 км. предимно на градско и го продадеш на 35-40% от цената (последното може да е проблем, но винаги се намира оптимист-купувач
).
Впечатленията ми от търговските представители на фармацевтичните фирми, които навъртат солиден километраж е по-скоро в полза на "морално остарелите" дизели. Всички фармацевтични компании купуват "печки". Не знам за нито една фирма купила хибриди, но вероятно не са добре информирани.
П.С. В този ред на мисли нямам предвид само хибридите на Тойота, а също на БМВ, Пежо и т.н. Колежката след размисъл и консултация си купи БМВ Х1 с 2,0 дизел, а не хибрид.
Дори да приемем, че Приуса е безпроблемен до 150 000 км след това очевидно идват наред "некои проблеми", които пречат не само на оргазма, а дори и на ерекцията.
Според мен има смисъл да се купи нов Приус или Аурис HSD, ако за 4-5 години му навъртиш 150 000 км. предимно на градско и го продадеш на 35-40% от цената (последното може да е проблем, но винаги се намира оптимист-купувач

Впечатленията ми от търговските представители на фармацевтичните фирми, които навъртат солиден километраж е по-скоро в полза на "морално остарелите" дизели. Всички фармацевтични компании купуват "печки". Не знам за нито една фирма купила хибриди, но вероятно не са добре информирани.

П.С. В този ред на мисли нямам предвид само хибридите на Тойота, а също на БМВ, Пежо и т.н. Колежката след размисъл и консултация си купи БМВ Х1 с 2,0 дизел, а не хибрид.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Забравих да напиша,има едно скрито меню в което можете да погледнете на колко зарежда и в какво състояние е е батерията,както и др. екстри:))) http://www.youtube.com/watch?v=yC9G2_tbCaw .В други подобни видеа може да се открие още полезно онфо.
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
По принцип фирмените служебни коли са дизели-има си някои счетоводни облекчения.Ама това са служебни коли-демек за служители.Шефовете карат премиум лимузини с бензинови няколколитрови двигатели.Шефовете които нямат много служители карат хибридни Лексуси.zi_zi_top написа:Както и да ви звучи аз съм привърженик на по-простата техника. Колкото по-малко компоненти и системи има един автомобил, толкова са по-малко повредите, по-лесно се установяват и отстраняват.
Дори да приемем, че Приуса е безпроблемен до 150 000 км след това очевидно идват наред "некои проблеми", които пречат не само на оргазма, а дори и на ерекцията.
Според мен има смисъл да се купи нов Приус или Аурис HSD, ако за 4-5 години му навъртиш 150 000 км. предимно на градско и го продадеш на 35-40% от цената (последното може да е проблем, но винаги се намира оптимист-купувач).
Впечатленията ми от търговските представители на фармацевтичните фирми, които навъртат солиден километраж е по-скоро в полза на "морално остарелите" дизели. Всички фармацевтични компании купуват "печки". Не знам за нито една фирма купила хибриди, но вероятно не са добре информирани.
П.С. В този ред на мисли нямам предвид само хибридите на Тойота, а също на БМВ, Пежо и т.н. Колежката след размисъл и консултация си купи БМВ Х1 с 2,0 дизел, а не хибрид.
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Признавам, големи щуротии започна да пишеш. Не, че до сега не го правеше де, ама това твоето надминава всякакви мои очаквания.laugh.gifE60_Power написа:
Ако за теб "чисто нов" е само този автомобил, на който на километража пише 0, то те признавам - ти си номер едно. За мен кола, която има първа регистрация през януари 2012г. и е на два месеца е чисто нова.
Я дай определение за чисто нова кола, че нещо много интересно ми станаха твоите разбирания за това!
E60_Power написа:А за немските аутобани не ми обяснявай, щото имам около 30.000 изминати километра по тях! Ти колко имаш, та се опитваш да ме поучаваш?
Не съм водил строг отчет, но специално на немските аутобани имам над 200 000 км. Дори днес навъртях около една камара километри. Ако не ти се вярва питай модератора от коя държава пиша!

Та за поучаването, какво по-точно имаше предвид? biggrin.gif
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Напред към конските/магарешки каруци. По-проста и елементарна техника едва ли ще намерим. biggrin.gifzi_zi_top написа:Както и да ви звучи аз съм привърженик на по-простата техника. Колкото по-малко компоненти и системи има един автомобил, толкова са по-малко повредите, по-лесно се установяват и отстраняват.
Очевидно за кого? За теб и за още няколко човека в този форум явно. За таксиджиите с по над 500 000 км явно тези „очевидни“ неща не са чак толкова очевидни. biggrin.gifzi_zi_top написа:Дори да приемем, че Приуса е безпроблемен до 150 000 км след това очевидно идват наред "некои проблеми", които пречат не само на оргазма, а дори и на ерекцията.
zi_zi_top написа:Според мен има смисъл да се купи нов Приус или Аурис HSD, ако за 4-5 години му навъртиш 150 000 км. предимно на градско и го продадеш на 35-40% от цената (последното може да е проблем, но винаги се намира оптимист-купувач).
Според теб, но не и според други. А ако случайно не си го купил да го продаваш и препродаваш. Представи си само, че колата толкова много те кефи, че не искаш никога да се разделиш с нея и не мислиш нито за печалби и нито за продажби след време. Представи си също, че си купиш друг нов нехибриден автомобил и решиш след време да го продадеш. Няма ли пак да си се набутал? Така, че това, кото го говориш важи не само за хибридите, а и за всички останали автомобили. На хибрида обаче, разходите му ще са доста по-малки във времето, докато при другите разходите се трупат ли трупат.

zi_zi_top написа:Впечатленията ми от търговските представители на фармацевтичните фирми, които навъртат солиден километраж е по-скоро в полза на "морално остарелите" дизели. Всички фармацевтични компании купуват "печки". Не знам за нито една фирма купила хибриди, но вероятно не са добре информирани.
П.С. В този ред на мисли нямам предвид само хибридите на Тойота, а също на БМВ, Пежо и т.н. Колежката след размисъл и консултация си купи БМВ Х1 с 2,0 дизел, а не хибрид.
Отговори си на въпроса какъв клас автомобили карат фармацевтичните компании! Приус, Аурис или Ярис в същият клас ли са? Ще им вършат ли работа изброените хибридни модели? Но да приемем, че са, макар, че не са, запознат ли си фирмената и държавна политика на страната? Чисто и просто държавата не защитава хибридните и еко технологии. Фирмите ги боли фара дали колата им ще гори 5 или 8/100. Всичкото им е разход. Големите фирми имат големи печалби и за тях това, което им се води 100 % разход и от което ще си вземат ДДС-то не ги бърка толкова. Освен това да те питам как се регистрира Приус, Аурис или Ярис, като фирмен автомобил, за да си върнеш ДДС-то и да ползваш аморизационните отчисления, които ти се приспадат от печалбата?
Между другото в тази връзка повечето автобуси в големите градове на белите държави в Европа са хибриди. Защо ли?

biggrin.gif
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Интересно защо караш дизел,а не бензин тогава,ако вярваш в това,което говориш.zi_zi_top написа:Както и да ви звучи аз съм привърженик на по-простата техника. Колкото по-малко компоненти и системи има един автомобил, толкова са по-малко повредите, по-лесно се установяват и отстраняват.

Иначе факт от практическите тестове досега както на шофиране на 100 000км. дистанция е / продължителните тестове на Ауто-Билд/,че по-сложната техника на Приус е напълно безпроблемна, докато по-простата техника на бензиновите и дизеловите модели дава повреди.
Иначе като логика би следвало да си прав, това е стара максима, но не и когато в задачата са включени японци, Тойота и тяхната прецизност и любов към детайла и безупречността.
Най-малкото сега доказват на потребителите и критиците,че хибридната технология е изключително надеждна и ефективна, и им се получава страхотно.
Хибриди комбита няма, освен това много таксиметрови компании залагат на хибриди, естетвено всичко започна от белите държави като САЩ,Канада и др.,вече има и в България Green cab. Приус хибридите не дават повреди дори на 500 000км. и се движат с оригинални батерии, мисля при един Приус на такс компания имало една сменена водна помпа за 500 000км. Имах линк някъде с инфото. Защо не се запиташ колко струва дюза на дизела,колко струва турбина на дизела-пари ли струват,колко хиляди евро и т.н.zi_zi_top написа:Дори да приемем, че Приуса е безпроблемен до 150 000 км след това очевидно идват наред "некои проблеми", които пречат не само на оргазма, а дори и на ерекцията.
Според мен има смисъл да се купи нов Приус или Аурис HSD, ако за 4-5 години му навъртиш 150 000 км. предимно на градско и го продадеш на 35-40% от цената (последното може да е проблем, но винаги се намира оптимист-купувач).
Впечатленията ми от търговските представители на фармацевтичните фирми, които навъртат солиден километраж е по-скоро в полза на "морално остарелите" дизели. Всички фармацевтични компании купуват "печки". Не знам за нито една фирма купила хибриди, но вероятно не са добре информирани.
Няма такова нещо Приус е здрав до 150 000км., още по-малко,че гаранцията му е 160 000км. . Според мен,а и не само, Приус е може би една от най-здравите коли изобщо, както в гамата на Тойота, така и изобщо сред марките. То щом от гамата на Тойота изпъква,значи няма друга реална конкуренция по здравина.
Ако му навъртиш 150 000км. на Приус предимно градско, са нищо за него,а и си спестил толкова пари,че е хубаво да се сметнат. Хибридите не се продават на по-евтина цена втора ръка от конвенционалните коли.
За фармацефтичните компании и "печките" - Най-малкото,доколкото съм прочел , ти си доктор, интелигентен човек, безкрайно уважавам тази професия, и знаеш прекрасно ефекта от емитирането на сажди от дизелите, серните окиси и т.н. Но за всяко интелигентно решение,като хибридите, трябва време, а и гама от модели за всяка търговска или индивидуална нужда от транспортиране.
Колега зизи, хибридите на БМВ са пазарен провал, тези на Пежо,тоест единственият на Пежо е на пазара от няколко месеца, неак му дадем време, но отзивите са лоши като работа на хибридната система.zi_zi_top написа:П.С. В този ред на мисли нямам предвид само хибридите на Тойота, а също на БМВ, Пежо и т.н. Колежката след размисъл и консултация си купи БМВ Х1 с 2,0 дизел, а не хибрид.
А колежката... капацитет ли е, че даваме за пример нейния избор, не искам да звуча сексистки, но ще го направя,колкото и да е грозно, жените не разбират от коли, поне по-голямата част от тях. Може да звучи сексистки, но е истина,а аз ги казвам нещата,каквито са и приемам дискусия по всеки въпрос.
В крайна сметка пък и БМВ не предлагат хибрид за колежката. Те имат всичко на всичко 2 хибрида,а в класа на 1-цата нула.Та освен да си вземе дизел или бензин, БМВ не й оставя друг технологичен избор. biggrin.gif
Също така едно нещо силно предполагам- колежката избира БМВ1 от гъзария,а не от други подбуди,освен ако не е динамичен шофъор. За това нейният избор не е показателен за качествата на хибридите в тяхната техническа цялост,завършеност и качества, но, разбира се, е добър за това,че има всякакви предпочитания и вкусове и това е нормално.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
LEXUS
Очевидно мацката е останала доволна от технологичния избор в БМВ, макар и компанията да е на десет обиколки зад Тойота / технологично /
Освен това, тя очевидно е лекар, което на практика означава бая четене и безсънни нощи / дори повече от нас - юристите /, а тези хора няма как да бъдат глупави и със сигурност имат достатъчно умствен багаж. И понеже е умна ......... си е купила БМВ. А и все пак, нали се сещаш, че когато си купуваш кола от гъзария / цитирам те /, въпросния автомобил трябва да е много хубав. Иначе какъв точно гъзар ще си, ако си купиш нещо, което не е хубаво. Така, че - да, за гъзария е, защото колата е много хубава. Както всяко едно БМВ, разбира се.
Очевидно мацката е останала доволна от технологичния избор в БМВ, макар и компанията да е на десет обиколки зад Тойота / технологично /

- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Изобщо не се съмнявам в интелигентността на жената, друго съм написал и ти ,като един добър юрист, трябва добре да четеш написаното.
Понеже е умна- си е купила БМВ е страхотен извод, разбира се, в рамките на шегата,както си го написал ти.
да си купиш кола за гъзария , не се подразбира, че колата е добра! Може да има хубав дизайн според общото мнение. Но дали е добра кола, дали е много добра е доста широко понятие.
Пример: Мини е гъзарска кола за много, без да има качества,които да я правят добра кола в съвремието ни. Напротив: Кола,сглобена от чужди агрегати, произвеждана от трета фирма.
Гъзарските коли в голяма част са непрактични и неизпъкващи в голяма част с технология,отколкото с дизайн или глезотии.
Понеже е умна- си е купила БМВ е страхотен извод, разбира се, в рамките на шегата,както си го написал ти.
да си купиш кола за гъзария , не се подразбира, че колата е добра! Може да има хубав дизайн според общото мнение. Но дали е добра кола, дали е много добра е доста широко понятие.
Пример: Мини е гъзарска кола за много, без да има качества,които да я правят добра кола в съвремието ни. Напротив: Кола,сглобена от чужди агрегати, произвеждана от трета фирма.
Гъзарските коли в голяма част са непрактични и неизпъкващи в голяма част с технология,отколкото с дизайн или глезотии.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Няма да спорим. За мен една кола на два месеца и половина от първата си регистрация е чисто нова. Но най-вероятно не съм чак такъв играч като теб и затова я смятам за чисто нова. Всъщност, къде съм тръгнал да се меря с теб и новият ти Приус за 50.000 лева от позицията на собственик на морално остаряло и вехто 8г. БМВ, произведено от компания, която е на светлинни години от Тойотаprius 3 написа:Признавам, големи щуротии започна да пишеш. Не, че до сега не го правеше де, ама това твоето надминава всякакви мои очаквания.laugh.gifE60_Power написа:
Ако за теб "чисто нов" е само този автомобил, на който на километража пише 0, то те признавам - ти си номер едно. За мен кола, която има първа регистрация през януари 2012г. и е на два месеца е чисто нова.
Я дай определение за чисто нова кола, че нещо много интересно ми станаха твоите разбирания за това!
E60_Power написа:А за немските аутобани не ми обяснявай, щото имам около 30.000 изминати километра по тях! Ти колко имаш, та се опитваш да ме поучаваш?
Не съм водил строг отчет, но специално на немските аутобани имам над 200 000 км. Дори днес навъртях около една камара километри. Ако не ти се вярва питай модератора от коя държава пиша!
Та за поучаването, какво по-точно имаше предвид? biggrin.gif

- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мисля,че някъде се загубвате в превода. Нещо не можете да се разберете.E60_Power написа:Няма да спорим. За мен една кола на два месеца и половина от първата си регистрация е чисто нова. Но най-вероятно не съм чак такъв играч като теб и затова я смятам за чисто нова. Всъщност, къде съм тръгнал да се меря с теб и новият ти Приус за 50.000 лева от позицията на собственик на морално остаряло и вехто 8г. БМВ, произведено от компания, която е на светлинни години от Тойотаprius 3 написа:Признавам, големи щуротии започна да пишеш. Не, че до сега не го правеше де, ама това твоето надминава всякакви мои очаквания.laugh.gifE60_Power написа:
Ако за теб "чисто нов" е само този автомобил, на който на километража пише 0, то те признавам - ти си номер едно. За мен кола, която има първа регистрация през януари 2012г. и е на два месеца е чисто нова.
Я дай определение за чисто нова кола, че нещо много интересно ми станаха твоите разбирания за това!
E60_Power написа:А за немските аутобани не ми обяснявай, щото имам около 30.000 изминати километра по тях! Ти колко имаш, та се опитваш да ме поучаваш?
Не съм водил строг отчет, но специално на немските аутобани имам над 200 000 км. Дори днес навъртях около една камара километри. Ако не ти се вярва питай модератора от коя държава пиша!
Та за поучаването, какво по-точно имаше предвид? biggrin.gif
Вкарваме в града А3-ката и когато даде разход 3/100км. си стискаме ръцете.

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Е 60, вече съм убеден, че умишлено дразниш някои колеги от форума, като пишеш общо взето простотии за "най- великата " според теб марка БМВ. Доста мои познати изядоха здраво дърво точно от тази марка.Вече не искат да чуват за БМВ.А относно "умната" колежка на Док, съм почти сигурен , че четох преди време, че тя вече е имала проблеми със своето БМВ.
TOYOTA Avensis D4D-2002g.
Теб специално с какво съм те подразнил? А и всеки има право ма мнение относно качествата на автомобилите, нали!? Ако искате форума ви да е стерилен и 99% от мненията да са от рода на "Тойота е номер 1, а всички останали не умеят да правят коли", ОК - няма да пиша. Но тук има и хора, които карат Субару и Мазда, пък гледам само БМВ ви е трън в очите. Ама, да знаеш, че това е нормално - номер 1 са. Та така .........BIS написа:Е 60, вече съм убеден, че умишлено дразниш някои колеги от форума, като пишеш общо взето простотии за "най- великата " според теб марка БМВ. Доста мои познати изядоха здраво дърво точно от тази марка.Вече не искат да чуват за БМВ.А относно "умната" колежка на Док, съм почти сигурен , че четох преди време, че тя вече е имала проблеми със своето БМВ.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта