3-то място в класа си (от 5 коли, едната от които незавършила) и 120-то място в общото класиранеalex72bg написа:ако някои може да намери класирането, ще има отговор на много въпроси
всичко друго е празни приказки

Напротив, точно идеално си пасва с Тойота в днешно време.alex72bg написа:имат си шаси (Ае86) имат си мотори и плащат да им направят колата - луда работа
...
Ако това го направи някоя малка фирма добре, ама Тойота ???
В която и да е дисциплина свързана с асфалт и завои, точно пък тия 2 коли, наред с MR2 са далеч под нивото на МX5 като платформа, а не обратното.alex72bg написа: Селика ГТ, АЕ86 .... е нормално да се очаква нещо сериозно а не да слиза на нивото на МХ5
на асфалт, макадам, сняг, кал резултатите за Селика са на лице:MX5 написа:Напротив, точно идеално си пасва с Тойота в днешно време.alex72bg написа:имат си шаси (Ае86) имат си мотори и плащат да им направят колата - луда работа
...
Ако това го направи някоя малка фирма добре, ама Тойота ???
Поне тук при нас през последните 10 години марката Тойота се е превърнала в символ на ширпотреба - правят пачки от безлични коли, които са доста издръжливи и толкова.
Дори донякъде е изненада, че се навиха да пуснат малко по-интересна кола, макар и aутсорсната ...
В която и да е дисциплина свързана с асфалт и завои, точно пък тия 2 коли, наред с MR2 са далеч под нивото на МX5 като платформа, а не обратното.alex72bg написа: Селика ГТ, АЕ86 .... е нормално да се очаква нещо сериозно а не да слиза на нивото на МХ5
Само им погледни окачванията - разни Mакферсън стрътове и т.н.боклуци и ти става ясно с каква нагласа са правени.
Същата работа и сeга с GT-86/FRS/BRZ - пак сложиха дебилния макферсън.
Subaru обаче за пистовата версия на BRZ за GT300 SuperGT шампионата си спретнаха машинката с double wishbone - интересно защо ли![]()
Това само показва как въобще не си наясно с Нюрбургринг.alex72bg написа:сега:
от 4-ма завършили сме 3-ти ( общо 5 в класа )
последната колона предполагам е наи-бързата обиколка - 10:26.384 - което е 4-то време ( незавършилият екипаж е с 9:39.793 )
разликата с първия е близо минута - Сивик Тайп Р - предно предаване
ако до тук някой може да каже че не е толкова зле, то да видим тук какви времена имаме: http://www.thering.co.uk/Nurburgring_Lap_Times.htm
последното място е за:
10:08 Ford Transit (van) - Driven By: Sabine Schmitz
та какво викате - уникална спортна кола![]()
ако някой си мисли че Транзит-а е нещо специално ето видеото
http://www.streetfire.net/video/077-top ... 183699.htm
136кс дизел
Вземи произволна кола от тия по-горе, ела да се пуснем с моята платформа на писта и ще видиш как лично ще ги направя смешниalex72bg написа:на асфалт, макадам, сняг, кал резултатите за Селика са на лице:
World Rally Championship (WRC)
* ST165 won 13 WRC series. Carlos Sainz won the 1990 WRC Driver's Title.
* ST185 won 16 full WRC series, and 3 overall winner in the W2L series. WRC Driver's Titles with Carlos Sainz in 1992, Juha Kankkunen in 1993, and Didier Auriol in 1994. WRC Manufacturer's Titles in 1993 and 1994.
* ST205 won 1 full WRC series, and 2 overall winner in the W2L series.
Other Important Rally
* ST165 won the 1989 and 1990 British Rally Championship, and 1990 Asia Pacific Rally Championship.
* ST185 won the 1995 European Rally Championship.
* ST185 won the 1997 Rally of Malaysia.
* ST205 won the 1996 European Rally Championship.
това са само победите
дай да видим твоята платформа
Ти верно ли сравняваш коли сетъпнати за VLN с някви палячовски улични коли? При това палячовците карат на отсечка от северния кръг (дори не правят цяла обиколка там) срещу VLN обиколките включващи двата кръга (северния и южния).alex72bg написа:възможно е да има разлика
ето го Сивика
8:47 Honda Civic Type-R - Driven By: Horst von Saurma
разлика 42 сек от тази в състезанието
махаме от 10:26 42 сек и получаваме 9:44 - преборихме Транзит-а и 9:59 Jaguar S-Type Diesel - Driven By: Jeremy Clarkson ама същия дизел има 9:12 Jaguar S-Type Diesel - Driven By: Sabine Schmitz
както и да е - за мен е достатъчно че Сивик Тайп Р го бие с минута - ясно ми е колко е бърза
чакаме другите изяви
между другото ако имаш цялото класиране пак ще е интересно - според мен има коли в по-ниския клас с по-добри времена
laugh.gif laugh.gif laugh.gifalex72bg написа:1ZZ не го броимJapanese_fever написа: Nikude ne vijdam 2.0L, 210 hp?
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_S_engine
3S-GE 1998 only 86.0 mm 86.0 mm 11.0:1 1,998 cc 150 kW (204 PS; 201 bhp) at 7,000 rpm 210 N·m (155 lb·ft) at 6,000 rpm Celica (ST202), MR2 (SW20)
3S-GE 1997–2005 86.0 mm 86.0 mm 11.5:1 1,998 cc 156 kW (212 PS; 209 bhp) at 7,500 rpm 220 N·m (162 lb·ft) Altezza, Caldina GT
работа отпреди 15 години (в смисъл че Субару нищо уникално не са създали) - имат си шаси (Ае86) имат си мотори и плащат да им направят колата - луда работа
а Субару си е Субару с различна концепция и начин на изпълнение, както е видно и от последното им творение, това че е платена от Тойота не я прави такава. Ако това го направи някоя малка фирма добре, ама Тойота ??? Те Хюндай сами си направиха спортно купе и то не-лошо - моторите 2.0т и V6 - Субару 2.0 атмосферка !
кутиите издържат 300 на колелета само в мечтите на собствениците им, като изключим въпросната 6-чка на СТИ
25-30К в САЩ може би - цената при нас със сигурност ще е доста по солена
От компания която е направила Супра, Селика ГТ, АЕ86 и още куп добри състезателни коли е нормално да се очаква нещо сериозно а не да слиза на нивото на МХ5. Развитието е нормално да е нагоре - като пример S13, 14, 15 -> R32, 33, 34 - R35 GTR това е развитие а не АЕ86, Селика, МР2, Супра и ФТ-86 ( след какви ли не проекти за предните модели - от страшни по страшни biggrin.gif )
Извинявай много, ама госпожата си е прекарала живота на тази писта. Знае всяко кътче, всеки завой, всяка прашинка а и все пак е професионалист. Когато правеха това видео, се надпреварваше с Джерами Кларксън с един Ягуар (ако ен бъркам). Искам да кажа, че ако тази жена хване Тойтата не е ясно какво ще постигне. Та дори и Ярис да хване, пак ще мачка.alex72bg написа:сега:
10:08 Ford Transit (van) - Driven By: Sabine Schmitz
alex72bg написа:трябва да ви вземат на работа в Тойота
за 24км колата е 1 минута ( не секунда ) по-бавна от Сивик Тайп Р !
от 5 коли с 4-то време - както казах мястото и е след средата на класирането
карана е от 3-ма пилоти, не от първия хванат от улицата,
подготвена е от състезателен отбор
дайте цялото класиране - ако 1.6 е по-бързо от теб единствено може само да мълчиш - затова от октомври до сега и дума не са обелили за това състезание
1200кг + 200кс атмосферни с какъвто и да е баланс правят една посредствена кола
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта