Toybaru AE86 EJ25
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Разбери, че от 2 литра двигател без турбо 200 коня е среиозно постижение!
Тази кола има потенциал за развитие, а не примерно като товята Селика - каквото и да правиш пак тежи като танк.
Сега разбра ли, че ти с турбо на 2 литра двигател имаш само 40 коня повече от Субаруто и 215 кила повече, също така? laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Тази кола има потенциал за развитие, а не примерно като товята Селика - каквото и да правиш пак тежи като танк.
Сега разбра ли, че ти с турбо на 2 литра двигател имаш само 40 коня повече от Субаруто и 215 кила повече, също така? laugh.gif laugh.gif laugh.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
в всичко което си изброил колата с тези параметри няма да бъде даже в средата на класирането, единствено на дрифт има шанс за 2-ро място ( въпреки че МХ5 е с по-малка мощност със сигурност ще пред нея - най малкото пилота може да стане прав и да маха с двете ръце ако иска biggrin.gif )Japanese_fever написа:Ама ще й скъсат гъза:andrian999999 написа:Джапи както каза май колегата МХ5 колата е мъртво родена 1400кг на 200к.с . а по повод тия 200к.с. има доста коли дето ще и скъсат гъза...
- на писта
- на драг
- на дрифт
- на италианско
- на планинаско
Айде уточно се малко, ако може?
относно 205 - колата е 1390кг - 255кс при 0.8бара като Тойота дават безопасно налягане до 1.2бара ( което при едни прости сметки и поглед върху това което хората правят в Англия дава около 335кс ) - та се получава едни 163кс срещу 240кс на тон
относно визията - смея да твърдя че ST205 е по-красивата от двете - има собствен стил и линии за разлика от Passat/Subaru/Hyundai мелеза
развитие - как точно ще го развиеш този атмосферен боксер, отделно за кутията не сме чули нищо още - а Субару се славят с едни хубави и здрави кутии, но до към 300коня
Селика-та си се пързаля добре и на асфалт просто си е скъпо удоволствие заради съединителя
Като цяло обаче няма база сравнение между двете коли - различни класове са.
200кс атмосферка за Субару може и да са върха на сладоледа, но преди 10 години Тойота са имали два двигателя с по-добри показатели - 2.0 210кс и 1.8 192кс

Toyota Turbo
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
eto i o6te edno mnenie po vypros. Az ne vzemam strana prosto davam link, sq da ne me napadnete i mene biggrin.gif
http://www.youtube.com/watch?v=_5x_Pd3f ... AAAAAAAHAA
http://www.youtube.com/watch?v=_5x_Pd3f ... AAAAAAAHAA
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
не става дума за нападане - такива мнения колкото искаш, но истината е някъде тук - http://www.youtube.com/watch?v=YAThpgaqL4AGeorgimitrovich написа:eto i o6te edno mnenie po vypros. Az ne vzemam strana prosto davam link, sq da ne me napadnete i mene biggrin.gif
http://www.youtube.com/watch?v=_5x_Pd3f ... AAAAAAAHAA
ако някои може да намери класирането, ще има отговор на много въпроси
всичко друго е празни приказки
Toyota Turbo
- andrian999999
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
спри да пушиш терва!!!Japanese_fever написа:Разбери, че от 2 литра двигател без турбо 200 коня е среиозно постижение!
Тази кола има потенциал за развитие, а не примерно като товята Селика - каквото и да правиш пак тежи като танк.
Сега разбра ли, че ти с турбо на 2 литра двигател имаш само 40 коня повече от Субаруто и 215 кила повече, също така? laugh.gif laugh.gif laugh.gif
......2.0 без турбо е серозно постижение през 2012 година
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
професионален мапер
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Purvo neznam za6to postavqsh Toyota vs Subaru, tui kato kolata realno e poru4ana/platena ot Toyota i Subaru samo sa a izpulnili v tehni4esko otnoshenie?alex72bg написа: 200кс атмосферка за Субару може и да са върха на сладоледа, но преди 10 години Тойота са имали два двигателя с по-добри показатели - 2.0 210кс и 1.8 192кс
Koi sa tezi dvigateli gore, dai mi godovete im da gi pregledam?
Ina4e za protokola:
1ZZ-FE (1.8L, 140hp, 125.8 ft·lb, 1100 kg)
2ZZ-GE (1.8L, 190hp, 181N·m, 1100kg kg)
Nikude ne vijdam 2.0L, 210 hp?
Vtoriq dvigatel kakto znaem e dosta seriozen, no ot gledna to4ka na Celicata FWD i pulnata scrub kato balance ne move da pokaje potenciala si. Potenciala se vijda 4ak pri Lotus Elise - edna mnogo po-dobra kola ot Celica-ta.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Presmetni si konete, torque-a i tegloto na kolata i se primiri, 4e e murtvo rodena.andrian999999 написа:
спри да пушиш терва!!!
Edin 2 litra dvigatel ima svoq potencial i limit, ne moje da bude 2.0L 300 konq ili dori 250, bez turbo. razberi go tova. Daje tvoqta kola nqma tolkova kone.
Kakva e razlikata v edin dvigatel ot 90-te i edin ot 2012?
Shte ti podskaja samo ECU-to i eventualno dizaina na glavata. Vsi4ko drugo e 1:1.
Iskash s vsqka izminata godina dvigatelite da poka4vat moshtnostta si, pri ednakuv obem?
Tova da ne ti e Gilette Sensor - 1 noj4e ('95 god.), 2 ('98), 3 ('03), 4 (05), 5 ('08) noz4eta. laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Ima si nauka, fizika se kazva. Pointeresuvai se!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Napulno sum suglasen.alex72bg написа:истината е някъде тук - http://www.youtube.com/watch?v=YAThpgaqL4A
ако някои може да намери класирането, ще има отговор на много въпроси
всичко друго е празни приказки
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
A ne mislish li, 4e o4akvaniqta ti sa bili prekaleno golemi?alex72bg написа:в крайна сметка, на който му харесва да си я купува - просто рекламата беше доста преувеличена...
Na cenata na tazi kola ($25-30K) ne moje da si kupish dori BMW 323.
Sega osuznavash li edna ot razlikite?
Druga razlika BRZ shte e sposobna da vliza v zavoi s mnogo po-golqma skorost i neutralnost v povedenieto ot vsqko BMW, Celica, MR2, WRX, Golf, Civic i t.n.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Моля дълбоко уважавания от някого (може би) Japanese. Спри да пишеш глупости бе човек!!!
Къде видя спорт в тази кола? 1400кг. 200к.с. от които до асфалта стигат сигурно не повече от 150. Това е поредното возило с големи претенции, и надута цена!
За справка 210к.с. е 15 годишния 3сге блек топ монтиран в Алтеца.
Поздрави
Къде видя спорт в тази кола? 1400кг. 200к.с. от които до асфалта стигат сигурно не повече от 150. Това е поредното возило с големи претенции, и надута цена!
За справка 210к.с. е 15 годишния 3сге блек топ монтиран в Алтеца.
Поздрави
1ZZ не го броимJapanese_fever написа: Nikude ne vijdam 2.0L, 210 hp?
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_S_engine
3S-GE 1998 only 86.0 mm 86.0 mm 11.0:1 1,998 cc 150 kW (204 PS; 201 bhp) at 7,000 rpm 210 N·m (155 lb·ft) at 6,000 rpm Celica (ST202), MR2 (SW20)
3S-GE 1997–2005 86.0 mm 86.0 mm 11.5:1 1,998 cc 156 kW (212 PS; 209 bhp) at 7,500 rpm 220 N·m (162 lb·ft) Altezza, Caldina GT
работа отпреди 15 години (в смисъл че Субару нищо уникално не са създали) - имат си шаси (Ае86) имат си мотори и плащат да им направят колата - луда работа
а Субару си е Субару с различна концепция и начин на изпълнение, както е видно и от последното им творение, това че е платена от Тойота не я прави такава. Ако това го направи някоя малка фирма добре, ама Тойота ??? Те Хюндай сами си направиха спортно купе и то не-лошо - моторите 2.0т и V6 - Субару 2.0 атмосферка !
кутиите издържат 300 на колелета само в мечтите на собствениците им, като изключим въпросната 6-чка на СТИ
25-30К в САЩ може би - цената при нас със сигурност ще е доста по солена
От компания която е направила Супра, Селика ГТ, АЕ86 и още куп добри състезателни коли е нормално да се очаква нещо сериозно а не да слиза на нивото на МХ5. Развитието е нормално да е нагоре - като пример S13, 14, 15 -> R32, 33, 34 - R35 GTR това е развитие а не АЕ86, Селика, МР2, Супра и ФТ-86 ( след какви ли не проекти за предните модели - от страшни по страшни biggrin.gif )
а при положение че са правили и тези мотори, от това което изкараха съм без думи направо :
3S-GT (503E) 1987-199? 89.0 mm 86.0 mm 7.0:1 2,140 cc 560 PS (412 kW; 552 bhp) at 8,500 rpm 471 lb·ft (639 N·m) at 5,500 rpm 87C, 88C, Eagle HF89, Eagle Mk III
3S-GT (503E) 1987–1989 89.0 mm 86.0 mm 7.0:1 2,140 cc 680 PS (500 kW; 671 bhp) at 8,500 rpm 471 lb·ft (639 N·m) at 5,500 rpm 87C, 88C (Le Mans setup with CT26R turbocharger)
3S-GT (503E) 1995–1996 89.0 mm 86.0 mm 7.0:1 2,140 cc 680 PS (500 kW; 671 bhp) at 8,500 rpm ? Supra GT JZA80 (Le Mans setup, Garrett turbocharger with 55.9 mm restrictor)
3S-GT (503E) 1997 86.0 mm 86.0 mm 7.0:1 1,998 cc 480 PS (353 kW; 473 bhp) at 6,800 rpm 471 lb·ft (639 N·m) at 4,500 rpm Supra GT JZA80 (JGTC setup with 45.3 mm restrictor)
Последно промяна от alex72bg на 06 Апр 2012 00:26, променено общо 1 път.
Toyota Turbo
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта