Чукане в кормилната система!
Чукане в кормилната система!
При каране на паваж. Авенсис 99г. Или симптоми на разбита рейка на кормилната система или разбити карета /две/ на оста на волана! Като гаранционна потропа, с една огромна масльонка нещо и направиха под волана, спря за малко и после продължи 12 години! Купих си чисто нова кола и тази ще я вдигна на трупчета за да видя, какво ме тормозеше 13 години! Мисля, че и други колеги са страдали от този проблем! На 120 000 км. е!
Re: Чукане в кормилната система!
може да е от всичко по кормилната система - карета на волана или външни/вътрешни кормилни накрайници.TONOV написа:При каране на паваж. Авенсис 99г. Или симптоми на разбита рейка на кормилната система или разбити карета /две/ на оста на волана! Като гаранционна потропа, с една огромна масльонка нещо и направиха под волана, спря за малко и после продължи 12 години! Купих си чисто нова кола и тази ще я вдигна на трупчета за да видя, какво ме тормозеше 13 години! Мисля, че и други колеги са страдали от този проблем! На 120 000 км. е!
В тая връзка и аз да питам.
При легнали полицаи и дупки, движение на задницата във вертикално направление, чувам от задницата почукване.
Ходих на канал, влизах от долу, клатих носачите, биалетките, люлях я - не се чува. Трябва колата да подскочи сякаш, за да чуя чукането.
Като че ли е от местата където се захващат амортисьорите към купето.
Но все пак дайте насока, дали да го диря там.
Биалетките са сменени преди 2000км, чисто нови са, не е от тях, те се хващат лесно.
А много мразим нещо по колата ми да не е в ред.
При легнали полицаи и дупки, движение на задницата във вертикално направление, чувам от задницата почукване.
Ходих на канал, влизах от долу, клатих носачите, биалетките, люлях я - не се чува. Трябва колата да подскочи сякаш, за да чуя чукането.
Като че ли е от местата където се захващат амортисьорите към купето.
Но все пак дайте насока, дали да го диря там.
Биалетките са сменени преди 2000км, чисто нови са, не е от тях, те се хващат лесно.
А много мразим нещо по колата ми да не е в ред.
имах същият проблем 1:1, и след смяна на тампоните на реактивната щанга се оправи. Не са скъпи, но много често лопа и от тяхцCuMo написа:В тая връзка и аз да питам.
При легнали полицаи и дупки, движение на задницата във вертикално направление, чувам от задницата почукване.
Ходих на канал, влизах от долу, клатих носачите, биалетките, люлях я - не се чува. Трябва колата да подскочи сякаш, за да чуя чукането.
Като че ли е от местата където се захващат амортисьорите към купето.
Но все пак дайте насока, дали да го диря там.
Биалетките са сменени преди 2000км, чисто нови са, не е от тях, те се хващат лесно.
А много мразим нещо по колата ми да не е в ред.

мисля, че около 7...8лв. беше единият, марка RBI. Сменят се лесно, просто трябва канал, или някак да повдигнеш задната част на колата (например да я качиш на бордюр) и да се гмурнеш под нея. Държат се с помоща на две планки захванати с болтчета за купето.CuMo написа:Колко пари са горе долу?
Да имам ориентация при евентуална смяна.
Ето за какво става въпрос:

а тук е цялата тема:
http://carina-e.ru/viewtopic.php?f=5&t=2840
Аз моите ги смених като сменях биалетките, най-лесно работата става, като след като вдигнеш колата си намериш нещо с подходяща дължина (аз ползвах дърво някакво) - да влезе под носача при вдигнато положение --> слагаш под носача и пускаш надолу, докато не усетиш че стабилизиращата щанга вече не е под напрежение...така и тампона и биалетката се ссменят елементарно, стига да няма проблеми с отвиването - по 10мин на компонент.
При улегнали тампони обаче не се поучава почукване а тъпо бумтене - все пак желязото играе в гумена "среда"
според мен Симо трябва да си провери страничните стабилизиращи щанги там мисля беше с гуменометален тампон, който ако улегне може да се разтропа. По принцип тия щанги се сменят целите, но поради високата им цена, някой беше описвал тук във форума че може да им се смени само гумения елемент...мхмх...макар че - трявбва да се намери подходящ такъв.
А да... и за солта и лугата - миналата седмица като сменях гумите на моята, над гърнето забелязах нещо - някаква кора, помислих че някаква ламарина се е отварила или нещо подобно, ама като го "почесах" с ключа се оказа че това е кора образувана от сол, мамицата и ...как установих че е от сол..ми...на вкус...
.
При улегнали тампони обаче не се поучава почукване а тъпо бумтене - все пак желязото играе в гумена "среда"

А да... и за солта и лугата - миналата седмица като сменях гумите на моята, над гърнето забелязах нещо - някаква кора, помислих че някаква ламарина се е отварила или нещо подобно, ама като го "почесах" с ключа се оказа че това е кора образувана от сол, мамицата и ...как установих че е от сол..ми...на вкус...

- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Да, може да е от тях.mafiota написа:
имах същият проблем 1:1, и след смяна на тампоните на реактивната щанга се оправи. Не са скъпи, но много често лопа и от тяхц
Също може да е от болтове на шарнирите или тампони на шарнирите.
То не е едно нещо, от където може да хлопа.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта