Въпрос за покупка на Тойота Ярис 1.0 и 16в 2005г.
Въпрос за покупка на Тойота Ярис 1.0 и 16в 2005г.
Здравейте
От известно време чета форума на тойота, но това ще е първият ми пост. Смятам да купя тази тойотка:
http://www.cars.bg/u632733
и днес бях на оглед. Общо взето изглежда добре, но свети лампата на аирбега (примига) при включен двигател. Продавача измисли някакво оправдание че било от жиците и т.н. но много не вярвам. Другото което ми направи впечатление е че пластмасовите калници на задните колела са много малки (не покриват нищо) - това нормално ли е за Ярис. Също така фаровете за мъгла ги няма - има ли модели без? В понеделник ще я водя на официалния сервиз във Варна, но все пак ще е добре да чуя и вашето мнение.
Предварително благодаря за отговорите.
От известно време чета форума на тойота, но това ще е първият ми пост. Смятам да купя тази тойотка:
http://www.cars.bg/u632733
и днес бях на оглед. Общо взето изглежда добре, но свети лампата на аирбега (примига) при включен двигател. Продавача измисли някакво оправдание че било от жиците и т.н. но много не вярвам. Другото което ми направи впечатление е че пластмасовите калници на задните колела са много малки (не покриват нищо) - това нормално ли е за Ярис. Също така фаровете за мъгла ги няма - има ли модели без? В понеделник ще я водя на официалния сервиз във Варна, но все пак ще е добре да чуя и вашето мнение.
Предварително благодаря за отговорите.
за тия пари можеш да вземеш корола с НОРМАЛЕН двигател , не се лъжи по годината на колата когато избираш .. това бих ти дал като съвет
http://www.cars.bg/u613792
може и 1.6 да намериш за толкова пари , но там данъка и разхода се вдигат ..
успех


http://www.cars.bg/u613792
може и 1.6 да намериш за толкова пари , но там данъка и разхода се вдигат ..
успех

Toyota Corolla E12 2002 1.6 vvti
3ZZ-FE
3ZZ-FE
Колега, бил съм свидетел как в автосалон Европа идват автовози,които са натоварени само с коли, които имат сериозни удари. Под автосалона се намира работилницата, където след няколко дни тези коли придобиват доста " добър" вид. Така че си отваряй очите за скрити дефекти, и не им вярвай на това което ти казват. Успех. 

TOYOTA Avensis D4D-2002g.
Bis благодаря за съвета. Много странно ми стана че на задния ляв калник е избила малко ръжда, както и видът на калника (вижда се на снимката с гумата). Ще се опитам до понеделник (когато ще ходим с количката в Тойота сервиза) да прочета servise manual-ите и collusion repair manual-а.
Също и радиатора е леко "понамачкан" отпред - все едно някой го е престъргвал с отвертка.
Също и радиатора е леко "понамачкан" отпред - все едно някой го е престъргвал с отвертка.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Като гледам снимката на волана и педалите ми прави впечатление, че износването им е като за 170 000 км, а не като да 72 000.
Според мен не е добър избор този Ярис.
Според мен не е добър избор този Ярис.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Колега, един съвет и от мен. НЕ купувай японска кола от Варна!!! Вложи някой лев и търпение и се разходи до Дупница. Търси автомобил, който не е напудрен и накипрен, максимално близо до оригиналния вид. Не пренебрегвай съмненията си към търговец и автомобил, дори и минимални да са те. Това не е всекидневна покупка, за това трябва да е както трябва. Поздрави от мен 

Toyota Corolla E11 G6 4A-FE
Nissan Almera N15 GA14DE TITAN Facelift
Това, което имаш никога не стига!
Само те кара да искаш още и още...
Nissan Almera N15 GA14DE TITAN Facelift
Това, което имаш никога не стига!
Само те кара да искаш още и още...
Сервиза на Тойота е в непосредствена блисост до този автосалон ( ако не се лъжа имат обща граница на парцелите),и съм сигурен че от "Европа" имат доста познати във фирмения сервиз. Изисквай всичко , което ти кажат от Тойота,да ти го напишат черно на бяло на официален документ.orlin86 написа:Bis благодаря за съвета. Много странно ми стана че на задния ляв калник е избила малко ръжда, както и видът на калника (вижда се на снимката с гумата). Ще се опитам до понеделник (когато ще ходим с количката в Тойота сервиза) да прочета servise manual-ите и collusion repair manual-а.
Също и радиатора е леко "понамачкан" отпред - все едно някой го е престъргвал с отвертка.
TOYOTA Avensis D4D-2002g.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Ако ме питаш, по-добре в Перник. laugh.gifdjoten написа:... Вложи някой лев и търпение и се разходи до Дупница...
Не знам как е във Варна, но дупничани докарват коли основно от Южна Италия т.е. пълни гробници, които ги изпират и "гримират", а после.... леле мале!!!

Всъщност от където и да е, дори от оторизиран дилър, щом си купуваш употребяван автомобил трябва да си нащрек и да внимаваш за скрити изненади, останалото е и до късмет.

Един мой познат претърпя катастрофа с нов Авенсис (на 12 000 км). От Застрахователя предложиха тотална щета, защото ремонта беше много скъп, но от местния дилър се разбраха със Застрахователя да изкупят автомобила и го ремонтираха. След няколко месеца се продаваше като проверен употребяван автомобил за 35 000 лв. Сигурно са го направили добре, но не бих си купил такава кола.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Причината да търся автомобил от Варна е много проста... просто съм от Варна - къде да търся в София или в Дупница сервизи и т.н. да не говорим че и с регистрацията ще имам проблеми - тук ще ми я поемат от сервиза. Иначе нещото което най-много ме притеснява при покупката на един автомобил е той да не е блъскан сериозно - другите неща се оправят, но ако е блъскан и е оправян от "непрофесионалисти" работата става лоша... Тойота са пуснали книжка как да се ремонтират блъскани коли като много наблягат на това да се подменят целите панели - защото металът ако се нагрява губи свойствата си. Утре ще пиша как е минало в сервиза.
Цитирам от книжката:
Toyota prohibits the use of the heat repair method on body
structure panels when repairing a vehicle damaged in a collision.
Panels that have high strength and rigidity, as well as a long
life span for the automobile body are in high demand.
At Toyota, in order to fulfill these requirement, we use high
tensile strength steel sheets and rust preventive steel
sheets on the body. High tensile steel sheets are made with
alloy additives and a special heat treatment in order to improve
the strength.
To prevent the occurrence of rust for a long period of time,
the surface of the steel is coated with a zinc alloy.
If body structure parts are heat repaired with an acetylene
torch or other heating source, the crystalline organization of
the steel sheet will change and the strength of the steel
sheet will be reduced. The ability of the body to resist rust is
significantly lowered as well since the rust resistant zinc
coating is destroyed by heat and the steel sheet surface is
oxidized.
Цитирам от книжката:
Toyota prohibits the use of the heat repair method on body
structure panels when repairing a vehicle damaged in a collision.
Panels that have high strength and rigidity, as well as a long
life span for the automobile body are in high demand.
At Toyota, in order to fulfill these requirement, we use high
tensile strength steel sheets and rust preventive steel
sheets on the body. High tensile steel sheets are made with
alloy additives and a special heat treatment in order to improve
the strength.
To prevent the occurrence of rust for a long period of time,
the surface of the steel is coated with a zinc alloy.
If body structure parts are heat repaired with an acetylene
torch or other heating source, the crystalline organization of
the steel sheet will change and the strength of the steel
sheet will be reduced. The ability of the body to resist rust is
significantly lowered as well since the rust resistant zinc
coating is destroyed by heat and the steel sheet surface is
oxidized.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта